wtfquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die ziekte wel overnemen van die man als ik een weekje met zijn vrouw mag doorbrengen.
Laat de TT dan leegquote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
Sorry voor de TT. Ik zit namelijk niet naar Pauw te kijken momenteel, maar ik zag dat ik onverwacht de lapo had.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wil die ziekte wel overnemen van die man als ik een weekje met zijn vrouw mag doorbrengen.
Ja en dit verhaal zoals nu bij Pauw komt regelmatig terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Er was laatst in het nieuws hoe weinig die nieuwe behandelingen uithalen. Het is vooral dat mensen hoop hebben.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol is echt ranzig viesdik en een lelijke zwerver. Geen wonder dat hij optrekt met Nic0 aka Doordevil
Nou zeg, had je wel iets vrolijker verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Tim Knol is echt ranzig viesdik en een lelijke zwerver. Geen wonder dat hij optrekt met Nic0 aka Doordevil
Laat hem, Ajax triestheid zit diep.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou zeg, had je wel iets vrolijker verwacht.
Gewoon een sneu, verongelijkt mannetje. 3FM draait genoeg muziek van gekleurde artiesten (voor zover dat een graadmeter moet zijn) en op de playlist zie ik ook meerdere hiphop-tracks staan, zelfs Nederlandstalige.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 22:10 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit liedje is alleen maar gezeik over het feit dat zijn liedje niet gedraaid wordt op de radio, omdat het te 'zwart' is. Ik zie geen diepere lagen.
Sowieso moeten ze wat meer variatie maken en niet alleen rap.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon een sneu, verongelijkt mannetje. 3FM draait genoeg muziek van gekleurde artiesten (voor zover dat een graadmeter moet zijn) en op de playlist zie ik ook meerdere hiphop-tracks staan, zelfs Nederlandstalige.
Conclusie: die Fresku is gewoon een zuur mannetje dat aandacht wil omdat hij op basis van kwaliteit niks in de melk te brokkelen heeft.
Kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet wil.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijk de Yoko Ono, met haar vrede. Wil nog steeds niet pardon verlenen aan de moordenaar van haar man.
Hang dan ook niet de moraalridder uit zou ik zeggen. De beste man zit al 35 jaar vast.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet wil.
Waarom zou pleiten voor vrede moeten inhouden dat je gratie verleent aan moordenaars? Het misdrijf moord is bijzonder strijdig met het idee van vrede. De moordenaar van Lennon krijgt gewoon de straf die hij verdient. Hij zit levenslang vast en heeft dus geen doodstraf gekregen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:41 schreef Intellectueel het volgende:
Verschrikkelijk de Yoko Ono, met haar vrede. Wil nog steeds niet pardon verlenen aan de moordenaar van haar man.
Inderdaad, daar zit geen mens op te wachten.quote:
Die hipster-baarden-hype is sowieso een beetje sneu aan het worden.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:42 schreef bombmannl het volgende:
Wtf Tim knol![]()
Maarten van Rossum baardje
Valt mee. Ze brengt kennelijk nog heel wat mensen op de been.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:43 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, daar zit geen mens op te wachten.
Heerlijk open en spontaan juist.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die hipster-baarden-hype is sowieso een beetje sneu aan het worden.
Maar goed nieuws: de nieuwste hype schijnt te zijn dat mannen gaan rondlopen met vlechten in hun haar.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 23:45 schreef bombmannl het volgende:
Wat een vies ranzig wijf, prima afspiegeling van de gemiddelde vrouw op de zwarte cross.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |