Die mensen zitten er ook tussen hé.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
De eerste beelden die ik op het nieuws zag van Syriers die zojuist in Amsterdam waren aangekomen, was dat ze eerst een koud biertje gingen scoren op een terras.
die huidige generatie daar trouwt en neukt zich suf wanneer ze 18 zijn en zitten dan net zo braaf in de kerk af te geven op de slecht invloeden van de whekamp damesslipjesquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Infection het volgende:
[..]
De huidige generatie niet nee. Degenen die zo moeilijk doen zijn vooral de bejaarden die nog oude denkwijzen bij zich dragen.
Bijna mijn hele familie komt uit Bunschoten en niemand die zich daar druk over maakt. Behalve mijn oma natuurlijk.
En tegenwoordig staan er zelfs pikante dames in de Abri's, van bijvoorbeeld bepaalde lingeriemerken.
Het enige puntje waar nog wel moeilijk over gedaan wordt is de zondagsrust. Maar zelfs dat wordt al minder aangezien bepaalde horecagelegenheden gewoon op zondag geopend zijn. Zelfs tijdens bepaalde christelijke feestdagen waren de supermarkten geopend. Dat had niemand zich 10 jaar geleden voor kunnen stellen bij een dorp als Spakenburg.
Bron? Of zit je weer in de verzinsel-modus?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:24 schreef Re het volgende:
[..]
die huidige generatie daar trouwt en neukt zich suf wanneer ze 18 zijn en zitten dan net zo braaf in de kerk af te geven op de slecht invloeden van de whekamp damesslipjes
zo gaat dat meestal in die dorpen, zal eens kijken of daar iets over te vinden isquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Bron? Of zit je weer in de verzinsel-modus?
Volgens mij draaf je een beetje door.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:30 schreef HardMetal het volgende:
We bukken hier in Nederland zo ver voorover. Is het niet verstandiger om hier de regels, wetten en gebruiken uit het eerste de beste kut moslimland in te voeren. Wij bukken toch wel voorover en de asielzoekers hoeft zich helemaal niet meer aan te passen.
Joden verboden, elke vrouw een schaamlap om haar hoofd, iedereen verplicht elke vrijdag naar de moskee, sharia in onze rechtbanken.
Het is hier in Nederland de normaal te zaak van de wereld dat iemand een biertje drinkt. Als je als asielzoekers hier in dit land wilt wonen dan zal je met zulke dingen geconfronteerd worden. Het kunnen drinken van een biertje is een van de vele geneugten van dit land. Je zult je als asielzoekers dus moeten aanpassen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij draaf je een beetje door.
ik zeg helemaal niet dat ze dat nu zeggen te doen 'vanwege hun eigen christelijke geloof'..quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:01 schreef Infection het volgende:
Maar dat er plaatjes worden afgeplakt omdat het tegen het christelijke geloof in gaat?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Nou geen Aleppo maar liever in een land zoals bijv Amerika/Hongarije waar ze tenminste wel weten wat nationalisme is en die niet met zich laten sollen.
Ik heb helemaal niks met dit land (nooit gehad) en daarom ben ik hier later ook echt niet te vinden, dus dat inwonerschap boeit me niks. Altijd schoothondje zijn van Amerika etc, stelletje softies hier.
Denken dat mensen uit het Midden-Oosten allemaal alcohol links laten liggenquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
De eerste beelden die ik op het nieuws zag van Syriers die zojuist in Amsterdam waren aangekomen, was dat ze eerst een koud biertje gingen scoren op een terras.
Klopt als een bus. Ik heb ooit de eer gehad om uitgenodigd te zijn op een bruiloft van een Turkse collega. Massaal. Er was een enorme zaal afgehuurd. Er waren zo'n 250 man. En de flessen Fanta op de tafel. Er was geen druppel alcohol in het pand. Toch werden we benaderd (als NL collega's van de bruidegom). Of wij ook wat wilden "drinken". Waren we niet op voorbereid en hebben we ook niet gedaan. Buiten het gebouw om het hoekje werd er wel degelijk geschonken, en iedereen wist ervan, maar er wordt gewoon niet over gepraat. En dan aan het einde van de avond de broer van de bruidegom dronken op de dansvloer, dat was geweldigquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit het Midden-Oosten allemaal alcohol links laten liggen.
Jij komt echt te weinig in contact met deze mensen
breek me de bek niet open , laatst nog met een collega , ik wilde even 1 kast van me werk naar huis mee nemen , had dat netjes aan haar gevraagd of ze dat wilde doen , ze rijd immers ook voor de vluchtelingen inboedel en zo ...quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Integratie werkt in dit land immers één kant op. Dit land is stapelgek geworden
Nee, dat zie je verkeerd, ik kom vaker met ze in contact dan me lief is. En uit je eerste zin laat je al meteen je niveau blijken, dus ga maar weg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 22:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Denken dat mensen uit het Midden-Oosten allemaal alcohol links laten liggen.
Jij komt echt te weinig in contact met deze mensen
Klinkt als een saai kutfeestje man.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt als een bus. Ik heb ooit de eer gehad om uitgenodigd te zijn op een bruiloft van een Turkse collega. Massaal. Er was een enorme zaal afgehuurd. Er waren zo'n 250 man. En de flessen Fanta op de tafel. Er was geen druppel alcohol in het pand. Toch werden we benaderd (als NL collega's van de bruidegom). Of wij ook wat wilden "drinken". Waren we niet op voorbereid en hebben we ook niet gedaan. Buiten het gebouw om het hoekje werd er wel degelijk geschonken, en iedereen wist ervan, maar er wordt gewoon niet over gepraat. En dan aan het einde van de avond de broer van de bruidegom dronken op de dansvloer, dat was geweldig
Als je vaker in contact met mensen uit die landen komt, merk je ook vast dat het drinken min of meer stiekem gebeurt. In Saudi-Arabië gaan de jongeren of jongvolwassenen gewoon met de auto over de brug naar Bahrein om daar uit te gaan en alcohol te nuttigen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 05:36 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd, ik kom vaker met ze in contact dan me lief is. En uit je eerste zin laat je al meteen je niveau blijken, dus ga maar weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |