eindigen allemaal in de ritsquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:12 schreef Paxcon het volgende:
In Groningen wel veel 'kroegentochten' beschikbaar voor 10 euro per stuk
Kan ik lekker chillenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je wilde wp inhuren voor loka? XD
hoeveel is modaalquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zit nog onder modale inkomen.
#pauperleef.
Zou me niet laten opereren door mensen met wiskunde a.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:46 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ja, heb je het niet eens voor nodig
Ik was heel goed in wiskunde tm de vierde klasquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou me niet laten opereren door mensen met wiskunde a.
Dat is zulks laag niveau
Mensen die een onvoldoende voor die rekentoets hebben mogen van mij ook lekker naar de sociale werkplaats.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou me niet laten opereren door mensen met wiskunde a.
Dat is zulks laag niveau
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die een onvoldoende voor die rekentoets hebben mogen van mij ook lekker naar de sociale werkplaats.
Kan ik niet ligt op het kerkhof, wil ik niet ligt er naast!!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik was heel goed in wiskunde tm de vierde klas
Maar sinds vorig jaar veel meetkunde wat ik totaal niet kan
35k.quote:
Ik heb er zat die niet snappen wat 10 x 10 is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mensen die een onvoldoende voor die rekentoets hebben mogen van mij ook lekker naar de sociale werkplaats.
Ja okequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan ik niet ligt op het kerkhof, wil ik niet ligt er naast!!
Ik had er in mijn college academic skills 1 die niet wist wat een onderwerp in een zin was.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
35k.
[..]
Ik heb er zat die niet snappen wat 10 x 10 is.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan achter en gloryhole voor 10 euro #roamlergenot
Whehehehe. Kanozielig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik had er in mijn college academic skills 1 die niet wist wat een onderwerp in een zin was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |