Welk probleem los jij op behalve de portemonnee van Hennie van der Most spekken?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Stranger het volgende:
Ik dacht dat de werkloosheid in Drenthe redelijk hoog was, volgens mij is er ineens best wat aanbod met 1400 nieuwe inwoners. Maar ja, je moet altijd alles zo negatief mogelijk zien natuurlijk.
Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef Gezicht het volgende:
Goh wat zijn we toch lekker tolerant met z'n allen in Nederland, tot hetgeen waar iedereen zo open voor staat daadwerkelijk op de stoep staat.
Tuig wat dit doet, niet meer en niet minder.
Dat men het er niet mee eens is is hun goed recht, maar dit is zó laag.
Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.
Flikker maar op met je rolletje tolerantie. Moeten we dan zó tolerant worden dat zelfs wanneer wij overtollig verklaard worden op EU-niveau, we nog steeds met bordjes welkom gaan staan? Ik doe dat niet meer.
twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?
Dit is ook totaal krankzinnig:quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is totaal krankzinnig om 1.400 asielzoekers te vestigen in een dorpje met slechts 140 inwoners. Ik keur geweld en intimidatie richting de staatssecretaris niet goed, maar dit krankzinnige plan moet echt van tafel.
Het COA doet wat het wil. Bahbah.quote:Eerder wilde het COA al 1400 mensen in Oranje opvangen, maar na protesten van omwonenden werd dat teruggebracht tot 700.
Hopelijk gaan die burgemeester en commissaris iets doen met deze zaak.quote:Volgens de burgemeester van Midden-Drenthe en commissaris van de koning Tichelaar is de komst van 1400 asielzoekers in strijd met de afspraken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.
Flikker maar op met je rolletje tolerantie. Moeten we dan zó tolerant worden dat zelfs wanneer wij overtollig verklaard worden op EU-niveau, we nog steeds met bordjes welkom gaan staan? Ik doe dat niet meer.
Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst. De nieuwkomers vormen maar enkele procenten t.o.v. de islamitische bevolking die nu al in NL woont, dus mogelijk konijnengedrag in die groep zal niet substantieel bijdragen aan een complete islamisering van NL.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef kawotski het volgende:
[..]
Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.
Tja, dat ga je nu krijgen natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
Het zal niet tijdelijk zijn, want er wordt al volop gewerkt aan het erkennen van diploma's, het overhalen van de rest van de familie, het verstrekken van huizen. Ook leren ervaringen uit het verleden dat deze mensen niet meer weg gaan (grotendeels dan). Het is bovendien niet een éénmalige golf, het is een continue stroom sinds de jaren 50, die nu eens weer wat aanzwelt en dan weer eens wat afneemt. Maar feit is dat er meer mensen Nederland naar Nederland immigreren dan dat er autochtone kinderen geboren worden. Do the math. Dat is dus nog één generatie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.
Van de derde generatie wel. Maar dat maakt niet uit als er telkens weer nieuwe, eerste generaties binnenkomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst.
Geloof je echt dat ze hier tijdelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.
Gelieve een discussie op niveau vanuit de onderbuik niet te verzieken met iets banaals als feiten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Falco het volgende:
[..]
Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst. De nieuwkomers vormen maar enkele procenten t.o.v. de islamitische bevolking die nu al in NL woont, dus mogelijk konijnengedrag in die groep zal niet substantieel bijdragen aan een complete islamisering van NL.
En wat krijg je dan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef kawotski het volgende:
[..]
Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.
Kom dan met bronnen, een model die laat zien wanneer de islamisering in Nederland voltooid isquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Van de derde generatie wel. Maar dat maakt niet uit als er telkens weer nieuwe, eerste generaties binnenkomen.
Het is idd triest genoeg best wel een lachwekkende vertoning geworden. Maar evengoed vond ik het ruwe optreden van de man die haar wegsleurde echt wel te ver gaan.Geeft weer duidelijk aan dat de burgers hier niet lijken mee te tellen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, dan had iedereen het een schande gevonden. Nu ook nog wel, maar ook wel weer grappig.
Dat is het ook wel een beetje, met die dikke buik onder dat shirt die er uit puilt en die beentjes die lopen te trappelen!
Voor altijd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, ze zijn omgekeerd.
Er wordt al vanaf de eerste gastarbeiders geroepen dat ze hier tijdelijk zijn en dat het nu om 'enkele duizenden' gaat. Ondertussen zijn de grote steden in Nederland al voor 25% islamitisch. In de leeftijdscategorie van 0-12 jaar is dat 70%. Het islamiseert wel degelijk. Dat zijn de feiten. Zo banaal als ze zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:17 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Gelieve een discussie op niveau vanuit de onderbuik niet te verzieken met iets banaals als feiten.
Als het al 60 jaar zo gaat wat geeft je dan het recht om mensen nu opeens te gaan weigeren? Immigratie en emigratie is iets normaals, iets dat altijd al is gebeurd en altijd zal blijven gebeuren. Nu gebeurt het vanwege oorlog, tussen 1939 en 1945 ook. Wen maar aan het feit dat de mens zich wel eens wil verplaatsen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het zal niet tijdelijk zijn, want er wordt al volop gewerkt aan het erkennen van diploma's, het overhalen van de rest van de familie, het verstrekken van huizen. Ook leren ervaringen uit het verleden dat deze mensen niet meer weg gaan (grotendeels dan). Het is bovendien niet een éénmalige golf, het is een continue stroom sinds de jaren 50, die nu eens weer wat aanzwelt en dan weer eens wat afneemt. Maar feit is dat er meer mensen Nederland naar Nederland immigreren dan dat er autochtone kinderen geboren worden. Do the math. Dat is dus nog één generatie.
De bus rijdt nu weer terug naar Syrië?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, ze zijn omgekeerd.
Lodewijk heeft een boek gelezen waarin ene Sprengler het einde van het zogeheten Avondland (Europa) voorspelt. En dat is zijn Bijbel geworden. Dus worden we in elk topic over dit onderwerp om de oren geslagen met doemvoorspellingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |