Mooi. Zolang het zonder geweld gebeurt vind ik het een geweldig goed initiatief. Geen betere manier dan zo je ongenoegen te tonen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:58 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu blokkeren de mensen in Oranje de toegangswegen en draaien de bussen met asielzoekers om.
Gisteren gebeurde in Chemnitz in Duitsland precies hetzelfde, tussen de 250 en 500 mensen blokkeerden de toegangswegen, en ook met vrachtwagens:
http://www.bild.de/region(...)l-42900312.bild.html
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Azc Oranje geblokkeerd: 'Bussen met asielzoekers keren om'
En maar de burgers blijven negeren en met droge ogen beweren dat iedereen in Europa voor deze asielzoekers-tsunami is.
En wat doe jij in het dagelijks leven? Je studeeRrRrt zeker aan een universiteit en denkt daarom dat je moreel superieur bent aan de gillende mevrouw?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het kansloos gedrag. Dr opmerking over die bmw. En als ze dan valt als een speenvarken gaan gillen.
Dat zou mooi zijn en ik ben ook van mening dat op den dúúr die "verlichting" er heus wel komt. Ik heb alleen het idee (jij waarschijnlijk niet) dat daar dan eerst nog wel een (hele) ellendige periode aan vooraf zal gaan. Als er een manier is om dat te voorkomen dan ben je toch verplicht (is het niet aan de mensen nu dan wel aan de volgende generaties... zeker als je (klein)kinderen hebt) om je daar voor in te zetten en één en ander niet gelaten over je heen te laten komen met als argument dat "culturen nou éénmaal komen en gaan"?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:56 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
ach de toekomst, ik denk eigenlijk dat de islam aan zijn eigen ondergang aan het werken is door moslims hier te laten wonen. Het gaat net als het christelijke geloof ten onder zodra mensen leren zelf na te denken en mensen de vrijheid leren kennen, het kost alleen veel tijd, zelfs christendom is nog niet verdwenen.
Nee. Ik werk.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
En wat doe jij in het dagelijks leven? Je studeeRrRrt zeker aan een universiteit en denkt daarom dat je moreel superieur bent aan de gillende mevrouw?
Kansloos gedrag van de regering ja, om boven de eerder afgesproken 700 asielzoekers er nog eens 700 erbij te doen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind het kansloos gedrag. Dr opmerking over die bmw. En als ze dan valt als een speenvarken gaan gillen.
Lijkt mij een gegronde reden. Alhoewel, wie studeert er niet tegenwoordig?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
En wat doe jij in het dagelijks leven? Je studeeRrRrt zeker aan een universiteit en denkt daarom dat je moreel superieur bent aan de gillende mevrouw?
Ja maar dat staat toch los van deze vrouw.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Kansloos gedrag van de regering ja, om boven de eerder afgesproken 700 asielzoekers er nog eens 700 erbij te doen.
Ze moeten het alleen slimmer aanpakken en massaal video's (met minimaal 100 man tegelijk) maken en gelijk de social media (twitter) opsturen, zodat het viral gaat en media het niet zo makkelijk kan negeren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:01 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Mooi. Zolang het zonder geweld gebeurt vind ik het een geweldig goed initiatief. Geen betere manier dan zo je ongenoegen te tonen.
Er zijn volgens mij maar drie toegangswegen langs een kanaal die zijn door wat boeren juist eenvoudig te blokkeren. Het kan daar een grote chaos worden daarnaast krijgen ze vast steun van omliggende dorpen, het kan zeer eenvoudig escaleren en als er een paar bruggen worden geblokkeerd heb je een groot probleem.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:59 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In Oranje wonen maar 140 mensen, die kunnen echt niet die bussen tegenhouden als de politie dat niet wilt. Waarschijnlijk zijn ze omgekeerd uit vrees voor confrontatie en wat zo'n confrontatie teweeg zou brengen.
En dan zijn de problemen op miraculeuze wijze weg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:59 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik vind het nogal triest eerlijk gezegd, ik heb veel respect voor die mevrouw die daar staat te protesteren. Het liefst zie ik morgen die staatssecretaris de laan uit gestuurd, veel slechter kun je volgens mij niet omgaan met de mensen in Nederland. In oranje was redelijk veel draagvlak voor de opvang van asielzoekers dat is nu wel weg ben ik bang.
Is toch een mooie protestactie? Net zoals de toegangsweg afsluiten voor die bussen. Zolang het zonder geweld gebeurt weliswaar (ik bekijk het eventjes breder dan enkel dit incident).quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ik werk.
Prima dat je het niet eens bent met wat er gaande is maar dan ga je toch niet voor een auto staan?
Het gedrag van de staatssecretaris vind ik wel wat erger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt je als een lam naar de slachtbank laten voeren of je kunt tegenspartelen. Of het zin heeft weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zijn de problemen op miraculeuze wijze weg?
Ja liever dit dan iets in de fik steken. Maar daarom vind ik het nog steeds kansloos.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Is toch een mooie protestactie? Net zoals de toegangsweg afsluiten voor die bussen. Zolang het zonder geweld gebeurt weliswaar (ik bekijk het eventjes breder dan enkel dit incident).
Liever zo dan nazi-achtige taferelen met skinheads en hakenkruizen. Dan durft geen enkel fatsoenlijk mens nog zijn of haar ongenoegen tonen.
Wat stel jij dan voor?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja liever dit dan iets in de fik steken. Maar daarom vind ik het nog steeds kansloos.
Nou, fantastisch meid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee. Ik werk.
Prima dat je het niet eens bent met wat er gaande is maar dan ga je toch niet voor een auto staan?
Tsja, ik zie niet in hoe dit Dijkhoff te verwijten is. Begin dan bij de ministerraad. En dat slappe gedoe van Merkel. Die heeft deze chaos veroorzaakt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:05 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt je als een lam naar de slachtbank laten voeren of je kunt tegenspartelen. Of het zin heeft weet ik niet.
Het grootste probleem vind ik dat de staatssecretaris gemaakt afspraken eenvoudig ter zijde schuift, dan kun je volgens mij niet meer rekenen op het vertrouwen van de bevolking en kun je niet gehandhaafd blijven. Dus dat probleem is dan inderdaad weg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
En dan zijn de problemen op miraculeuze wijze weg?
Jij hebt rechten gestudeerd geloof ik, voel je nou maar niet te interessantquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Lijkt mij een gegronde reden. Alhoewel, wie studeert er niet tegenwoordig?
Jij kennelijkIs die vrouw je ma?
Ik denk dat het helemaal niet meer uitmaakt wat de inwoners van gemeentes zeggen. Ze drukken het gewoon door. Tenminste daar lijkt het op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Wat stel jij dan voor?
Bedenk wel, gewoon 'praten' heeft geen nut gehad. Er worden niet enkel 700 asielzoekers geplaatst, maar gewoon weg het dubbele. Als een voldongen feit. Hoe zou jij daar tegen protesteren?
Als er 4,7 miljoen Derde Wereld migranten in Amsterdam geplaatst worden, dan komt ook de DWDD-kijkende Amsterdammer in verzet denk ik!quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nou, fantastisch meid.
Er worden 1400 asielzoekers gedropt in een dorp met nog geen 200 inwoners. De staat heeft letterlijk schijt aan je, en lacht je recht in je bek uit.
Maar als je vervolgens voor een auto gaat staan, is het allemaal maar kansloos en overdreven, want stel je voor zeg, dat is tokkie gedrag. Nee dan weten wij DWDD kijkende hoog opgeleide Amsterdammers wel hoe we ons moeten gedragen : vooral dat soort mensen belachelijk maken en geilen op onze eigen morele superioriteit. Ondertussen blijven we hopen dat we zelf niet al te direct met het probleem worden geconfronteerd. Straks moeten we zelf nog in actie komen, maar daar zijn we dan weer te ruggengraatloos of misplaatst arrogant voor.
Die moet wel zijn spullen pakken lijkt me. Geloofwaardig is hij in elk geval niet meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:07 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het grootste probleem vind ik dat de staatssecretaris gemaakt afspraken eenvoudig ter zijde schuift, dan kun je volgens mij niet meer rekenen op het vertrouwen van de bevolking en kun je niet gehandhaafd blijven. Dus dat probleem is dan inderdaad weg.
Zit je wel dwars he....quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:06 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nou, fantastisch meid.
Er worden 1400 asielzoekers gedropt in een dorp met nog geen 200 inwoners. De staat heeft letterlijk schijt aan je, en lacht je recht in je bek uit.
Maar als je vervolgens voor een auto gaat staan, is het allemaal maar kansloos en overdreven, want stel je voor zeg, dat is tokkie gedrag. Nee dan weten wij DWDD kijkende hoog opgeleide Amsterdammers wel hoe we ons moeten gedragen : vooral dat soort mensen belachelijk maken en geilen op onze eigen morele superioriteit. Ondertussen blijven we hopen dat we zelf niet al te direct met het probleem worden geconfronteerd. Straks moeten we zelf nog in actie komen, maar daar zijn we dan weer te ruggengraatloos of misplaatst arrogant voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |