quote:
Viel ook wel meequote:Op maandag 19 oktober 2015 22:11 schreef ForzaMilan het volgende:
Zo die Joke zag er goed uit vroeger.
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:10 schreef luckass het volgende:
[..]
wat dan?
ik wil reclame dan kan ik ff douchen
Smiths Pomtips ofzo. 'Brosse aardappelzoutjes'quote:
Mjah sommige mensen/mannen zijn niet zo aanhankelijk of vinden het lastig om te doen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Wel raar van de oude Kraay, je kunt die kleine Hansie toch een keertje een knuffeltje geven
quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Smiths Pomtips ofzo. 'Brosse aardappelzoutjes'
Was in de aanbieding. Flinke blunder.
Ben je malquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
Dit hebben ze ook gewoon niet weggeknipt
sofie zal hij wel knuffelenquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef JaneDoe het volgende:
nu zullen we nooit weten of hans z n kinderen knuffelt
En met je opa? Of is dat één en dezelfde persoon.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef marcodej het volgende:
Ik heb mijn vader ook nooit omhelsd en mijn vader zegt nooit dat hij van me houdt.
Is dat gek?
Nee hoorquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef Kopsterk het volgende:
Ben ik de enige met een vader die wél gewoon zegt dat hij van me houdt?
Is het wel je vader ?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:15 schreef marcodej het volgende:
Ik heb mijn vader ook nooit omhelsd en mijn vader zegt nooit dat hij van me houdt.
Is dat gek?
in katwijk kan t allemaalquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En met je opa? Of is dat één en dezelfde persoon.
bertje aan het chillen van onze belastingcenten jongenquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
ey waarom is er geen familiediner meer
En anders de Sonja Barend award voor het beste interview.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:18 schreef DrDentz het volgende:
Dit programma zou een gouden televizierring moeten winnen. Johnny de Mol is hier niks bij.
Dit vind ik geen goeie opmerking, want je weet hoe de situatie in mekaar zit. Ik vind dat je er een keer over op moet houden trouwens, want je weet echt hoe het in mekaar zit.quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
En met je opa? Of is dat één en dezelfde persoon.
klote publieke omroepquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:17 schreef luckass het volgende:
[..]
bertje aan het chillen van onze belastingcenten jongen
Ben je supporter af?quote:Op maandag 19 oktober 2015 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik was vroeger een enorme Ajax fan.
Ajax behang, Ajax dekbedovertrek, Ajax pyjama.
Tegenwoordig iets minder.
Oké FireFoxquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik was vroeger een enorme Ajax fan.
Ajax behang, Ajax dekbedovertrek, Ajax pyjama.
Tegenwoordig iets minder.
maatquote:Op maandag 19 oktober 2015 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
[..]
Smiths Pomtips ofzo. 'Brosse aardappelzoutjes'
Was in de aanbieding. Flinke blunder.
Ik had meer van het Engels van George Best verwacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |