bronquote:Als het op haren aankomt, zijn mannen net zo actief als vrouwen op trendgebied. Ze kammen, gellen, scheren en haarwaxen erop los. De hipsterknot lijkt (gelukkig) begraven te zijn onder een dikke berg elastiekjes. De mannenvlecht doet zijn intrede.
De nieuwe haartrend
‘De hipsterknot zorgt voor kale plekken’ gonsde het vorige week, waarna hipsters angstvallig naar het propje haar bovenop hun hoofd grepen. Maar gelukkig is er dan een gloednieuwe haartrend voor mannen op komst, althans volgens trendorakel Instagram.
Wat we ervan vinden? We kunnen er veel over zeggen, maar vlechten moet je kunnen. En deze mannen lijken hun vlechtwerken aardig onder de knie te hebben. Zo zijn er veel verschillende #manbraids te spotten op de mannenschedels.
Iedereen moet zijn eigen ideeën er maar op nahouden, maar ik beschouw dit niet als mannelijke mannen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:28 schreef Peter het volgende:
[..]
want je mannelijkheid hangt af van je haardracht?
een kilt is niet mannelijk?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:38 schreef joshi-hiroshi het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn eigen ideeën er maar op nahouden, maar ik beschouw dit niet als mannelijke mannen.
Wat is de volgende stap. De man in een jurk? Niet alles hoeft uniseks te zijn in mijn ogen.
En vandaag?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:39 schreef nofxtbr het volgende:
alleen dwergen morgen vlechtjes![]()
[ afbeelding ]
Dunno, maar bij sommige mannen vind ik dat dan wel weer sexyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je meer oefenen ipv alleen maar het in een pony te doenquote:
In een pony doen? Of bedoel je een staart?quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:03 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Dan moet je meer oefenen ipv alleen maar het in een pony te doen
Vrouwen die zo'n kroondinges kunnen vlechten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |