wel van de Gal & Gal. Maar wel flavoured was datquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echte wodka of supermarkt wodka
ik herinner me ook 0,0 van deze sc de volgende dagquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Kan me die FOK!tijden wel slecht herinneren.
Altijd dag erna posts bekijken en 0,0 van herinneren
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
Of de volgende dag dm's open hebben staan met badtripbob.
En denken.
Waar ben ik mee bezig geweest.
Ik analyseer discussies graag door in bed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik herinner me ook 0,0 van deze sc de volgende dag
Ik onthou ook maar paar dingen. Die ik echt boeiend vond. Rest vergeet ik zo weer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik herinner me ook 0,0 van deze sc de volgende dag
Al heel lang niet geweest.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik was wel vies suicidaal toen. Nu ook nog wel soms, maar wel wat minder
Debielquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 01:58 schreef Amarantha het volgende:
En er komt geen 'vind ik niet leuk' knop omdat er dan een te negatieve sfeer zou komen op FB. Alsof alles positief moet zijn.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Weldenkende mensen zitten dan ook niet op de facebook
Echt fucking saaiquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik scroll er dagelijks eens langs. Like een foto van iemand en dan ben ik weer weg hoor
Erg bijzonder is het niet nee. Maar. Om je er nou helemaal van af te zonderen. Hoeft ook niet per se voor mijxquote:
Dat is aan Godquote:
Voegt voor mij niets toe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Erg bijzonder is het niet nee. Maar. Om je er nou helemaal van af te zonderen. Hoeft ook niet per se voor mijx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |