abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156652521
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Stranger het volgende:
Ik dacht dat de werkloosheid in Drenthe redelijk hoog was, volgens mij is er ineens best wat aanbod met 1400 nieuwe inwoners. Maar ja, je moet altijd alles zo negatief mogelijk zien natuurlijk.
Welk probleem los jij op behalve de portemonnee van Hennie van der Most spekken?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:07:01 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156652568
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef Gezicht het volgende:
Goh wat zijn we toch lekker tolerant met z'n allen in Nederland, tot hetgeen waar iedereen zo open voor staat daadwerkelijk op de stoep staat.

Tuig wat dit doet, niet meer en niet minder.

Dat men het er niet mee eens is is hun goed recht, maar dit is zó laag.
Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.
Flikker maar op met je rolletje tolerantie. Moeten we dan zó tolerant worden dat zelfs wanneer wij overtollig verklaard worden op EU-niveau, we nog steeds met bordjes welkom gaan staan? Ik doe dat niet meer.
The End Times are wild
pi_156652592
Zuur voor die mensen. :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:09:34 #104
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156652676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.
Flikker maar op met je rolletje tolerantie. Moeten we dan zó tolerant worden dat zelfs wanneer wij overtollig verklaard worden op EU-niveau, we nog steeds met bordjes welkom gaan staan? Ik doe dat niet meer.
Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156652685
RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44 Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
pi_156652710
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44 Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
_O_
pi_156652779
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?
Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156652797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is totaal krankzinnig om 1.400 asielzoekers te vestigen in een dorpje met slechts 140 inwoners. Ik keur geweld en intimidatie richting de staatssecretaris niet goed, maar dit krankzinnige plan moet echt van tafel.
Dit is ook totaal krankzinnig:
quote:
Eerder wilde het COA al 1400 mensen in Oranje opvangen, maar na protesten van omwonenden werd dat teruggebracht tot 700.

Het COA doet wat het wil. Bahbah.
Protesten dus we doen maar 700. Om dan vervolgens alsnog gewoon even een verdubbeling te doen. Ondanks die protesten en ondanks die afspraken }:| :r

quote:
Volgens de burgemeester van Midden-Drenthe en commissaris van de koning Tichelaar is de komst van 1400 asielzoekers in strijd met de afspraken.
Hopelijk gaan die burgemeester en commissaris iets doen met deze zaak.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156652832
quote:
:')

Dat helpt wel. :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:13:50 #110
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_156652884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.
Flesje bier
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:14:38 #111
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156652932
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef kawotski het volgende:

[..]

Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.
Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst. De nieuwkomers vormen maar enkele procenten t.o.v. de islamitische bevolking die nu al in NL woont, dus mogelijk konijnengedrag in die groep zal niet substantieel bijdragen aan een complete islamisering van NL.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:15:08 #112
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156652967
quote:
Tja, dat ga je nu krijgen natuurlijk.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:16:10 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653021
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.
Het zal niet tijdelijk zijn, want er wordt al volop gewerkt aan het erkennen van diploma's, het overhalen van de rest van de familie, het verstrekken van huizen. Ook leren ervaringen uit het verleden dat deze mensen niet meer weg gaan (grotendeels dan). Het is bovendien niet een éénmalige golf, het is een continue stroom sinds de jaren 50, die nu eens weer wat aanzwelt en dan weer eens wat afneemt. Maar feit is dat er meer mensen Nederland naar Nederland immigreren dan dat er autochtone kinderen geboren worden. Do the math. Dat is dus nog één generatie.
The End Times are wild
pi_156653041
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')

Dat helpt wel. :')
Blijkbaar wel ja, ze zijn omgekeerd.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:16:40 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653050
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst.
Van de derde generatie wel. Maar dat maakt niet uit als er telkens weer nieuwe, eerste generaties binnenkomen.
The End Times are wild
pi_156653059
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Geloof je echt dat ze hier tijdelijk zijn?
pi_156653079
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst. De nieuwkomers vormen maar enkele procenten t.o.v. de islamitische bevolking die nu al in NL woont, dus mogelijk konijnengedrag in die groep zal niet substantieel bijdragen aan een complete islamisering van NL.
Gelieve een discussie op niveau vanuit de onderbuik niet te verzieken met iets banaals als feiten.
pi_156653128
quote:

[..]

En wat krijg je dan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:18:32 #119
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653133
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Van de derde generatie wel. Maar dat maakt niet uit als er telkens weer nieuwe, eerste generaties binnenkomen.
Kom dan met bronnen, een model die laat zien wanneer de islamisering in Nederland voltooid is

Jij als fervent AEX-poster bent toch wel zo analytisch en cijfermatig ingesteld om dit logisch te kunnen beredeneren?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:18:40 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156653142
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dan had iedereen het een schande gevonden. Nu ook nog wel, maar ook wel weer grappig.
Dat is het ook wel een beetje, met die dikke buik onder dat shirt die er uit puilt en die beentjes die lopen te trappelen!
Het is idd triest genoeg best wel een lachwekkende vertoning geworden. Maar evengoed vond ik het ruwe optreden van de man die haar wegsleurde echt wel te ver gaan.Geeft weer duidelijk aan dat de burgers hier niet lijken mee te tellen.
Hoe lachwekkend ook ik verwacht dat deze aanblik toch veel mensen tegen de borst zal stuiten. Politiek gezien een flinke misser.
Zo ga je niet met terecht boze burgers om.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156653151
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Infection het volgende:

[..]

Voor altijd?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:19:05 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653167
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Gelieve een discussie op niveau vanuit de onderbuik niet te verzieken met iets banaals als feiten.
Er wordt al vanaf de eerste gastarbeiders geroepen dat ze hier tijdelijk zijn en dat het nu om 'enkele duizenden' gaat. Ondertussen zijn de grote steden in Nederland al voor 25% islamitisch. In de leeftijdscategorie van 0-12 jaar is dat 70%. Het islamiseert wel degelijk. Dat zijn de feiten. Zo banaal als ze zijn.
The End Times are wild
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:19:12 #123
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_156653170
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zal niet tijdelijk zijn, want er wordt al volop gewerkt aan het erkennen van diploma's, het overhalen van de rest van de familie, het verstrekken van huizen. Ook leren ervaringen uit het verleden dat deze mensen niet meer weg gaan (grotendeels dan). Het is bovendien niet een éénmalige golf, het is een continue stroom sinds de jaren 50, die nu eens weer wat aanzwelt en dan weer eens wat afneemt. Maar feit is dat er meer mensen Nederland naar Nederland immigreren dan dat er autochtone kinderen geboren worden. Do the math. Dat is dus nog één generatie.
Als het al 60 jaar zo gaat wat geeft je dan het recht om mensen nu opeens te gaan weigeren? Immigratie en emigratie is iets normaals, iets dat altijd al is gebeurd en altijd zal blijven gebeuren. Nu gebeurt het vanwege oorlog, tussen 1939 en 1945 ook. Wen maar aan het feit dat de mens zich wel eens wil verplaatsen.
Flesje bier
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:19:16 #124
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653174
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Infection het volgende:

[..]

De bus rijdt nu weer terug naar Syrië?
pi_156653207
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Lodewijk heeft een boek gelezen waarin ene Sprengler het einde van het zogeheten Avondland (Europa) voorspelt. En dat is zijn Bijbel geworden. Dus worden we in elk topic over dit onderwerp om de oren geslagen met doemvoorspellingen.

On-topic: 1400 asielzoekers op 140 inwoners is ook wel wat gortig.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156653252
quote:
Midden-Drenthe heeft de staatssecretaris laten weten het niet eens te zijn met het besluit. "Wij hebben afspraken gemaakt met zowel de inwoners van Oranje, als het COA over de opvang van zevenhonderd asielzoekers”, zegt burgemeester Ton Baas, die gisteravond op de hoogte werd gebracht van het besluit. "Wat ons betreft is dit in strijd met deze afspraken. Inmiddels heeft er afstemming plaatsgevonden met de fractievoorzitters in de gemeenteraad en zij delen het standpunt van het college."

Ook de provincie heeft laten weten dat zij het niet eens is met het besluit om meer asielzoekers in Oranje op te vangen. "Wat hier gebeurt, is niet te begrijpen", zegt commissaris van de koning Jacques Tichelaar. "Het besluit draagt zeer zeker niet bij aan draagvlak en bereidheid onder inwoners om asielzoekers op te vangen. Oranje vangt al meer asielzoekers op dan te dragen is."

"In Drenthe doen gemeenten hun best om onder enorme tijdsdruk, in afstemming met inwoners, zo veel mogelijk asielzoekers op te vangen", vervolgt Tichelaar. "Dat dit aantal wordt verdubbeld zonder fatsoenlijk overleg is niet te begrijpen. Wij gaan hierover graag in overleg met de staatssecretaris. ”

In Oranje is vanavond een bijeenkomst voor bewoners over de extra opvang. Staatssecretaris Dijkhoff is daarbij aanwezig. "Ik heb diverse keren met burgemeester Baas gebeld, maar die wilde geen extra opvang", liet hij vanavond weten. "Ik verbreek nu de afspraken over het maximumaantal van zevenhonderd. De asielzoekers zullen de komende dagen zullen arriveren."
De burgemeester is met zijn gemeenteraad na overleg akkoord gegaan voor 700 asielzoekers.
De staatssecretaris belt een paar keer, maar de burgemeester geeft aan geen verdere opvang te willen. Want dat was niet afgesproken met de gemeenteraad en het COA. Dus wat doe je dan als staatssecretaris? Nou je verbreekt gewoon eenzijdig eventjes die afspraken en rost alsnog die 700 extra asielzoekers erdoorheen.

Ik vraag me af hoe die lamlul hiermee denkt weg te komen. En hoeveel hij van het COA in de handen gedrukt krijgt. :X

Man man man :r }:| :(!!!
pi_156653259
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als het al 60 jaar zo gaat wat geeft je dan het recht om mensen nu opeens te gaan weigeren? Immigratie en emigratie is iets normaals, iets dat altijd al is gebeurd en altijd zal blijven gebeuren. Nu gebeurt het vanwege oorlog, tussen 1939 en 1945 ook. Wen maar aan het feit dat de mens zich wel eens wil verplaatsen.
Over die Hugenoten en dergelijke die we honderden jaren geleden importeerden hoor je niemand meer. Sterker nog, dat was een toonbeeld van Nederlandse tolerantie en ruimdenkendheid. In Nederland kon je jezelf zijn! Rechtstreeks gevolg van al die immigratie: Gouden Eeuw.

En dan nu de geschiedenis van Nederland gebruiken om immigranten tegen te houden :') . Zeg dan gewoon dat migratie je niet zoveel uitmaakt, als het maar geen moslims zijn.
pi_156653275
quote:

[..]

Die cijfers laten zien dat Marokkanen en Turken in Nederland steeds minder kinderen krijgen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:21:28 #129
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_156653286
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Er wordt al vanaf de eerste gastarbeiders geroepen dat ze hier tijdelijk zijn en dat het nu om 'enkele duizenden' gaat. Ondertussen zijn de grote steden in Nederland al voor 25% islamitisch. In de leeftijdscategorie van 0-12 jaar is dat 70%. Het islamiseert wel degelijk. Dat zijn de feiten. Zo banaal als ze zijn.
Je wilt dus zeggen dat je bang bent voor Islamieten? Dan weet ik genoeg.
Flesje bier
pi_156653319
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef Falco het volgende:

[..]

Kom dan met bronnen, een model die laat zien wanneer de islamisering in Nederland voltooid is

Jij als fervent AEX-poster bent toch wel zo analytisch en cijfermatig ingesteld om dit logisch te kunnen beredeneren?
Nederland wordt multicultureel en de islam de grootste godsdienst.

Dat is gewoon de huidige trend van veertig jaar doorgetrokken. Als je kijkt naar het jongere deel van de bevolking is de verhouding nog schever. Gewoon de feiten die sommigen niet willen horen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:22:13 #131
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653321
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Kun je daar specifieke bronnen voor aanvoeren? Ik kom nu niet verder dan wat algemene cijfers, waarbij zo'n 15% van de jongeren Marokkaans, Turks of niet-Westers (dit kunnen dus ook Chinezen zijn) is: http://statline.cbs.nl/St(...)NL&PA=81485NED&LA=NL
pi_156653336
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Over die Hugenoten en dergelijke die we honderden jaren geleden importeerden hoor je niemand meer. Sterker nog, dat was een toonbeeld van Nederlandse tolerantie en ruimdenkendheid. In Nederland kon je jezelf zijn! Rechtstreeks gevolg van al die immigratie: Gouden Eeuw.

En dan nu de geschiedenis van Nederland gebruiken om immigranten tegen te houden :') . Zeg dan gewoon dat migratie je niet zoveel uitmaakt, als het maar geen moslims zijn.
In de Gouden Eeuw was 60 procent van de inwoners van Amsterdam allochtoon, inderdaad.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:22:55 #133
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653360
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nederland wordt multicultureel en de islam de grootste godsdienst.

Dat is gewoon de huidige trend van veertig jaar doorgetrokken. Als je kijkt naar het jongere deel van de bevolking is de verhouding nog schever. Gewoon de feiten die sommigen niet willen horen.
Laat maar cijfers zien die die trend ondersteunen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:23:52 #134
38114 beantherio
pi_156653410
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit is echt complete flauwekul! De gouden eeuw had duizenden oorzaken waarvan immigratie nog wel de minste was. :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:24:35 #135
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653440
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:21 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je wilt dus zeggen dat je bang bent voor Islamieten? Dan weet ik genoeg.
Nee, ik ben daar niet bang voor. Ik ben wel bang dat Nederland zijn identiteit gaat verliezen en uiteindelijk daarmee ook zijn welvaart en veiligheid.
Ik heb ook absoluut geen hekel aan islamieten of vluchtelingen. Waarom zou ik, die mensen zelf hebben mij niks misdaan. Ik vind echter niet dat wij boot-na-boot de halve Derde wereld in Nederland moeten willen huisvesten.
Op de eerste plaats lossen wij daarmee geen enkel probleem in Afrika of Azië op en kunnen we toch maar een fractie van de mensen binnenhalen.
Op de tweede plaats verliezen wij hiermee onze eigen kracht (en daarmee uiteindelijk ook de mogelijkheid om het in Afrika of Azië te verbeteren).

Het is veel te kort om iedereen die kritisch is op de immigratie islamofobie te gaan verwijten.
The End Times are wild
pi_156653446
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In de Gouden Eeuw was 60 procent van de inwoners van Amsterdam allochtoon, inderdaad.
Wel een mooie parallel: ook toen had je genoeg mensen die riepen dat het alleen maar gelukszoekers waren, dat de Nederlandse cultuur zou verdwijnen door al die dekselse Fransen die hier met hun maniertjes kwamen en dat het heus niet allemaal de hoog opgeleide intellectuelen waren die de politiek ze voorhield dat het waren.

Zoveel veranderen we gelukkig niet door de jaren heen.
pi_156653488
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dit is echt complete flauwekul! De gouden eeuw had duizenden oorzaken waarvan immigratie nog wel de minste was. :')
Hoho, gaat u eens heel snel verdiepen in onze geschiedenis.

Begin anders eens met het kijken van de docu-reeks 'De Gouden Eeuw'.
pi_156653496
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Laat maar cijfers zien die die trend ondersteunen.
http://www.spitsnieuws.nl(...)den-haag-meerderheid
Uit 2012, allochtonen in Den Haag in de meerderheid. Trend zet zich door.

En dan zijn de cijfers van het CBS nog geflatteerd ook. Want een derde generatie Marokkaan, voelt zich Marokkaan, maar is in de statistiek Nederlander.
pi_156653517
ROFLOL wat een vies dik PVVarken _O-
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:26:44 #140
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653568
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En dan zijn de cijfers van het CBS nog geflatteerd ook. Want een derde generatie Marokkaan, voelt zich Marokkaan, maar is in de statistiek Nederlander.
Veel problematiek zou ook gewoon verholpen worden als diegene ook als Nederlander en niet als een speciale Marokkaan behandeld wordt.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:26:44 #141
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653570
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:22 schreef Falco het volgende:

[..]

Kun je daar specifieke bronnen voor aanvoeren? Ik kom nu niet verder dan wat algemene cijfers, waarbij zo'n 15% van de jongeren Marokkaans, Turks of niet-Westers (dit kunnen dus ook Chinezen zijn) is: http://statline.cbs.nl/St(...)NL&PA=81485NED&LA=NL
Als je naar die grafiek kijkt, eerste kolom eerste rij, dan zie je al dat het aantal autochtone kinderen met zo'n 8% afneemt in 14 jaar, terwijl het aantal Marokkaanse kinderen met 12% groeit. Dat is best rap.
The End Times are wild
pi_156653592
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:25 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf ook wel dat dat artikel jouw nogal boude claims geenszins ondersteunt?
pi_156653647
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je snapt toch zelf ook wel dat dat artikel jouw nogal boude claims geenszins ondersteunt?
Welke claims worden niet onderbouwd?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:29:08 #144
38114 beantherio
pi_156653726
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoho, gaat u eens heel snel verdiepen in onze geschiedenis.

Begin anders eens met het kijken van de docu-reeks 'De Gouden Eeuw'.
Ik heb een in het verleden zelf geschreven scriptie liggen van rond de 100 pagina's over het onderwerp. En ik vermoed dat die wel wat dieper gaat dan de gekleurde boodschap van een documentaire van de staatsomroep.
pi_156653794
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:28 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welke claims worden niet onderbouwd?
'De islam wordt de grootste godsdienst', is nogal een bewering.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:30:42 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156653797
Tofik Dibi heeft er ook een meningkje over.

TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:08:58 Wie durft nu nog te zeggen dat @geertwilderspvv niet probeert aan te zetten tot geweld? reageer retweet
TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:09:53 Zei ik '@geertwilderspvv'? Dat moet natuurlijk Hitler junior zijn. reageer retweet
TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:17:07 Als je na geweld een tweet stuurt waarin je de staatssecretaris aanvalt i.p.v. de geweldgebruikers zegt dat ALLES. reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:31:09 #147
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653822
Ik vind de discussie of Nederland wel of niet verkleurd echt een overbodige. Er zijn cijfers, als je de trend doortrekt zie je vanzelf waar je uitkomt. Dan zal rond 2050 plusminus 50% van de bevolking van niet-autochtone komaf zijn. In 1980 zou je nog hebben kunnen beweren dat het allemaal wel meeviel en dat het allemaal tijdelijk was. Nu geloofd niemand dat meer. Je kunt het ook gewoon op straat zien.

Waar de discussie wel over kan gaan is of dit een wenselijke of onwenselijke ontwikkeling is. Want daar kunnen meningen over verschillen.
The End Times are wild
pi_156653839
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:30 schreef Caland het volgende:

TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:08:58 Wie durft nu nog te zeggen dat @geertwilderspvv niet probeert aan te zetten tot geweld? reageer retweet
TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:09:53 Zei ik '@geertwilderspvv'? Dat moet natuurlijk Hitler junior zijn. reageer retweet
TofikDibi twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:17:07 Als je na geweld een tweet stuurt waarin je de staatssecretaris aanvalt i.p.v. de geweldgebruikers zegt dat ALLES. reageer retweet
Wat een baas blijft het toch _O_
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:31:40 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653856
quote:

LOL :D
pi_156653869
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:29 schreef beantherio het volgende:

[..]

Ik heb een in het verleden zelf geschreven scriptie liggen van rond de 100 pagina's over het onderwerp. En ik vermoed dat die wel wat dieper gaat dan de gekleurde boodschap van een documentaire van de staatsomroep.
Vreemd dat je dan beweert dat immigratie nauwelijks een rol heeft gespeeld. Want het feit dat ondernemende buitenlanders hierheen kwamen, heeft een stad als Amsterdam absoluut geen windeieren gelegd.
pi_156653872
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:26 schreef Falco het volgende:

[..]

Veel problematiek zou ook gewoon verholpen worden als diegene ook als Nederlander en niet als een speciale Marokkaan behandeld wordt.
Hey, de politiek correct opvattingen van 15 jaar geleden zijn nog levend.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:31:54 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653876
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

'De islam wordt de grootste godsdienst', is nogal een bewering.
Ik denk wel dat dit zo is. Als je niet-gelovigen dus ook niet als levensbeschouwing mee gaat tellen.
Dat zou trouwens ook al kunnen gebeuren zonder dat er nog maar één moslim bijkomt in Nederland.
The End Times are wild
pi_156653882
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Joezi het volgende:

[..]

Wat een baas blijft het toch _O_
''Zegt dat alles''. Ik hoor het Tofikje zo zeggen :').
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:32:03 #154
38114 beantherio
pi_156653883
quote:

Gek als een deur :')
pi_156653885
quote:

En hij ontvangt nog steeds wachtgeld :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:32:22 #156
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653899
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef LXIV het volgende:
Ik vind de discussie of Nederland wel of niet verkleurd echt een overbodige. Er zijn cijfers, als je de trend doortrekt zie je vanzelf waar je uitkomt. Dan zal rond 2050 plusminus 50% van de bevolking van niet-autochtone komaf zijn. In 1980 zou je nog hebben kunnen beweren dat het allemaal wel meeviel en dat het allemaal tijdelijk was. Nu geloofd niemand dat meer. Je kunt het ook gewoon op straat zien.

Waar de discussie wel over kan gaan is of dit een wenselijke of onwenselijke ontwikkeling is. Want daar kunnen meningen over verschillen.
Laat dan die cijfers zien, dude. Ik krijg dat grafiekje trouwens niet te pakken. Heb je een linkje?
pi_156653906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:23 schreef beantherio het volgende:

[..]

De minste zegt hij :') . Natuurlijk was het niet de enige oorzaak, maar zonder al die migranten hier in Nederland, en alles wat zij meenamen qua kennis en cultuur en arbeidskracht, had Nederland nooit tot eenzelfde bloei kunnen komen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:32:35 #158
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653914
quote:

Een oorspronkelijke bevolking vervangen door migranten van ver zou je ook als een vorm van geweld kunnen zien. Zelfs als het relatief met de zachte hand gebeurt.
The End Times are wild
pi_156653920
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, ik ben daar niet bang voor. Ik ben wel bang dat Nederland zijn identiteit gaat verliezen en uiteindelijk daarmee ook zijn welvaart en veiligheid.
Ik heb ook absoluut geen hekel aan islamieten of vluchtelingen. Waarom zou ik, die mensen zelf hebben mij niks misdaan. Ik vind echter niet dat wij boot-na-boot de halve Derde wereld in Nederland moeten willen huisvesten.
Op de eerste plaats lossen wij daarmee geen enkel probleem in Afrika of Azië op en kunnen we toch maar een fractie van de mensen binnenhalen.
Op de tweede plaats verliezen wij hiermee onze eigen kracht (en daarmee uiteindelijk ook de mogelijkheid om het in Afrika of Azië te verbeteren).

Het is veel te kort om iedereen die kritisch is op de immigratie islamofobie te gaan verwijten.
Identiteit verandert constant. Ons eetpatroon is compleet veranderd, geen woensdag vleesdag meer, maar op zondag naar de Chinees, en op tijd terug om studio sport te kijken. Als El Ghazi Nederland volgende week naar het EK schiet juicht Nederland net zo hard.
  FOK!Fotograaf dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:33:02 #160
842 Zorro
Z
pi_156653945
Als die Dibi al ooit enige geloofwaardigheid gehad zou hebben, dan was die nu wel verdwenen. Gelukkig voor hem had hij al niks te verliezen op dat gebied.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:33:34 #161
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653967
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef Falco het volgende:

[..]

Laat dan die cijfers zien, dude. Ik krijg dat grafiekje trouwens niet te pakken. Heb je een linkje?
Dat is het tabelletje uit de link waarop ik reageerde.
The End Times are wild
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:34:27 #162
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_156654008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

De multiculturalisering (is dat een woord?) is al jaren een trend. Ja de immigratie van niet-Westerlingen kan moeilijk zijn, ja dat levert problemen op. Gaat dit ten koste van de veiligheid in ons land? Zeker weten. Men doet echter alsof al onze dochters spontaan verkracht worden en alle winkels direct worden leeggeroofd. Overdrijving en generalisering is de afgelopen weken een kunst geworden, en geen enkele asielzoeker krijgt meer de kansen die ze anders wel hadden gekregen.

Niets, maar dan ook niets geeft ons welvarende Nederlanders het recht hulp aan anderen te ontzeggen. Om het on-topic te houden is het ook bizar om 1400 asielzoekers in een klein dorp te willen huisvesten. Ook dit zijn problemen die zich bij dit soort grote hulpverlening voordoen, dat is onvermijdelijk. Dat de inwoners van het dorpje in kwestie daarop de staatssecretaris letterlijk aanvallen kan niet, hoort niet, dient niet getolereerd te worden.
Flesje bier
pi_156654017
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:29 schreef beantherio het volgende:

[..]

Wellicht kun je de resultaten even samenvatten. De conclusie posten mag ook.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:34:41 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156654022
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

De minste zegt hij :') . Natuurlijk was het niet de enige oorzaak, maar zonder al die migranten hier in Nederland, en alles wat zij meenamen qua kennis en cultuur en arbeidskracht, had Nederland nooit tot eenzelfde bloei kunnen komen.
Misschien is dat zo, al wordt dit aspect sinds de multikul in de problemen raakt maar al te graag iedere keer opgerakeld.
Dan nog kun je die Franse Hugenoten niet vergelijken met de volksverhuizers uit Afrika en Azië die nu in Nederland arriveren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hun komst een net zo positief effect zal hebben op Nederland.
The End Times are wild
pi_156654052
Ik heb ooit eens een scriptie geschreven over dikke vieze vette PVVarkens
pi_156654076
Op zijn minst logisch dat de bevolking van Oranje wat gepikeerd zal zijn. Zulke reacties kun je gewoon verwachten als je ze zo gaat tarten.

quote:

Ach ja, heeft hij vaker. Niets van aantrekken. Don't feed the troll, je weet wel. :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_156654112
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

De burgemeester is met zijn gemeenteraad na overleg akkoord gegaan voor 700 asielzoekers.
De staatssecretaris belt een paar keer, maar de burgemeester geeft aan geen verdere opvang te willen. Want dat was niet afgesproken met de gemeenteraad en het COA. Dus wat doe je dan als staatssecretaris? Nou je verbreekt gewoon eenzijdig eventjes die afspraken en rost alsnog die 700 extra asielzoekers erdoorheen.

Ik vraag me af hoe die lamlul hiermee denkt weg te komen. En hoeveel hij van het COA in de handen gedrukt krijgt. :X

Man man man :r }:| :(!!!
het volk dient de staat, lekker
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:37:13 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156654130
Kijk die agressie. Wat intriest :')

dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:37:21 #169
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156654134
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Identiteit verandert constant. Ons eetpatroon is compleet veranderd, geen woensdag vleesdag meer, maar op zondag naar de Chinees, en op tijd terug om studio sport te kijken. Als El Ghazi Nederland volgende week naar het EK schiet juicht Nederland net zo hard.
Er is ook een constante factor van identiteit. Lees de verslagen van Maarten Tromp maar, die komen opvallend 'Nederlands' over. We hebben wel degelijk een identiteit, en die wordt niet alleen maar bepaald door wat we eten. Als 'de Nederlander' niet bestaat, zou het ook onzin zijn om nog een vlag, koningshuis etc. te onderhouden. Dan zijn al die mensen die voor onze vrijheid of vaderland gesneuveld zijn ook voor niets gestorven, want we hadden net zo goed bij Frankrijk of Duitsland kunnen horen.
The End Times are wild
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:37:21 #170
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_156654135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Misschien is dat zo, al wordt dit aspect sinds de multikul in de problemen raakt maar al te graag iedere keer opgerakeld.
Dan nog kun je die Franse Hugenoten niet vergelijken met de volksverhuizers uit Afrika en Azië die nu in Nederland arriveren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hun komst een net zo positief effect zal hebben op Nederland.
De Hunnen of Vikingen lijken me idd beter als vergelijkingsmateriaal.
pi_156654137
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:35 schreef Ferdo het volgende:
Op zijn minst logisch dat de bevolking van Oranje wat gepikeerd zal zijn.
Wat gepikeerd? 1400 asielzoekers in een dorp van 140 mensen is ronduit absurd. Ik zou ook compleet door het lint gaan als ik in dat dorp woonde.
pi_156654154
quote:

[..]

Ach, ik lees hier ook posts van mensen die 'DE NEDERLANDSE CULTUUR' niet kwijt willen, terwijl die net zo goed gevormd is door al die eeuwen van migratie en vreemdelingen die we in die periode hebben gehad. Dus ook door de andere kant wordt de geschiedenis ingezet voor het eigen gewin.

Ik heb verder nog nooit iemand een lijstje van typisch Nederlandse normen en waarden zien plaatsen. Misschien heb jij er nog een paar?
pi_156654169
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Gezicht het volgende:
Dat de inwoners van het dorpje in kwestie daarop de staatssecretaris letterlijk aanvallen kan niet, hoort niet, dient niet getolereerd te worden.
Dat men 700 asielzoekers op die 150 man neerzet kan niet, hoort niet, dient niet getolereerd te worden.
Dat de staatssecretaris vervolgens eerder gemaakte afspraken eenzijdig opzegt en er tóch het dubbele aantal neersmijt kan helemaal nietniet, hoort helemaal niet, dient helemaal niet getolereerd te worden.

Niet meer dan te verwachten dat zijn ego (en zijn auto) een paar deuken op zouden lopen. Dat had ie op voorhand ook wel kunnen bedenken.

Ik mag hopen dat zowel de gemeente als de provincie zich achter de inwoners van Oranje scharen en EISEN dat er niet meer dan 700 komen. :Y
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:38:24 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156654174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:37 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Wat gepikeerd? 1400 asielzoekers in een dorp van 140 mensen is ronduit absurd. Ik zou ook compleet door het lint gaan als ik in dat dorp woonde.
In Nijmegen worden er 3000 opgevangen, dat vind ik eigenlijk al een absurd hoog aantal als je het afzet tegen de rest van het land.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156654200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:37 schreef Sylv3se het volgende:

[..]

Ach, een understatement op zijn tijd kan geen kwaad.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:39:12 #176
38114 beantherio
pi_156654210
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd dat je dan beweert dat immigratie nauwelijks een rol heeft gespeeld. Want het feit dat ondernemende buitenlanders hierheen kwamen, heeft een stad als Amsterdam absoluut geen windeieren gelegd.
Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar. Ongetwijfeld hebben ondernemende buitenlanders geprofiteerd van de gouden eeuw maar dat betekend niet dat zij die veroorzaakt hebben. Degenen die dat verkondigen proberen een mooi plaatje te verkopen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:40:04 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156654244
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Gezicht het volgende:

[..]

De multiculturalisering (is dat een woord?) is al jaren een trend. Ja de immigratie van niet-Westerlingen kan moeilijk zijn, ja dat levert problemen op. Gaat dit ten koste van de veiligheid in ons land? Zeker weten. Men doet echter alsof al onze dochters spontaan verkracht worden en alle winkels direct worden leeggeroofd. Overdrijving en generalisering is de afgelopen weken een kunst geworden, en geen enkele asielzoeker krijgt meer de kansen die ze anders wel hadden gekregen.

Niets, maar dan ook niets geeft ons welvarende Nederlanders het recht hulp aan anderen te ontzeggen. Om het on-topic te houden is het ook bizar om 1400 asielzoekers in een klein dorp te willen huisvesten. Ook dit zijn problemen die zich bij dit soort grote hulpverlening voordoen, dat is onvermijdelijk. Dat de inwoners van het dorpje in kwestie daarop de staatssecretaris letterlijk aanvallen kan niet, hoort niet, dient niet getolereerd te worden.
Ik ben ook voor hulp. Maar met het huisvesten van mensen uit landen waar het slecht gaat in Nederland, lossen we uiteindelijk geen enkel probleem op. Sowieso is het echt onmogelijk en onwenselijk om de hele Derde Wereld in Nederland te huisvesten. Als daar problemen zijn (het grootste probleem is de ongelijke verdeling van welvaart), dan moeten wij die problemen daar oplossen.
Niet door het opnemen van een (relatief klein deel) van die bevolking in Nederland. Dat is voor praktisch niemand een oplossing, behalve voor die toevallige gelukkige die het lukt om naar Nederland te komen.

Die verhalen over vechtpartijen, verkrachtingen etc, zijn inderdaad overdreven en worden gebruikt om het debat te polariseren. Verder minder interessant natuurlijk.
The End Times are wild
pi_156654259
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:39 schreef beantherio het volgende:

[..]

Je haalt oorzaak en gevolg door elkaar. Ongetwijfeld hebben ondernemende buitenlanders geprofiteerd van de gouden eeuw maar dat betekend niet dat zij die veroorzaakt hebben. Degenen die dat verkondigen proberen een mooi plaatje te verkopen.
De val van Antwerpen heeft natuurlijk wel gunstig uitgepakt voor Nederland.

Maar vind het verder een vrij onzinnige vergelijking. De samenleving is op honderden punten veranderd. Deze immigratie is gewoon van een totaal andere signatuur.
pi_156654266
Niet zo slim ook van de staatssecretaris want bij Oranje is het erg eenvoudig de toegangswegen te blokkeren. Ik ben bang dat hij deze strijd gaat verliezen.
pi_156654282
quote:
Ik steun het verzet.

Ik raad alle aanwezigen aan in Oranje om video's te maken en alles te delen op social media als men weggedreven wordt door b.v. de ME om Nederlandse bevolking te laten zien hoe burgers behandeld worden.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:41:15 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156654302
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:42:32 #182
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_156654364
quote:
De vluchtelingetjes nemen alvast een voorschot op de naderende burgeroorlog.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_156654376
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik steun het verzet.

Ik raad alle aanwezigen aan in Oranje om video's te maken en alles te delen op social media als men weggedreven wordt door b.v. de ME om Nederlandse bevolking te laten zien hoe burgers behandeld worden.
Ze zitten nu vast allemaal op Fok, en zijn vreselijk blij met je advies.
pi_156654389
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De val van Antwerpen heeft natuurlijk wel gunstig uitgepakt voor Nederland.

Maar vind het verder een vrij onzinnige vergelijking. De samenleving is op honderden punten veranderd. Deze immigratie is gewoon van een totaal andere signatuur.
Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.
pi_156654407
RonaldOostingh twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:41:30 De bussen komen er nu alsnog aan. 'Dan maar lopend vanaf de blokkade met koffers onder de arm', aldus inwoners. #oranje reageer retweet
pi_156654411
quote:
quote:
Drenthe *O*
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_156654415
quote:
Per direct het land uitzetten. Als je je niet kunt aanpassen aan de regels in het land verdien je het ook niet om er te verblijven.
pi_156654448
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Infection het volgende:

[..]

Per direct het land uitzetten. Als je je niet kunt aanpassen aan de regels in het land verdien je het ook niet om er te verblijven.
Zo te zien passen ze zich prima aan.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:44:19 #189
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156654455
quote:
Het polariseert nu trouwens wel erg rap. Ik denk dat veel posters uit de Randstad ook niet echt goed een idee hebben wat er 'in de provincie' leeft Niet heel Nederland bestaat uit multicul-liefhebbende, cosmopolitische D66-ers. Wat ze misschien wel denken vanuit hun eigen sociale kring.
Een paar slachtoffers door geweld, of het nu van de staat komt, de migranten of mensen die zich verzetten, een forse terreuraanslag of iets onverwachts en de vlam kan zomaar in de pan staan. De meningen zijn ontzettend verhard binnen 2 maanden tijd.
The End Times are wild
pi_156654475
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef Stranger het volgende:

[..]

Zo te zien passen ze zich prima aan.
Want Nederlanders gaan elkaar dagelijks met stokken te lijf? :')
pi_156654499
quote:
13s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Infection het volgende:

[..]

Volgens de Telegraaf zijn er eerst brandbommen gegooid
pi_156654529
Er zijn ongeveer 100 argumenten tegen de opvang van de grote aantallen vluchtelingen.
Daar tegenover staat: "ja maar zielig en Europese solidariteit".

Dezelfde Europese solidariteit die ons miljarden gekost heeft en waarbij de netto ontvangers (Polen kuch) nu geen thuis geven als er echt een Europees probleem is. 'ja maar zielig' stopt wat mij betreft bij klagen over de voorzieningen (die prima zijn) en de grote aantallen 'incidenten' die nu al plaatsvinden.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:46:11 #193
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156654546
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.
Wat er binnenkomt is veel bekrompener en achterlijker dan die spruitjescultuur. Daar worden in sommige wijken al de wrange vruchten van geplukt.
The End Times are wild
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:46:17 #194
38114 beantherio
pi_156654550
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:37 schreef Falco het volgende:
Kijk die agressie. Wat intriest :')

[ afbeelding ]
Als ik de hoge kantoorgebouwen in de achtergrond zo zie denk ik niet dat die foto in Oranje genomen is.
pi_156654604
quote:

[..]

Mild uitgedrukt. Er is zelfs alle reden om aan te nemen dat hun komst (in mijn ogen en overduidelijk ook in dat van vele anderen) vooral een negatief effect zal hebben op NL...

Wat dit gebeuren betreft: 1400 asielzoekers op 140 bewoners en dat ook nog eens tegen eerder gemaakte afspraken in is absurd. Ik snap wel dat die bewoners door het lint gaan :Y
Tails tell tales
pi_156654617
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Joezi het volgende:

[..]

Volgens de Telegraaf zijn er eerst brandbommen gegooid
Door de asielzoekers of de Nederlanders? Een bron is wel zo handig.
pi_156654642
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef Infection het volgende:

[..]

Nou zo te zien hadden ze ruzie met de lieve Nederlandse jochies.
pi_156654651
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef Infection het volgende:

[..]

Als je de politie berichten leest moet de conclusie zijn dat dat inderdaad wel zo is, al worden natuurlijk ook messen en stenen en zo gebruikt.
pi_156654669
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Nou zo te zien hadden ze ruzie met de lieve Nederlandse jochies.
De asielzoekers waren degene met de stokken, niet de Nederlanders zo ver ik weet. Als je dan gaat vechten, doe het dan gewoon met de vuist.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:48:49 #200
38114 beantherio
pi_156654672
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Zoals gezegd: weg met ons.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')