abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156706891
quote:
BUNSCHOTEN -
De gemeente Bunschoten-Spakenburg is bang dat vluchtelingen aanstoot nemen aan foto’s van bierdrinkende jongeren en de Amsterdamse Wallen.

Kiekjes van deze Hollandse taferelen zijn daarom uit voorzorg afgeplakt in de sporthal die woensdagavond is ingericht als noodopvang voor 150 migranten. Te confronterend, vindt de organisatie.

De foto’s zijn aangeleverd door een evenementenbureau om de kille sporthal wat op te fleuren. Maar te veel fleur is volgens de organisatie dus niet de bedoeling. ,,Er stond Moulin Rouge op", verklaart de organisatie de censuur. ,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ureert_foto_s__.html
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2015 10:41:25 ]
pi_156706922
Het voorover buigen is begonnen. Nu alleen nog even de billen uit elkaar voor easy acces
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_156706932
Was Islamitische Staat maar zo inlevend als de gemeente Bunschoten-Spakenburg.
Naturheilmittel
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:45:49 #4
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_156707027
Echt waanzinnig dit. Wat is er mis met die mensen?
pi_156707085
:r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 10:50:30 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156707112
Klopt, want als je de foto's censureert dan komen ze er nooit mee in aanraking. Slimme zet van de gemeente. Fucking struisvogels. :')
pi_156707117
Tuurlijk, na al die oorlogsbeelden op het netvlies moeten de arme vluchtelingen vooral niet teveel verwerpelijke Nederlandse cultuur te zien krijgen
pi_156707122
Ik vind dat de vrijwilligsters in de opvang ook maar een hoofddoek moeten dragen. Gewoon om de asielzoekers niet te choqueren.
pi_156707173
Man man man wat een land is dit :') En maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
Niet Fokken met mij.
pi_156707205
Hallo zeg, waar hebben we het over? Gereformeerd Spakenburg...

Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slechte invloeden in de buitenwereld.

Zielig zeg.
pi_156707276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over Spakenburg...

Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slecte invloeden in de buitenwereld.

Zielig zeg.
Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoeken ;)
pi_156707288
Je zal maar dat hele kuteind hierheen komen gelopen om vervolgens door tig veilige landen te lopen, te eindigen in een sportzaal waarin je foto's van drank ziet hangen. Mijn allah zeg (ik pas me aan).
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156707326
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:00 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lekker zinloos dan, want de sporthal is ingericht als opvangplek voor asielzoekers. Spakenburgse jongeren hebben daar op het moment niets te zoeken ;)
Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburg O-)
pi_156707388
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Gewoon het goede moment afwachten, wat doen pikante foto's van een evenementenbureau trouwens in een sporthal in Bunschoten of Spakenburg O-)
De beheerder van de hal zag er geen probleem in, lijkt me.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:07:37 #15
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156707395
Ik snap de spontane reacties van de mensen hierboven, maar ik denk er anders over.

De gemeente moest een noodopvang inrichten en heeft voor het afschotten van ruimtes materiaal van een evenementenbureau gehuurd. De afbeeldingen op het gebruikte materiaal zijn niet echt passend voor een sombere, sobere hal voor noodopvang van vluchtelingen. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die zouden worden opgevangen na een of andere natuurramp ook niet zo blij zouden worden van afbeeldingen van Tirolerfeesten en de Wallen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_156707434
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik snap de spontane reacties van de mensen hierboven, maar ik denk er anders over.

De gemeente moest een noodopvang inrichten en heeft voor het afschotten van ruimtes materiaal van een evenementenbureau gehuurd. De afbeeldingen op het gebruikte materiaal zijn niet echt passend voor een sombere, sobere hal voor noodopvang van vluchtelingen. Ik kan me voorstellen dat Nederlanders die zouden worden opgevangen na een of andere natuurramp ook niet zo blij zouden worden van afbeeldingen van Tirolerfeesten en de Wallen.
Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_156707445
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar je denkt dat ze op straat geen blijdschap of vrolijkheid tegenkomen? Juist dit soort confrontaties of dat nou feestgedrag is of andere normen en waarden kan je toch nooit ontwijken. Als dat zou betekenen dat het problemen oplevert dan hebben we een hele grote uitdaging.
Dit
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:12:45 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156707464
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Man man man wat een land is dit :') En maar toegeven aan alles en iedereen, mieterig schijtland is dit. Zelfde verhaal als met zwarte piet, waarom ben ik hier geboren.
je had van mij best in Aleppo geboren mogen worden hoor O+

verder is dit natuurlijk suf, maar om het gelijk een schijtland te noemen hierom ben je het inwonerschap niet echt waard
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:13:10 #19
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_156707471
quote:

[..]

Het is gewoon ongepast, of niet netjes. Dat hadden bejaarden of SGP'ers ook gevonden.

Die uitdaging waar jij het over hebt, hebben we sowieso met de asielzoekers. De cultuur en het geloof van deze mensen is niet conform met onze cultuur en maatschappij.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_156707532
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind dat de vrijwilligsters in de opvang ook maar een hoofddoek moeten dragen. Gewoon om de asielzoekers niet te choqueren.
Dat wij iedere dag gechoqueerd/geconfronteerd worden met hoofddoeken dat is geen enkel probleem uiteraard.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:19:21 #21
103108 KaiN
Itchy Fingers
pi_156707578
Lekker laten hangen. Lijkt me een mooie introductie voor wat je mag verwachten in Nederland en waar je als buitenlander dus mee om moet kunnen gaan. Kun je dat niet, prima maar dan hoor je hier niet thuis.
pi_156707589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man.
"gemeente Spakenburg"

Dt die bepaalde plaatjes van 'on-christelijk' of 'on-zedelijk' gedrag liever afplakken, heeft volgens mij niks met islamisme of 'aanpassen eraan' te maken..

eerder vermoed ik dat ze in Spakenburg een grond-insteling hebben die erg dicht bij raikaal-religieuze islamieten ligt, maar hooguit een christelijke uitvoering daarvan is
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_156707657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
Hallo zeg, waar hebben we het over? Gereformeerd Spakenburg...

Onder het mom van we doen het voor de nieuwe asielzoekers, proberen ze zo hun eigen jeugd te behoeden voor de slechte invloeden in de buitenwereld.

Zielig zeg.
Onzin. Ik kom er zelf vandaan maar zo gereformeerd zijn ze niet hoor. Als het aan hunzelf lag werd helemaal niets afgeplakt en zelfs aangemoedigd. De meesten zijn zelf de grootste alcoholisten.
  † In Memoriam † vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:24:26 #24
231686 budvar
budvar
pi_156707658
Staat in hun mooie foldertjes dan niet dat je dingen als bier, vrouwen met rokjes, homo's, andersdenkenden etc. hier op straat en andere plekken kunt verwachten?
Als ze hier echt zo graag willen blijven zouden ze dat toch moeten weten en er geen probleem mee moeten hebben.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  Eindredactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:27:59 #25
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156707717
quote:
,,En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Is dit daadwerkelijk een citaat? :')
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156707727
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]

"gemeente Spakenburg"

Dt die bepaalde plaatjes van 'on-christelijk' of 'on-zedelijk' gedrag liever afplakken, heeft volgens mij niks met islamisme of 'aanpassen eraan' te maken..

eerder vermoed ik dat ze in Spakenburg een grond-insteling hebben die erg dicht bij raikaal-religieuze islamieten ligt, maar hooguit een christelijke uitvoering daarvan is
Was ooit wel zo, maar is allang niet meer zo. Een groot deel van de jongeren drinkt veel alcohol of gebruikt zelfs drugs. De kerken stromen ook langzaam leeg.

Ik denk dat het afplakken meer te maken heeft met het feit dat de gemiddelde Spakenburger nooit met Syriërs of andere buitenlanders in aanraking gekomen is en er dus geen raad mee weet. Veel Spakenburgers zijn nogal wereldvreemde mensen.
pi_156707773
Ik vind dat het organisatie-comité eerst empirisch had moeten vast stellen of de gemiddelde vluchteling hiervan aanstoot neemt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 09-10-2015 11:40:19 ]
I´m back.
pi_156707781
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:27 schreef 2dope het volgende:

[..]

Is dit daadwerkelijk een citaat? :')
Kijk het filmpje maar via de bronlink
pi_156707789
Het was gisteren nog in nieuwsuur. Vanaf 3:30 zijn de desbetreffende plaatjes te zien:

http://nos.nl/nieuwsuur/a(...)m-vluchtelingen.html
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:33:25 #30
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156707801
quote:

[..]

Die conflicterende culturen hebben we al 30 jaar. Dat er nog steeds mensen zijn die bang zijn die confrontatie aan te gaan, maakt het alleen maar dat ze zwak zijn en hun eigen cultuur ondergeschikt vinden. Typische weg met ons mentaliteit.

Zwak.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Games vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:36:24 #31
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_156707849
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk het filmpje maar via de bronlink
Kan ff geen filmpjes bekijken nu. Het klinkt alleen zo cynisch met dat "enigszins", dus ik dacht misschien wat telegraaf-aandikkerij.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_156707939
Ze hebben trouwens ook nog eens allemaal halal voedsel bestelt. En er staat 24/7 een beveiliger voor de deur. Allemaal van onze belastingcentjes.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:45:47 #33
172669 Papierversnipperaar
Cafeďne is ook maar een drug.
pi_156707986
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Echt waanzinnig dit. Wat is er mis met die mensen?
Bunschoten Spakenburgers zijn fundamentalistische gristenen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:47:08 #34
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156708018
Als ze daar aanstoot aan nemen is het juist goed om ze er maar meteen aan te laten wennen. Wil je hier komen dan pas je je aan. Scheelt mss een hoop gezeur achter af.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156708052
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:46 schreef Infection het volgende:

[..]

Niet? Zelfs over het pakje boter bij de supermarkt betaal je nog belasting.
Maar wie betaalt jouw loon, uitkering, subsidies, renteaftrek, zorg? Je werkgever en de overheid. Dus ze krijgen gewoon hun eigen verzonnen geld weer terug .
pi_156708066
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:48 schreef Joezi het volgende:

[..]

Maar wie betaalt jouw loon, uitkering, subsidies, renteaftrek, zorg? Je werkgever en de overheid.
Over dat loon betaal je ook gewoon weer inkomstenbelasting hoor.
pi_156708087
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:49 schreef Infection het volgende:

[..]

Over dat loon betaal je ook gewoon weer inkomstenbelasting hoor.
ja maar wie bepaald dat jij überhaupt loon krijgt?
pi_156708132
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:47 schreef deedeetee het volgende:
Wil je hier komen dan pas je je aan. .
Naar de Wallen gaan?
I´m back.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:53:52 #39
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156708136
Die eeuwige zelfcensuur in het westen uit angst voor rellende moslims. :') We hebben hier ook geen enkel zelfrespect meer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:57:06 #40
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_156708193
quote:

[..]

Oja, we gaan ons aanpassen aan de islamitische asielzoekers met hun tere zieltjes. Man man man. :')
Inderdaad van de gekke. In Italie hebben ze daar gelukkig geen last van, gewoon doorgaan met het uitstellen van die lokale lekkernijen:

Ik denk ook niet dat Schweinebraten in Munchen zo snel uit het straatbeeld gan verdwijnen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 11:59:03 #41
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156708233
quote:
11s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Naar de Wallen gaan?
Moeten ze zelf weten. Niet zeuren over foto's o.i.d.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156708243
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 11:53:56 Welkom in Hollandistan. Wij passen ons wel aan dat hoeven jullie niet te doen. #knettergek #kominverzet https://t.co/YzuP9ysaTb reageer retweet
pi_156708269
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:59 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Moeten ze zelf weten. Niet zeuren over foto's o.i.d.
Ik vermoed een beetje dat dit idee ontstaan is bij het organiserende comité.
I´m back.
pi_156708326
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:00 schreef Infection het volgende:
geertwilderspvv twitterde op vrijdag 09-10-2015 om 11:53:56 Welkom in Hollandistan. Wij passen ons wel aan dat hoeven jullie niet te doen. #knettergek #kominverzet https://t.co/YzuP9ysaTb reageer retweet
Dit speelt geert weer mooi in de kaart, en weer 2 zetels erbij hoppaaa
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156708331
quote:

[..]

De uitleg is dat de gemeente denkt dat mensen iets denken, dat is de nieuwst hobby in Nederland. Ik denk dat jij denkt dat ..... en daarom gaan we ..... doen. Overigens niet zelden iets wat die mensen zelf ook graag willen doen, mogelijk vond deze christelijke gemeenteraad het wel iets te uitbundig maar wouden ze dat liever niet als argument gebruiken.
pi_156708377
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:12 schreef Re het volgende:

[..]

je had van mij best in Aleppo geboren mogen worden hoor O+

verder is dit natuurlijk suf, maar om het gelijk een schijtland te noemen hierom ben je het inwonerschap niet echt waard
Nou geen Aleppo maar liever in een land zoals bijv Amerika/Hongarije waar ze tenminste wel weten wat nationalisme is en die niet met zich laten sollen.

Ik heb helemaal niks met dit land (nooit gehad) en daarom ben ik hier later ook echt niet te vinden, dus dat inwonerschap boeit me niks. Altijd schoothondje zijn van Amerika etc, stelletje softies hier.
Niet Fokken met mij.
pi_156708402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:06 schreef maryen65 het volgende:

[..]

En terecht. Liever Wilders dan het achterlijke volk dat buigt voor de islam en de cultuur eromheen. Ik kom zelf uit dat dorp maar schaam mij er diep voor. En niet iedereen daar is een wereldvreemde gereformeerde, er is ook genoeg PVV- en VVD-aanhang. Maar blijkbaar in de lokale politiek niet.
pi_156708431
quote:

[..]

Mooizo, al die Geert haters en pro-vluchtelingen paupers helpen door deze onzin Geert juist in het zadel. Mooi werk ^O^
Niet Fokken met mij.
pi_156708696
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:28 schreef Infection het volgende:

[..]

Was ooit wel zo, maar is allang niet meer zo. Een groot deel van de jongeren drinkt veel alcohol of gebruikt zelfs drugs. De kerken stromen ook langzaam leeg.

Ik denk dat het afplakken meer te maken heeft met het feit dat de gemiddelde Spakenburger nooit met Syriërs of andere buitenlanders in aanraking gekomen is en er dus geen raad mee weet. Veel Spakenburgers zijn nogal wereldvreemde mensen.
die bierdrinkende jongeren in Spakenburg zijn niet degenen die die afbeeldingen verbieden..

bierdrinken doen de jongeren daar al eeuwen en drugs gebruiken ook, en dezelfde tijd zitten er allemaal ouderen iedere zondag in de kerk, die denken dat ze hun eigen jeugd moeten helpen door het liefst afbeeldingen te verbieden..

En Nee, dat verandert daar juist NIET.
Wat ze nu doen, is hun christelijk-fundamentalistische houding omtrent afbeeldingen van de Wallen of afbeeldingen van bierdrinkende jongeren, die zo al heel lang hebben.

dat heeft verder weinig met moslims of 'aanpasen aan de moslims' te maken... ook 10 jaar terug deden de personen in Spakenburg die het daar voor het zeggen hebben in het Verenigingsleven en de lokale Politiek precies hetzelfde..

wat dat betreft passen radicale moslims daar misschien wel goed tussen, zelfde soort van religieus-fundamentalisme
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 12:39:26 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_156708791
quote:

[..]

Met zulke vijanden heb je geen vrienden nodig.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_156708792
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 10:53 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Jij was natuurlijk liever ergens in een derde wereldland geboren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156708804
quote:

[..]

Dit inderdaad. Verwachten dat asielzoekers hier integreren maar wel direct aanpassen aan hun :') als je dit gaat doen leren ze nooit dat Nederland een vrij land is.
pi_156709078
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:32 schreef RM-rf het volgende:

[..]

die bierdrinkende jongeren in Spakenburg zijn niet degenen die die afbeeldingen verbieden..

bierdrinken doen de jongeren daar al eeuwen en drugs gebruiken ook, en dezelfde tijd zitten er allemaal ouderen iedere zondag in de kerk, die denken dat ze hun eigen jeugd moeten helpen door het liefst afbeeldingen te verbieden..

En Nee, dat verandert daar juist NIET.
Wat ze nu doen, is hun christelijk-fundamentalistische houding omtrent afbeeldingen van de Wallen of afbeeldingen van bierdrinkende jongeren, die zo al heel lang hebben.

dat heeft verder weinig met moslims of 'aanpasen aan de moslims' te maken... ook 10 jaar terug deden de personen in Spakenburg die het daar voor het zeggen hebben in het Verenigingsleven en de lokale Politiek precies hetzelfde..

wat dat betreft passen radicale moslims daar misschien wel goed tussen, zelfde soort van religieus-fundamentalisme
Die 'ouderen' waar jij het over hebt zijn de mensen die minstens 65+ zijn. De huidige generatie ouders is heel anders. En over alcohol nuttigen is in Spakenburg nog nooit moeilijk gedaan, het is zelfs een eeuwenoude traditie om bijvoorbeeld na de kerk bij elkaar te komen en alcohol te nuttigen. En ja, daar zitten de kinderen ook gewoon bij.

Tenslotte zijn de mensen die die plaatjes afplakken mensen die ik persoonlijk gekend heb. En nee, zij zijn totaal niet tegen alcohol en proberen hun kinderen daar ook niet overdreven tegen te beschermen. De oudere generatie draagt nog wel die denkwijze bij zich, maar die zijn langzaam uit aan het sterven. En zelfs die mensen zijn jong geweest en drinken nog steeds een borrel na de kerk.
pi_156709107
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:58 schreef Infection het volgende:

[..]

Die 'ouderen' waar jij het over hebt zijn de mensen die minstens 65+ zijn. De huidige generatie ouders is heel anders.
*proest*.. dus je wil beweren dat mensen in Spakenburg nu opeens niet meer zo moeilijk over bepaalde afbeeldingen doen, war ze vroeger regelmatig bv reclame's in Abri's verboden :D
pi_156709128
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:59 schreef RM-rf het volgende:

[..]

*proest*.. dus je wil beweren dat mensen in Spakenburg nu opeens niet meer zo moeilijk over bepaalde afbeeldingen doen, war ze vroeger regelmatig bv reclame's in Abri's verboden :D
De huidige generatie niet nee. Degenen die zo moeilijk doen zijn vooral de bejaarden die nog oude denkwijzen bij zich dragen.
Bijna mijn hele familie komt uit Bunschoten en niemand die zich daar druk over maakt. Behalve mijn oma natuurlijk.

En tegenwoordig staan er zelfs pikante dames in de Abri's, van bijvoorbeeld bepaalde lingeriemerken.

Het enige puntje waar nog wel moeilijk over gedaan wordt is de zondagsrust. Maar zelfs dat wordt al minder aangezien bepaalde horecagelegenheden gewoon op zondag geopend zijn. Zelfs tijdens bepaalde christelijke feestdagen waren de supermarkten geopend. Dat had niemand zich 10 jaar geleden voor kunnen stellen bij een dorp als Spakenburg.
pi_156709145
quote:

[..]

Het is zo geweldig altijd, van die mensen die gaan besluiten wat anderen misschien wel aanstootgevend zullen vinden. Wat dachten ze van de mogelijkheid dat veel van die mensen weg gaan omdat ze een overheid die voor ze denkt zat zijn?

Pikant detail; van de vier Syriers die ik ken is alleen de christen niet van mening dat religie de oorzaak van alle ellende is. De andere drie, 'moslim' asielzoekers zijn eigenlijk atheist.
pi_156710495
quote:

[..]

Die mensen zijn net pas aangekomen, logisch dat je ze niet direct in HUN EIGEN WOONOMGEVING met deze dingen wilt confronteren. Natuurlijk moeten ze de NLse levensstijl leren accepteren, maar kom op, plaatjes van prostitutiewijken weghalen uit de 'woning' van mensen die net uit Syrië komen is niet 'ons aanpassen'. Dat is gewoon logisch nadenken.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_156710919
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:09 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:

[..]

Nou geen Aleppo maar liever in een land zoals bijv Amerika/Hongarije waar ze tenminste wel weten wat nationalisme is en die niet met zich laten sollen.

Ik heb helemaal niks met dit land (nooit gehad) en daarom ben ik hier later ook echt niet te vinden, dus dat inwonerschap boeit me niks. Altijd schoothondje zijn van Amerika etc, stelletje softies hier.
Ons verwijten schoothodje te zijn van de VS, en dan dat land tegelijkertijd prijzen vanwege hun nationalisme. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156710936
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Infection het volgende:

[..]

De huidige generatie niet nee. Degenen die zo moeilijk doen zijn vooral de bejaarden die nog oude denkwijzen bij zich dragen.
ah, dus blijven nu plaatjes van de wallen gewoon hangen in sportzalen in Spakenburg?

Ik weet niet of je door hebt waar we het hier over hebben, maar daar gaat het nu juist over... dat diezelfde denkwijze van 'aanstootgevende afbeeldingen verwijderen' hooguit nu opeens onder andere 'excuses' uitgevoerd wordt.. maar effectief is het precies hetzelfde..

De gemeente Spakenburg-Bunschoten is nog altijd een fundamenteel-christelijke gemeente; 40% van de bevolking stemt ChristenUnie. 13% SGP en 20% CDA, 10% stemt de "Christelijke Arbeiders Partij" en 7% de Spakenburgse Vrijheidspartij (een PVV-achtige partij gebaseerd op Bijbelvers Mattheüs 7:12)..
de enige niet-confessionele actieve partij is de VVD die minder dan 10% van de stemmen haalt..

beweren dat de 'confessionele' basis enkel iets van vroeger, is weinig overtuigend, Spakenburg-Bunschoten is en blijft gewoon een enorm sterk confessioneel-christelijk bolwerk..
Beweren dat ze zch daar 'aanpassen aan de Islam' is zelfs behoorlijk lachwekkend
pi_156711146
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 14:46 schreef RM-rf het volgende:

[..]

ah, dus blijven nu plaatjes van de wallen gewoon hangen in sportzalen in Spakenburg?

Ik weet niet of je door hebt waar we het hier over hebben, maar daar gaat het nu juist over... dat diezelfde denkwijze van 'aanstootgevende afbeeldingen verwijderen' hooguit nu opeens onder andere 'excuses' uitgevoerd wordt.. maar effectief is het precies hetzelfde..

De gemeente Spakenburg-Bunschoten is nog altijd een fundamenteel-christelijke gemeente; 40% van de bevolking stemt ChristenUnie. 13% SGP en 20% CDA, 10% stemt de "Christelijke Arbeiders Partij" en 7% de Spakenburgse Vrijheidspartij (een PVV-achtige partij gebaseerd op Bijbelvers Mattheüs 7:12)..
de enige niet-confessionele actieve partij is de VVD die minder dan 10% van de stemmen haalt..

beweren dat de 'confessionele' basis enkel iets van vroeger, is weinig overtuigend, Spakenburg-Bunschoten is en blijft gewoon een enorm sterk confessioneel-christelijk bolwerk..
Beweren dat ze zch daar 'aanpassen aan de Islam' is zelfs behoorlijk lachwekkend
Dat een merendeel overtuigd christen is ontken ik niet. Maar dat er plaatjes worden afgeplakt omdat het tegen het christelijke geloof in gaat? Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt.

Zoals ik al zei, dit soort zogenaamde 'aanstootgevende' plaatjes zie je op wel meerdere plekken door Spakenburg. Reclames op bushokjes, langs de weg, op winkels, etc. En daar wordt ook niet moeilijk over gedaan. Je kunt mij niet vertellen dat ze die plaatjes afplakken vanwege hun eigen geloof. Dit wordt gewoon gedaan omdat ze bang zijn dat de vluchtelingen dit misschien wel eens aanstootgevend zouden kunnen vinden. Wat overigens naar mijn mening onzin is, omdat dit nou eenmaal onze cultuur is en je censureert je eigen cultuur niet.

En plaatjes van bier afplakken? In Spakenburg? Laat me niet lachen... Als ze dat deden omdat het tegen hun eigen geloof in gaat, plak dan heel Spakenburg maar af. Overigens staat er niets in het christelijk geloof over het drinken van alcohol. In tegendeel zelfs, Jezus dronk wijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Infection op 09-10-2015 15:09:56 ]
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:04:07 #61
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156711180
Er is nu eenmaal consensus binnen bepaalde kringen van de Nederlandse maatschappij dat de autochtone bevolking ingewisseld gaat worden voor een melange uit de Derde Wereld. Daarbij wisselt niet alleen het kleurtje, maar ook de cultuur. Dit is slechts een klein onderdeeltje hier van.
The End Times are wild
pi_156711507
De eerste beelden die ik op het nieuws zag van Syriers die zojuist in Amsterdam waren aangekomen, was dat ze eerst een koud biertje gingen scoren op een terras. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156711534
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:22 schreef Hathor het volgende:
De eerste beelden die ik op het nieuws zag van Syriers die zojuist in Amsterdam waren aangekomen, was dat ze eerst een koud biertje gingen scoren op een terras. :')
Die mensen zitten er ook tussen hé.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:24:52 #64
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156711559
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 13:00 schreef Infection het volgende:

[..]

Bijna mijn hele familie komt uit Bunschoten en niemand die zich daar druk over maakt. Behalve mijn oma natuurlijk.

En tegenwoordig staan er zelfs pikante dames in de Abri's, van bijvoorbeeld bepaalde lingeriemerken.

Het enige puntje waar nog wel moeilijk over gedaan wordt is de zondagsrust. Maar zelfs dat wordt al minder aangezien bepaalde horecagelegenheden gewoon op zondag geopend zijn. Zelfs tijdens bepaalde christelijke feestdagen waren de supermarkten geopend. Dat had niemand zich 10 jaar geleden voor kunnen stellen bij een dorp als Spakenburg.
die huidige generatie daar trouwt en neukt zich suf wanneer ze 18 zijn en zitten dan net zo braaf in de kerk af te geven op de slecht invloeden van de whekamp damesslipjes
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:28:27 #65
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156711602
Aanstoot wordt genomen, niet gegeven en wanneer je een pul bier aanstootgevend vindt dan is sprake van een dusdanige incompatibilité d'humeur met de aboriginal-bevolking dat je heel snel mag oprotten.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 15:29:13 #66
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156711616
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:24 schreef Re het volgende:

[..]

die huidige generatie daar trouwt en neukt zich suf wanneer ze 18 zijn en zitten dan net zo braaf in de kerk af te geven op de slecht invloeden van de whekamp damesslipjes
Bron? Of zit je weer in de verzinsel-modus?
pi_156712378
Als dit idiote gedachtegoed landelijk gevolg gaat krijgen zie ik alle Nederlandse vrouwen nog verplicht in een boerka rondlopen, moeten ze verplicht stoppen met werken en hun rijbewijs inleveren. Voor de mannen geldt dat zij zich kaal moeten scheren, een baard moeten dragen en in een jurk moeten rondlopen. Alleen in een jurk kan ik mij nog vinden (in mijn geval), maar voor de rest is het gewoon terug en opzouten naar het land van herkomst!

Wonen we nu in Nederland of in Syrië ?
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_156712474
Ja, moslims hebben het niet zo op bier drinken. Hosfoto's laten hangen in een gebouw waar vrijwel uitsluitend moslims gaan wonen is dan ook nogal kansloos.

Zijn dit nou serieus de kwesties waar ranzig-rechts Nederland zich druk over maakt?
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 16:27:29 #69
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156712584
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 15:29 schreef Morendo het volgende:

[..]

Bron? Of zit je weer in de verzinsel-modus?
zo gaat dat meestal in die dorpen, zal eens kijken of daar iets over te vinden is :)
pi_156712615
We bukken hier in Nederland zo ver voorover. Is het niet verstandiger om hier de regels, wetten en gebruiken uit het eerste de beste kut moslimland in te voeren. Wij bukken toch wel voorover en de asielzoekers hoeft zich helemaal niet meer aan te passen.
Joden verboden, elke vrouw een schaamlap om haar hoofd, iedereen verplicht elke vrijdag naar de moskee, sharia in onze rechtbanken.
60 HRC
pi_156712664
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 16:30 schreef HardMetal het volgende:
We bukken hier in Nederland zo ver voorover. Is het niet verstandiger om hier de regels, wetten en gebruiken uit het eerste de beste kut moslimland in te voeren. Wij bukken toch wel voorover en de asielzoekers hoeft zich helemaal niet meer aan te passen.
Joden verboden, elke vrouw een schaamlap om haar hoofd, iedereen verplicht elke vrijdag naar de moskee, sharia in onze rechtbanken.
Volgens mij draaf je een beetje door.
pi_156712677
Als men denkt dat foto's al gaan zorgen voor enorme problemen, dan kunnen we onze borst natmaken voor de daadwerkelijke integratie. Gaat niet lukken, wat ik je brom.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_156712688
Wtf en nog lang niet het einde.
Zijn die mensen zo dom? Ik snap het echt niet, wil wel eens weten wat in om gaat in die koppen
Ik zwaai naar dieren.
pi_156712779
Wat is er mis met opvleuring en waarom zouden die foto's aanstoot geven. Lijkt me nog altijd beter dan zo'n lege deprimerende ruimte. :{
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 9 oktober 2015 @ 16:48:53 #75
198365 Morendo
The Real Deal
pi_156712826
Misschien wel een leuk idee om de voltallige Mohammed cartoons en Charlie Hebdo tekeningen betreffende de islam op te hangen. Krijgt men gelijk een les aangaande het belang dat wij hechten aan vrije meningsuiting.

Shocktherapie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')