abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156654703
quote:
Hoe praten we dit goed in Pauw vanavond denken een aantal BN'ers die wel al 2500 euro hebben gekregen om iets te verzinnen.
pi_156654797
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:40 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik steun het verzet.

Ik raad alle aanwezigen aan in Oranje om video's te maken en alles te delen op social media als men weggedreven wordt door b.v. de ME om Nederlandse bevolking te laten zien hoe burgers behandeld worden.
Burgers :') Van dat dikke zwijn kun je heel wat burgers maken inderdaad :Y
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:53:31 #203
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156654832
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:43 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.
Ik vind het niet echt een eerlijke vergelijking. De huidige golf en de immigranten uit de Zuidelijke Nederlanden en Frankrijk met elkaar vergelijken.

Wat verschilt er dan vraag je?

1) Het verschil in cultuur was veel kleiner dan momenteel het geval is tussen de gemiddelde Nederlander en de gemiddelde inwoner van het Midden-Oosten. En dan heb ik het niet enkel over godsdienst, er zijn namelijk genoeg Nederlandse moslims, maar hun hele levenswijze, die helaas mee geïmporteerd wordt en gewoon achterlijk te noemen is vergeleken met de onze.

2) De Zuid-Nederlanders uit o.a. Antwerpen en de Franse hugenoten waren vaak handelaars, de spil van de economie op dat moment. Het wordt niet voor niets een reusachtige braindrain genoemd. Immigranten die uit Marokko en Turkije etc zijn aangekomen hier in West-Europa kun je bezwaarlijk de spil van de economie daar noemen. Meer nog, het waren voor een groot deel mensen die door de Marokkanen en de Turken naar buiten werden gekeken. Het is geen wonder dat de gemiddelde Nederlandse Turk veel radicaler is in z'n nationalisme en islamitische beleving dan de gemiddelde veel modernere Turk die in Istanboel woont. Ik geef toe, dit gaat niet volledig op bij Syriërs, aangezien dat een enigszins modern land is/was, maar ik zie toch weer een hoofddoekjesinvasie wat voor mij toch een teken is dat deze mensen niet bepaald modern zijn te noemen naar onze maatstaven.

3) Immigranten in de Gouden Eeuw waren zeer zeker welkom, zij brachten dan ook veel kennis mee, en maakten Nederland tot één van de rijkste en machtigste landen ter wereld. Ik vrees ( :') ) dat dat nu absoluut niet het geval gaat zijn. In het beste geval krijgen we de helft aan het werk in laaggeschoolde jobs, een sector die ook steeds kleiner wordt aangezien we hoog-opgeleide mensen nodig hebben. Er is in Nederland al een overschot aan laagopgeleiden.

4) Immigranten in de 16de en 17de eeuw mochten in Nederland komen wonen maar waren dan ook verplicht om zich in te passen in hun nieuwe leefomgeving. Uitkering? Zorg zelf voor je inkomen! En dat werkte ook nog een keer! Dus misschien moeten we die mensen niet alles in de schoot werpen en hen wat ondernemingszin laten tonen. Dat wordt ook enorm gefnuikt juist door die rare aanpak tegenwoordig (dus niet zozeer de schuld van de migranten zelf). In de VS bijvoorbeeld krijg je ook niet zomaar geld en een huis etc toebedeeld. Daar immigreren migranten dan ook veel sneller dan in Nederland. En het heeft ook leuke bij-effecten. In tegenstelling tot hier voor een in India geboren man zich wel Amerikaan, terwijl de gemiddelde 18-jarige allochtoon in Den Haag of Amsterdam trots zwaait met z'n Turkse vlag en Nederlanders uitscheldt voor kankerkezen en aanverwante begrippen.

...

En er zijn vast nog een heleboel zaken te bedenken. Fjoew, heel wat tijd gestopt in dit typewerk :')
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_156654854
Heeft iemand een link naar het filmpje op een andere site dan de NOS?
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:54:02 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156654860
quote:

[..]

Ach maak je niet zo druk, over 400 jaar is men blij dat deze inwoners er zijn gekomen omdat ze eindelijk verlost werden van die achterlijke spruitjescultuur van de Nederlanders. De hele wereld en ook Nederland verandert nu eenmaal, culturen komen, veranderen en verdwijnen.
Ja, dan zal men met liefde spreken over de islamisering en hoe deze zich in Europa verspreidde. Omdat dan inmiddels iedereen tot de religie van de vrede is toegetreden. Wij hebben ook recht op bestaan. Het is gewoon een kolonisatie. Waarbij het verschil is dat toen wij de Derde Wereld koloniseerden, wij daar nog nuttige zaken als riolering, electrciteit en onderwijs brachten.
En hoe positief wordt 400 jaar na dato (nu) dan gesproken over de komst van de Nederlanders naar Indië?
The End Times are wild
pi_156654863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het polariseert nu trouwens wel erg rap. Ik denk dat veel posters uit de Randstad ook niet echt goed een idee hebben wat er 'in de provincie' leeft Niet heel Nederland bestaat uit multicul-liefhebbende, cosmopolitische D66-ers. Wat ze misschien wel denken vanuit hun eigen sociale kring.
Een paar slachtoffers door geweld, of het nu van de staat komt, de migranten of mensen die zich verzetten, een forse terreuraanslag of iets onverwachts en de vlam kan zomaar in de pan staan. De meningen zijn ontzettend verhard binnen 2 maanden tijd.
Ik woon in de Randstad en heb vooralsnog in mijn leven overwegend D66 of PvdA gestemd ;)
Tails tell tales
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:54:20 #207
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_156654868
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:49 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe praten we dit goed in Pauw vanavond denken een aantal BN'ers die wel al 2500 euro hebben gekregen om iets te verzinnen.
In Duitsland zijn ze al een stuk verder wat dat betreft.

http://www.telegraaf.nl/b(...)campaign=twitterfeed
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_156654892
Los van deze actie: hoe kan men een akkoord bereiken over 700 vluchtelingen en dan opeens denken dat het wel even verdubbeld kan worden. Ik snap de frustratie die dan ontstaat wel. Als de nood te hoog wordt, moet de staatssecretaris gewoon zeggen we kunnen het niet aan, we gooien de grens dicht.
pi_156654901
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_komt_in_verzet.html
pi_156654919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:53 schreef Yasmin23 het volgende:
wel een gifje
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:55:24 #211
28033 Pek
je moet wat
pi_156654927
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Hier om verhuizen :')
Zo is Almere ontstaan hè, al die Amsterdammers op de vlucht voor "de buitenlanders". Ze hadden er alleen niet op gerekend dat diezelfde buitenlanders gewoon met de volgende trein kwamen. _O- :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_156654949
quote:

[..]

Niemand weet hoe het er hier over 400 jaar uitziet.

Beschavingen komen en gaan, valt weinig over te zeggen. Je kan een positief scenario schetsen vol wetenschap. Maar er ook eentje vol etnisch geweld en armoede.
pi_156654999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ja, dan zal men met liefde spreken over de islamisering en hoe deze zich in Europa verspreidde. Omdat dan inmiddels iedereen tot de religie van de vrede is toegetreden. Wij hebben ook recht op bestaan. Het is gewoon een kolonisatie. Waarbij het verschil is dat toen wij de Derde Wereld koloniseerden, wij daar nog nuttige zaken als riolering, electrciteit en onderwijs brachten.
En hoe positief wordt 400 jaar na dato (nu) dan gesproken over de komst van de Nederlanders naar Indië?
ach de toekomst, ik denk eigenlijk dat de islam aan zijn eigen ondergang aan het werken is door moslims hier te laten wonen. Het gaat net als het christelijke geloof ten onder zodra mensen leren zelf na te denken en mensen de vrijheid leren kennen, het kost alleen veel tijd, zelfs christendom is nog niet verdwenen.
pi_156655003
Dat filmpje _O-
pi_156655045
Dadelijk in Pauw de inwoners aan het woord
pi_156655066
quote:
Beveiliger in burger. Die agressieve man denkt waarschijnlijk dat die vrouw aangereden is. Hij ziet een auto en een vrouw op de grond liggen. Dit is ook waarom ik tegen eigenrichting ben, ook als er bijvoorbeeld ergens een pedofiel mishandeld is.
pi_156655078
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het polariseert nu trouwens wel erg rap. Ik denk dat veel posters uit de Randstad ook niet echt goed een idee hebben wat er 'in de provincie' leeft Niet heel Nederland bestaat uit multicul-liefhebbende, cosmopolitische D66-ers. Wat ze misschien wel denken vanuit hun eigen sociale kring.
Een paar slachtoffers door geweld, of het nu van de staat komt, de migranten of mensen die zich verzetten, een forse terreuraanslag of iets onverwachts en de vlam kan zomaar in de pan staan. De meningen zijn ontzettend verhard binnen 2 maanden tijd.
Nu blokkeren de mensen in Oranje de toegangswegen en draaien de bussen met asielzoekers om.

Gisteren gebeurde in Chemnitz in Duitsland precies hetzelfde, tussen de 250 en 500 mensen blokkeerden de toegangswegen, en ook met vrachtwagens:

http://www.bild.de/region(...)l-42900312.bild.html

Azc Oranje geblokkeerd: 'Bussen met asielzoekers keren om'

En maar de burgers blijven negeren en met droge ogen beweren dat iedereen in Europa voor deze asielzoekers-tsunami is. :')
pi_156655112
Eerste maandenlang debatteren voor opvang van 700 vluchtelingen....en dan nu eenzijdig ineens nog eens 700 willen plaatsen....lijkt me een terechte opstand.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:59:07 #220
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156655122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:54 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik woon in de Randstad en heb vooralsnog in mijn leven overwegend D66 of PvdA gestemd ;)
Ik woon in een dorp in Brabant. Ik stem VVD, CDA of SGP. In mijn dorp zie je geen graffiti, ligt er geen rommel op straat, kan ik mijn jonge kinderen met een gerust hart alleen door het dorp laten lopen, zegt iedereen elkaar nog goedendag, zitten er geen muntslotjes op de winkelwagens, worden zonder subsidie veel activiteiten georganiseerd, koop je een vrijstaand huis voor 4 ton en hoef ik mijn fiets niet op slot te zetten.
Ik wil dat graag zo houden. Van mij hoeft dat allemaal niet zo nodig te veranderen 'omdat het kan'. Ik vind deze cultuur prima en wil haar zo houden. Ik heb geen behoefte aan experimenten met het loslaten van honderden Derde Wereldbewoners in mijn dorp. Ik wil voor mezelf, en vooral voor mijn kinderen gewoon een veilige en welvarende toekomst. Met problemen die opgelost worden waar ze zijn, en niet verergerd door ze te importeren.
The End Times are wild
pi_156655135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nu blokkeren de mensen in Oranje de toegangswegen en draaien de bussen met asielzoekers om.

Gisteren gebeurde in Chemnitz in Duitsland precies hetzelfde, tussen de 250 en 500 mensen blokkeerden de toegangswegen, en ook met vrachtwagens:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En maar de burgers blijven negeren en met droge ogen beweren dat iedereen in Europa voor deze asielzoekers-tsunami is. :')
In Oranje wonen maar 140 mensen, die kunnen echt niet die bussen tegenhouden als de politie dat niet wilt. Waarschijnlijk zijn ze omgekeerd uit vrees voor confrontatie en wat zo'n confrontatie teweeg zou brengen.
pi_156655143
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Dat filmpje _O-
Ik vind het nogal triest eerlijk gezegd, ik heb veel respect voor die mevrouw die daar staat te protesteren. Het liefst zie ik morgen die staatssecretaris de laan uit gestuurd, veel slechter kun je volgens mij niet omgaan met de mensen in Nederland. In oranje was redelijk veel draagvlak voor de opvang van asielzoekers dat is nu wel weg ben ik bang.
pi_156655159
geenstijl twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 22:58:22 Update: Henny van der Most (VVD), eigenaar opvanglocatie Oranje in Pauw, over de schade voor zijn asielrendement. http://t.co/qmznpGn1zN reageer retweet
pi_156655171
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik vind het nogal triest eerlijk gezegd, ik heb veel respect voor die mevrouw die daar staat te protesteren. Het liefst zie ik morgen die staatssecretaris de laan uit gestuurd, veel slechter kun je volgens mij niet omgaan met de mensen in Nederland. In oranje was redelijk veel draagvlak voor de opvang van asielzoekers dat is nu wel weg ben ik bang.
Vind het kansloos gedrag. Dr opmerking over die bmw. En als ze dan valt als een speenvarken gaan gillen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:01:06 #225
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156655193
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

ach de toekomst, ik denk eigenlijk dat de islam aan zijn eigen ondergang aan het werken is door moslims hier te laten wonen. Het gaat net als het christelijke geloof ten onder zodra mensen leren zelf na te denken en mensen de vrijheid leren kennen, het kost alleen veel tijd, zelfs christendom is nog niet verdwenen.
We zullen dat zien. Zelf denk ik dat een cultuur met een godsdienst (of dat nu de islam of het Christendom is), vaak sterker is dan een seculiere cultuur. Omdat traditionele waarden als gezin daar nog hoog zijn aangeschreven. Waardoor ze meer kinderen krijgen en in de tijd steeds meer aan invloed winnen.
The End Times are wild
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:01:19 #226
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156655203
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:58 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi. Zolang het zonder geweld gebeurt vind ik het een geweldig goed initiatief. Geen betere manier dan zo je ongenoegen te tonen.
- Charlton Heston
pi_156655222
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het kansloos gedrag. Dr opmerking over die bmw. En als ze dan valt als een speenvarken gaan gillen.
En wat doe jij in het dagelijks leven? Je studeeRrRrt zeker aan een universiteit en denkt daarom dat je moreel superieur bent aan de gillende mevrouw?
pi_156655258
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Dat zou mooi zijn en ik ben ook van mening dat op den dúúr die "verlichting" er heus wel komt. Ik heb alleen het idee (jij waarschijnlijk niet) dat daar dan eerst nog wel een (hele) ellendige periode aan vooraf zal gaan. Als er een manier is om dat te voorkomen dan ben je toch verplicht (is het niet aan de mensen nu dan wel aan de volgende generaties... zeker als je (klein)kinderen hebt) om je daar voor in te zetten en één en ander niet gelaten over je heen te laten komen met als argument dat "culturen nou éénmaal komen en gaan"?

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 06-10-2015 23:08:13 ]
Tails tell tales
pi_156655260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

En wat doe jij in het dagelijks leven? Je studeeRrRrt zeker aan een universiteit en denkt daarom dat je moreel superieur bent aan de gillende mevrouw?
Nee. Ik werk.

Prima dat je het niet eens bent met wat er gaande is maar dan ga je toch niet voor een auto staan?
pi_156655288
quote:

[..]

Kansloos gedrag van de regering ja, om boven de eerder afgesproken 700 asielzoekers er nog eens 700 erbij te doen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:03:29 #231
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156655305
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Lijkt mij een gegronde reden. Alhoewel, wie studeert er niet tegenwoordig?
Jij kennelijk :{ Is die vrouw je ma?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_156655316
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:03 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Kansloos gedrag van de regering ja, om boven de eerder afgesproken 700 asielzoekers er nog eens 700 erbij te doen.
Ja maar dat staat toch los van deze vrouw.
pi_156655332
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Mooi. Zolang het zonder geweld gebeurt vind ik het een geweldig goed initiatief. Geen betere manier dan zo je ongenoegen te tonen.
Ze moeten het alleen slimmer aanpakken en massaal video's (met minimaal 100 man tegelijk) maken en gelijk de social media (twitter) opsturen, zodat het viral gaat en media het niet zo makkelijk kan negeren.

Een beetje zoals je dat doet bij protesten en regime change.
pi_156655343
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:59 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

In Oranje wonen maar 140 mensen, die kunnen echt niet die bussen tegenhouden als de politie dat niet wilt. Waarschijnlijk zijn ze omgekeerd uit vrees voor confrontatie en wat zo'n confrontatie teweeg zou brengen.
Er zijn volgens mij maar drie toegangswegen langs een kanaal die zijn door wat boeren juist eenvoudig te blokkeren. Het kan daar een grote chaos worden daarnaast krijgen ze vast steun van omliggende dorpen, het kan zeer eenvoudig escaleren en als er een paar bruggen worden geblokkeerd heb je een groot probleem.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:04:22 #235
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156655354
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:59 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En dan zijn de problemen op miraculeuze wijze weg?
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:04:27 #236
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156655358
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Ik werk.

Prima dat je het niet eens bent met wat er gaande is maar dan ga je toch niet voor een auto staan?
Is toch een mooie protestactie? Net zoals de toegangsweg afsluiten voor die bussen. Zolang het zonder geweld gebeurt weliswaar (ik bekijk het eventjes breder dan enkel dit incident).

Liever zo dan nazi-achtige taferelen met skinheads en hakenkruizen. Dan durft geen enkel fatsoenlijk mens nog zijn of haar ongenoegen tonen.
- Charlton Heston
pi_156655387
quote:

[..]

Het gedrag van de staatssecretaris vind ik wel wat erger.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:05:18 #238
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156655413
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:

[..]

Nee. Maar je kunt je als een lam naar de slachtbank laten voeren of je kunt tegenspartelen. Of het zin heeft weet ik niet.
The End Times are wild
pi_156655418
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Is toch een mooie protestactie? Net zoals de toegangsweg afsluiten voor die bussen. Zolang het zonder geweld gebeurt weliswaar (ik bekijk het eventjes breder dan enkel dit incident).

Liever zo dan nazi-achtige taferelen met skinheads en hakenkruizen. Dan durft geen enkel fatsoenlijk mens nog zijn of haar ongenoegen tonen.
Ja liever dit dan iets in de fik steken. Maar daarom vind ik het nog steeds kansloos.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:06:18 #240
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_156655465
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja liever dit dan iets in de fik steken. Maar daarom vind ik het nog steeds kansloos.
Wat stel jij dan voor?

Bedenk wel, gewoon 'praten' heeft geen nut gehad. Er worden niet enkel 700 asielzoekers geplaatst, maar gewoon weg het dubbele. Als een voldongen feit. Hoe zou jij daar tegen protesteren?
- Charlton Heston
pi_156655483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee. Ik werk.

Nou, fantastisch meid.

Er worden 1400 asielzoekers gedropt in een dorp met nog geen 200 inwoners. De staat heeft letterlijk schijt aan je, en lacht je recht in je bek uit.

Maar als je vervolgens voor een auto gaat staan, is het allemaal maar kansloos en overdreven, want stel je voor zeg, dat is tokkie gedrag. Nee dan weten wij DWDD kijkende hoog opgeleide Amsterdammers wel hoe we ons moeten gedragen : vooral dat soort mensen belachelijk maken en geilen op onze eigen morele superioriteit. Ondertussen blijven we hopen dat we zelf niet al te direct met het probleem worden geconfronteerd. Straks moeten we zelf nog in actie komen, maar daar zijn we dan weer te ruggengraatloos of misplaatst arrogant voor. :')
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:06:54 #242
165633 eriksd
The grand facade...
pi_156655497
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Maar je kunt je als een lam naar de slachtbank laten voeren of je kunt tegenspartelen. Of het zin heeft weet ik niet.
Tsja, ik zie niet in hoe dit Dijkhoff te verwijten is. Begin dan bij de ministerraad. En dat slappe gedoe van Merkel. Die heeft deze chaos veroorzaakt.
Bis bis bis
pi_156655504
quote:
15s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:

[..]

Het grootste probleem vind ik dat de staatssecretaris gemaakt afspraken eenvoudig ter zijde schuift, dan kun je volgens mij niet meer rekenen op het vertrouwen van de bevolking en kun je niet gehandhaafd blijven. Dus dat probleem is dan inderdaad weg.
pi_156655506
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:03 schreef eriksd het volgende:

[..]

Lijkt mij een gegronde reden. Alhoewel, wie studeert er niet tegenwoordig?
Jij kennelijk :{ Is die vrouw je ma?
Jij hebt rechten gestudeerd geloof ik, voel je nou maar niet te interessant :')
pi_156655535
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Wat stel jij dan voor?

Bedenk wel, gewoon 'praten' heeft geen nut gehad. Er worden niet enkel 700 asielzoekers geplaatst, maar gewoon weg het dubbele. Als een voldongen feit. Hoe zou jij daar tegen protesteren?
Ik denk dat het helemaal niet meer uitmaakt wat de inwoners van gemeentes zeggen. Ze drukken het gewoon door. Tenminste daar lijkt het op.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 23:08:05 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156655552
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Nou, fantastisch meid.

Er worden 1400 asielzoekers gedropt in een dorp met nog geen 200 inwoners. De staat heeft letterlijk schijt aan je, en lacht je recht in je bek uit.

Maar als je vervolgens voor een auto gaat staan, is het allemaal maar kansloos en overdreven, want stel je voor zeg, dat is tokkie gedrag. Nee dan weten wij DWDD kijkende hoog opgeleide Amsterdammers wel hoe we ons moeten gedragen : vooral dat soort mensen belachelijk maken en geilen op onze eigen morele superioriteit. Ondertussen blijven we hopen dat we zelf niet al te direct met het probleem worden geconfronteerd. Straks moeten we zelf nog in actie komen, maar daar zijn we dan weer te ruggengraatloos of misplaatst arrogant voor. :')
Als er 4,7 miljoen Derde Wereld migranten in Amsterdam geplaatst worden, dan komt ook de DWDD-kijkende Amsterdammer in verzet denk ik!
The End Times are wild
pi_156655556
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Het grootste probleem vind ik dat de staatssecretaris gemaakt afspraken eenvoudig ter zijde schuift, dan kun je volgens mij niet meer rekenen op het vertrouwen van de bevolking en kun je niet gehandhaafd blijven. Dus dat probleem is dan inderdaad weg.
Die moet wel zijn spullen pakken lijkt me. Geloofwaardig is hij in elk geval niet meer.

Hopelijk wordt ie de laan uitgestuurd. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_156655559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Nou, fantastisch meid.

Zit je wel dwars he....
pi_156655564
Hoeveel meer signalen wil men hebben ?
pi_156655574
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 23:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zit je wel dwars he....
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: