abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156652293
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dan had iedereen het een schande gevonden. Nu ook nog wel, maar ook wel weer grappig.
Dat is het ook wel een beetje, met die dikke buik onder dat shirt die er uit puilt en die beentjes die lopen te trappelen!
inclusief haar gezichtsuitdrukkingen is het uitstekende entertainment inderdaad.
pi_156652317
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Stranger het volgende:
Ik dacht dat de werkloosheid in Drenthe redelijk hoog was, volgens mij is er ineens best wat aanbod met 1400 nieuwe inwoners. Maar ja, je moet altijd alles zo negatief mogelijk zien natuurlijk.
Behalve voor vrouwen dan. Kniesoor die daar op let.
pi_156652321
Nu op NED2.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_156652323
Goh wat zijn we toch lekker tolerant met z'n allen in Nederland, tot hetgeen waar iedereen zo open voor staat daadwerkelijk op de stoep staat.

Tuig wat dit doet, niet meer en niet minder.

Dat men het er niet mee eens is is hun goed recht, maar dit is zó laag.
Flesje bier
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:02:13 #95
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156652336
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:58 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je zult maar vanuit de Randstad in zo'n dorp zijn gaan wonen om alle allochtonenproblematiek te ontlopen! En dan kom je in Oranje terecht!
Hier om verhuizen :')
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156652361
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef Gezicht het volgende:
Goh wat zijn we toch lekker tolerant met z'n allen in Nederland, tot hetgeen waar iedereen zo open voor staat daadwerkelijk op de stoep staat.

Hoi Quinsy.
pi_156652364
Het is gewoon volkomen asociaal om de afspraken die toen zijn gemaakt nu weer te veranderen. Het is natuurlijk ook idioot om in zo'n klein dorpje zoveel opvang te regelen, je kunt het de asielzoekers ook niet aandoen trouwens.
pi_156652391
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Behalve voor vrouwen dan. Kniesoor die daar op let.
Werken er geen vrouwen bij het COA of in AZC's? Dat is nieuw.
pi_156652454
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:03 schreef Stranger het volgende:

[..]

Werken er geen vrouwen bij het COA of in AZC's? Dat is nieuw.
In de lokale supermarkt in ieder geval niet meer. Daar wilden de architecten en raketgeleerden niet bij een vrouw afrekenen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:05:29 #100
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_156652493
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef Infection het volgende:

[..]

Hoi Quinsy.
fok zwarte piet godverdomme
Flesje bier
pi_156652521
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef Stranger het volgende:
Ik dacht dat de werkloosheid in Drenthe redelijk hoog was, volgens mij is er ineens best wat aanbod met 1400 nieuwe inwoners. Maar ja, je moet altijd alles zo negatief mogelijk zien natuurlijk.
Welk probleem los jij op behalve de portemonnee van Hennie van der Most spekken?
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:07:01 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156652568
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:01 schreef Gezicht het volgende:

Dat men het er niet mee eens is is hun goed recht, maar dit is zó laag.
Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.
Flikker maar op met je rolletje tolerantie. Moeten we dan zó tolerant worden dat zelfs wanneer wij overtollig verklaard worden op EU-niveau, we nog steeds met bordjes welkom gaan staan? Ik doe dat niet meer.
The End Times are wild
pi_156652592
Zuur voor die mensen. :r
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:09:34 #104
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156652676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niet tolerant meer zijn als het uiteindelijk mijn eigen toekomst, die van mijn kinderen en die van het Nederlandse volk betreft. Ik vind dat het Nederlandse volk net zo goed recht van bestaan heeft als ieder ander volk op aarde. Ik ben niet van het 'weg-met-ons' en het gestaag omwisselen van de autochtone bevolking met Derde Wereldbewoners uit andere gebieden. Ik geloof dat de kracht van Nederland zit in de productiviteit, de intelligentie en de spaarzaamheid van zijn bevolking. Zonder die bevolking stelt Nederland ook niks voor. Ik vind dat 400 jaar geschiedenis, waar onze voorouders voor gevochten en gewerkt hebben, waarde heeft en behouden moet worden.
Flikker maar op met je rolletje tolerantie. Moeten we dan zó tolerant worden dat zelfs wanneer wij overtollig verklaard worden op EU-niveau, we nog steeds met bordjes welkom gaan staan? Ik doe dat niet meer.
Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_156652685
RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44 Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
pi_156652710
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44 Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
_O_
pi_156652779
quote:
5s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Falco het volgende:

[..]

Onderbouw dit verhaal nou eens met cijfers. Waarom denk je weggevaagd te gaan worden?
Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_156652797
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:19 schreef Elfletterig het volgende:
Het is totaal krankzinnig om 1.400 asielzoekers te vestigen in een dorpje met slechts 140 inwoners. Ik keur geweld en intimidatie richting de staatssecretaris niet goed, maar dit krankzinnige plan moet echt van tafel.
Dit is ook totaal krankzinnig:
quote:
Eerder wilde het COA al 1400 mensen in Oranje opvangen, maar na protesten van omwonenden werd dat teruggebracht tot 700.

Het COA doet wat het wil. Bahbah.
Protesten dus we doen maar 700. Om dan vervolgens alsnog gewoon even een verdubbeling te doen. Ondanks die protesten en ondanks die afspraken }:| :r

quote:
Volgens de burgemeester van Midden-Drenthe en commissaris van de koning Tichelaar is de komst van 1400 asielzoekers in strijd met de afspraken.
Hopelijk gaan die burgemeester en commissaris iets doen met deze zaak.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156652832
quote:
:')

Dat helpt wel. :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:13:50 #110
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_156652884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.
Flesje bier
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:14:38 #111
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156652932
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef kawotski het volgende:

[..]

Pak de geboortecijfers er maar bij van de nieuwkomers en zet dat tegenover de autochtonen en reken dat allemaal door naar de toekomst.
Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst. De nieuwkomers vormen maar enkele procenten t.o.v. de islamitische bevolking die nu al in NL woont, dus mogelijk konijnengedrag in die groep zal niet substantieel bijdragen aan een complete islamisering van NL.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:15:08 #112
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_156652967
quote:
Tja, dat ga je nu krijgen natuurlijk.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:16:10 #113
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653021
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Neem je jezelf nu echt serieus met dit verhaal? Je doet alsof de hele Nederlandse beschaving in gevaar komt omdat we (tijdelijk) mensen die dat nodig hebben hulp bieden.
Het zal niet tijdelijk zijn, want er wordt al volop gewerkt aan het erkennen van diploma's, het overhalen van de rest van de familie, het verstrekken van huizen. Ook leren ervaringen uit het verleden dat deze mensen niet meer weg gaan (grotendeels dan). Het is bovendien niet een éénmalige golf, het is een continue stroom sinds de jaren 50, die nu eens weer wat aanzwelt en dan weer eens wat afneemt. Maar feit is dat er meer mensen Nederland naar Nederland immigreren dan dat er autochtone kinderen geboren worden. Do the math. Dat is dus nog één generatie.
The End Times are wild
pi_156653041
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef bamibij het volgende:

[..]

:')

Dat helpt wel. :')
Blijkbaar wel ja, ze zijn omgekeerd.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:16:40 #115
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156653050
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst.
Van de derde generatie wel. Maar dat maakt niet uit als er telkens weer nieuwe, eerste generaties binnenkomen.
The End Times are wild
pi_156653059
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:13 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Geloof je echt dat ze hier tijdelijk zijn?
pi_156653079
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Inmiddels is de konijnentijd bij de islamieten in NL over en nadert het geboortecijfer die van de allochtonen. Heb meerdere malen rapporten hierover in NWS geplaatst. De nieuwkomers vormen maar enkele procenten t.o.v. de islamitische bevolking die nu al in NL woont, dus mogelijk konijnengedrag in die groep zal niet substantieel bijdragen aan een complete islamisering van NL.
Gelieve een discussie op niveau vanuit de onderbuik niet te verzieken met iets banaals als feiten.
pi_156653128
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:12 schreef kawotski het volgende:

[..]

En wat krijg je dan?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:18:32 #119
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_156653133
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:16 schreef LXIV het volgende:

[..]

Van de derde generatie wel. Maar dat maakt niet uit als er telkens weer nieuwe, eerste generaties binnenkomen.
Kom dan met bronnen, een model die laat zien wanneer de islamisering in Nederland voltooid is

Jij als fervent AEX-poster bent toch wel zo analytisch en cijfermatig ingesteld om dit logisch te kunnen beredeneren?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:18:40 #120
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156653142
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee, dan had iedereen het een schande gevonden. Nu ook nog wel, maar ook wel weer grappig.
Dat is het ook wel een beetje, met die dikke buik onder dat shirt die er uit puilt en die beentjes die lopen te trappelen!
Het is idd triest genoeg best wel een lachwekkende vertoning geworden. Maar evengoed vond ik het ruwe optreden van de man die haar wegsleurde echt wel te ver gaan.Geeft weer duidelijk aan dat de burgers hier niet lijken mee te tellen.
Hoe lachwekkend ook ik verwacht dat deze aanblik toch veel mensen tegen de borst zal stuiten. Politiek gezien een flinke misser.
Zo ga je niet met terecht boze burgers om.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')