Lijkt me verschrikkelijk, paar keer van dichtbij meegemaakt ook, raar om mensen zo te zien die je je hele leven kent.quote:
Moederquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Wie is nou dement, zijn moeder of vader.
Z'n maquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Jij schijnbaar.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:07 schreef Caland het volgende:
Zijn moeder ligt in ieder geval in die gesloten inrichtingquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht vader. Was een beetje onduidelijk.
Maar dan gaat Genee oude koeien uit de sloot halen zoals bij de Krommequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Zou mooi zijn als Sr. nog 's aanschuift (gewoon voor het goede doel ofzo)
Ah OK sneu hoor. Al denk ik (hoop ik voor haar) dat ze er zelf minder van merkt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zijn moeder ligt in ieder geval in die gesloten inrichting
Dat waren pijnlijke momenten jaquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan gaat Genee oude koeien uit de sloot halen zoals bij de Kromme
Dat zou nog iets positiefs zijn inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK sneu hoor. Al denk ik (hoop ik voor haar) dat ze er zelf minder van merkt.
scoren met oud zeer, effectbejag, snelle vogelquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:09 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan gaat Genee oude koeien uit de sloot halen zoals bij de Kromme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |