Hou je ons op de hoogte?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef justaGuy1991 het volgende:
Hey bedankt allemaal voor de reacties. Volgens mij worden evenveel adviezen gegeven om ermee door te gaan en het af te gaan wachten tot er meer gevoel ontwikkelt als dat men zegt dat ik ermee zou moeten kappen.
Ik ben inmiddels 24 dus ik ga echt niet lopen praten als een 14-jarige, ook al kwam ik misschien zo een beetje over.. maar die voorbeelden die ik aanhaalde van zoals 'meisjes in de winkelstraat', haalde ik juist aan omdat dat iedereen kan zijn. Het is niet zo dat ik hoge eisen stel, ik verwacht heus geen 10/10 topmodel,.. heck. ik ben al reuze blij met een 6/10 bewijze van.. nauw als ik zo'n meisje kan vinden met een leuk karakter dan ben ik reuze blij.
Ik hoef echt niet heel hard van stapel te lopen met relaties, dus ik kies voor een middenweg.. ik vertel haar gewoon dat ze wat te snel ging, dat ik graag wil afspreken omdat we het zo goed kunnen vinden, maar dat ik gewoon nog niet toe ben aan een relatie en vooral nog niet om elkaar's ouders te gaan ontmoeten. Dat is misschien ook een leerpunt voor haar zoals al eerder werd aangegeven.
Misschien groeit mijn gevoel en komt er iets prachtigs uit, misschien ook niet.. maar de uiterlijke eis stel ik echt niet voor buitenstaanders of anderen, het is echt puur uit mezelf omdat ik idd ook naast die persoon wakker zal moeten worden elke dag,.. en ik ga haar zeker geen pity-relatie geven wat uiteindelijk toch alleen maar mezelf ermee bedrieg en nog erger haar gevoel.
Thanks guys
Dat doe ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Hou je ons op de hoogte?Mijn ervaring bij zulke topics is dat de TS na het beantwoorden van z'n vraag voor altijd verdwijnt.
Succes! Ben benieuwd en hou je koppie koel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:03 schreef justaGuy1991 het volgende:
[..]
Dat doe ikik ga haar eerst gewoon vertellen om een keer casual af te spreken (cafe'tje ofzo) zodat ik het er met haar over kan hebben. En daarbij ga ik alles wat er in dit topic is gezegd goed doornemen.. gewoon puur omdat ik er veel van kan leren over mezelf. Ik ben zelf nog vrij groen in relaties waar ik me dan ook best voor schaam,.. maarja eens moet je het leren toch?
"Ik ben bovengemiddeld mooi"quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:18 schreef Confashions_ het volgende:
Dit gaat een beetje stom klinken maar neem mijn advies alsjeblieft aan:
Ik werd na de zomer aangesproken door een jongen die bij mij op de middelbare school heeft gezeten. Jarenlang niet gezien. Wat gekletst via fb en hij vroeg of ik wat met hem wilde drinken. Omdat hij gezellig was wilde ik dat wel, en ik heb zoals jij een ontzettend leuke eerste date gehad. Hierna ging ik twijfelen, en dit klinkt arrogant maar ik ben bovengemiddeld mooi, en hij is op z'n zachtst gezegd niet moeders mooiste. Ik heb hier toen ook veel gesprekken met vrienden over gehad omdat ik me eraan stoorde dat ik blijkbaar zo oppervlakkig was. Op hun aanraden, en omdat ik hem zo leuk vond, toch doorgezet. Nu is het nog niet officieel, maar we hebben het enorm leuk samen en ik ben zo dol op zijn karakter dat ik hem wel graag zie. Je kijkt erdoor heen op een gegeven moment zeg maar... En van een mooi bord kun je niet eten enzulks.
Ja dat is een moeilijke... Ik heb ook wel het gevoel best wel gelukkig te zijn alleen, en ik lijk dat ook koste wat het kost te willen behouden, niet meer het diep ongelukkige van een relatiebreuk te moeten ervaren, of zoals bij mijn vorige relatie zelfs een afgesprongen huwelijk. Eigenlijk hou je van je vorige relaties of andere ervaringen die slecht afliepen vooral voor jezelf voor hoe ongelukkig je was, terwijl je eigenlijk het meeste van de tijd wél gelukkig was vooral in dat samen delen en beleven zoals jij beschrijft (dat geldt zelfs voor de mindere dagen) tot er een einde aan kwam. Misschien is het gewoonweg nodig onszelf en ons geluk als alleenstaande te voeden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:18 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik denk dat je meent gelukkig te kunnen zijn zonder relatie en zonder intimiteit, en zaken als genot en reizen allemaal als single kunt exploreren, maar niets vervangt het kunnen delen en beleven, samen.
Beetje zelfvertrouwen, niets mis mee.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
"Ik ben bovengemiddeld mooi"_! Wauw.
Het komt misschien arrogant over, maar dat ben ik niet. Wel zelfbewust, ik weet hoe ik eruit zie tegenover anderen. Wat ik de TS probeer mee te geven is dat dus geen fuck uitmaakt, uiteindelijk word je verliefd op karakter.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Die aantrekkingskracht wordt hier ook steeds verward met ''schoonheid''quote:Op woensdag 14 oktober 2015 00:08 schreef habitue het volgende:
Er is niks oppervlakkigs aan iemand afwijzen door gebrek aan aantrekkingskracht. Dat is nou eenmaal een van de belangrijkste dingen in een relatie. Als je geen zin hebt om haar het bed in te sleuren wat heeft het dan voor zin?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:57 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Het komt misschien arrogant over, maar dat ben ik niet. Wel zelfbewust, ik weet hoe ik eruit zie tegenover anderen. Wat ik de TS probeer mee te geven is dat dus geen fuck uitmaakt, uiteindelijk word je verliefd op karakter.
Knappe mensen die weten dat ze knap zijn maar dat niet erkennen heb je liever? Iedereen heeft een spiegel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 01:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik kan de video niet bekijken, maar zeker eens met de titel. Daar had Roald Dahl nog zo'n mooie quote over:quote:
jammer dat je de video niet kan bekijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:20 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik kan de video niet bekijken, maar zeker eens met de titel. Daar had Roald Dahl nog zo'n mooie quote over:
"If you have good thoughts, they will shine out of your face like sunbeams, and you will always look lovely"
Heerlijk zoet.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:20 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Ik kan de video niet bekijken, maar zeker eens met de titel. Daar had Roald Dahl nog zo'n mooie quote over:
"If you have good thoughts, they will shine out of your face like sunbeams, and you will always look lovely"
Heerlijk zoet.
Je zegt dat ze leuk matchend karakter heeft, gedeelde interesses en gevoel voor humor. Tevens knuffel je graag met haar en je hebt al met haar gezoend. Hoezo is dit dan geen 6/10 ? Jij zoent met iedereen? vrouw/man/transgender, een 9/10 of een 1/10, het maakt je niet uit?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef justaGuy1991 het volgende:
maar die voorbeelden die ik aanhaalde van zoals 'meisjes in de winkelstraat', haalde ik juist aan omdat dat iedereen kan zijn. Het is niet zo dat ik hoge eisen stel, ik verwacht heus geen 10/10 topmodel,.. heck. ik ben al reuze blij met een 6/10 bewijze van .. nauw als ik zo'n meisje kan vinden met een leuk karakter dan ben ik reuze blij.
Ik haal wel uit je illusie, je genoemde make-up opgemaakte 'meisjes in de winkelstraat' , dat ga je niet zien als je wakker wordt. Zonder make-up is het hoofd gewoon anders. Sommige mannen noemen het walgelijk, anderen een heks of een zombie. Deze groep willen juist andersom, dat de meid zonder make-up er minstens volgens hun smaak okay eruit ziet, en met make-up alleen maar beter. Niet een meid met make-up en geen idee wat voor een gezicht eronder schuilt, dat je de schrik van je leven krijgt als je je ogen opent na het slapen. Je vergelijkt je gezoende vrouwelijke vriend zonder make-up op met vreemden op straat die make-up op hebben. Wel een beetje scheef. En elk vrouw weet dat we thuis echt niet zo de hele dag rondlopen; geen makeup, joggingsbroek, simpel shirt etc. Buitenshuis doen we dat ook niet altijd, tenzij je een make-up artist bent of het als hobby hebt. En denk je dat die meiden net zoals je vrouwelijk vriendin universiteit doen waar de tijdsverdeling en tijdsbesteding anders eruit zien? En denk je echt dat veel meiden een gevoel voor humor hebben, in dit geval jouw gevoel voor humor hebben? Meer realiteit voorkomt drogredenaties.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef justaGuy1991 het volgende:
de uiterlijke eis stel ik echt niet voor buitenstaanders of anderen, het is echt puur uit mezelf omdat ik idd ook naast die persoon wakker zal moeten worden elke dag,..
Als je nog niet toe bent aan een relatie, val het ander geslacht er niet mee lastig. In jouw geval gewoon niet zeggen. Vanaf moment 1 wist je al hoe ze eruit zag, nog steeds knuffel en zoen je haar om vervolgens te zeggen dat je niet toe bent aan een relatie. M.a.w. in de volksmond ben je gewoon een ''player''. Zeggen dat je rustig aan wilt doen, daten om elkaar beter te leren kennen en niet toe bent aan ouders ontmoeten in deze fase, is genoeg.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 23:52 schreef justaGuy1991 het volgende:
Ik hoef echt niet heel hard van stapel te lopen met relaties, dus ik kies voor een middenweg.. ik vertel haar gewoon dat ze wat te snel ging, dat ik graag wil afspreken omdat we het zo goed kunnen vinden, maar dat ik gewoon nog niet toe ben aan een relatie en vooral nog niet om elkaar's ouders te gaan ontmoeten.
Dit, dit en nog eens dit. Tegenstrijdige signalen aan iemand afgeven die verliefd op je is, gaat alleen maar voor verwarring zorgen. Als je er dan besluit mee te kappen kan het zelfs zo zijn dat ze zich voor de gek gehouden voelt. Zo'n indruk wil je toch niet op iemand achterlaten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef Yiwei het volgende:
Als je nog niet toe bent aan een relatie, val het ander geslacht er niet mee lastig. In jouw geval gewoon niet zeggen. Vanaf moment 1 wist je al hoe ze eruit zag, nog steeds knuffel en zoen je haar om vervolgens te zeggen dat je niet toe bent aan een relatie. M.a.w. in de volksmond ben je gewoon een ''player''. Zeggen dat je rustig aan wilt doen, daten om elkaar beter te leren kennen en niet toe bent aan ouders ontmoeten in deze fase, is genoeg.
En als je haar niet wil, moet je haar niet meer lastig vallen. De smaak van mensen is zeer subjectief, er zijn heus wel mensen die haar willen.
Ik zou nog eens goed terug lezen, verwaand noemen ze dit.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje zelfvertrouwen, niets mis mee.
ze kon helaas mijn video niet bekijkenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:12 schreef Dside het volgende:
[..]
Ik zou nog eens goed terug lezen, verwaand noemen ze dit.
Verwaand? Kun je uitleggen hoe je uit mijn bericht hebt kunnen halen dat ik zgn verwaand ben?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:12 schreef Dside het volgende:
[..]
Ik zou nog eens goed terug lezen, verwaand noemen ze dit.
Ik had die video net even gecheckt en dit is het inderdaad.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ze kon helaas mijn video niet bekijken
Je had een gezellige / leuke tijd met hem, maar de eerste gedachte daarna wat in je op kwam, was de beoordeling over het uiterlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:55 schreef Confashions_ het volgende:
[..]
Verwaand? Kun je uitleggen hoe je uit mijn bericht hebt kunnen halen dat ik zgn verwaand ben?
Als iedereen zo dacht waren er geen 7mld mensen op de wereld.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:43 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Waarom nog een aantal dates, dat uiterlijk gaat echt niet veranderen. Ik zou gewoon een beslissing maken TS, ja of nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |