abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:45:21 #101
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156727278
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 12:11 schreef Infection het volgende:

[..]

En terecht. Liever Wilders dan het achterlijke volk dat buigt voor de islam en de cultuur eromheen. Ik kom zelf uit dat dorp maar schaam mij er diep voor. En niet iedereen daar is een wereldvreemde gereformeerde, er is ook genoeg PVV- en VVD-aanhang. Maar blijkbaar in de lokale politiek niet.
Ja want het is OF Wilders OF mensen die buigen voor de islam en de cultuur eromheen :')
Krekker is de bom!
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:48:57 #102
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_156727350
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 22:29 schreef Revolution-NL het volgende:
Integratie werkt in dit land immers één kant op. Dit land is stapelgek geworden 8)7
Het hele land nog wel :')
Krekker is de bom!
pi_156728479
Dat kan echt niet dit soort foto's. Deze mensen zijn gevlucht uit oorlogsgebieden hebben veel meegemaakt en afschuwelijke dingen gezien , ze hebben een hele tocht afgelegd , een ware hel. En dan komen ze hier. En dan die foto's van jongeren die bier drinken dat is voor hen gewoon zeer traumatisch. Kun je echt niet maken.

Schandalig dat hier van te voren niet is over nagedacht.
pi_156728711
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 10:29 schreef romazoba het volgende:
Misschien is het een idee om de vrouwelijke vrijwilligers die helpen bij de opvang reeds te sluieren? De wereld op zijn kop! Als ik gasten thuis krijg is het in mijn huis dan plak ik toch ook geen foto's etc. af of pas ik mijn gebruiken toch ook niet aan ? Wat een verschrikkelijk vertoon van zwakte, heb hier weinig woorden voor dan dat het er onderhand op gaat lijken dat we graag geïslamiseerd willen worden.
Ik ben altijd al tegen Burka's geweest en al helemaal tegen volledige gezichtsbedekking, omdat ik
dit een uiting van vrouwenonderdrukking vond en nog steeds vind, maar ik zie ineens mensen
in topics als dit héél anders reageren dan toen.

Toen vonden ze dat je dat NIET kon verbieden, het was immers hun recht blah blah bah...

Nu komen er hier vluchtelingen en kan ineens NIETS meer, had dan een beetje eerder nagedacht
denk ik dan... :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Frutsel op 12-10-2015 08:38:01 ]
pi_156730620
Ik ben net langs de sporthal gereden (anders moet ik een stuk omrijden), maar ze zitten heerlijk buiten onder... Heineken parasols _O-

-edit-
En verder:

Ze blijven nog wat langer.

[ Bericht 25% gewijzigd door Resistor op 10-10-2015 13:59:08 ]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_156730711
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Resistor het volgende:
Ik ben net langs de sporthal gereden (anders moet ik een stuk omrijden), maar ze zitten heerlijk buiten onder... Heineken parasols _O-

-edit-
En verder:
[ afbeelding ]
Ze blijven nog wat langer.
Weg ermee!
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:03:07 #107
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156730783
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 13:53 schreef Resistor het volgende:
:D

:')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:03:58 #108
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_156730807
Die brief is trouwens wel netjes, het zou mijn gemeente sieren om eens wat meer informatie te verspreiden.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_156731301
quote:
"En op het moment dat je maar enigszins aanstoot aan iets kunt geven, is het verstandig om dat van tevoren netjes af te plakken.”
Nog voordat we asielzoekers die zich misdragen het land uittrappen, moeten we dit soort volk lozen. Dit is ZO schadelijk voor Nederland.

Even voor de goede orde: asielzoekers passen zich aan ons aan, niet andersom. Als het de asielzoekers hier niet bevalt, kunnen ze vertrekken.
  zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:37:59 #110
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156731434
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nog voordat we asielzoekers die zich misdragen het land uittrappen, moeten we dit soort volk lozen. Dit is ZO schadelijk voor Nederland.

Even voor de goede orde: asielzoekers passen zich aan ons aan, niet andersom. Als het de asielzoekers hier niet bevalt, kunnen ze vertrekken.
Die asielzoekers uit Bunschoten/Spakenburg passen zich in ieder geval aan. Zitten momenteel lekker te chillen, doen niet vervelend over Heineken-parasols en genieten nog even van het mooie weer, nu het nog kan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156732318
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 14:37 schreef Falco het volgende:

[..]

Die asielzoekers uit Bunschoten/Spakenburg passen zich in ieder geval aan. Zitten momenteel lekker te chillen, doen niet vervelend over Heineken-parasols en genieten nog even van het mooie weer, nu het nog kan.
Wilde ik nét gaan zeggen :D dus al die heisa om niks eigenlijk, er zullen ongetwijfeld mensen
tussen zitten die zich niet willen en zullen aanpassen, tja, die zal je op de één of andere manier
bij moeten brengen dat dat toch écht moet, dat vrouwen en mannen hier als gelijke behandeld
dienen te worden etc. etc.
pi_156732583
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:16 schreef FANN het volgende:

[..]

Wilde ik nét gaan zeggen :D dus al die heisa om niks eigenlijk, er zullen ongetwijfeld mensen
tussen zitten die zich niet willen en zullen aanpassen, tja, die zal je op de één of andere manier
bij moeten brengen dat dat toch écht moet, dat vrouwen en mannen hier als gelijke behandeld
dienen te worden etc. etc.
Het gaat hier niet om het gedrag van asielzoekers, maar om het gedrag van dhimmi's die al op voorhand inbinden. Want de asielzoeker zal toch eens worden geconfronteerd met iets dat z'n goedkeuring niet kan wegdragen.

Het doet mij denken aan de oproep van een school naast een asielzoekerscentrum in Duitsland, waar ze meisjes opriepen om niet meer in een jurk naar school te komen. De asielzoekers zouden dat verkeerd kunnen opvatten.

Wat er nodig is, is dat we asielzoekers bij aankomst in Nederland heel duidelijk uitleggen hoe dit land werkt, wat hier de regels, normen en waarden zijn. Asielzoekers die daar niet mee kunnen leven, kunnen rechtsomkeert maken. Asielzoekers die zich misdragen ook.

Zo moeilijk hoeft het allemaal echt niet te zijn. Asielzoekers - ongeacht of ze hier tijdelijk of voor altijd blijven - passen zich aan ons aan, niet omgekeerd.
pi_156732817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om het gedrag van asielzoekers, maar om het gedrag van dhimmi's die al op voorhand inbinden. Want de asielzoeker zal toch eens worden geconfronteerd met iets dat z'n goedkeuring niet kan wegdragen.

Het doet mij denken aan de oproep van een school naast een asielzoekerscentrum in Duitsland, waar ze meisjes opriepen om niet meer in een jurk naar school te komen. De asielzoekers zouden dat verkeerd kunnen opvatten.

Wat er nodig is, is dat we asielzoekers bij aankomst in Nederland heel duidelijk uitleggen hoe dit land werkt, wat hier de regels, normen en waarden zijn. Asielzoekers die daar niet mee kunnen leven, kunnen rechtsomkeert maken. Asielzoekers die zich misdragen ook.

Zo moeilijk hoeft het allemaal echt niet te zijn. Asielzoekers - ongeacht of ze hier tijdelijk of voor altijd blijven - passen zich aan ons aan, niet omgekeerd.
Dat snap ik :Y
pi_156733126
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:31 schreef Elfletterig het volgende:
Pas jij je dan ook aan aan mij want dat schijnt noodzakelijk te zijn om hier te mogen wonen. Die teksten die jij schrijft kan echt niet hoor.
pi_156734017
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 15:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Pas jij je dan ook aan aan mij want dat schijnt noodzakelijk te zijn om hier te mogen wonen. Die teksten die jij schrijft kan echt niet hoor.
Ik vertoon geen probleemgedrag. Ik hoef me niet aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Daar maak ik namelijk allang deel van uit. En ik ben goed opgevoed.

Waar het hier om gaat - en dat snap jij ook best - is dat er mensen zijn die uit voorzorg allerlei beelden gaan censureren waar asielzoekers aanstoot aan zouden kunnen nemen. Totaal krankzinnig.
pi_156734116
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:36 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vertoon geen probleemgedrag. Ik hoef me niet aan te passen aan de Nederlandse samenleving. Daar maak ik namelijk allang deel van uit. En ik ben goed opgevoed.

Waar het hier om gaat - en dat snap jij ook best - is dat er mensen zijn die uit voorzorg allerlei beelden gaan censureren waar asielzoekers aanstoot aan zouden kunnen nemen. Totaal krankzinnig.
Ik ben het niet met je eens behalve dan het deel dat jij blijkbaar deel bent van de Nederlandse samenleving, net als de buitenlanders die hier wonen natuurlijk dus dat is argument is flauwekul. Over jouw opvoeding kan ik natuurlijk ook niet oordelen.

Verder staat het mensen natuurlijk vrij om dingen te censureren en ik zou niet weten waarom dat krankzinnig is, soms is het zelfs wettelijk verplicht omdat mensen ergens aanstoot aan kunnen nemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Wespensteek op 10-10-2015 16:46:22 ]
pi_156734466
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:40 schreef Wespensteek het volgende:
Verder staat het mensen natuurlijk vrij om dingen te censureren en ik zou niet weten waarom dat krankzinnig is, soms is het zelfs wettelijk verplicht omdat mensen ergens aanstoot aan kunnen nemen.
Ik zou precies het tegenovergestelde willen doen in asielzoekerscentra. Hang die ruimtes maar vol met foto's die de diversiteit van Nederland tonen. Foto's die duidelijk laten zien welke vrijheden en verworvenheden we in dit land kennen. Graag met een toelichting erbij in relevante talen. Dan kunnen asielzoekers meteen wennen. Of ervoor kiezen om deze "hel op aarde" snel weer te verlaten.
pi_156734573
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zou precies het tegenovergestelde willen doen in asielzoekerscentra. Hang die ruimtes maar vol met foto's die de diversiteit van Nederland tonen. Foto's die duidelijk laten zien welke vrijheden en verworvenheden we in dit land kennen. Graag met een toelichting erbij in relevante talen. Dan kunnen asielzoekers meteen wennen. Of ervoor kiezen om deze "hel op aarde" snel weer te verlaten.
Maar ja jij bent dan waarschijnlijk ook geen gemeenteraadslid van één van de christelijkste gemeenten van Nederland, die mensen willen dat zelf namelijk niet zo graag. Foto's van dingen die van god niet mogen ziet men daar liever niet, een TV kan al een probleem zijn.
pi_156734735
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Maar ja jij bent dan waarschijnlijk ook geen gemeenteraadslid van één van de christelijkste gemeenten van Nederland, die mensen willen dat zelf namelijk niet zo graag. Foto's van dingen die van god niet mogen ziet men daar liever niet, een TV kan al een probleem zijn.
Daarom heb je voor dit soort dingen een uniform, landelijk beleid nodig. Meteen aan de poort beginnen met voorlichting. Liever nog eerder, zelfs.
pi_156734839
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Daarom heb je voor dit soort dingen een uniform, landelijk beleid nodig. Meteen aan de poort beginnen met voorlichting. Liever nog eerder, zelfs.
Ik ben geen voorstander van het voorschrijven welke foto's aan de muur moeten hangen.
pi_156734958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:06 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van het voorschrijven welke foto's aan de muur moeten hangen.
Ik ook niet per se, maar ik heb dat liever dan andersom, namelijk het censureren van foto's omdat asielzoekers er wel eens aanstoot aan zouden kunnen nemen.
pi_156734992
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 16:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu appels met peren.

De conservatieve intolerante houding die de Islam en diens volgers kenmerkt in meer of mindere mate is geenszins te vergelijken met conservatieve Christenen die thans nog in Nederland wonen. Al is het alleen al omdat laatstgenoemde groep tegenwoordig een zeldzaamheid is in NL en bij lange na niet (meer) de maatstaf voor de Nederlandse (Christelijke) samenleving. Die tijd is al lang geweest. De Islam zou een dergelijke modernisering echter goed kunnen gebruiken, in dat geval zie ik nog wel een prettige toekomst samen met deze mensen in één land.
pi_156735002
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik ook niet per se, maar ik heb dat liever dan andersom, namelijk het censureren van foto's omdat asielzoekers er wel eens aanstoot aan zouden kunnen nemen.
Volgens mij is voorschrijven welke foto's er moeten hangen ook censureren want anderen mogen er dan niet hangen. Jij hebt gewoon een andere mening dan deze mensen en wilt hun ook censureren.
pi_156735093
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:10 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Volgens mij is voorschrijven welke foto's er moeten hangen ook censureren want anderen mogen er dan niet hangen. Jij hebt gewoon een andere mening dan deze mensen en wilt hun ook censureren.
Nee, je draait er omheen. Je snapt best waar dit om draait: zaken die in Nederland heel normaal zijn censureren voor asielzoekers, zodat ze er geen aanstoot aan nemen. De wereld op z'n kop.

Het is trouwens ook niet zo dat ik een andere mening heb. Het gaat om normen en waarden, vrijheden en verworvenheden die in Nederland van kracht zijn en langs democratische weg zijn geregeld.

Het lijkt me prima dat we asielzoekers de nodige voorlichting geven over bijvoorbeeld de gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het feit dat vrouwen hier niet bedekt rondlopen, dat twee mannen met elkaar mogen trouwen, dat mensen alcohol mogen drinken als 18 jaar zijn, noem maar op.
pi_156735244
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2015 17:14 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, je draait er omheen. Je snapt best waar dit om draait: zaken die in Nederland heel normaal zijn censureren voor asielzoekers, zodat ze er geen aanstoot aan nemen. De wereld op z'n kop.

Het is trouwens ook niet zo dat ik een andere mening heb. Het gaat om normen en waarden, vrijheden en verworvenheden die in Nederland van kracht zijn en langs democratische weg zijn geregeld.

Het lijkt me prima dat we asielzoekers de nodige voorlichting geven over bijvoorbeeld de gelijkheid tussen mannen en vrouwen, het feit dat vrouwen hier niet bedekt rondlopen, dat twee mannen met elkaar mogen trouwen, dat mensen alcohol mogen drinken als 18 jaar zijn, noem maar op.
Nee ik draai er niet omheen. Deze mensen hangen gekuisde foto's op en die wil jij daar niet hebben, dat is dus censuur. Deze mensen censureerden omdat er dingen opstaan die ze niet willen en jij wil dat ook graag doen omdat ze in jouw ogen de verkeerde keuze maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')