Die ik zo ga doen is ongeveer 5 km fietsen, maar vind ik niet erg. Wilde toch al naar buiten gaanquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
6,50. Nog maar 3 dingen gedaan. Misschien fiets ik nog wel even naar de wijk hier naast voor meer opdrachten. Staan 5 open dus is het fietsen wel waard.
Oh dit is 2 km en 4 km denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Die ik zo ga doen is ongeveer 5 km fietsen, maar vind ik niet erg. Wilde toch al naar buiten gaan
kaldi, moet je koffie of thee gaan drinken en dan verdien je 12,50quote:
Wow nice. Die staat hier niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:09 schreef supersof het volgende:
[..]
kaldi, moet je koffie of thee gaan drinken en dan verdien je 12,50
Ja op zich en het is niet eens saai ofzoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:09 schreef Paxcon het volgende:
Klinkt als makkelijk cashen dat Roamler
Ik ga wachten tot dat die meer waard is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
Maar sommige dingen ga ik echt niet doen hoor. Zoals de microsoft bij de mediamarkt
Maar je kan je dus niet zomaar aanmelden maar dat moet via iemand die al actief is op Roamler?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja op zich en het is niet eens saai ofzo
We worden nog concurrentie zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
Ik moet ook die thee check doen, 2 euro
Kan dat?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga wachten tot dat die meer waard is.
Ik doe heel veel van 2 euro, 2,50 of 3 euro. Tikt nog steeds wel aan hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef supersof het volgende:
Ik moet ook die thee check doen, 2 euro
Jaa, ik heb gereageerd op een bericht in een fb groep. Die posten daar dat ze een invite hebben die ze weggeven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar je kan je dus niet zomaar aanmelden maar dat moet via iemand die al actief is op Roamler?
Hahaquote:
Jaa klopt, ik ga straks 10 euro verdienenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe heel veel van 2 euro, 2,50 of 3 euro. Tikt nog steeds wel aan hoor
cool, hoelang duurt dat?quote:
Ja zo heb ik ook invite gekregen, of naja oproep geplaatst.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, ik heb gereageerd op een bericht in een fb groep. Die posten daar dat ze een invite hebben die ze weggeven.
Moet je maar eens zoeken. Is best makkelijk!
Is wel goede manier om level 2 te halen en heb je je eerste 2 euro ook binnenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 12:14 schreef supersof het volgende:
Hahamaar thee check moet iedereen doen toch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |