Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.quote:BUNSCHOTEN -
De gemeente Bunschoten-Spakenburg is bang dat vluchtelingen aanstoot nemen aan foto’s van bierdrinkende jongeren en de Amsterdamse Wallen.
Kiekjes van deze Hollandse taferelen zijn daarom uit voorzorg afgeplakt in de sporthal die woensdagavond is ingericht als noodopvang voor 150 migranten. Te confronterend, vindt de organisatie.
De foto’s zijn aangeleverd door een evenementenbureau om de kille sporthal wat op te fleuren. Maar te veel fleur is volgens de organisatie dus niet de bedoeling. ,,Er stond Moulin Rouge op", verklaart de organisatie de censuur. ,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ureert_foto_s__.html
Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoekenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over Spakenburg...
Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slecte invloeden in de buitenwereld.
Zielig zeg.
Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburgquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoeken
De beheerder van de hal zag er geen probleem in, lijkt me.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburg
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snap de spontane reacties van de mensen hierboven, maar ik denk er anders over.
De gemeente moest een noodopvang inrichten en heeft voor het afschotten van ruimtes materiaal van een evenementenbureau gehuurd. De afbeeldingen op het gebruikte materiaal zijn niet echt passend voor een sombere, sobere hal voor noodopvang van vluchtelingen. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die zouden worden opgevangen na een of andere natuurramp ook niet zo blij zouden worden van afbeeldingen van Tirolerfeesten en de Wallen.
Ditquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
je had van mij best in Aleppo geboren mogen worden hoorquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Man man man wat een land is ditEn maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
Het is gewoon ongepast, of niet netjes. Dat hadden bejaarden of SGP'ers ook gevonden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
Dat wij iedere dag gechoqueerd/geconfronteerd worden met hoofddoeken dat is geen enkel probleem uiteraard.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat de vrijwilligsters in de opvang ook maar een hoofddoek moeten dragen. Gewoon om de asielzoekers niet te choqueren.
"gemeente Spakenburg"quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.
Onzin. Ik kom er zelf vandaan maar zo gereformeerd zijn ze niet hoor. Als het aan hunzelf lag werd helemaal niets afgeplakt en zelfs aangemoedigd. De meesten zijn zelf de grootste alcoholisten.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over? Gereformeerd Spakenburg...
Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slechte invloeden in de buitenwereld.
Zielig zeg.
Is dit daadwerkelijk een citaat?quote:,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Was ooit wel zo, maar is allang niet meer zo. Een groot deel van de jongeren drinkt veel alcohol of gebruikt zelfs drugs. De kerken stromen ook langzaam leeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:20 schreef RM-rf het volgende:
[..]
"gemeente Spakenburg"
Dt die bepaalde plaatjes van 'on-christelijk' of 'on-zedelijk' gedrag liever afplakken, heeft volgens mij niks met islamisme of 'aanpassen eraan' te maken..
eerder vermoed ik dat ze in Spakenburg een grond-insteling hebben die erg dicht bij raikaal-religieuze islamieten ligt, maar hooguit een christelijke uitvoering daarvan is
Die conflicterende culturen hebben we al 30 jaar. Dat er nog steeds mensen zijn die bang zijn die confrontatie aan te gaan, maakt het alleen maar dat ze zwak zijn en hun eigen cultuur ondergeschikt vinden. Typische weg met ons mentaliteit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Kan ff geen filmpjes bekijken nu. Het klinkt alleen zo cynisch met dat "enigszins", dus ik dacht misschien wat telegraaf-aandikkerij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk het filmpje maar via de bronlink
Bunschoten Spakenburgers zijn fundamentalistische gristenen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt waanzinnig dit. Wat is er mis met die mensen?
Maar wie betaalt jouw loon, uitkering, subsidies, renteaftrek, zorg? Je werkgever en de overheid. Dus ze krijgen gewoon hun eigen verzonnen geld weer terug .quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Niet? Zelfs over het pakje boter bij de supermarkt betaal je nog belasting.
Over dat loon betaal je ook gewoon weer inkomstenbelasting hoor.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Maar wie betaalt jouw loon, uitkering, subsidies, renteaftrek, zorg? Je werkgever en de overheid.
ja maar wie bepaald dat jij überhaupt loon krijgt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:49 schreef Infection het volgende:
[..]
Over dat loon betaal je ook gewoon weer inkomstenbelasting hoor.
Naar de Wallen gaan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:47 schreef deedeetee het volgende:
Wil je hier komen dan pas je je aan. .
Inderdaad van de gekke. In Italie hebben ze daar gelukkig geen last van, gewoon doorgaan met het uitstellen van die lokale lekkernijen:quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 11:53:56Welkom in Hollandistan. Wij passen ons wel aan dat hoeven jullie niet te doen. #knettergek #kominverzet https://t.co/YzuP9ysaTb reageer retweet
Ik vermoed een beetje dat dit idee ontstaan is bij het organiserende comité.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Moeten ze zelf weten. Niet zeuren over foto's o.i.d.
Dit speelt geert weer mooi in de kaart, en weer 2 zetels erbij hoppaaaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:00 schreef Infection het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 11:53:56Welkom in Hollandistan. Wij passen ons wel aan dat hoeven jullie niet te doen. #knettergek #kominverzet https://t.co/YzuP9ysaTb reageer retweet
De uitleg is dat de gemeente denkt dat mensen iets denken, dat is de nieuwst hobby in Nederland. Ik denk dat jij denkt dat ..... en daarom gaan we ..... doen. Overigens niet zelden iets wat die mensen zelf ook graag willen doen, mogelijk vond deze christelijke gemeenteraad het wel iets te uitbundig maar wouden ze dat liever niet als argument gebruiken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou geen Aleppo maar liever in een land zoals bijv Amerika/Hongarije waar ze tenminste wel weten wat nationalisme is en die niet met zich laten sollen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:12 schreef Re het volgende:
[..]
je had van mij best in Aleppo geboren mogen worden hoor
verder is dit natuurlijk suf, maar om het gelijk een schijtland te noemen hierom ben je het inwonerschap niet echt waard
En terecht. Liever Wilders dan het achterlijke volk dat buigt voor de islam en de cultuur eromheen. Ik kom zelf uit dat dorp maar schaam mij er diep voor. En niet iedereen daar is een wereldvreemde gereformeerde, er is ook genoeg PVV- en VVD-aanhang. Maar blijkbaar in de lokale politiek niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:06 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Dit speelt geert weer mooi in de kaart, en weer 2 zetels erbij hoppaaa
Mooizo, al die Geert haters en pro-vluchtelingen paupers helpen door deze onzin Geert juist in het zadel. Mooi werkquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:06 schreef maryen65 het volgende:
[..]
die bierdrinkende jongeren in Spakenburg zijn niet degenen die die afbeeldingen verbieden..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Was ooit wel zo, maar is allang niet meer zo. Een groot deel van de jongeren drinkt veel alcohol of gebruikt zelfs drugs. De kerken stromen ook langzaam leeg.
Ik denk dat het afplakken meer te maken heeft met het feit dat de gemiddelde Spakenburger nooit met Syriërs of andere buitenlanders in aanraking gekomen is en er dus geen raad mee weet. Veel Spakenburgers zijn nogal wereldvreemde mensen.
Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:06 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Jij was natuurlijk liever ergens in een derde wereldland geboren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Man man man wat een land is ditEn maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
Dit inderdaad. Verwachten dat asielzoekers hier integreren maar wel direct aanpassen aan hunquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die 'ouderen' waar jij het over hebt zijn de mensen die minstens 65+ zijn. De huidige generatie ouders is heel anders. En over alcohol nuttigen is in Spakenburg nog nooit moeilijk gedaan, het is zelfs een eeuwenoude traditie om bijvoorbeeld na de kerk bij elkaar te komen en alcohol te nuttigen. En ja, daar zitten de kinderen ook gewoon bij.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:32 schreef RM-rf het volgende:
[..]
die bierdrinkende jongeren in Spakenburg zijn niet degenen die die afbeeldingen verbieden..
bierdrinken doen de jongeren daar al eeuwen en drugs gebruiken ook, en dezelfde tijd zitten er allemaal ouderen iedere zondag in de kerk, die denken dat ze hun eigen jeugd moeten helpen door het liefst afbeeldingen te verbieden..
En Nee, dat verandert daar juist NIET.
Wat ze nu doen, is hun christelijk-fundamentalistische houding omtrent afbeeldingen van de Wallen of afbeeldingen van bierdrinkende jongeren, die zo al heel lang hebben.
dat heeft verder weinig met moslims of 'aanpasen aan de moslims' te maken... ook 10 jaar terug deden de personen in Spakenburg die het daar voor het zeggen hebben in het Verenigingsleven en de lokale Politiek precies hetzelfde..
wat dat betreft passen radicale moslims daar misschien wel goed tussen, zelfde soort van religieus-fundamentalisme
*proest*.. dus je wil beweren dat mensen in Spakenburg nu opeens niet meer zo moeilijk over bepaalde afbeeldingen doen, war ze vroeger regelmatig bv reclame's in Abri's verbodenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:58 schreef Infection het volgende:
[..]
Die 'ouderen' waar jij het over hebt zijn de mensen die minstens 65+ zijn. De huidige generatie ouders is heel anders.
De huidige generatie niet nee. Degenen die zo moeilijk doen zijn vooral de bejaarden die nog oude denkwijzen bij zich dragen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:59 schreef RM-rf het volgende:
[..]
*proest*.. dus je wil beweren dat mensen in Spakenburg nu opeens niet meer zo moeilijk over bepaalde afbeeldingen doen, war ze vroeger regelmatig bv reclame's in Abri's verboden
Het is zo geweldig altijd, van die mensen die gaan besluiten wat anderen misschien wel aanstootgevend zullen vinden. Wat dachten ze van de mogelijkheid dat veel van die mensen weg gaan omdat ze een overheid die voor ze denkt zat zijn?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die mensen zijn net pas aangekomen, logisch dat je ze niet direct in HUN EIGEN WOONOMGEVING met deze dingen wilt confronteren. Natuurlijk moeten ze de NLse levensstijl leren accepteren, maar kom op, plaatjes van prostitutiewijken weghalen uit de 'woning' van mensen die net uit Syrië komen is niet 'ons aanpassen'. Dat is gewoon logisch nadenken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ons verwijten schoothodje te zijn van de VS, en dan dat land tegelijkertijd prijzen vanwege hun nationalisme.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou geen Aleppo maar liever in een land zoals bijv Amerika/Hongarije waar ze tenminste wel weten wat nationalisme is en die niet met zich laten sollen.
Ik heb helemaal niks met dit land (nooit gehad) en daarom ben ik hier later ook echt niet te vinden, dus dat inwonerschap boeit me niks. Altijd schoothondje zijn van Amerika etc, stelletje softies hier.
ah, dus blijven nu plaatjes van de wallen gewoon hangen in sportzalen in Spakenburg?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Infection het volgende:
[..]
De huidige generatie niet nee. Degenen die zo moeilijk doen zijn vooral de bejaarden die nog oude denkwijzen bij zich dragen.
Dat een merendeel overtuigd christen is ontken ik niet. Maar dat er plaatjes worden afgeplakt omdat het tegen het christelijke geloof in gaat? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 14:46 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ah, dus blijven nu plaatjes van de wallen gewoon hangen in sportzalen in Spakenburg?
Ik weet niet of je door hebt waar we het hier over hebben, maar daar gaat het nu juist over... dat diezelfde denkwijze van 'aanstootgevende afbeeldingen verwijderen' hooguit nu opeens onder andere 'excuses' uitgevoerd wordt.. maar effectief is het precies hetzelfde..
De gemeente Spakenburg-Bunschoten is nog altijd een fundamenteel-christelijke gemeente; 40% van de bevolking stemt ChristenUnie. 13% SGP en 20% CDA, 10% stemt de "Christelijke Arbeiders Partij" en 7% de Spakenburgse Vrijheidspartij (een PVV-achtige partij gebaseerd op Bijbelvers Mattheüs 7:12)..
de enige niet-confessionele actieve partij is de VVD die minder dan 10% van de stemmen haalt..
beweren dat de 'confessionele' basis enkel iets van vroeger, is weinig overtuigend, Spakenburg-Bunschoten is en blijft gewoon een enorm sterk confessioneel-christelijk bolwerk..
Beweren dat ze zch daar 'aanpassen aan de Islam' is zelfs behoorlijk lachwekkend
Die mensen zitten er ook tussen hé.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
De eerste beelden die ik op het nieuws zag van Syriers die zojuist in Amsterdam waren aangekomen, was dat ze eerst een koud biertje gingen scoren op een terras.
die huidige generatie daar trouwt en neukt zich suf wanneer ze 18 zijn en zitten dan net zo braaf in de kerk af te geven op de slecht invloeden van de whekamp damesslipjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Infection het volgende:
[..]
De huidige generatie niet nee. Degenen die zo moeilijk doen zijn vooral de bejaarden die nog oude denkwijzen bij zich dragen.
Bijna mijn hele familie komt uit Bunschoten en niemand die zich daar druk over maakt. Behalve mijn oma natuurlijk.
En tegenwoordig staan er zelfs pikante dames in de Abri's, van bijvoorbeeld bepaalde lingeriemerken.
Het enige puntje waar nog wel moeilijk over gedaan wordt is de zondagsrust. Maar zelfs dat wordt al minder aangezien bepaalde horecagelegenheden gewoon op zondag geopend zijn. Zelfs tijdens bepaalde christelijke feestdagen waren de supermarkten geopend. Dat had niemand zich 10 jaar geleden voor kunnen stellen bij een dorp als Spakenburg.
Bron? Of zit je weer in de verzinsel-modus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
die huidige generatie daar trouwt en neukt zich suf wanneer ze 18 zijn en zitten dan net zo braaf in de kerk af te geven op de slecht invloeden van de whekamp damesslipjes
zo gaat dat meestal in die dorpen, zal eens kijken of daar iets over te vinden isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bron? Of zit je weer in de verzinsel-modus?
Volgens mij draaf je een beetje door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:30 schreef HardMetal het volgende:
We bukken hier in Nederland zo ver voorover. Is het niet verstandiger om hier de regels, wetten en gebruiken uit het eerste de beste kut moslimland in te voeren. Wij bukken toch wel voorover en de asielzoekers hoeft zich helemaal niet meer aan te passen.
Joden verboden, elke vrouw een schaamlap om haar hoofd, iedereen verplicht elke vrijdag naar de moskee, sharia in onze rechtbanken.
Het is hier in Nederland de normaal te zaak van de wereld dat iemand een biertje drinkt. Als je als asielzoekers hier in dit land wilt wonen dan zal je met zulke dingen geconfronteerd worden. Het kunnen drinken van een biertje is een van de vele geneugten van dit land. Je zult je als asielzoekers dus moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij draaf je een beetje door.
ik zeg helemaal niet dat ze dat nu zeggen te doen 'vanwege hun eigen christelijke geloof'..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:01 schreef Infection het volgende:
Maar dat er plaatjes worden afgeplakt omdat het tegen het christelijke geloof in gaat?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou geen Aleppo maar liever in een land zoals bijv Amerika/Hongarije waar ze tenminste wel weten wat nationalisme is en die niet met zich laten sollen.
Ik heb helemaal niks met dit land (nooit gehad) en daarom ben ik hier later ook echt niet te vinden, dus dat inwonerschap boeit me niks. Altijd schoothondje zijn van Amerika etc, stelletje softies hier.
Denken dat mensen uit het Midden-Oosten allemaal alcohol links laten liggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
De eerste beelden die ik op het nieuws zag van Syriers die zojuist in Amsterdam waren aangekomen, was dat ze eerst een koud biertje gingen scoren op een terras.
Klopt als een bus. Ik heb ooit de eer gehad om uitgenodigd te zijn op een bruiloft van een Turkse collega. Massaal. Er was een enorme zaal afgehuurd. Er waren zo'n 250 man. En de flessen Fanta op de tafel. Er was geen druppel alcohol in het pand. Toch werden we benaderd (als NL collega's van de bruidegom). Of wij ook wat wilden "drinken". Waren we niet op voorbereid en hebben we ook niet gedaan. Buiten het gebouw om het hoekje werd er wel degelijk geschonken, en iedereen wist ervan, maar er wordt gewoon niet over gepraat. En dan aan het einde van de avond de broer van de bruidegom dronken op de dansvloer, dat was geweldigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit het Midden-Oosten allemaal alcohol links laten liggen.
Jij komt echt te weinig in contact met deze mensen
breek me de bek niet open , laatst nog met een collega , ik wilde even 1 kast van me werk naar huis mee nemen , had dat netjes aan haar gevraagd of ze dat wilde doen , ze rijd immers ook voor de vluchtelingen inboedel en zo ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Integratie werkt in dit land immers één kant op. Dit land is stapelgek geworden
Nee, dat zie je verkeerd, ik kom vaker met ze in contact dan me lief is. En uit je eerste zin laat je al meteen je niveau blijken, dus ga maar weg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit het Midden-Oosten allemaal alcohol links laten liggen.
Jij komt echt te weinig in contact met deze mensen
Klinkt als een saai kutfeestje man.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik heb ooit de eer gehad om uitgenodigd te zijn op een bruiloft van een Turkse collega. Massaal. Er was een enorme zaal afgehuurd. Er waren zo'n 250 man. En de flessen Fanta op de tafel. Er was geen druppel alcohol in het pand. Toch werden we benaderd (als NL collega's van de bruidegom). Of wij ook wat wilden "drinken". Waren we niet op voorbereid en hebben we ook niet gedaan. Buiten het gebouw om het hoekje werd er wel degelijk geschonken, en iedereen wist ervan, maar er wordt gewoon niet over gepraat. En dan aan het einde van de avond de broer van de bruidegom dronken op de dansvloer, dat was geweldig
Als je vaker in contact met mensen uit die landen komt, merk je ook vast dat het drinken min of meer stiekem gebeurt. In Saudi-Arabië gaan de jongeren of jongvolwassenen gewoon met de auto over de brug naar Bahrein om daar uit te gaan en alcohol te nuttigen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 05:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, ik kom vaker met ze in contact dan me lief is. En uit je eerste zin laat je al meteen je niveau blijken, dus ga maar weg.
Geen kerstbomen meer in ziekenhuizen enz. Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Nou nou dat is ook een beetje denigrerend niet ?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:28 schreef Infection het volgende:
Ik denk dat het afplakken meer te maken heeft met het feit dat de gemiddelde Spakenburger nooit met Syriërs of andere buitenlanders in aanraking gekomen is en er dus geen raad mee weet. Veel Spakenburgers zijn nogal wereldvreemde mensen.
Ben je er wel eens geweest? Het is nogal een besloten gemeenschap hoor en het rolt daar anders dan in normale plaatsen, die geen last hebben van die angstvallige en bekrompen gereformeerde sfeer.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:30 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nou nou dat is ook een beetje denigrerend niet ?
Omdat er niet veel buitenlanders en moslims in een bepaalde plaats wonen zijn ze nog niet gelijk wereldvreemd.
"He Henk, moeten die foto's hiero blijven hangen?"quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooi ook om te zien dat mensen hier massaal boos reageren op 'de vluchtelingen die de boel hier denken te bepalen'.
Wie heeft die plaatjes afgeplakt? Juist. Waaron doet hij dit? Omdat hij denkt dat vluchtelingen hier aanstoot aan nemen. Hebben de vluchtelingen dat geëist? Weten we überhaupt of zij hier aanstoot aan nemen?
Welnee, maar we geven ze wel gewoon de schuld.
Tokkies gonna tok.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"He Henk, moeten die foto's hiero blijven hangen?"
"Welke foto's?"
"Ja, die met die zuipkinderen en de hoerenbuurt."
"O ja, even kijken... Nou, plak maar gewoon effe af anders."
En zo haal je tegenwoordig de krant, waarna de wat minder goed gelukte mensen hysterisch beginnen te krijsen dat we al bijna de sharia ingevoerd hebben.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Mooi ook om te zien dat mensen hier massaal boos reageren op 'de vluchtelingen die de boel hier denken te bepalen'.
Wie heeft die plaatjes afgeplakt? Juist. Waaron doet hij dit? Omdat hij denkt dat vluchtelingen hier aanstoot aan nemen. Hebben de vluchtelingen dat geëist? Weten we überhaupt of zij hier aanstoot aan nemen?
Ja want het is OF Wilders OF mensen die buigen voor de islam en de cultuur eromheenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:11 schreef Infection het volgende:
[..]
En terecht. Liever Wilders dan het achterlijke volk dat buigt voor de islam en de cultuur eromheen. Ik kom zelf uit dat dorp maar schaam mij er diep voor. En niet iedereen daar is een wereldvreemde gereformeerde, er is ook genoeg PVV- en VVD-aanhang. Maar blijkbaar in de lokale politiek niet.
Het hele land nog welquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik ben altijd al tegen Burka's geweest en al helemaal tegen volledige gezichtsbedekking, omdat ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 10:29 schreef romazoba het volgende:
Misschien is het een idee om de vrouwelijke vrijwilligers die helpen bij de opvang reeds te sluieren? De wereld op zijn kop! Als ik gasten thuis krijg is het in mijn huis dan plak ik toch ook geen foto's etc. af of pas ik mijn gebruiken toch ook niet aan ? Wat een verschrikkelijk vertoon van zwakte, heb hier weinig woorden voor dan dat het er onderhand op gaat lijken dat we graag geïslamiseerd willen worden.
Weg ermee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Resistor het volgende:
Ik ben net langs de sporthal gereden (anders moet ik een stuk omrijden), maar ze zitten heerlijk buiten onder... Heineken parasols
-edit-
En verder:
[ afbeelding ]
Ze blijven nog wat langer.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Resistor het volgende:
Ik ben net langs de sporthal gereden (anders moet ik een stuk omrijden), maar ze zitten heerlijk buiten onder... Heineken parasols
Nog voordat we asielzoekers die zich misdragen het land uittrappen, moeten we dit soort volk lozen. Dit is ZO schadelijk voor Nederland.quote:"En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Die asielzoekers uit Bunschoten/Spakenburg passen zich in ieder geval aan. Zitten momenteel lekker te chillen, doen niet vervelend over Heineken-parasols en genieten nog even van het mooie weer, nu het nog kan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nog voordat we asielzoekers die zich misdragen het land uittrappen, moeten we dit soort volk lozen. Dit is ZO schadelijk voor Nederland.
Even voor de goede orde: asielzoekers passen zich aan ons aan, niet andersom. Als het de asielzoekers hier niet bevalt, kunnen ze vertrekken.
Wilde ik nét gaan zeggenquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:37 schreef Falco het volgende:
[..]
Die asielzoekers uit Bunschoten/Spakenburg passen zich in ieder geval aan. Zitten momenteel lekker te chillen, doen niet vervelend over Heineken-parasols en genieten nog even van het mooie weer, nu het nog kan.
Het gaat hier niet om het gedrag van asielzoekers, maar om het gedrag van dhimmi's die al op voorhand inbinden. Want de asielzoeker zal toch eens worden geconfronteerd met iets dat z'n goedkeuring niet kan wegdragen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Wilde ik nét gaan zeggendus al die heisa om niks eigenlijk, er zullen ongetwijfeld mensen
tussen zitten die zich niet willen en zullen aanpassen, tja, die zal je op de één of andere manier
bij moeten brengen dat dat toch écht moet, dat vrouwen en mannen hier als gelijke behandeld
dienen te worden etc. etc.
Dat snap ikquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om het gedrag van asielzoekers, maar om het gedrag van dhimmi's die al op voorhand inbinden. Want de asielzoeker zal toch eens worden geconfronteerd met iets dat z'n goedkeuring niet kan wegdragen.
Het doet mij denken aan de oproep van een school naast een asielzoekerscentrum in Duitsland, waar ze meisjes opriepen om niet meer in een jurk naar school te komen. De asielzoekers zouden dat verkeerd kunnen opvatten.
Wat er nodig is, is dat we asielzoekers bij aankomst in Nederland heel duidelijk uitleggen hoe dit land werkt, wat hier de regels, normen en waarden zijn. Asielzoekers die daar niet mee kunnen leven, kunnen rechtsomkeert maken. Asielzoekers die zich misdragen ook.
Zo moeilijk hoeft het allemaal echt niet te zijn. Asielzoekers - ongeacht of ze hier tijdelijk of voor altijd blijven - passen zich aan ons aan, niet omgekeerd.
Pas jij je dan ook aan aan mij want dat schijnt noodzakelijk te zijn om hier te mogen wonen. Die teksten die jij schrijft kan echt niet hoor.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
Zo moeilijk hoeft het allemaal echt niet te zijn. Asielzoekers - ongeacht of ze hier tijdelijk of voor altijd blijven - passen zich aan ons aan, niet omgekeerd.
Ik vertoon geen probleemgedrag. Ik hoef me niet aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Daar maak ik namelijk allang deel van uit. En ik ben goed opgevoed.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 15:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Pas jij je dan ook aan aan mij want dat schijnt noodzakelijk te zijn om hier te mogen wonen. Die teksten die jij schrijft kan echt niet hoor.
Ik ben het niet met je eens behalve dan het deel dat jij blijkbaar deel bent van de Nederlandse samenleving, net als de buitenlanders die hier wonen natuurlijk dus dat is argument is flauwekul. Over jouw opvoeding kan ik natuurlijk ook niet oordelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vertoon geen probleemgedrag. Ik hoef me niet aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Daar maak ik namelijk allang deel van uit. En ik ben goed opgevoed.
Waar het hier om gaat - en dat snap jij ook best - is dat er mensen zijn die uit voorzorg allerlei beelden gaan censureren waar asielzoekers aanstoot aan zouden kunnen nemen. Totaal krankzinnig.
Ik zou precies het tegenovergestelde willen doen in asielzoekerscentra. Hang die ruimtes maar vol met foto's die de diversiteit van Nederland tonen. Foto's die duidelijk laten zien welke vrijheden en verworvenheden we in dit land kennen. Graag met een toelichting erbij in relevante talen. Dan kunnen asielzoekers meteen wennen. Of ervoor kiezen om deze "hel op aarde" snel weer te verlaten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
Verder staat het mensen natuurlijk vrij om dingen te censureren en ik zou niet weten waarom dat krankzinnig is, soms is het zelfs wettelijk verplicht omdat mensen ergens aanstoot aan kunnen nemen.
Maar ja jij bent dan waarschijnlijk ook geen gemeenteraadslid van één van de christelijkste gemeenten van Nederland, die mensen willen dat zelf namelijk niet zo graag. Foto's van dingen die van god niet mogen ziet men daar liever niet, een TV kan al een probleem zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou precies het tegenovergestelde willen doen in asielzoekerscentra. Hang die ruimtes maar vol met foto's die de diversiteit van Nederland tonen. Foto's die duidelijk laten zien welke vrijheden en verworvenheden we in dit land kennen. Graag met een toelichting erbij in relevante talen. Dan kunnen asielzoekers meteen wennen. Of ervoor kiezen om deze "hel op aarde" snel weer te verlaten.
Daarom heb je voor dit soort dingen een uniform, landelijk beleid nodig. Meteen aan de poort beginnen met voorlichting. Liever nog eerder, zelfs.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar ja jij bent dan waarschijnlijk ook geen gemeenteraadslid van één van de christelijkste gemeenten van Nederland, die mensen willen dat zelf namelijk niet zo graag. Foto's van dingen die van god niet mogen ziet men daar liever niet, een TV kan al een probleem zijn.
Ik ben geen voorstander van het voorschrijven welke foto's aan de muur moeten hangen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarom heb je voor dit soort dingen een uniform, landelijk beleid nodig. Meteen aan de poort beginnen met voorlichting. Liever nog eerder, zelfs.
Ik ook niet per se, maar ik heb dat liever dan andersom, namelijk het censureren van foto's omdat asielzoekers er wel eens aanstoot aan zouden kunnen nemen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van het voorschrijven welke foto's aan de muur moeten hangen.
Je vergelijkt nu appels met peren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Maar ja jij bent dan waarschijnlijk ook geen gemeenteraadslid van één van de christelijkste gemeenten van Nederland, die mensen willen dat zelf namelijk niet zo graag. Foto's van dingen die van god niet mogen ziet men daar liever niet, een TV kan al een probleem zijn.
Volgens mij is voorschrijven welke foto's er moeten hangen ook censureren want anderen mogen er dan niet hangen. Jij hebt gewoon een andere mening dan deze mensen en wilt hun ook censureren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook niet per se, maar ik heb dat liever dan andersom, namelijk het censureren van foto's omdat asielzoekers er wel eens aanstoot aan zouden kunnen nemen.
Nee, je draait er omheen. Je snapt best waar dit om draait: zaken die in Nederland heel normaal zijn censureren voor asielzoekers, zodat ze er geen aanstoot aan nemen. De wereld op z'n kop.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Volgens mij is voorschrijven welke foto's er moeten hangen ook censureren want anderen mogen er dan niet hangen. Jij hebt gewoon een andere mening dan deze mensen en wilt hun ook censureren.
Nee ik draai er niet omheen. Deze mensen hangen gekuisde foto's op en die wil jij daar niet hebben, dat is dus censuur. Deze mensen censureerden omdat er dingen opstaan die ze niet willen en jij wil dat ook graag doen omdat ze in jouw ogen de verkeerde keuze maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je draait er omheen. Je snapt best waar dit om draait: zaken die in Nederland heel normaal zijn censureren voor asielzoekers, zodat ze er geen aanstoot aan nemen. De wereld op z'n kop.
Het is trouwens ook niet zo dat ik een andere mening heb. Het gaat om normen en waarden, vrijheden en verworvenheden die in Nederland van kracht zijn en langs democratische weg zijn geregeld.
Het lijkt me prima dat we asielzoekers de nodige voorlichting geven over bijvoorbeeld de gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het feit dat vrouwen hier niet bedekt rondlopen, dat twee mannen met elkaar mogen trouwen, dat mensen alcohol mogen drinken als 18 jaar zijn, noem maar op.
Je draait er wel omheen. Je wilt er niet aan dat het juist goed is om asielzoekers te confronteren met de realiteit in Nederland. Er zijn bestaande foto's gecensureerd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:18 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee ik draai er niet omheen. Deze mensen hangen gekuisde foto's op en die wil jij daar niet hebben, dat is dus censuur. Deze mensen censureerden omdat er dingen opstaan die ze niet willen en jij wil dat ook graag doen omdat ze in jouw ogen de verkeerde keuze maken.
Als we nou eens alles gewoon zo laten als het is... lijkt me beter.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou precies het tegenovergestelde willen doen in asielzoekerscentra. Hang die ruimtes maar vol met foto's die de diversiteit van Nederland tonen. Foto's die duidelijk laten zien welke vrijheden en verworvenheden we in dit land kennen. Graag met een toelichting erbij in relevante talen. Dan kunnen asielzoekers meteen wennen. Of ervoor kiezen om deze "hel op aarde" snel weer te verlaten.
kon het niet laten , maar moest er wel even om lachen , maar hoe ver wil je gaan inderdaad als land om die mensen te vrede te stellen ..quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:38 schreef Dr.Jan-Itor het volgende:
Ik loop ook de hele dag gewoon met een AK-47 onder m'n arm. Gewoon om te zorgen dat ze zich thuis voelen
Eerlijk gezegd denk ik dat de grote meerderheid van de asielzoekers geen problemen heeft met onze waarden en normen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, je draait er omheen. Je snapt best waar dit om draait: zaken die in Nederland heel normaal zijn censureren voor asielzoekers, zodat ze er geen aanstoot aan nemen. De wereld op z'n kop.
Het is trouwens ook niet zo dat ik een andere mening heb. Het gaat om normen en waarden, vrijheden en verworvenheden die in Nederland van kracht zijn en langs democratische weg zijn geregeld.
Het lijkt me prima dat we asielzoekers de nodige voorlichting geven over bijvoorbeeld de gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het feit dat vrouwen hier niet bedekt rondlopen, dat twee mannen met elkaar mogen trouwen, dat mensen alcohol mogen drinken als 18 jaar zijn, noem maar op.
Hoe kom je daar nu weer bij, dat was helemaal de discussie niet. Ik ben er juist voor om die foto's gewoon op te hangen maar gelijktijdig ga ik daar niet over en mogen die mensen ophangen wat ze willen. Jij schreef ook welke foto's daar opgehangen moeten worden en ook dat daar landelijk beleid over moet komen, dat noem ik gewoon ook censuur je gaat namelijk de inhoud voorschrijven van wat tentoongesteld moet worden. Je bent tegen een foto censureren maar voor een tentoonstelling censureren dat vind ik inconsequent, bij beide ga je je bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je draait er wel omheen. Je wilt er niet aan dat het juist goed is om asielzoekers te confronteren met de realiteit in Nederland. Er zijn bestaande foto's gecensureerd.
Jij doet nu net alsof het tonen van de Nederlandse samenleving in z'n volle glorie, met al z'n vrijheden en verworvenheden een vorm van censuur is. Dat is een tamelijk bizar standpunt. Censuur is als je beelden afplakt of bewust weglaat. Een compleet plaatje laten zien is geen censuur.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:16 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat de grote meerderheid van de asielzoekers geen problemen heeft met onze waarden en normen.
Ik snap al sowieso niet waarom er een plaatje van De Wallen in een Spakenburgse sporthal moet hangen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze vooral met elkaar op de vuist gegaan. Er zijn geen gecoördineerde Jihad-acties te bespeuren waarbij asielzoekers heimelijk in het holst van de nacht het azc wegsluipen en vervolgens eieren en vuurwerkbommen gooien bij de locals.quote:
Lijkt mij ook. Maar ik zie hier mensen die het verdedigen dat zulke foto's worden afgeplakt of weggehaald. Mij gaat dat een paar bruggen te ver. Asielzoekers weten donders goed wat voor land ze uitzoeken om naartoe te reizen. Ze hadden ook in Griekenland of Turkije kunnen blijven, maar ze komen heel bewust - met hun volle verstand - hierheen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Als we nou eens alles gewoon zo laten als het is... lijkt me beter.
Een Abri met een foto van een vrouw met lingerie zal best schokkend zijn voor sommige,
maar nog altijd beter dan een bom op je kop.
Ik schreef niet dat er landelijk beleid moet komen over welke foto's er moeten hangen. Ik schreef dat er landelijk beleid zou moeten zijn dat ervoor zorgt dat asielzoekers meteen bij binnenkomst goed worden voorgelicht over wat voor land Nederland is. Die voorlichting kan prima worden ondersteund met foto's, banners of al datgene wat daarbij verder handig is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, dat was helemaal de discussie niet. Ik ben er juist voor om die foto's gewoon op te hangen maar gelijktijdig ga ik daar niet over en mogen die mensen ophangen wat ze willen. Jij schreef ook welke foto's daar opgehangen moeten worden en ook dat daar landelijk beleid over moet komen, dat noem ik gewoon ook censuur je gaat namelijk de inhoud voorschrijven van wat tentoongesteld moet worden. Je bent tegen een foto censureren maar voor een tentoonstelling censureren dat vind ik inconsequent, bij beide ga je je bemoeien met de vrijheid van meningsuiting.
Dan zal ik je wel verkeerd begrepen hebben eerst schreef je:quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik schreef niet dat er landelijk beleid moet komen over welke foto's er moeten hangen. Ik schreef dat er landelijk beleid zou moeten zijn dat ervoor zorgt dat asielzoekers meteen bij binnenkomst goed worden voorgelicht over wat voor land Nederland is. Die voorlichting kan prima worden ondersteund met foto's, banners of al datgene wat daarbij verder handig is.
De inhoud van voorlichting vaststellen is wat anders dan censureren.
Dat ging duidelijk over foto's.quote:Ik zou precies het tegenovergestelde willen doen in asielzoekerscentra. Hang die ruimtes maar vol met foto's die de diversiteit van Nederland tonen. Foto's die duidelijk laten zien welke vrijheden en verworvenheden we in dit land kennen.
Dan mag ik toch aannemen dat het daar ook over de foto's gaat.quote:Daarom heb je voor dit soort dingen een uniform, landelijk beleid nodig.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 20:16 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat de grote meerderheid van de asielzoekers geen problemen heeft met onze waarden en normen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"He Henk, moeten die foto's hiero blijven hangen?"
"Welke foto's?"
"Ja, die met die zuipkinderen en de hoerenbuurt."
"O ja, even kijken... Nou, plak maar gewoon effe af anders."
En zo haal je tegenwoordig de krant, waarna de wat minder goed gelukte mensen hysterisch beginnen te krijsen dat we al bijna de sharia ingevoerd hebben.
Inderdaad, waarom is dit überhaupt nieuwswaardig?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 09:39 schreef WHATSHESAID het volgende:
Een ding hebben beide groepen in oranje wel gemeen met elkaar, beiden weten ze dat het einde nabij is.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:30 schreef SeLang het volgende:
Ik heb trouwens nog een idee om de vluchtelingen tegemoet te komen: geen Nederlands elftal meer op TV.
Kijk, wij zien dit:
[ afbeelding ]
Maar een getraumatiseerde vluchteling ziet dit:
[ afbeelding ]
Daar mogen we best wel een beetje rekening mee houden
quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 21:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Voorlopig zijn ze vooral met elkaar op de vuist gegaan. Er zijn geen gecoördineerde Jihad-acties te bespeuren waarbij asielzoekers heimelijk in het holst van de nacht het azc wegsluipen en vervolgens eieren en vuurwerkbommen gooien bij de locals.
vast wel. Maar op de plek waar ze zich veilig horen te voelen en misschien wat bij te komen is het fijner als je dat soort taferelen niet pal voor je neus hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat mij betreft hangen ze foto's op die de vrijheden en verworvenheden in Nederland in volle glorie tonen. Ik heb niet bepleit dat dat beleid moet zijn of dat er exact moet worden bepaald welke foto waar komt te hangen.quote:Op zondag 11 oktober 2015 11:08 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dan zal ik je wel verkeerd begrepen hebben eerst schreef je:
[..]
Dat ging duidelijk over foto's.
En in de volgende reactie van je staat:
[..]
Dan mag ik toch aannemen dat het daar ook over de foto's gaat.
Een zeer laag IQ, inteelt oid, hoe is het mogelijk, maar het gebeurdquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt waanzinnig dit. Wat is er mis met die mensen?
Ze zouden asielzoekerscentra vol moeten hangen met foto's van naakte vrouwen, dan hebben die mannen tenminste iets te fappen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat mij betreft hangen ze foto's op die de vrijheden en verworvenheden in Nederland in volle glorie tonen. Ik heb niet bepleit dat dat beleid moet zijn of dat er exact moet worden bepaald welke foto waar komt te hangen.
Wat ik wél bepleit is beleid over de boodschap die wordt uitgedragen richting asielzoekers. Liefst zo snel mogelijk, meteen na binnenkomst, moet asielzoekers haarfijn worden uitgelegd wat voor land Nederland is, wat hier de regels, normen en waarden zijn.
Meest achterlijke reactie hier tot nu toe... Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:04 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ze zouden asielzoekerscentra vol moeten hangen met foto's van naakte vrouwen, dan hebben die mannen tenminste iets te fappen.
Anders gaan ze zeer foute dingen doen en dat kan niet.
Mogen ze wel fappen eigenlijk van hun geloof?
Vertel?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Meest achterlijke reactie hier tot nu toe... Gefeliciteerd!
en nu denk jij dat ik die video ga bekijkenquote:Op maandag 12 oktober 2015 01:47 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vertel?
Hou je van achterlijk?
Wat is er mis mee?
https://www.facebook.com/OmroepPowNed/videos/1157481487596196/
Wat simpel als je niet even kijkt zeg?quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
en nu denk jij dat ik die video ga bekijken
Laat me raden, het gaat over een vluchteling die iets verkeerds zegt?
en dat ga je ze nu allemaal aanrekenen?
Dat die foto's werden afgeplakt waren niet de keuze van die vluchtelingen, dus dat kan je ze helemaal niet aanrekenen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:51 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb vanavond de documentaire vrijen in vrijheid gekeken op npo3. Er staat die vluchtelingen nog wel wat te wachten als een foto van drinkende jongeren al niet kan.
Dát dus dat is normaal hier, dus als je hier komt leven, moet je dit ook wel normaal gaan vinden, en hoef je er niet aan mee te doen!quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:51 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb vanavond de documentaire vrijen in vrijheid gekeken op npo3. Er staat die vluchtelingen nog wel wat te wachten als een foto van drinkende jongeren al niet kan.
Eens maar die foto's worden uiteraard wel met een reden afgeplakt.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat die foto's werden afgeplakt waren niet de keuze van die vluchtelingen, dus dat kan je ze helemaal niet aanrekenen.
Ik ken de video al, so what, het zijn jonge kerels en als die een tijd geen sex hebben krijgen ze problemen, zelf privacy of te ''fappen'' zoals jij het noemt zullen ze wel niet hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:52 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat simpel als je niet even kijkt zeg?
Who are you als je niet eens wilt kijken.
![]()
![]()
![]()
Wat lul je dan, wie is hier nu dom?
Als arts zou ik hen de hand aanwijzen!quote:Op maandag 12 oktober 2015 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken de video al, so what, het zijn jonge kerels en als die een tijd geen sex hebben krijgen ze problemen, zelf privacy of te ''fappen'' zoals jij het noemt zullen ze wel niet hebben.
Grappig? Neuh... niet echt, eerder behoorlijk lastig voor ze.
En dat die foto afgeplakt werd was de beslissing van andere mensen, misschien te overhaast,
want zoveel stelde het niet voor als je het filmpje bekijkt, ja de foto
is op de wallen gemaakt, maar die mensen weten niet eens wat ''de wallen'' zijn en blijkbaar waren
er dus alleen huizen te zien in Amsterdam en jongelui die bier drinken, dus storm in een glas water.
Als er foto's hadden gehangen van naakte vrouwen had ik het best kunnen begrijpen trouwens dat ze waren verwijderd, een béétje inlevingsvermogen heb je toch wel?
quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als arts zou ik hen de hand aanwijzen!
Ruk ze dude!
En die arme sukkels weten heus wat de wallen hier zijn hoor... vergis je niet!
Liever naaktfoto's dan dat ze vrouwen en kinderen gaan verkrachten!
Wees niet zo naief aub!
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)achting-in-azc.dhtml
Lees je in!
https://eunmask.wordpress(...)kampen-in-duitsland/
http://joostniemoller.nl/(...)krachting-beraamden/
http://nl.gatestoneinstitute.org/6579/verkrachting-migranten
http://www.nieuwsuitbar.n(...)emie-door-migranten/
http://www.spitsnieuws.nl(...)-asielzoekerscentrum
http://www.powned.tv/nieu(...)ht_in_duits_azc.html
Simpel om dit haat te noemen!quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:04 schreef FANN het volgende:
En begrijp me niet verkeerd, ik ben ook bang dat er moeilijkheden komen, maar die haat hier kan ik slecht tegen...
Excessenquote:Op maandag 12 oktober 2015 02:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Simpel om dit haat te noemen!
En die bronnen?
Er zijn plenty journalisten die dit niet mogen plaatsen!
Verboten!
Dus doe lekker je oogjes dicht meid!
En die gevaren zijn er. Hoe dan ook.
Ik sluit mijn ogen niet voor dit soort excessen!
En dit is geen haat, maar realiteit. Realistisch zijn is niet verkeerd.
Hoop niet dat men je dit inprent.
Het feit dat geitenwollen sokken dit besluiten is tergend irritant!quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Excessendat heb je tenminste wél goed begrepen...
Realiteit is ook niet verkeerd, er gáán ook een hoop problemen komen, ook met aanpassen.
Neemt niet weg dat dit topic nergens over gaat, de vluchtelingen hebben niet gezorgd dat die
foto's werden afgeplakt, dat hebben andere mensen besloten.
En je kan de vluchtelingen dus niet verwijten dat die foto's zijn afgeplakt omdat die ''geitenwollen''quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Het feit dat geitenwollen sokken dit besluiten is tergend irritant!
Juist dat is verkeerd.
Leer ze direct zich aanpassen hier aan wat hier gewoon is.
En fijn dat je snapt dat ik het al lang begrepen had...tssks
echt he?
En jij denk dat ik de gevolgen niet kan overzien?quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:19 schreef zhe-devilll het volgende:
Oké over saai gesproken...
Maar goed ik had inmiddels begrepen dat alle realisten zich teruggetrokken hebben uit dit soort topics!
Omdat het zinloos is om mensen te wijzen op enige gevaren, die ''kunnen'' (waarschijnlijk wel) gaan voorkomen.
Dus straks niet huilen hier hé?
Als tien penissen richting je pussy gericht staan.
Ja, scusi le moi.
Hier nog wat om je te helpen met...
[ afbeelding ]
Pamperen...
Pff ga jou echt niet wijzer maken, dat blijkt wel.
Have fun girlie!
Don't cry laterz
Ik zit toch in Onzin?quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:22 schreef FANN het volgende:
[..]
En jij denk dat ik de gevolgen niet kan overzien?![]()
Dat kan ik heel goed meisje. ik heb dat al gezegd in mijn vorige post.
Maar als je je hier gaat gedragen zoals je jezelf in KLB en ONZ gedraagt zit je in het verkeerde topic
Ga slapen ofzo...quote:Op maandag 12 oktober 2015 02:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ik zit toch in Onzin?
Hoezo ...?
Tss echt he?
En waar bemoei jij je weer mee? Ofzo?quote:
Naar het schijnt heb je in Amsterdam ook Marokaanse Hipsters. Heb je daar ook een foto van? Want dan zie je het verschil echt bijna nietquote:Op zondag 11 oktober 2015 11:42 schreef SeLang het volgende:
Overigens heb ik het gevoel dat de integratie vooral de andere kant op gaat. Nederlanders passen zich aan aan de vluchtelingen. Zie hier bijvoorbeeld:
Vluchtelingen:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hipsters:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |