wtfquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die ziekte wel overnemen van die man als ik een weekje met zijn vrouw mag doorbrengen.
Laat de TT dan leegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry voor de TT. Ik zit namelijk niet naar Pauw te kijken momenteel, maar ik zag dat ik onverwacht de lapo had.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die ziekte wel overnemen van die man als ik een weekje met zijn vrouw mag doorbrengen.
Ja en dit verhaal zoals nu bij Pauw komt regelmatig terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Er was laatst in het nieuws hoe weinig die nieuwe behandelingen uithalen. Het is vooral dat mensen hoop hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol is echt ranzig viesdik en een lelijke zwerver. Geen wonder dat hij optrekt met Nic0 aka Doordevil
Nou zeg, had je wel iets vrolijker verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol is echt ranzig viesdik en een lelijke zwerver. Geen wonder dat hij optrekt met Nic0 aka Doordevil
Laat hem, Ajax triestheid zit diep.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou zeg, had je wel iets vrolijker verwacht.
Gewoon een sneu, verongelijkt mannetje. 3FM draait genoeg muziek van gekleurde artiesten (voor zover dat een graadmeter moet zijn) en op de playlist zie ik ook meerdere hiphop-tracks staan, zelfs Nederlandstalige.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit liedje is alleen maar gezeik over het feit dat zijn liedje niet gedraaid wordt op de radio, omdat het te 'zwart' is. Ik zie geen diepere lagen.
Sowieso moeten ze wat meer variatie maken en niet alleen rap.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een sneu, verongelijkt mannetje. 3FM draait genoeg muziek van gekleurde artiesten (voor zover dat een graadmeter moet zijn) en op de playlist zie ik ook meerdere hiphop-tracks staan, zelfs Nederlandstalige.
Conclusie: die Fresku is gewoon een zuur mannetje dat aandacht wil omdat hij op basis van kwaliteit niks in de melk te brokkelen heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |