Ik denk dat ze er één vasthoudt voor de fotograaf.quote:
Dan maar wachten tot maandag.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
het gebied waar ik woon is niet zo veel winkels enzo
komt omdat ik woon op de rand
Mwah. Ze heeft brede schouders, maar verder vind ik haar niet echt stevig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze heeft wel een beetje die Britse bouw. Stevig.
Fix die martijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:43 schreef Paxcon het volgende:
'Knalrode wasmand, prima! Groetjes Martijn'
als je flitser aan hebt staan wel jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef Paxcon het volgende:
Maar valt het niet heel erg op als je fotos loopt te maken?
jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:51 schreef Paxcon het volgende:
Maar valt het niet heel erg op als je fotos loopt te maken?
Ik moet nog steeds m`n eerste euros binnenhalen. Vind het awkward om in een supermarkt fotos te gaan maken zo opzichtigquote:
Krijgen jullie allemaal invites dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds m`n eerste euros binnenhalen. Vind het awkward om in een supermarkt fotos te gaan maken zo opzichtig
samequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee hoor ik werk gewoon nog voor mijn geld
Binnen paar uurtjes had ik er al 1 jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Krijgen jullie allemaal invites dan?
Als ik mijn nieuwe telefoon heb wil ik het ook wel proberen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Binnen paar uurtjes had ik er al 1 ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |