Ja volgens mij moet ik nu even wachten op goedkeuring of niet?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:29 schreef supersof het volgende:
[..]
cooldoe ook die anderen, is echt leuk
Nee. Je kan gewoon doorgaan toch?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja volgens mij moet ik nu even wachten op goedkeuring of niet?
Ja klopt en dan krijg je steeds een nieuwe.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
In het begin wordt ie eerst goedgekeurd en dan krijg je er twee bij. Die van die quiz en jargon.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Je kan gewoon doorgaan toch?
Tja dat was te verwachten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
die aasloggen zweinhoenden zandhoofden hebben geen roamlers nodig in me omgeving
krijg de pest pleuris
Die heb ik ook allemaal gedaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
In het begin wordt ie eerst goedgekeurd en dan krijg je er twee bij. Die van die quiz en jargon.
Oooh okequote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is wel veel geld. Ik zou van iedere opdracht er wel vanuit gaan eigenlijk..
ja dat snap ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die heb ik ook allemaal gedaan.
Daarom ga ik nu iedere vrijdag om 11 uur mijn bedje uitquote:
Wie keurt jou nou afquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
haha wauwquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu iedere vrijdag om 11 uur mijn bedje uitWant dan komen volgens mij de frisdrankchecks enz open. Dus moet ik er meteen bij zijn
ja straks komen er twee bij volgens mijquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:32 schreef Paxcon het volgende:
Ja ik zie nu allemaal level 2 dingen die ik nog niet kan doen
De oude Mortaxx komt langzaam weer terugquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde iets tegenovergestelds zeggen maar bedacht me
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu iedere vrijdag om 11 uur mijn bedje uitWant dan komen volgens mij de frisdrankchecks enz open. Dus moet ik er meteen bij zijn
Sansa swag.quote:
Ga je naar een ander.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
wil ik vandaag naar de kapper
zit er een nederlander te knippen
dan ga ik niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |