abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156805792
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:54 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

De kans dat iemand haar neemt zoals ze is neemt natuurlijk exponentieel toe als ze er een beetje fatsoenlijk uitziet.

Wat dat betreft is positieve feedback wel op zijn plaats.
Dan mag hij het wél héél voorzichtig brengen, voordat je het weet zit dat kind diep in de put....
pi_156805957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

Ja en nee. Uiterlijk is zeker heel belangrijk. Alleen zo veel vergelijken is niet gezond. En het mooiste dat een vrouw een man kan geven, is acceptatie, blijdschap en rust, en niet haar uiterlijk. Maar als haar uiterlijk echt zo erg tegenvalt, dan moet je haar gewoon loslaten.
Dit is behoorlijk subjectief.
Bij mij zou het lijstje zijn: 'goed kunnen koken, verzorgend, mooi uiterlijk, gezond libido, overleden moeder'.
pi_156806023
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:08 schreef Cracka-ass het volgende:
overleden moeder'.
:')
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:19:03 #79
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156806121
Ik heb ook weleens gehad dat iemand mij leuk vond en best wel een relatie met mij wilde en dat ik haar als persoon ook echt super leuk vond, maar fysiek niet aantrekkelijk genoeg. Het is best wel moeilijk om tegen jezelf toe te geven dat je zo'n lul bent dat je haar puur vanwege haar uiterlijk afwijst als partner. Toch is het een valide argument imo. Als het gevoel er niet is dan is het er niet. Dan moet je jezelf (en haar) ook niet voor de gek gaan houden.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_156806257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef SeLang het volgende:
Ik heb ook weleens gehad dat iemand mij leuk vond en best wel een relatie met mij wilde en dat ik haar als persoon ook echt super leuk vond, maar fysiek niet aantrekkelijk genoeg. Het is best wel moeilijk om tegen jezelf toe te geven dat je zo'n lul bent dat je haar puur vanwege haar uiterlijk afwijst als partner. Toch is het een valide argument imo. Als het gevoel er niet is dan is het er niet. Dan moet je jezelf (en haar) ook niet voor de gek gaan houden.
Ook niet na een avondje in de kroeg hem er lafjes tegenaan gehangen?
pi_156806269
Ik vind dat je je niet hoeft te schamen dat je haar niet aantrekkelijk vind. Maar ik zou ook niks zeggen over haar uiterlijk, want daar heb je helemaal niks mee te maken (in dit stadium van jullie relatie).

Pas wel op dat je geen te hoge eisen stelt als je zelf ook geen Brad Pitt bent. Dan kon je weleens alleen overblijven als je 40 bent.

Misschien zou je nog wel even contact kunnen houden om te kijken of de vonk toch misschien ineens overschiet. Maar dan geen valse verwachtingen scheppen.
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:30:25 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156806367
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Ook niet na een avondje in de kroeg hem er lafjes tegenaan gehangen?
Nope
Mijn reisverslagen
  dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:37:15 #83
78918 SeLang
Black swans matter
pi_156806497
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:26 schreef MariMiep het volgende:

Pas wel op dat je geen te hoge eisen stelt als je zelf ook geen Brad Pitt bent. Dan kon je weleens alleen overblijven als je 40 bent.

Dit soort redenaties begrijp ik nooit. Je kunt ongebonden een prachtig leven hebben. Waarom die angst om "over" te blijven? En een relatie aangaan is toch geen kwestie van eisen en specificaties? Je vind iemand leuk of niet. Heb je liever een relatie met iemand die je niet leuk vindt als je maar niet alleen bent?
Mijn reisverslagen
pi_156806528
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:37 schreef SeLang het volgende:

[..]

Dit soort redenaties begrijp ik nooit. Je kunt ongebonden een prachtig leven hebben. Waarom die angst om "over" te blijven? En een relatie aangaan is toch geen kwestie van eisen en specificaties? Je vind iemand leuk of niet.
Inderdaad.

Voor je het weet loop je elkaar hatend, in matchende Gaastra jassen en dito kapsel, door de stad.

'Gezellig!'
pi_156806686
quote:

[..]

Dit soort redenaties begrijp ik nooit. Je kunt ongebonden een prachtig leven hebben. Waarom die angst om "over" te blijven? En een relatie aangaan is toch geen kwestie van eisen en specificaties? Je vind iemand leuk of niet. Heb je liever een relatie met iemand die je niet leuk vindt als je maar niet alleen bent?
Amen
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_156806703
quote:

[..]

Alleen is ook maar zo alleen.
pi_156806782
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:49 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Alleen is ook maar zo alleen.
Maar liever alleen dan met iemand waar je niets mee gemeen hebt, en dan maar samen gaat zijn om beiden niet alleen te zijn, of puur voor kinderen en het niet alleen willen zijn..

Je zult ze de kost geven die net op het nippertje elkaar ineens vinden :P

Dan maar alleen.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
pi_156806816
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:53 schreef I-care het volgende:

[..]

Maar liever alleen dan met iemand waar je niets mee gemeen hebt, en dan maar samen gaat zijn om beiden niet alleen te zijn, of puur voor kinderen en het niet alleen willen zijn..

Je zult ze de kost geven die net op het nippertje elkaar ineens vinden :P

Dan maar alleen.
Weet je waarom het scheelt enorm als je met zijn tweetjes bent. Vooral omdat je een dubel inkomen hebt, en een paar garantes min of meer. Genoeg mensen die zo denken.
pi_156806909
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:55 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Weet je waarom het scheelt enorm als je met zijn tweetjes bent. Vooral omdat je een dubel inkomen hebt, en een paar garantes min of meer. Genoeg mensen die zo denken.
Dat geloof ik gelijk! En daar zit iets in uiteraard.
pi_156810898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 17:26 schreef MariMiep het volgende:
Ik vind dat je je niet hoeft te schamen dat je haar niet aantrekkelijk vind. Maar ik zou ook niks zeggen over haar uiterlijk, want daar heb je helemaal niks mee te maken (in dit stadium van jullie relatie).

Misschien zou je nog wel even contact kunnen houden om te kijken of de vonk toch misschien ineens overschiet. Maar dan geen valse verwachtingen scheppen.
Ach niet zo dramatisch... je bent verliefd of je bent het niet, er moet op zijn minst een beetje
chemie :9 zijn toch?

Iemand hoeft niet beeldschoon te zijn voordat je er verliefd op wordt, soms is juist een imperfectie
of wat dan ook, dat het hem nou nét doet....

De kuiltjes in iemand zijn wangen, of zijn lieve flapoortjes of het spleetje tussen haar tanden *;
pi_156815379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 20:38 schreef FANN het volgende:

[..]

Ach niet zo dramatisch... je bent verliefd of je bent het niet, er moet op zijn minst een beetje
chemie :9 zijn toch?

Iemand hoeft niet beeldschoon te zijn voordat je er verliefd op wordt, soms is juist een imperfectie
of wat dan ook, dat het hem nou nét doet....

De kuiltjes in iemand zijn wangen, of zijn lieve flapoortjes of het spleetje tussen haar tanden *;
Dit, in eerste instantie zou ik niet iemand bewust afwijzen vanwege uiterlijk, meestal als je verliefd op iemand wordt zie je deze imperfectie niet meer en vind je het ook daadwerkelijk iets leuks/moois aan die persoon, terwijl je in 't begin misschien dacht van "oh ja naja klein minpuntje", zo was het bij mij in ieder geval.
pi_156815427
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 21:59 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dit, in eerste instantie zou ik niet iemand bewust afwijzen vanwege uiterlijk, meestal als je verliefd op iemand wordt zie je deze imperfectie niet meer en vind je het ook daadwerkelijk iets leuks/moois aan die persoon, terwijl je in 't begin misschien dacht van "oh ja naja klein minpuntje", zo was het bij mij in ieder geval.
Kan ook nog gebeuren :+ álles kán :P
pi_156815533
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:00 schreef FANN het volgende:

[..]

Kan ook nog gebeuren :+ álles kán :P
Dat is het leuke eraan :9
pi_156815554
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:02 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Dat is het leuke eraan :9
Vind ik ook :+
pi_156815659
Probeer eerst maar eens te ontdekken wat je zoal wenst, en dan heb ik het niet over oppervlakkige zaken als uiterlijk, en de tocht naar genetische overdracht van je kwaliteiten of mishaps..

Maar ontdekken waar je blij van wordt, waar je ontspant en van geniet, waar je geraakt wordt, waar je kunt sparren en waar je naar uitkijkt, en dan niet in de zin van fapjes.. Zo plat allemaal..

[ Bericht 0% gewijzigd door I-care op 13-10-2015 22:12:09 ]
pi_156815817
quote:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, maar ik ging een beetje uit van al die topics hier over 30 jarige maagden die in paniek raken 😄

Zelf denk ik absoluut dat je niet perse met zijn tweetjes hoeft te zijn om gelukkig te zijn. Maar veel mensen die nog geen relatie hebben gehad, staren zich juist blind op die relatie.
pi_156816017
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:07 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Ja daar heb je gelijk in, maar ik ging een beetje uit van al die topics hier over 30 jarige maagden die in paniek raken 😄

Zelf denk ik absoluut dat je niet perse met zijn tweetjes hoeft te zijn om gelukkig te zijn. Maar veel mensen die nog geen relatie hebben gehad, staren zich juist blind op die relatie.
Vind jij van niet dan? Dat het toevoegd?
pi_156816464
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:07 schreef MariMiep het volgende:

[..]

Er is een reden voor de separatie van wederhelften, je kunt dingen delen die je normaal gesproken niet deelt en niet vindt in bijvoorbeeld vriendschappen, dat is wat een relatie allemaal kan vervullen, buitenom het voortplanten.
pi_156816476
Ik denk dat je gelukkig kunt zijn zonder vaste relatie. Maar ik kan me voorstellen dat als je nog nooit een relatie hebt gehad, je dat toch graag wil meemaken.
pi_156816694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 oktober 2015 22:14 schreef MariMiep het volgende:
Ik denk dat je gelukkig kunt zijn zonder vaste relatie. Maar ik kan me voorstellen dat als je nog nooit een relatie hebt gehad, je dat toch graag wil meemaken.
Ik denk dat je meent gelukkig te kunnen zijn zonder relatie en zonder intimiteit, en zaken als genot en reizen allemaal als single kunt exploreren, maar niets vervangt het kunnen delen en beleven, samen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')