quote:Johan Derksen gaat vanaf zondag 10 februari acht weken ‘grote namen’ uit de voetbalwereld een uur lang aan de tand voelen in het nieuwe RTL 7-programma ‘Derksen &…’.
Niet vaak krijgt een talkshowgast zo uitgebreid de tijd. Maar het gesprek kan alle kanten op gaan, van nieuws naar achtergronden, en van scherp naar luchtig. Derksen gaat in elk geval geen vraag uit de weg. Tijdens de gesprekken zijn ook beeldfragmenten van de gasten te zien en voor de muziekkeuze wordt persoonlijk zorggedragen door de ex-manager van Cuby + Blizzards, die bij RTV Rijnmond ‘Muziek Voor Volwassenen’ presenteert. Dick Advocaat, Ruud Gullit en Gertjan Verbeek hebben al toegezegd om bij hem op de bank te komen zitten.
Derksen & ... is vanaf 10 februari acht weken lang te zien op RTL 7.
Is gewoon een feit.quote:
Iddquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Huh wat. COnditie opbouwen is toch ook niet 'voetballen' Net zegt hij dat je voetbaloefeningen moet doen.
Je kan prima conditietrainingen doen met voetbaloefeningen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:31 schreef Karina het volgende:
Huh wat. COnditie opbouwen is toch ook niet 'voetballen' Net zegt hij dat je voetbaloefeningen moet doen.
Is de shuttle run een voetbaloefening?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan prima conditietrainingen doen met voetbaloefeningen.
Zijn boek is ook best interessant, zelfs voor niet-trainers.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Op zich komen er alleen maar zinnige dingen uit
Wat voor een accent is dat?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een doodvermoeiend accent heeft deze man.
Conditie opbouwen kan ook met de bal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is de shuttle run een voetbaloefening?
Lijkt wel een soort Amsterdamsquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat een doodvermoeiend accent heeft deze man.
Voor conditie moet je toch ook andere oefeningen doen lijkt me? Beetje rennen en zo.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan prima conditietrainingen doen met voetbaloefeningen.
Rennen vindt dan ook regelmatig plaats in het voetbal.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor conditie moet je toch ook andere oefeningen doen lijkt me? Beetje rennen en zo.
(niet dat ik ooit heb gevoetbald, maar dat lijkt me zo).
Je begrijpt me welquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Rennen vindt dan ook regelmatig plaats in het voetbal.
Ja maar waarom zou dat niet met een bal erbij kunnen, ook in een simpele passoefening kan je een 'conditie'gedeelte inbouwen. Alsof je conditie alleen opbouwt door in het bos of om een veld te rennen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor conditie moet je toch ook andere oefeningen doen lijkt me? Beetje rennen en zo.
(niet dat ik ooit heb gevoetbald, maar dat lijkt me zo).
Op het gebied van conditie , fysio etc is er geen betere volgens mijquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn boek is ook best interessant, zelfs voor niet-trainers.
Ik denk dat we het boek maar moeten lezen.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Je begrijpt me welNiet met een bal maar oefeningen doen, rekken, strekken, rennen.
Ja wij zijn geen voetballers tenslottequote:Op maandag 5 oktober 2015 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het boek maar moeten lezen.
Dit is een grote samenvatting joh, boek hoef je niet meer te halenquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:41 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik denk dat we het boek maar moeten lezen.
Dit is een heel goed punt jaquote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Merkie het volgende:
Ik zou blind Verheijen vertrouwen. Met als grootste argument dat zijn methode op onderzoek gebaseerd is, en die van flapdrollen als Rutten en Van Marwijk op basis van onderbuikgevoelens van een dorpeling.
Alleen Bert vertrouwt blind.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Merkie het volgende:
Ik zou blind Verheijen vertrouwen. Met als grootste argument dat zijn methode op onderzoek gebaseerd is, en die van flapdrollen als Rutten en Van Marwijk op basis van onderbuikgevoelens van een dorpeling.
Dit dus, ik mag die wetenschappelijke benadering ook wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:44 schreef Merkie het volgende:
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Meer dan uitstekende samenvattingquote:Op maandag 5 oktober 2015 23:03 schreef Sked het volgende:
Interessant wat ie zegt, maar het blijft een vreselijke man
Statief vergetenquote:Op maandag 12 oktober 2015 22:25 schreef bombmannl het volgende:
Kan die cameraman z'n camera niet stilhouden?
Ik vind deze serie een stuk losser zo met interviews buiten de studio. Kreeg bij de vorige serie een beetje de indruk dat Johan gewoon een rijtje vragen van zijn briefje voorlas.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:42 schreef Akilla het volgende:
De eerste serie van dit was wel leuker, zag je tenminste nog een hoop oude beelden... Nu is het alleen maar lullen..
Met van Bommel die voor het eerst de actie van Robben terugziet.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:42 schreef Akilla het volgende:
De eerste serie van dit was wel leuker, zag je tenminste nog een hoop oude beelden... Nu is het alleen maar lullen..
Ja dat misschien wel, maar oude beelden erbij zou het allemaal wel leuker maken:)quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vind deze serie een stuk losser zo met interviews buiten de studio. Kreeg een beetje de indruk bij de vorige serie dat Johan gewoon een rijtje vragen voorlas van zijn briefje.
Nee, z'n moeder. Kraay sr. heeft het daar moeilijk mee.quote:Op maandag 19 oktober 2015 18:47 schreef Evertjan het volgende:
vanavond met Hans Kraaij jr waarin Hans ook verteld over zijn ouders en dat de oude Kraaij sr in een verzorgingstehuis zit en zwaar dement is
http://www.voetbalinside.(...)-verstandige-bij-ons
o verkeerd begrepen danquote:Op maandag 19 oktober 2015 19:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, z'n moeder. Kraay sr. heeft het daar moeilijk mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |