De vluchtelingetjes nemen alvast een voorschot op de naderende burgeroorlog.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)+voorkomt+erger.aspx
In ander nieuws.
Ze zitten nu vast allemaal op Fok, en zijn vreselijk blij met je advies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik steun het verzet.
Ik raad alle aanwezigen aan in Oranje om video's te maken en alles te delen op social media als men weggedreven wordt door b.v. de ME om Nederlandse bevolking te laten zien hoe burgers behandeld worden.
Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De val van Antwerpen heeft natuurlijk wel gunstig uitgepakt voor Nederland.
Maar vind het verder een vrij onzinnige vergelijking. De samenleving is op honderden punten veranderd. Deze immigratie is gewoon van een totaal andere signatuur.
twitter:RonaldOostingh twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:41:30De bussen komen er nu alsnog aan. 'Dan maar lopend vanaf de blokkade met koffers onder de arm', aldus inwoners. #oranje reageer retweet
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
Drenthequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:RTVDrenthe twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 21:52:44Twee bussen met asielzoekers zijn vlakbij Oranje omgekeerd. De toegangsweg is geblokkeerd http://t.co/bndWLuC9Pk reageer retweet
Per direct het land uitzetten. Als je je niet kunt aanpassen aan de regels in het land verdien je het ook niet om er te verblijven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws.
Zo te zien passen ze zich prima aan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Per direct het land uitzetten. Als je je niet kunt aanpassen aan de regels in het land verdien je het ook niet om er te verblijven.
Het polariseert nu trouwens wel erg rap. Ik denk dat veel posters uit de Randstad ook niet echt goed een idee hebben wat er 'in de provincie' leeft Niet heel Nederland bestaat uit multicul-liefhebbende, cosmopolitische D66-ers. Wat ze misschien wel denken vanuit hun eigen sociale kring.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws.
Want Nederlanders gaan elkaar dagelijks met stokken te lijf?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Zo te zien passen ze zich prima aan.
Volgens de Telegraaf zijn er eerst brandbommen gegooidquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Per direct het land uitzetten. Als je je niet kunt aanpassen aan de regels in het land verdien je het ook niet om er te verblijven.
Wat er binnenkomt is veel bekrompener en achterlijker dan die spruitjescultuur. Daar worden in sommige wijken al de wrange vruchten van geplukt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.
Als ik de hoge kantoorgebouwen in de achtergrond zo zie denk ik niet dat die foto in Oranje genomen is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:37 schreef Falco het volgende:
Kijk die agressie. Wat intriest
[ afbeelding ]
Mild uitgedrukt. Er is zelfs alle reden om aan te nemen dat hun komst (in mijn ogen en overduidelijk ook in dat van vele anderen) vooral een negatief effect zal hebben op NL...quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien is dat zo, al wordt dit aspect sinds de multikul in de problemen raakt maar al te graag iedere keer opgerakeld.
Dan nog kun je die Franse Hugenoten niet vergelijken met de volksverhuizers uit Afrika en Azië die nu in Nederland arriveren. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat hun komst een net zo positief effect zal hebben op Nederland.
Door de asielzoekers of de Nederlanders? Een bron is wel zo handig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf zijn er eerst brandbommen gegooid
Nou zo te zien hadden ze ruzie met de lieve Nederlandse jochies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Want Nederlanders gaan elkaar dagelijks met stokken te lijf?
Als je de politie berichten leest moet de conclusie zijn dat dat inderdaad wel zo is, al worden natuurlijk ook messen en stenen en zo gebruikt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef Infection het volgende:
[..]
Want Nederlanders gaan elkaar dagelijks met stokken te lijf?
De asielzoekers waren degene met de stokken, niet de Nederlanders zo ver ik weet. Als je dan gaat vechten, doe het dan gewoon met de vuist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou zo te zien hadden ze ruzie met de lieve Nederlandse jochies.
Zoals gezegd: weg met ons.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.
Hoe praten we dit goed in Pauw vanavond denken een aantal BN'ers die wel al 2500 euro hebben gekregen om iets te verzinnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:41 schreef Caland het volgende:
In ander nieuws.
Burgersquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik steun het verzet.
Ik raad alle aanwezigen aan in Oranje om video's te maken en alles te delen op social media als men weggedreven wordt door b.v. de ME om Nederlandse bevolking te laten zien hoe burgers behandeld worden.
Ik vind het niet echt een eerlijke vergelijking. De huidige golf en de immigranten uit de Zuidelijke Nederlanden en Frankrijk met elkaar vergelijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja, dan zal men met liefde spreken over de islamisering en hoe deze zich in Europa verspreidde. Omdat dan inmiddels iedereen tot de religie van de vrede is toegetreden. Wij hebben ook recht op bestaan. Het is gewoon een kolonisatie. Waarbij het verschil is dat toen wij de Derde Wereld koloniseerden, wij daar nog nuttige zaken als riolering, electrciteit en onderwijs brachten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik woon in de Randstad en heb vooralsnog in mijn leven overwegend D66 of PvdA gestemdquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het polariseert nu trouwens wel erg rap. Ik denk dat veel posters uit de Randstad ook niet echt goed een idee hebben wat er 'in de provincie' leeft Niet heel Nederland bestaat uit multicul-liefhebbende, cosmopolitische D66-ers. Wat ze misschien wel denken vanuit hun eigen sociale kring.
Een paar slachtoffers door geweld, of het nu van de staat komt, de migranten of mensen die zich verzetten, een forse terreuraanslag of iets onverwachts en de vlam kan zomaar in de pan staan. De meningen zijn ontzettend verhard binnen 2 maanden tijd.
In Duitsland zijn ze al een stuk verder wat dat betreft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe praten we dit goed in Pauw vanavond denken een aantal BN'ers die wel al 2500 euro hebben gekregen om iets te verzinnen.
http://www.dumpert.nl/med(...)_komt_in_verzet.htmlquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje op een andere site dan de NOS?
wel een gifjequote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand een link naar het filmpje op een andere site dan de NOS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |