wtfquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die ziekte wel overnemen van die man als ik een weekje met zijn vrouw mag doorbrengen.
Laat de TT dan leegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry voor de TT. Ik zit namelijk niet naar Pauw te kijken momenteel, maar ik zag dat ik onverwacht de lapo had.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die ziekte wel overnemen van die man als ik een weekje met zijn vrouw mag doorbrengen.
Ja en dit verhaal zoals nu bij Pauw komt regelmatig terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Er was laatst in het nieuws hoe weinig die nieuwe behandelingen uithalen. Het is vooral dat mensen hoop hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol is echt ranzig viesdik en een lelijke zwerver. Geen wonder dat hij optrekt met Nic0 aka Doordevil
Nou zeg, had je wel iets vrolijker verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol is echt ranzig viesdik en een lelijke zwerver. Geen wonder dat hij optrekt met Nic0 aka Doordevil
Laat hem, Ajax triestheid zit diep.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou zeg, had je wel iets vrolijker verwacht.
Gewoon een sneu, verongelijkt mannetje. 3FM draait genoeg muziek van gekleurde artiesten (voor zover dat een graadmeter moet zijn) en op de playlist zie ik ook meerdere hiphop-tracks staan, zelfs Nederlandstalige.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit liedje is alleen maar gezeik over het feit dat zijn liedje niet gedraaid wordt op de radio, omdat het te 'zwart' is. Ik zie geen diepere lagen.
Sowieso moeten ze wat meer variatie maken en niet alleen rap.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een sneu, verongelijkt mannetje. 3FM draait genoeg muziek van gekleurde artiesten (voor zover dat een graadmeter moet zijn) en op de playlist zie ik ook meerdere hiphop-tracks staan, zelfs Nederlandstalige.
Conclusie: die Fresku is gewoon een zuur mannetje dat aandacht wil omdat hij op basis van kwaliteit niks in de melk te brokkelen heeft.
Kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet wil.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijk de Yoko Ono, met haar vrede. Wil nog steeds niet pardon verlenen aan de moordenaar van haar man.
Hang dan ook niet de moraalridder uit zou ik zeggen. De beste man zit al 35 jaar vast.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet wil.
Waarom zou pleiten voor vrede moeten inhouden dat je gratie verleent aan moordenaars? Het misdrijf moord is bijzonder strijdig met het idee van vrede. De moordenaar van Lennon krijgt gewoon de straf die hij verdient. Hij zit levenslang vast en heeft dus geen doodstraf gekregen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijk de Yoko Ono, met haar vrede. Wil nog steeds niet pardon verlenen aan de moordenaar van haar man.
Inderdaad, daar zit geen mens op te wachten.quote:
Die hipster-baarden-hype is sowieso een beetje sneu aan het worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef bombmannl het volgende:
Wtf Tim knol![]()
Maarten van Rossum baardje
Valt mee. Ze brengt kennelijk nog heel wat mensen op de been.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zit geen mens op te wachten.
Heerlijk open en spontaan juist.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die hipster-baarden-hype is sowieso een beetje sneu aan het worden.
Maar goed nieuws: de nieuwste hype schijnt te zijn dat mannen gaan rondlopen met vlechten in hun haar.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:45 schreef bombmannl het volgende:
Wat een vies ranzig wijf, prima afspiegeling van de gemiddelde vrouw op de zwarte cross.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die tong van Pauw gaat lekker heen en weer.
Die boot ook straks.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zou je haar doen?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:47 schreef Sked het volgende:
Volgens mij heeft Roosbeef echt een verstandelijke beperking
Je krijg echt niet zo veel vrouwen in je bed als je alleen de leuke neemt.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De tegenhanger van witte mensen lijkt mij zwarte mensen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
Waarom mag je geen 'neger' zeggen, maar wel 'witte mensen'.
Mij maakt het niet uit. Maar witte mensen, wat een niet kloppend anglicisme.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Jeroen gaat zijn dick in crazy prikken.
Nee, dat heb ik al geprobeerdquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:48 schreef noodgang het volgende:
[..]
Kun je daar geen pgb of iets voor krijgen?
Het misdrijf moord is een verwerpelijke en immorele daad, maar een levenslange straf is zowaar nog erger dan de doodstraf. Op een gegeven moment zou het verlenen van gratie aan iemand die ooit op een bepaald moment in zijn leven een grove fout heeft gemaakt van grootmoedigheid getuigen, zeker wanneer iemand door het leven gaat als een moraalridder die qua mentaliteit en wereldbeeld nog steeds vastzit in het hippietijdperk van de jaren '60.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom zou pleiten voor vrede moeten inhouden dat je gratie verleent aan moordenaars? Het misdrijf moord is bijzonder strijdig met het idee van vrede. De moordenaar van Lennon krijgt gewoon de straf die hij verdient. Hij zit levenslang vast en heeft dus geen doodstraf gekregen.
Dat is geen hipsterbaard man.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die hipster-baarden-hype is sowieso een beetje sneu aan het worden.
Maar goed nieuws: de nieuwste hype schijnt te zijn dat mannen gaan rondlopen met vlechten in hun haar.
Dat levenslang erger is dan de doodstraf is ook maar een mening.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:49 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het misdrijf moord is een verwerpelijke en immorele daad, maar een levenslange straf is zowaar nog erger dan de doodstraf. Op een gegeven moment zou het verlenen van gratie aan iemand die ooit op een bepaald moment in zijn leven een grove fout heeft gemaakt van grootmoedigheid getuigen, zeker wanneer iemand door het leven gaat als een moraalridder die qua mentaliteit en wereldbeeld nog steeds vastzit in het hippietijdperk van de jaren '60.
Boerencokequote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat zal zij gebruikt hebben? Ze zit niet stil.
Alles is een mening.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:50 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat levenslang erger is dan de doodstraf is ook maar een mening.
Ik hoop dat de moordenaar van John Lennon nooit vrijkomt. Ik vind dat moorden op beroemdheden / invloedrijke mensen zwaarder bestraft moeten (kunnen) worden, gezien de impact ervan. Zo had de moordenaar van Pim Fortuyn ook levenslang moeten krijgen, zoals dat bij de moordenaar van Theo van Gogh wél het geval was.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:49 schreef Intellectueel het volgende:
Het misdrijf moord is een verwerpelijke en immorele daad, maar een levenslange straf is zowaar nog erger dan de doodstraf. Op een gegeven moment zou het verlenen van gratie aan iemand die ooit op een bepaald moment in zijn leven een grove fout heeft gemaakt van grootmoedigheid getuigen, zeker wanneer iemand door het leven gaat als een moraalridder die qua mentaliteit en wereldbeeld nog steeds vastzit in het hippietijdperk van de jaren '60.
Over Fortuyn ben ik het met je eens. Echter, als ik vermoord zou worden, gun ik mijn moordenaar ook een lange straf. Ondanks dat ik een anonieme drol ben.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop dat de moordenaar van John Lennon nooit vrijkomt. Ik vind dat moorden op beroemdheden / invloedrijke mensen zwaarder bestraft moeten (kunnen) worden, gezien de impact ervan. Zo had de moordenaar van Pim Fortuyn ook levenslang moeten krijgen, zoals dat bij de moordenaar van Theo van Gogh wél het geval was.
De moord op Pim Fortuyn is niet te vergelijken met de moord op John Lennon. Dat een politieke moord zwaarder wordt bestraft is dan ook gewoon logisch. Het hoger straffen van iemand die een moord op een zanger heef gepleegd is misplaatste selectiviteit.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoop dat de moordenaar van John Lennon nooit vrijkomt. Ik vind dat moorden op beroemdheden / invloedrijke mensen zwaarder bestraft moeten (kunnen) worden, gezien de impact ervan. Zo had de moordenaar van Pim Fortuyn ook levenslang moeten krijgen, zoals dat bij de moordenaar van Theo van Gogh wél het geval was.
In Amerika denken ze sowieso anders over langer straffen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:53 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
De moord op Pim Fortuyn is niet te vergelijken met de moord op John Lennon. Dat een politieke moord zwaarder wordt bestraft is dan ook gewoon logisch. Het hoger straffen van iemand die een moord op een zanger heef gepleegd is misplaatste selectiviteit.
Dat komt omdat ze in Amerika volledig zijn doorgeslagen. De gevangenissen zitten dan ook overvol met mensen die voor een relatief klein vergrijp een hoge straf hebben gekregen. Vandaar dat ze aan het einde van deze maand 6000 gedetineerden vroegtijdig vrijlaten.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
In Amerika denken ze sowieso anders over langer straffen.
6000 gedetineerden. Voor Amerikaanse begrippen enorm weinig trouwens.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in Amerika volledig zijn doorgeslagen. De gevangenissen zitten dan ook overvol met mensen die voor een relatief klein vergrijp een hoge straf hebben gekregen. Vandaar dat ze aan het einde van deze maand 6000 gedetineerden vroegtijdig vrijlaten.
Worden er dus meer. Ze zijn van plan om uiteindelijk ongeveer 60.000 gedetineerden vrij te laten. Geldt dus voornamelijk voor de mensen die vastzitten voor een drugsgerelateerd vergrijp.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:58 schreef luxerobots het volgende:
[..]
6000 gedetineerden. Voor Amerikaanse begrippen enorm weinig trouwens.
1 week op nummer 94.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn favoriete publiekscampagne van de afgelopen jaren:
Inmiddels ruim 112 miljoen keer bekeken op YouTube. Het komt uit Australië. Het liedje heeft zelfs nog één of twee weken in de onderste regionen van onze Top 100 vertoefd.
Zeker, ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat heb ik dan vrij knap onthouden, al zeg ik het zelf.
quote:Jesse Klaver komt met maatregelen voor opvang asielzoekers
Een groot deel van de oppositie vindt Mark Rutte te onzichtbaar rond de asielopvang. Jesse Klaver, gesteund door de meerderheid van de Tweede Kamer, heeft daarom een debat met de premier aangevraagd. Wat is zijn kritiek en wat zijn zijn oplossingen? Pauw spreekt vanavond met de partijleider van Groenlinks, die vandaag en gisteren al verschillende azc’s bezocht.
quote:Nynke de Jong over het dopingmiddel epo
Morgen verdedigt sportpsycholoog Bram Brouwer zijn proefschrift waarin hij stelt dat nooit wetenschappelijk bewezen is dat het dopingmiddel epo wielrenners harder zou laten rijden. Dit zou betekenen dat Lance Armstrong zijn zeven Tours de France wel mét, maar niet dóór epo won. Heeft Brouwer gelijk? We praten erover met wielerfanaat Nynke de Jong.
quote:Jacqueline Govaert gaat het theater in
Voormalig Krezip-zangeres Jacqueline Govaert gaat dit najaar op tournee langs theaters. In de solovoorstelling ‘Zo Zit Dat Dus’ geeft ze antwoord op vragen over haar songs en haar muzikale heden en verleden. Vanavond is ze te gast en vertelt ze over dit intieme theaterconcert.
quote:Jan-Heijn Kuijpers en Willem de Moor blikken terug op z'n penozejaren
Hij was de koning van de hasjhandel en kende iedereen in de Amsterdamse onderwereld: Willem de Moor alias ‘Kleine Willem’. In het onlangs verschenen boek “De Penozejaren van Kleine Willem” blikt misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink samen met hem terug op z’n penozejaren én zijn vriendschap met Willem Endstra. Vanavond schuift hij samen met zijn advocaat Jan-Hein Kuijpers aan.
Wij van VARA, adviseren de VARA.quote:Presentator Jeroen Pauw heeft de prijs voor het beste tv-interview, de Sonja Barend Award 2015, in de wacht gesleept. Dat meldt het ANP.
Hij kreeg de prijs van de VARAgids voor het gesprek dat hij had met toenmalig minister van Buitenlandse Zaken Frans Timmermans over de MH17-ramp.
De winnaar is gekozen door een meer dan veertigkoppige jury van collega-interviewers, tv-critici en mediajournalisten.
Eén ding is zeker, de kans dat Carlo Boszhard in de jury zat is klein, want die vindt namelijk dat Pauw geen gesprek kan voeren.
Vorig jaar kreeg Pauw de prijs ook al, toen voor zijn interview met politica Fleur Agema.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:09 schreef luxerobots het volgende:
Als Jesse Klaver er is, is Pauw opeens niet kritisch.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De VARA heeft weer een aantal voorbeeldige vluchtelingen gevonden.
Jij hebt heel Kattuk al gesloopt natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:16 schreef marcodej het volgende:
Ik verveel me ook weleens. Daar lult niemand over.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:18 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ze heeft geen religie, zei ze vorige aflevering.
Het uitgaansleven in Damascus floreert nog steeds inderdaad. Deze mensen hebben Syrie jaren geleden al verlaten.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:19 schreef luxerobots het volgende:
De overgrote meerderheid is gewoon gelukszoeker, zelfs in Syrië gaat het gewone leven gewoon door.
Zo is dat Fylax.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:20 schreef Fylax het volgende:
Kijk ze lachen dan, die vieze linkse policorgutmenschen. Bah. Belachelijk.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:20 schreef Fylax het volgende:
Kijk ze lachen dan, die vieze linkse policorgutmenschen. Bah. Belachelijk.
Gelukkig zitten er nog mensen zonder waanbeelden in het publiek.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:23 schreef luxerobots het volgende:
Iemand in het publiek prikt door deze propaganda heen?
Racist, Fascist, Tokkie, Bang mens, etcquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
Ik stem PVV en ik voel me geen racist. Echt door dit soort gezeik. Lach mensen maar uit. Mijn huis had een wachtlijst van 7 jaar. Nu Syrische buren in het huurhuis naast me. Hoe kan dat?
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:24 schreef Confetti het volgende:
Die vrouw is nog enigzins realistisch.
In het land der blinden..
Drie succesvolle migranten, inderdaad niet verwonderlijk bij de VARA.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:27 schreef Intellectueel het volgende:
Niet verwonderlijk dat de Iranier een universitair student is. Hoogst opgeleide migrantengroep in Nederland, en zelfs nog hoger opgeleid dan de autochtone bevolking hier.
Iraniers zijn goed geïntegreerd, en zijn hoger opgeleid dan autochtone Nederlanders. Het veralgemeniseren van asielzoekers en verscheidene migrantengroepen is je reinste populisme.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:28 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Drie succesvolle migranten, inderdaad niet verwonderlijk bij de VARA.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iraniers zijn goed geïntegreerd, en zijn hoger opgeleid dan autochtone Nederlanders. Het veralgemeniseren van asielzoekers en verscheidene migrantengroepen is je reinste populisme.
Pauw nodigt drie asielzoekers uit. Alle drie netjes Nederlands sprekend en met een succesvol verhaal. Dan komt er een fragment van een Nederlandse tokkie op facebook.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iraniers zijn goed geïntegreerd, en zijn hoger opgeleid dan autochtone Nederlanders. Het veralgemeniseren van asielzoekers en verscheidene migrantengroepen is je reinste populisme.
Zoals zeggen dat alle Iraniërs hier hoger opgeleid zijn dan autochtonen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Het veralgemeniseren van asielzoekers en verscheidene migrantengroepen is je reinste populisme.
http://www.nu.nl/werk-en-(...)aliers-erg-hoog.htmlquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Veel asielzoekers zijn dan ook gewoon hoog opgeleid. Iraniers, Afghanen en Serviers doen het bijvoorbeeld erg goed qua educatie, waarbij de Iraniers zelfs hoger opgeleid zijn dan Nederlanders.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Pauw nodigt drie asielzoekers uit. Alle drie netjes Nederlands sprekend en met een succesvol verhaal. Dan komt er een fragment van een Nederlandse tokkie op facebook.
En dan ben ik degene die poep praat.
Is een feit, Einstein.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals zeggen dat alle Iraniërs hier hoger opgeleid zijn dan autochtonen?
Mwa het volk dat uit Eritrea en Somalië komt heb je helemaal niks aan.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:32 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Veel asielzoekers zijn dan ook gewoon hoog opgeleid. Iraniers, Afghanen en Serviers doen het bijvoorbeeld erg goed qua educatie, waarbij de Iraniers zelfs hoger opgeleid zijn dan Nederlanders.
Dan kijk je toch gewoon niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/werk-en-(...)aliers-erg-hoog.html
Iraniërs zijn inderdaad goed opgeleid, maar wel erg vaak werkloos.
Ik ben ook niet tegen migranten, maar deze VARA-propaganda pik ik gewoon niet.
Wat betreft Iraniërs heb je wel gelijk waarschijnlijk maar dat is een hele kleine groep van de asielzoekers / gelukszoekers. In de praktijk zal blijken dat pakweg 80% van onze nieuwe medelanders onderin de samenleving blijft hangen met alle gevolgen van dien.quote:
quote:
quote:De groep asielzoekers blijkt er qua opleidingsniveau beter voor te staan. Iraniërs zijn zelfs nog wat hoger opgeleid dan autochtone Nederlanders. Bij de overige groepen is duidelijker sprake van een tweedeling in een deel dat laag opgeleid is en een deel dat juist zeer hoog is opgeleid (bijvoorbeeld onder Afghanen en Irakezen). Dit geldt echter niet voor alle vluchtelingengroepen. Somalische vluchtelingen zijn bijvoorbeeld overwegend zeer laag opgeleid, vergelijkbaar met de Turken en Marokkanen in Nederland. Het aandeel ongediplomeerde onder deze groepen is uitermate hoog.
quote:Onder de grootste groepen vluchtelingen blijken vooral Iraniërs goed in Nederland te integreren. In iets mindere mate geldt dit ook voor Afghanen. Voor Somaliërs is het beeld minder gunstig.
quote:Het aandeel werkende vluchtelingen lag alleen bij de Iraniërs boven de 40%. Van de Somaliërs was nog geen kwart aan het werk.
quote:Nieuwe migrantengroepen ontwikkelen zich heel divers. Zo doen Iraniërs en voormalig Joegoslaven het redelijk goed op sociaal-economisch en sociaal-cultureel terrein, maar kampen Somaliërs met vrij grote achterstanden. De eerste twee groepen spreken goed Nederlands, zijn hoger opgeleid en hebben vrij moderne opvattingen. Dit concluderen onderzoekers van het Instituut voor Sociologisch-Economisch Onderzoek (ISEO) van de Erasmus Universiteit Rotterdam in het Jaarrapport Integratie 2004.
Die doen dat niet he, dit gebeurd alleen in Westerse landen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
LOL en dan heel politiek correct geen lichtgetinte man laten zien.
Dat betwijfel ik. Dat zie je voornamelijk bij Somaliers; rest van de migrantengroeperingen doen het een stukken beter.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat betreft Iraniërs heb je wel gelijk waarschijnlijk maar dat is een hele kleine groep van de asielzoekers / gelukszoekers. In de praktijk zal blijken dat pakweg 80% van onze nieuwe medelanders onderin de samenleving blijft hangen met alle gevolgen van dien.
En nu wat minder goed nieuws.quote:
quote:AMSTERDAM - De werkloosheid onder Iraanse, Somalische, Afghaanse en Iraakse migranten is erg hoog. In 2009 lag die op 20 procent bij Iranïers, 33 procent bij Somaliërs en 28 procent bij Afghanen en Irakezen.
Het werkloosheidspercentage onder de klassieke migrantengroepen (onder anderen Surinamers en Marokkanen) lag toen tussen 10 en 12 procent. Bij autochtonen was dat rond 4 procent.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Dat zie je voornamelijk bij Somaliers; rest van de migrantengroeperingen doen het een stukken beter.
Zoals ik al zei, zie je voornamelijk bij de eerste-generatie asielzoekers, die nog een enorm achterstand qua taal hebben maar desalniettemin redelijk hoog zijn opgeleid.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En nu wat minder goed nieuws.
[..]
Misschien is een diploma in Iran wat makkelijker te regelen dan in Nederland. Dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, zie je voornamelijk bij de eerste-generatie asielzoekers, die nog een enorm achterstand qua taal hebben maar desalniettemin redelijk hoog zijn opgeleid.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien is een diploma in Iran wat makkelijker te regelen dan in Nederland. Dat kan natuurlijk ook.
Hoe verklaar je dan dat ze zowel in Nederland, als in Zweden, als in Duitsland, als in de Verenigde Staten tot de hoogst opgeleide migratengroepen behoren, en zelfs hoger opgeleid zijn dan de autochtone bevolking?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien is een diploma in Iran wat makkelijker te regelen dan in Nederland. Dat kan natuurlijk ook.
Elke idioot kan in Nederland ook een diploma halen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat ze zowel in Nederland, als in Zweden, als in Duitsland, als in de Verenigde Staten tot de hoogst opgeleide migratengroepen behoren, en zelfs hoger opgeleid zijn dan de autochtone bevolking?
Eén procentpunt hoger dan de autochtonen. Dat valt gewoon binnen de foutmarge van het onderzoek.quote:Van de Iraanse leerlingen die in 2009 in het derde jaar van de middelbare school zaten, zat 49 procent op de havo of het vwo. Onder autochtonen was dat 48 procent.
Nu word je ontslagenquote:
Zeg maar gewoon dat je liever niet hoort dat er ook genoeg groepen 'gelukzoekers'' zijn die het wel goed doen hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[..]
Eén procentpunt hoger dan de autochtonen. Dat valt gewoon binnen de foutmarge van het onderzoek.
Maar zullen we weer ontopic? Beste Intellectueel.
Dat idee had ik ookquote:
Vara, lekker verschillig.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:49 schreef MrSalazar het volgende:
Waarom zit deze teringproleet hier?
Er zijn mensen die het goed doen, wat een triestig mannetje ben je.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:48 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat je liever niet hoort dat er ook genoeg groepen 'gelukzoekers'' zijn die het wel goed doen hier.
Die mexicaanse? Nee, was gewoon lelijk. Zag eruit als een tranny.quote:
Sommige groepen doen het gewoon erg goed gezien hun korte verblijf hier.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:51 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het goed doen, wat een triestig mannetje ben je.
Erg goed, dat valt dus heel erg tegen. Voor de rest ben je een offtopic drammertje.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sommige groepen doen het gewoon erg goed gezien hun korte verblijf hier.
Het is wel zo. Of je het nou leuk vindt of nietquote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:54 schreef Fylax het volgende:
Klaver die zegt "deal with it, they are here to stay, landgenoten"
bah, flikker toch op
Vind ik inderdaad niet leuk. Ik vind het zelfs belachelijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel zo. Of je het nou leuk vindt of niet
De overheid kan heel veel doen zodat deze mensen niet komen. Grenscontroles, strengere procedures, verlagen leefgeld, geen voorrang meer op een huurwoning.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is wel zo. Of je het nou leuk vindt of niet
http://www.focus.de/kultu(...)igen_id_4991014.htmlquote:Ein Flüchtling ist sehr gut ausgebildet. Er will deutsch lernen. Er möchte sich schnellstmöglich in Deutschland integrieren. Soweit das Klischee, gerne mantrahaft wiederholt von jenen, die nicht sehr viel zu tun haben im echten Leben mit Migranten. Sagt dagegen eine Dame von der Agentur für Arbeit bei „#Beckmann“ mitten aus der Realität heraus: „Ein paar Studierte gibt es, aber nicht sehr viele.“ Fachkräfte? „Das kann ich leider nicht bestätigen.“
Je Duits is niet zo best, he.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 00:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Een woordvoerdster van het Duitse arbeidsbureau heeft afgelopen week op tv gezegd dat er nauwelijks studenten tussen de migranten zitten en al helemaal geen vakarbeiders.
[..]
http://www.focus.de/kultu(...)igen_id_4991014.html
Een cliché dus, het hele verhaal van goed opgeleide vluchtelingen.
Whehehequote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:07 schreef Mani89 het volgende:
Sjuul Paradijs is inmiddels een wandelende Godwin.
Ik heb al een tijd geen CDA gestemd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
De burgemeester van Katwijk.
Een CDA-stemmende wielrenfreak en inwoner van Katwijk glundert.
Ha... dat rijmtquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, wel dit:
[ afbeelding ]
En de homovlag is gestolen.
Wielrenner gespot.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, wel dit:
[ afbeelding ]
Vanmorgen zag ik ook een groot spandoek boven de A12 hangen, iets met 'eigen volk eerst'.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, wel dit:
[ afbeelding ]
WE9?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt mee, wel dit:
[ afbeelding ]
Echt waar?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen CDA gestemd.
CU.quote:
quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vanmorgen zag ik ook een groot spandoek boven de A12 hangen, iets met 'eigen volk eerst'.
Waarom zijn die types altijd zo slecht met typografie?quote:
Maar wie moet het dan overnemen?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:12 schreef Martinello het volgende:
Kameraad Roemer is ook al een tijdje over de houdbaarheidsdatum.
Valt me nog mee dat er geen taal- of spelfouten opstaan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarom zijn die types altijd zo slecht met typografie?
Renske Leijten of Sharon Gesthuizen, in ieder geval prettiger voor het netvlies.quote:
Al staat Jan er naast te huilen ik zou het zo doen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Dochter Marijnissen over een paar jaar?
Sharon is een kleuterjuf, maar wel fijner om naar te kijken inderdaad ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Renske Leijten of Sharon Gesthuizen, in ieder geval prettiger voor het netvlies.
Maar wel een God.quote:
Leijten, wtf gekquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 23:15 schreef Martinello het volgende:
[..]
Renske Leijten of Sharon Gesthuizen, in ieder geval prettiger voor het netvlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |