Een keer volblaffen en vervolgens zeggen dat het niks gaat worden tussen jullie.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:32 schreef justaGuy1991 het volgende:
Wat zou jij doen als je in mijn schoenen stond?
Met andere woorden, je houdt gewoon vast aan haar woorden en het idee dat dit nooit zal veranderen en je wil alleen maar horen dat het ok is, dat anderen ook zo oordelen en je geen lul bent.quote:Op maandag 12 oktober 2015 23:36 schreef justaGuy1991 het volgende:
[..]
ja ze kleedt zich op zich wel oke, wel netjes.. maar ook that's it. Ze zou op een hete zomerdag bijvoorbeeld altijd een spijkerbroek aandoen en een t-shirt, nooit een jurkje of hakken (zei ze althans).
Als ik soms naar meiden kijk wiens uiterlijk wel echt zo knap is, dan vraag ik me af van.. maar is dat niet heel erg lullig om als 'relatie'-eis te stellen dat je wil dat je vriendin perse 'knap' is?
Zij wil iets wat jij haar niet kunt geven, dus het is niet erg aardig, oprecht of netjes om haar in die waan laten dat het wel zo is. Wees dan lief terug en zeg eerlijk dat je bepaalde gevoelens mist. Dan hoef je heus niet in details te treden dat je d'r looks niet geil vindt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 01:04 schreef justaGuy1991 het volgende:
[..]
dank je, maar ik voel me wel zo.. vooral ook omdat zij heel graag wil en het echt zo'n superlief meisje is..
Ik ben altijd wel benieuwd naar stellingen als deze, die van niet voldoende aantrekkingskracht. In hoeverre zou die mede afhankelijk zijn van de omstandigheden en eventuele omstanders zoals vrienden en dergelijken?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Met andere woorden, je houdt gewoon vast aan haar woorden en het idee dat dit nooit zal veranderen en je wil alleen maar horen dat het ok is, dat anderen ook zo oordelen en je geen lul bent.
Wees maar eerlijk en kap er mee, dit gaat over jou en niet over hoe het tussen jullie misschien beter zou kunnen. Als je echt zou willen, dan zou je eraan willen werken om verder te kijken dan je neus lang is, maar je zeurt alleen of je het wel normaal is en of je geen lul bent. Oppervlakkig of niet, die aantrekkingskracht mist gewoon. Daar doe je niet zoveel aan met deze instelling. Maar wees dan niet lulliger door jezelf wijs te willen maken dat je het echt een kans geeft als je dit nog langer door laat gaan. Want dat doe je puur voor jezelf. Die meid verdient iemand die voor haar gaat, niet iemand die zich niet zo een lul wil voelen en daarom maar nog lulliger gaat doen door te doen alsof er wel potentie is, terwijl ie eigenlijk gewoon niet de ballen heeft om in de spiegel te kijken en verder te gaan naar een meid waar ie echt op valt.
Je bent heus geen beter mens als je haar in de waan laat dat er potentie is, terwijl je geen aantrekkingskracht voelt en jij je voornamelijk met je imago bezig wil houden in plaats van daadwerkelijk mogelijkheden te willen onderzoeken. Die meid verdient beter en jij moet gewoon gaan voor iemand waar je wel allerlei feelz voor hebt.
Je wil zelf ook geen pity date, omdat je zo een aardige, doch onaantrekkelijke boi bent met wat interessante hobby's hoop ik..
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Los van haar uiterlijk, zouden bij mij de alarmbellen afgaan als iemand zo hard van stapel liep.
Ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:51 schreef I-care het volgende:
[..]
Hoezo dan?
Zijn de ongeschreven regels vandaag de dag dat je overal mee moet wachten tot het juiste moment. Doe je dat niet dan ben je potentieel een hysterisch gevaar
Ach, ligt er een beetje aan welke 'vibe' je bij iemand zou krijgen, niet iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde normen en waarden meegekregen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja.
Nou ben ik sowieso iemand die vrij langzaam is met dat soort dingen. Maar na date één al spreken over een potentiële relatie en voorstellen aan ouders gaat voor bijna iedereen toch veel te snel?Dan zou ik het gevoel krijgen dat iemand vooral uit is op een relatie, niet op een relatie met mij. Leer elkaar eerst eens rustig kennen. In de basis moet daar wel genoeg aantrekkingskracht voor zijn en ik vind TS niet oppervlakkig als hij het op basis daarvan laat varen.
Het is vooral naïef en onervaren. Na één date kun je de ander onmogelijk goed genoeg kennen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:59 schreef I-care het volgende:
[..]
Ach, ligt er een beetje aan welke 'vibe' je bij iemand zou krijgen, niet iedereen is hetzelfde of heeft dezelfde normen en waarden meegekregen.
Misschien is ze wel oprecht zo snel enthousiast, na al die zoenen en romantische taferelen, niet iedereen denkt daar zo lichtzinnig over. Mogelijkerwijs dan hé
Het kan net zo goed een potentieel waanzinnige zijn natuurlijk.
Dat mag je hopen, ik denk dat er heel wat onzekere meiden zijn die zo ongeveer met make-up gaan slapen om te voorkomen dat hun date ze zonder make-up ziet....quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar 's morgens wordt je toch écht wakker naast je meisje zónder make-up![]()
ONZ / Celebrities zonder make-up
Kun je uren over lullen, maar er verandert niets aan de praktijk daarmee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:49 schreef I-care het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd naar stelling als deze, die van niet voldoende aantrekkingskracht. In hoeverre zou die mede afhankelijk zijn van de omstandigheden en eventuele omstanders zoals vrienden en dergelijken?
Die je dan bewust en onbewust misschien meeneemt in je besluit of iemand wel goed genoeg zou zijn? Heb jij daar een idee over.
Precies, en dat hoeft dus niet een ramp op zich te zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is vooral naïef en onervaren. Na één date kun je de ander onmogelijk goed genoeg kennen.
Op substanties?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:08 schreef I-care het volgende:
[..]
Precies, en dat hoeft dus niet een ramp op zich te zijn.
Tegenwoordig liggend de meesten de eerste nacht van de date te krikken op allerlei substanties om te kijken of ze wel bij elkaar passen.. Het is maar net hoe je er zelf in staat
Goeiemorgen Maryquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:06 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Kun je uren over lullen, maar er verandert niets aan de praktijk daarmee.
Beter analyseer je niet alles dood en hang je er niet zo een labeltje aan als wel of niet goed genoeg. Er zijn te weinig feelz, ok shit happens. Daar hoef je echt geen veroordelingen aan te hangen, dat iemand niet goed genoeg is en/of dat je een lul bent, puur omdat je die feelz niet hebt. Omgekeerd net zo, dat iemand niet verliefd op je is of niet dezelfde gevoelens terug beantwoord betekent niet dat je niet goed genoeg of minder(waardig) bent ofzo. Ik denk dat de wereld een stukje simpeler en leuker wordt als dit soort denkbeelden kunnen worden los gelaten.
Drank en drugs bijvoorbeeld. Uitgaansleven, je weetquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Op substanties?
Mensen mogen natuurlijk verschillen daarin, maar TS vond het ook te snel gaan.
Wat had je liever gezien dan?quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:14 schreef I-care het volgende:
[..]
Goeiemorgen Mary![]()
Ben ik een keer benieuwd naar je mening.. Krijg je dit![]()
True that, maar dat lijkt me meer voor een algemeen topic dan. Immers heeft TS het voornamelijk over zijn eigen mening en wil hij vooral horen dat het normaal is om zo te denken en of hij geen lul is. Kennelijk vindt hij zijn imago belangrijker dan dat zijn matties die chick niet lekker vinden. Peer pressure of niet, de positieve punten die hier wel genoemd worden lijken meer een klassieke ja maar op papier moet het klikken en in de praktijk doet het dat dus niet voldoende. De focus blijft op het uiterlijk (waar iets aan te doen valt) en het te snel willen gaan (wat hij aan zou kunnen kaarten), maar TS lijkt er ook niet aan te willen werken (wat zijn goed recht is), dus dan houdt het wel een beetje op ben ik bang..quote:Waar het mij om ging is dat er mogelijk soms ook te snel geoordeeld zou kunnen worden omwille van peer pressure, terwijl er best veel positieve, belangrijke, punten zouden zijn aan een persoon, maar omwille van de initiële feelz, en het belang daarvan de mogelijke relatie al bij voorbaat geen kans willen geven.
TS is van '91. Als ze dan last heeft van puistjes is de kans dat het volwassen acne is en dus niet over gaat zonder behandeling. Side note.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 09:18 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, TS kapt dit af, en over 5 jaar stapt hij uit een trein en ziet op het perron iemand die hij denkt te kennen maar niet weet te plaatsen, daarbij is ze zo mooi dat hij echt nog wel zou weten wie het was als hij haar wel kende....
En opent een janktopic als hij zich realiseert dat het meisje uit dit topic was.
Die beugel en puistjes gaan wel over, overigens zou ik ook niet m'n gezicht vol smurrie smeren als ik puistjes had, daar gaan ze iig niet sneller van over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |