quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Is gewoon een feit.quote:
Iddquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Huh wat. COnditie opbouwen is toch ook niet 'voetballen' Net zegt hij dat je voetbaloefeningen moet doen.
Je kan prima conditietrainingen doen met voetbaloefeningen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Huh wat. COnditie opbouwen is toch ook niet 'voetballen' Net zegt hij dat je voetbaloefeningen moet doen.
Is de shuttle run een voetbaloefening?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan prima conditietrainingen doen met voetbaloefeningen.
Zijn boek is ook best interessant, zelfs voor niet-trainers.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Op zich komen er alleen maar zinnige dingen uit
Wat voor een accent is dat?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een doodvermoeiend accent heeft deze man.
Conditie opbouwen kan ook met de bal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is de shuttle run een voetbaloefening?
Lijkt wel een soort Amsterdamsquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een doodvermoeiend accent heeft deze man.
Voor conditie moet je toch ook andere oefeningen doen lijkt me? Beetje rennen en zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan prima conditietrainingen doen met voetbaloefeningen.
Rennen vindt dan ook regelmatig plaats in het voetbal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor conditie moet je toch ook andere oefeningen doen lijkt me? Beetje rennen en zo.
(niet dat ik ooit heb gevoetbald, maar dat lijkt me zo).
Je begrijpt me welquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Rennen vindt dan ook regelmatig plaats in het voetbal.
Ja maar waarom zou dat niet met een bal erbij kunnen, ook in een simpele passoefening kan je een 'conditie'gedeelte inbouwen. Alsof je conditie alleen opbouwt door in het bos of om een veld te rennen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor conditie moet je toch ook andere oefeningen doen lijkt me? Beetje rennen en zo.
(niet dat ik ooit heb gevoetbald, maar dat lijkt me zo).
Op het gebied van conditie , fysio etc is er geen betere volgens mijquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn boek is ook best interessant, zelfs voor niet-trainers.
Ik denk dat we het boek maar moeten lezen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt me welNiet met een bal maar oefeningen doen, rekken, strekken, rennen.
Ja wij zijn geen voetballers tenslottequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het boek maar moeten lezen.
Dit is een grote samenvatting joh, boek hoef je niet meer te halenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het boek maar moeten lezen.
Dit is een heel goed punt jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Merkie het volgende:
Ik zou blind Verheijen vertrouwen. Met als grootste argument dat zijn methode op onderzoek gebaseerd is, en die van flapdrollen als Rutten en Van Marwijk op basis van onderbuikgevoelens van een dorpeling.
Alleen Bert vertrouwt blind.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Merkie het volgende:
Ik zou blind Verheijen vertrouwen. Met als grootste argument dat zijn methode op onderzoek gebaseerd is, en die van flapdrollen als Rutten en Van Marwijk op basis van onderbuikgevoelens van een dorpeling.
Dit dus, ik mag die wetenschappelijke benadering ook wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Merkie het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Meer dan uitstekende samenvattingquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:03 schreef Sked het volgende:
Interessant wat ie zegt, maar het blijft een vreselijke man
Statief vergetenquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:25 schreef bombmannl het volgende:
Kan die cameraman z'n camera niet stilhouden?
Ik vind deze serie een stuk losser zo met interviews buiten de studio. Kreeg bij de vorige serie een beetje de indruk dat Johan gewoon een rijtje vragen van zijn briefje voorlas.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:42 schreef Akilla het volgende:
De eerste serie van dit was wel leuker, zag je tenminste nog een hoop oude beelden... Nu is het alleen maar lullen..
Met van Bommel die voor het eerst de actie van Robben terugziet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:42 schreef Akilla het volgende:
De eerste serie van dit was wel leuker, zag je tenminste nog een hoop oude beelden... Nu is het alleen maar lullen..
Ja dat misschien wel, maar oude beelden erbij zou het allemaal wel leuker maken:)quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind deze serie een stuk losser zo met interviews buiten de studio. Kreeg een beetje de indruk bij de vorige serie dat Johan gewoon een rijtje vragen voorlas van zijn briefje.
Nee, z'n moeder. Kraay sr. heeft het daar moeilijk mee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:47 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Hans Kraaij jr waarin Hans ook verteld over zijn ouders en dat de oude Kraaij sr in een verzorgingstehuis zit en zwaar dement is
http://www.voetbalinside.(...)-verstandige-bij-ons
o verkeerd begrepen danquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, z'n moeder. Kraay sr. heeft het daar moeilijk mee.
Lijkt me verschrikkelijk, paar keer van dichtbij meegemaakt ook, raar om mensen zo te zien die je je hele leven kent.quote:
Moederquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Wie is nou dement, zijn moeder of vader.
Z'n maquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Jij schijnbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Zijn moeder ligt in ieder geval in die gesloten inrichtingquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht vader. Was een beetje onduidelijk.
Maar dan gaat Genee oude koeien uit de sloot halen zoals bij de Krommequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Sr. nog 's aanschuift (gewoon voor het goede doel ofzo)
Ah OK sneu hoor. Al denk ik (hoop ik voor haar) dat ze er zelf minder van merkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn moeder ligt in ieder geval in die gesloten inrichting
Dat waren pijnlijke momenten jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan gaat Genee oude koeien uit de sloot halen zoals bij de Kromme
Dat zou nog iets positiefs zijn inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK sneu hoor. Al denk ik (hoop ik voor haar) dat ze er zelf minder van merkt.
scoren met oud zeer, effectbejag, snelle vogelquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan gaat Genee oude koeien uit de sloot halen zoals bij de Kromme
quote:
Viel ook wel meequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Zo die Joke zag er goed uit vroeger.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:10 schreef luckass het volgende:
[..]
wat dan?
ik wil reclame dan kan ik ff douchen
Smiths Pomtips ofzo. 'Brosse aardappelzoutjes'quote:
Mjah sommige mensen/mannen zijn niet zo aanhankelijk of vinden het lastig om te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar van de oude Kraay, je kunt die kleine Hansie toch een keertje een knuffeltje geven
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Smiths Pomtips ofzo. 'Brosse aardappelzoutjes'
Was in de aanbieding. Flinke blunder.
Ben je malquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Dit hebben ze ook gewoon niet weggeknipt
sofie zal hij wel knuffelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef JaneDoe het volgende:
nu zullen we nooit weten of hans z n kinderen knuffelt
En met je opa? Of is dat één en dezelfde persoon.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef marcodej het volgende:
Ik heb mijn vader ook nooit omhelsd en mijn vader zegt nooit dat hij van me houdt.
Is dat gek?
Nee hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige met een vader die wél gewoon zegt dat hij van me houdt?
Is het wel je vader ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef marcodej het volgende:
Ik heb mijn vader ook nooit omhelsd en mijn vader zegt nooit dat hij van me houdt.
Is dat gek?
in katwijk kan t allemaalquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En met je opa? Of is dat één en dezelfde persoon.
bertje aan het chillen van onze belastingcenten jongenquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ey waarom is er geen familiediner meer
En anders de Sonja Barend award voor het beste interview.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma zou een gouden televizierring moeten winnen. Johnny de Mol is hier niks bij.
Dit vind ik geen goeie opmerking, want je weet hoe de situatie in mekaar zit. Ik vind dat je er een keer over op moet houden trouwens, want je weet echt hoe het in mekaar zit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En met je opa? Of is dat één en dezelfde persoon.
klote publieke omroepquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:17 schreef luckass het volgende:
[..]
bertje aan het chillen van onze belastingcenten jongen
Ben je supporter af?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik was vroeger een enorme Ajax fan.
Ajax behang, Ajax dekbedovertrek, Ajax pyjama.
Tegenwoordig iets minder.
Oké FireFoxquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik was vroeger een enorme Ajax fan.
Ajax behang, Ajax dekbedovertrek, Ajax pyjama.
Tegenwoordig iets minder.
maatquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Smiths Pomtips ofzo. 'Brosse aardappelzoutjes'
Was in de aanbieding. Flinke blunder.
Ik had meer van het Engels van George Best verwacht.quote:
#viesdikquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:31 schreef luckass het volgende:
ben er weer.
ik eet een chocolade kanjer stroopwafel #vullen
Nee zeker niks mis mee, maar het model wat ik hier zie heeft een lelijke voorkant zeg, zijn veeeeeeeeeeeel mooiere van.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks mis met Porsche man. Al vind ik de oudere modellen mooier.
Flinke boterham elke dagquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:33 schreef Tagliano het volgende:
Hansie heeft het toch best leuk voor elkaar
Ja.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:34 schreef marcodej het volgende:
Dus dit huis is een paar maanden geleden leeggeroofd?
Ja of vluchtelingen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:34 schreef Zorro het volgende:
Daar heb je toch van die handige apparaatjes voor, die de hele dag kriskras over dat gras heen touren?
Hoe denk je dat het komt dat dat huis leeggeroofd is?quote:
Midgetgolf misschien, meer nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:35 schreef luckass het volgende:
golfbaantje aanleggen daar niks mis mee
dit gaat niet helemaal goedquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
[..]
J
[..]
Hoe denk je dat het komt dat dat huis leeggeroofd is?
Sorryquote:
Dat zijn allemaal hoogopgeleide mensen, die doen dat niet he.quote:
ik een kersenkadootje met slagroomquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:31 schreef luckass het volgende:
ben er weer.
ik eet een chocolade kanjer stroopwafel #vullen
wat is een kersenkadootjequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik een kersenkadootje met slagroom
Is de zevende eigenaar.quote:
Ook zo lekkerquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:41 schreef luckass het volgende:
[..]
Mijn favoriete toetje is Mona Tompoucepudding![]()
![]()
ik kom nooit bij de laidelquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook zo lekker![]()
En de griesmeel met bessensap van de Lidl
4-ZJP-24quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat bakbeest van Johan dan, ter waarde van 105.000 eurodan heeft Hans een goede aankoop gedaan
Vergeet de wegenbelasting van >700 euro per kwartaal nietquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
4-ZJP-24
Dieseltje, van ruim 100.000 euri
Ik ben daar één keer geweest om Het Grote Erger Je Wel Voetbalspel te kopen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ben daar één keer geweest om die CD van Johan en Wilfred te kopen.
ja dat mag jij zeggenquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit een ontzettend leuk interview vind?
Dat mag je zeker zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Dat mag. Ben het met je eens.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
neequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:55 schreef Kopsterk het volgende:
Maar wel 1e eigenaarquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vergeet de wegenbelasting van >700 euro per kwartaal niet
33.000 euro aan bpm trouwens
Lijkt me sterk met dat G-labelquote:Op maandag 19 oktober 2015 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar wel 1e eigenaar
Bpm met sjoemelsoftware
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)226-7800634fe3f9.mp4quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:43 schreef Vjenne12345 het volgende:
Heeft iemand nog een link oid van Derksen en Jaap Stam? Zie dat je er nu voor moet betalen op rtlxl.
Baas.quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 12:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)226-7800634fe3f9.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |