SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Thuis op den FOK!s zitten helpt iig bijzonder slecht heb ik gemerktquote:
Naar buiten, dingen doen. Zonlicht. Afleiding. Met je psycholoog praten. Gezonder eten.Kan allemaal helpenquote:
Hmm ja ik heb maandag weer gesprek met mijn begeleider, afgelopen maandag over gehad dat ik mij nutteloos voel in deze maatschappij en dat ik daar iets aan wil doen. Dus dat punt ben ik al mee bezig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Thuis op den FOK!s zitten helpt iig bijzonder slecht heb ik gemerkt
Kun je geen vrijwilligerswerk gaan doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ja ik heb maandag weer gesprek met mijn begeleider, afgelopen maandag over gehad dat ik mij nutteloos voel in deze maatschappij en dat ik daar iets aan wil doen. Dus dat punt ben ik al mee bezig.
Ja ik wou dat tijdje terug doen maar door angsten enz vanaf gezien. Maar wil het toch wel graag.. en dan maar eerlijk aangeven dat ik faalangst heb zodat ik niet zo bang hoef te zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je geen vrijwilligerswerk gaan doen.
Dat hielp bij mij half jaar geleden wel al was dat maar een paar uur in de week
Zolang je er van af blijft zien zal de rest ook niet verbeterenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik wou dat tijdje terug doen maar door angsten enz vanaf gezien. Maar wil het toch wel graag.. en dan maar eerlijk aangeven dat ik faalangst heb zodat ik niet zo bang hoef te zijn.
Klopt. Daar heb ik gelukkig al jaren geleden geconstateerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik heb het zelfook hoor. Dat m`n depressie weer begint op te spelen. Maar ja als je het accepteert dat je dat al jaren hebt en dat het af en toe de hoek om komt kijken kanj e het denk ik ook weer makkelijker af laten vlakken
Het is zo moeilijk om dingen te gaan doen als je achter laptop kunt hangenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naar buiten, dingen doen. Zonlicht. Afleiding. Met je psycholoog praten. Gezonder eten.Kan allemaal helpen
Wat niet wilt zeggen dat mijn gedachten dan niet minder doomed en nasty zijn dan hiervoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Daar heb ik gelukkig al jaren geleden geconstateerd.
Gewoon over je heen laten komen
Zo probeer ik nu echt te denken.. Want ik weet dat ik het met periodes heb (staat ook in mijn rapport) maar ik heb er gewoon best lang geen last van gehad en de laatste paar maanden ineens wel weer en ook heel heftig. Want ik vertel lang niet alle details hier op FOK! (hoewel jij wel wat weet door DM).quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik heb het zelfook hoor. Dat m`n depressie weer begint op te spelen. Maar ja als je het accepteert dat je dat al jaren hebt en dat het af en toe de hoek om komt kijken kanj e het denk ik ook weer makkelijker af laten vlakken
Dat heb ik 5 jaar gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat niet wilt zeggen dat mijn gedachten dan niet minder doomed en nasty zijn dan hiervoorMaar ja.
Paar jaar geleden sloot ik mezelf op met een fles drank.
Ja ik moet sowieso weer meer bij mijn huisgenoten gaan zitten enz. Sociaal contact enz.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:47 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Het is zo moeilijk om dingen te gaan doen als je achter laptop kunt hangen
Jij was gewoon altijd sober voor mijn doen. Hoe jij postte. Echt ongelooflijkquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronken FOK!ken snap ik nog steeds niet.
Er zijn maar enkele mensen geweest die het ooit door hebben gehad.
Ik kon eigenlijk altijd wel gewoon typen en vrij normaal doen zelfs na 1 fles wodka en 5 halve liters bier.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was gewoon altijd sober voor mijn doen. Hoe jij postte. Echt ongelooflijk
Ja dat zou ik niet kunnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kon eigenlijk altijd wel gewoon typen en vrij normaal doen zelfs na 1 fles wodka en 5 halve liters bier.
Klopt. Daarom ga ik het ook gewoon eerlijk aangeven zodat ik minder bang hoef te zijn als ik iets fout doe ofzo. Wil het wel heel graag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je er van af blijft zien zal de rest ook niet verbeteren
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Flesje kinderdrank gekkigheid toch.
Echte wodka of supermarkt wodkaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik liep strompelend naar bed na een klein flesje wodka ja
wel van de Gal & Gal. Maar wel flavoured was datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echte wodka of supermarkt wodka
ik herinner me ook 0,0 van deze sc de volgende dagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan me die FOK!tijden wel slecht herinneren.
Altijd dag erna posts bekijken en 0,0 van herinneren
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Of de volgende dag dm's open hebben staan met badtripbob.
En denken.
Waar ben ik mee bezig geweest.
Ik analyseer discussies graag door in bed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik herinner me ook 0,0 van deze sc de volgende dag
Ik onthou ook maar paar dingen. Die ik echt boeiend vond. Rest vergeet ik zo weer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik herinner me ook 0,0 van deze sc de volgende dag
Al heel lang niet geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik was wel vies suicidaal toen. Nu ook nog wel soms, maar wel wat minder
Debielquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:58 schreef Amarantha het volgende:
En er komt geen 'vind ik niet leuk' knop omdat er dan een te negatieve sfeer zou komen op FB. Alsof alles positief moet zijn.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Weldenkende mensen zitten dan ook niet op de facebook
Echt fucking saaiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik scroll er dagelijks eens langs. Like een foto van iemand en dan ben ik weer weg hoor
Erg bijzonder is het niet nee. Maar. Om je er nou helemaal van af te zonderen. Hoeft ook niet per se voor mijxquote:
Dat is aan Godquote:
Voegt voor mij niets toe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg bijzonder is het niet nee. Maar. Om je er nou helemaal van af te zonderen. Hoeft ook niet per se voor mijx
Ama, ik heb ook roamler en het is best leukquote:
Ik heb keelpijn en dat is niet leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ama, ik heb ook roamler en het is best leuk
heh bahquote:
ik word altijd ontiegelijk gefrustreerd als mijn neus dicht zit, dus hopelijk is t snel overquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:28 schreef supersof het volgende:
[..]
heh bah
Ik ben verkouden, dat is ook niet leuk
Haha tof. Ik help GRTD aan de Roamlerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ama, ik heb ook roamler en het is best leuk
ik heb al 340 XPquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha tof. Ik help GRTD aan de Roamler
Heb je al veel verdiend?quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:05 schreef supersof het volgende:
Sked, ik ga zo naar Oosterbeek fietsen om die mes & bestek check te doen :'D
Je leert pas rijden als je alleen achter het stuur zitquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 11:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik begin autorijden leuk te vinden omg
6,50. Nog maar 3 dingen gedaan. Misschien fiets ik nog wel even naar de wijk hier naast voor meer opdrachten. Staan 5 open dus is het fietsen wel waard.quote:
oosterbeek ook 8 euroquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik zie dat als je naar Driel fietst je zelfs 8 euro krijgt
Kadli?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef supersof het volgende:
Ik wil die kaldi check doen sked, maar ben nog geen level 2
ik zie t ja, lekker hoorquote:
zelfde probleem, gewoon 12.50quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef supersof het volgende:
Ik wil die kaldi check doen sked, maar ben nog geen level 2
Die ik zo ga doen is ongeveer 5 km fietsen, maar vind ik niet erg. Wilde toch al naar buiten gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
6,50. Nog maar 3 dingen gedaan. Misschien fiets ik nog wel even naar de wijk hier naast voor meer opdrachten. Staan 5 open dus is het fietsen wel waard.
Oh dit is 2 km en 4 km denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ik zo ga doen is ongeveer 5 km fietsen, maar vind ik niet erg. Wilde toch al naar buiten gaan
kaldi, moet je koffie of thee gaan drinken en dan verdien je 12,50quote:
Wow nice. Die staat hier niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
kaldi, moet je koffie of thee gaan drinken en dan verdien je 12,50
Ja op zich en het is niet eens saai ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:09 schreef Paxcon het volgende:
Klinkt als makkelijk cashen dat Roamler
Ik ga wachten tot dat die meer waard is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
Maar sommige dingen ga ik echt niet doen hoor. Zoals de microsoft bij de mediamarkt
Maar je kan je dus niet zomaar aanmelden maar dat moet via iemand die al actief is op Roamler?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja op zich en het is niet eens saai ofzo
We worden nog concurrentie zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
Ik moet ook die thee check doen, 2 euro
Kan dat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga wachten tot dat die meer waard is.
Ik doe heel veel van 2 euro, 2,50 of 3 euro. Tikt nog steeds wel aan hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
Ik moet ook die thee check doen, 2 euro
Jaa, ik heb gereageerd op een bericht in een fb groep. Die posten daar dat ze een invite hebben die ze weggeven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je kan je dus niet zomaar aanmelden maar dat moet via iemand die al actief is op Roamler?
Hahaquote:
Jaa klopt, ik ga straks 10 euro verdienenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe heel veel van 2 euro, 2,50 of 3 euro. Tikt nog steeds wel aan hoor
cool, hoelang duurt dat?quote:
Ja zo heb ik ook invite gekregen, of naja oproep geplaatst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik heb gereageerd op een bericht in een fb groep. Die posten daar dat ze een invite hebben die ze weggeven.
Moet je maar eens zoeken. Is best makkelijk!
Is wel goede manier om level 2 te halen en heb je je eerste 2 euro ook binnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:14 schreef supersof het volgende:
Hahamaar thee check moet iedereen doen toch!
Ze vonden mijn/onze studentenhuis waterkoker een mooi apparaat. Zoals je kunt raden ziet dat ding er niet uit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:15 schreef supersof het volgende:
Ik vind het leuk dat die mensen die je opdracht reviewen je dan een persoonlijk bericht sturen
Ja precies. En dan ook nog mes & bestek, 8 euroquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is wel goede manier om level 2 te halen en heb je je eerste 2 euro ook binnen
ja zitten mooie dames tussenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:15 schreef supersof het volgende:
Ik vind het leuk dat die mensen die je opdracht reviewen je dan een persoonlijk bericht sturen
haha, bij mij zeiden ze. Thee is ook erg lekkerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze vonden mijn/onze studentenhuis waterkoker een mooi apparaat. Zoals je kunt raden ziet dat ding er niet uit.
Ja, Sanne en Maaike tochquote:
Die staat hier niet meer. Er zijn nog 2 actief in Emmen. 1 werkt bij de Burger King en dat is dichtbij de AHquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja precies. En dan ook nog mes & bestek, 8 euro
Hoop maar dat die man sarcastisch was bij mij..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haha, bij mij zeiden ze. Thee is ook erg lekker
doe ook mee paxcon!!!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:16 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik heb ook geen invite nodig zie ik
In Groningen niet? Nice.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:16 schreef Paxcon het volgende:
Oh ik heb ook geen invite nodig zie ik
we doen coke dealen OFquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
waar gaat dit over negeer dan niet hersenloze tering termeiers
GC / Het Roamler topic #4quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
waar gaat dit over negeer dan niet hersenloze tering termeiers
Die was vanochtend erg actief met mijn uitgevoerde opdrachtenquote:
haha ja dat logo tekenenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook advertentie op foto gezet, logo getekend etc.
Ik kan voor geen meter tekenen. Gelukkig was opdracht alleen afgekeurd omdat ik een vraag verkeerd had gelezen. Mocht hem overdoen gelukkig.quote:
Oh ik had hem wel goedquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan voor geen meter tekenen. Gelukkig was opdracht alleen afgekeurd omdat ik een vraag verkeerd had gelezen. Mocht hem overdoen gelukkig.
omg super leukquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:19 schreef Amarantha het volgende:
En ik las dat aan het einde van het jaar de meeste opdrachten zijn. Zullen wel veel kerst checks enz denk ik.
Oh haha dat is slim. Mijn beste vriend had dat ook gedaan hier in Emmen maar woont in Zwollequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben nu bij m'n ouders, waarschijnlijk daarom
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:20 schreef supersof het volgende:
Kan je bijvoorbeeld ook naar een gat gaan en daar zorgen dat je geen invite nodig hebt en dan weer terug naar je stad en daar verder gaan?
ook buitenland?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:21 schreef Amarantha het volgende:
Zodra je lid bent kun je gewoon overal opdrachten uitvoeren.
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
zijn er roamler opdrachten in kroegen of shit?
Maar als ik nu de Thee check bij de Spar hier doe kunnen anderen m niet meer doen toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:22 schreef Amarantha het volgende:
En beter gaat mijn beste vriend in Zwolle dit doen en niet in EmmenIk ga mijn invites ook niet geven aan iemand in Emmen of omgeving
Klopt. Als het goed is. Wellicht is de thee check anders omdat dat level 1 is? Zodat iedereen hem kan doen? Geen idee hoor. Maar ga er maar vanuit net als bij de andere opdrachten 1 keer en weg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Maar als ik nu de Thee check bij de Spar hier doe kunnen anderen m niet meer doen toch?
Hier zijn 11 kroegen die mee doen. Krijg je dan per kroeg 10 euro?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:23 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er 1 open staan en mijn beste vriend heeft er 4 open staan. Die gaat vanavond een kroegentocht doen voor Roamler
Ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hier zijn 11 kroegen die mee doen. Krijg je dan per kroeg 10 euro?
omgquote:
Dus een avondje colaatjes drinken in de kroegen en je hebt 100 euro (je moet even 2 euro per kroeg eraf rekenen voor je drankje, zit in je vergoeding).quote:
Paypal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
hoe geven ze je die geld
kontant of via de bank
wees gerustquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:24 schreef supersof het volgende:
Sked, als je het maar waagt om nu naar de ah in oosterbeek te gaan
Wel of niet? ..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:24 schreef supersof het volgende:
Sked, als je het maar waagt om nu naar de ah in oosterbeek te gaan
dan paypal makenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kanker
als je dat niet hebt wat dan
Dan maak je die toch even aan. Big deal zeg.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
kanker
als je dat niet hebt wat dan
Is niet nodig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik heb geen creditcard man
heb gwn zo abn jongeren pas
woooowquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dus een avondje colaatjes drinken in de kroegen en je hebt 100 euro (je moet even 2 euro per kroeg eraf rekenen voor je drankje, zit in je vergoeding).
hij moet het niet doenquote:
die kan je echt wel meerdere keren doen hoorquote:
Ik heb net een rode wasmand ingestuurdquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:21 schreef supersof het volgende:
haha leuk pax
ik had een rode pen gedaan
Ja?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
die kan je echt wel meerdere keren doen hoor
coolquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb net een rode wasmand ingestuurd
ik zou dan wel samen met iemand gaan op zn minstquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:28 schreef supersof het volgende:
[..]
die kan je echt wel meerdere keren doen hoor
ik denk niet dat ze maar een iemand laten gaan toch?quote:
Zoiets had mijn beste vriend ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:29 schreef Sked het volgende:
[..]
ik zou dan wel samen met iemand gaan op zn minst
en drank bestellen ipv cola, jammer dan van die 2 euro
cola vergoedingquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
OF lees eens wat hier allemaal gezegd wordt.
Het is wel veel geld. Ik zou van iedere opdracht er wel vanuit gaan eigenlijk..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze maar een iemand laten gaan toch?
Ja volgens mij moet ik nu even wachten op goedkeuring of niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
cooldoe ook die anderen, is echt leuk
Nee. Je kan gewoon doorgaan toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet ik nu even wachten op goedkeuring of niet?
Ja klopt en dan krijg je steeds een nieuwe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In het begin wordt ie eerst goedgekeurd en dan krijg je er twee bij. Die van die quiz en jargon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Je kan gewoon doorgaan toch?
Tja dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
die aasloggen zweinhoenden zandhoofden hebben geen roamlers nodig in me omgeving
krijg de pest pleuris
Die heb ik ook allemaal gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
In het begin wordt ie eerst goedgekeurd en dan krijg je er twee bij. Die van die quiz en jargon.
Oooh okequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel veel geld. Ik zou van iedere opdracht er wel vanuit gaan eigenlijk..
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook allemaal gedaan.
Daarom ga ik nu iedere vrijdag om 11 uur mijn bedje uitquote:
Wie keurt jou nou afquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha wauwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu iedere vrijdag om 11 uur mijn bedje uitWant dan komen volgens mij de frisdrankchecks enz open. Dus moet ik er meteen bij zijn
ja straks komen er twee bij volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Ja ik zie nu allemaal level 2 dingen die ik nog niet kan doen
De oude Mortaxx komt langzaam weer terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde iets tegenovergestelds zeggen maar bedacht me
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu iedere vrijdag om 11 uur mijn bedje uitWant dan komen volgens mij de frisdrankchecks enz open. Dus moet ik er meteen bij zijn
Sansa swag.quote:
Ga je naar een ander.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wil ik vandaag naar de kapper
zit er een nederlander te knippen
dan ga ik niet hoor
Leuke bikini.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En twee ijsjes.
[ afbeelding ]
Niet vier kappers op loopafstand hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee dat is te ver weg
ik ga niet langer als 5 min fietsen op me zaterdag
Ga je naar een ander.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik wil ANTM downloadenMaar de torrentsite geeft ineens een waarschuwing. Mweh.
Mijn opdrachten worden elke keer beoordeeld door vrouwenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:43 schreef Paxcon het volgende:
'Knalrode wasmand, prima! Groetjes Martijn'
Staan ze niet op. Duurt vet lang. Deze is de enige volgens mij waar hij op komt te staan binnen 2 dagen.quote:
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet vier kappers op loopafstand hebben.
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:43 schreef Paxcon het volgende:
Wauw ze sturen zelfs een persoonlijke berichtje
wat was er dan zo moeilijk ama? ;Dquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:45 schreef Amarantha het volgende:
Ze hebben al 2x een foutje door de vingers gezien bij mij.
Kan ze beter niet doenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En twee ijsjes.
[ afbeelding ]
Oh niks maar 1 foto was te erg bewogen en 1x had ik een cola geteld die niet meer eens in het schap stondquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:45 schreef supersof het volgende:
[..]
wat was er dan zo moeilijk ama? ;D
Dan ben je snel klaar.quote:
Niet ergens te streamen?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staan ze niet op. Duurt vet lang. Deze is de enige volgens mij waar hij op komt te staan binnen 2 dagen.
Hoezo natuurlijk niet? Ik heb ze wel op loopafstand zitten. Zijn geen thuiskappers.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet
ja thuiskappers
maar dat zijn nederlanders
ooh hahahquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh niks maar 1 foto was te erg bewogen en 1x had ik een cola geteld die niet meer eens in het schap stondDacht dat het een ander was.
het gebied waar ik woon is niet zo veel winkels enzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben je snel klaar.
[..]
Niet ergens te streamen?
[..]
Hoezo natuurlijk niet? Ik heb ze wel op loopafstand zitten. Zijn geen thuiskappers.
Ik denk dat ze er één vasthoudt voor de fotograaf.quote:
Dan maar wachten tot maandag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het gebied waar ik woon is niet zo veel winkels enzo
komt omdat ik woon op de rand
Mwah. Ze heeft brede schouders, maar verder vind ik haar niet echt stevig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje die Britse bouw. Stevig.
Fix die martijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:43 schreef Paxcon het volgende:
'Knalrode wasmand, prima! Groetjes Martijn'
als je flitser aan hebt staan wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef Paxcon het volgende:
Maar valt het niet heel erg op als je fotos loopt te maken?
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef Paxcon het volgende:
Maar valt het niet heel erg op als je fotos loopt te maken?
Ik moet nog steeds m`n eerste euros binnenhalen. Vind het awkward om in een supermarkt fotos te gaan maken zo opzichtigquote:
Krijgen jullie allemaal invites dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds m`n eerste euros binnenhalen. Vind het awkward om in een supermarkt fotos te gaan maken zo opzichtig
samequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor ik werk gewoon nog voor mijn geld
Binnen paar uurtjes had ik er al 1 jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijgen jullie allemaal invites dan?
Als ik mijn nieuwe telefoon heb wil ik het ook wel proberen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnen paar uurtjes had ik er al 1 ja
Het is volgens mij een hoop moeite voor weinig geld. Maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Als ik mijn nieuwe telefoon heb wil ik het ook wel proberen.
Dat is al het werk toch? xDquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is volgens mij een hoop moeite voor weinig geld. Maar we gaan het zien
wil je een site waar je geld kan verdienen met reviews opschrijvenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is al het werk toch? xD
Maar ik heb wel veel vrije tijd, dus wellicht levert het wel iets voor me op.
drugsreviews zekerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
wil je een site waar je geld kan verdienen met reviews opschrijven
Als iemand met zo'n conditie een kind ter wereld brengt kan die zeggen: "ik heb je uitgepoept/geplast"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
A persistent cloaca is a complex anorectal congenital disorder, in which the rectum, vagina, and urinary tract meet and fuse, creating a cloaca, a single common channel.[1]
Cloacas probably occur in 1 in 20,000 live births. [2] [3]
Wat?
ik doe magazijnwerk broerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen bevredigen
computers fixen
heb dat keertje gedaan bij auto onderdelen leverancierquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ik doe magazijnwerk broer
ja klopt is wel foktupt werktquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb dat keertje gedaan bij auto onderdelen leverancier
wat een kutwerk is dat zeg nooit meer
studentje aan huis?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen bevredigen
computers fixen
Sounds legit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vrouwen bevredigen
computers fixen
Ik had andersom gehoopt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerste was een grapje
computers fixen doe ik wel met enige regelmaat
hier ook 11quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Paxcon het volgende:
In Groningen wel veel 'kroegentochten' beschikbaar voor 10 euro per stuk
eindigen allemaal in de ritsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Paxcon het volgende:
In Groningen wel veel 'kroegentochten' beschikbaar voor 10 euro per stuk
Kan ik lekker chillenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je wilde wp inhuren voor loka? XD
hoeveel is modaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nog onder modale inkomen.
#pauperleef.
Zou me niet laten opereren door mensen met wiskunde a.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, heb je het niet eens voor nodig
Ik was heel goed in wiskunde tm de vierde klasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou me niet laten opereren door mensen met wiskunde a.
Dat is zulks laag niveau
Mensen die een onvoldoende voor die rekentoets hebben mogen van mij ook lekker naar de sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou me niet laten opereren door mensen met wiskunde a.
Dat is zulks laag niveau
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die een onvoldoende voor die rekentoets hebben mogen van mij ook lekker naar de sociale werkplaats.
Kan ik niet ligt op het kerkhof, wil ik niet ligt er naast!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik was heel goed in wiskunde tm de vierde klas
Maar sinds vorig jaar veel meetkunde wat ik totaal niet kan
35k.quote:
Ik heb er zat die niet snappen wat 10 x 10 is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die een onvoldoende voor die rekentoets hebben mogen van mij ook lekker naar de sociale werkplaats.
Ja okequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ligt op het kerkhof, wil ik niet ligt er naast!!
Ik had er in mijn college academic skills 1 die niet wist wat een onderwerp in een zin was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
35k.
[..]
Ik heb er zat die niet snappen wat 10 x 10 is.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan achter en gloryhole voor 10 euro #roamlergenot
Whehehehe. Kanozielig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had er in mijn college academic skills 1 die niet wist wat een onderwerp in een zin was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |