Hij laat wel zien dat hij technisch heel goed is, maar ik vind hem nog te weinig in het spel betrokken, zeker als het allemaal wat sneller gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vond hem wel erg goed. Maar ik ben ook wel gecharmeerd van dit type speler. Pröpper vind ik ook zo een speler. Deed de eerste helft echt niet heel veel goed, maar wat die de tweede helft liet zien.
Normaal was ik meegereisd, maar lig al enige tijd immobiel op de bank na een operatie. Dus maar gekeken op Fox. Geen spijt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:52 schreef tja77 het volgende:
Kutzooi, ik dacht er vandaag verstandig aan te doen om te gaan vissen.
Lekker afgesloten van de buitenwereld, telefoon niet meenemen, en dan zou ik de misselijke whatsapp berichtjes wel lezen als ik weer thuis zou zijn. Heb zowaar redelijk wat gevangen, maar toen ik thuiskwam geen enkel berichtje van zuigende Ajacieden. Toen ik de uitslag zag wist ik meteen waarom![]()
![]()
![]()
Heb net nog ff de 2e helft gekeken, en het zag er zowaar niet verkeerd uit.
Klopt. Maar de vorig jaar zo bewierookte Memphis zag je ook ooit wedstrijden niet, om het toch te beslissen. En vanuit dat oogpunt bezien vond ik Pereiro vandaag wel iets toevoegen. De vraag is hoe en waar je hem laat spelen in een systeem zoals dat vorig jaar werd gespeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij laat wel zien dat hij technisch heel goed is, maar ik vind hem nog te weinig in het spel betrokken, zeker als het allemaal wat sneller gaat.
Maar hij heeft inderdaad qua balcontrole en techniek echt wel iets bijzonders. En tegelijkertijd heeft hij ook wel iets van van Nistelrooy, qua doelgerichtheid en balvastheid. Zou hij niet als spits uit de voeten kunnen?
Heb je dat stuk op Catenaccio gelezen, trouwens? Over het nieuwe spel van PSV sinds dit seizoen? Het is duidelijk dat Pereiro is gehaald voor het nieuwe spelletje wat PSV wil spelen. Cocu wil niet meer counteren, maar verzorgder voetbal spelen. Dat gaat nog met horten en stoten, maar als je Ajax in de Arena zoek kunt spelen met balbezit, dan gaat het de goede kant op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Klopt. Maar de vorig jaar zo bewierookte Memphis zag je ook ooit wedstrijden niet, om het toch te beslissen. En vanuit dat oogpunt bezien vond ik Pereiro vandaag wel iets toevoegen. De vraag is hoe en waar je hem laat spelen in een systeem zoals dat vorig jaar werd gespeeld.
Als je zo domineert als vandaag heb je aan hem een goede. In het reactievoetbal mist hij pure snelheid.
Vroeger in de jeugd heeft hij blijkbaar in de spits gespeeld. Dus dat zou hij wel kunnen ja, maar ik zie hem liever vanaf de buitenkant komen of bijsluiten.
De Engelsen van Sky (en Mark Wotte) vonden het een overtreding. Zegt ook wel wat natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
On the side: Volgens de NOS (samenvatting) was de tackle van Veltman voor de 1-1 keurig.
Aanvoerder in spé mijn inziensquote:Op zondag 4 oktober 2015 19:01 schreef JoseArcadio het volgende:
Gefeliciteerd, volkomen verdiende overwinning. Hendrix wordt echt een geweldige speler als hij zo doorgaat.
Was het ook. Donkergeel zelfs. Maar goed, ik houd wel ban de manier van fluiten van Nijhuis, dus dan moet je ook niet zeiken als hij een keer iets te veel laat gaan bij de tegenstander.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:06 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
De Engelsen van Sky (en Mark Wotte) vonden het een overtreding. Zegt ook wel wat natuurlijk.
Ik roep het al heel lang, Hendrix wordt de nieuwe van Bommel. Je merkt het al aan hoe mensen op hem reageren. Ze vinden hem of geweldig, of ze vinden het niks. Ik ben fan van hem. Geweldige controleur die ook aanvallend behoorlijk meedoet.quote:
Heb ik nog niet gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Heb je dat stuk op Catenaccio gelezen, trouwens? Over het nieuwe spel van PSV sinds dit seizoen? Het is duidelijk dat Pereiro is gehaald voor het nieuwe spelletje wat PSV wil spelen. Cocu wil niet meer counteren, maar verzorgder voetbal spelen. Dat gaat nog met horten en stoten, maar als je Ajax in de Arena zoek kunt spelen met balbezit, dan gaat het de goede kant op.
On the side: Volgens de NOS (samenvatting) was de tackle van Veltman voor de 1-1 keurig.
Wat houdt die 7,9 van Veltman precies in?quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb ik nog niet gelezen.
Hier de statistieken van WhoScored. Ook wel leuk.
http://www.whoscored.com/Matches/956956/Live
Check het aantal passes.
7,9 overtredingen waar hij geel voor had moeten krijgen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat houdt die 7,9 van Veltman precies in?
Vind ik ook raar. Koning balverlies en ondanks dat ik Ajacied ben, vind ik hem een hele nare uitstraling hebben voor een verdediger. Beetje Mathijsen trekjes heeft ie.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Aantal goede intercepties hč. Dat hij de bal 5 keer uit schiet wordt denk ik niet meegenomen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hendrix?quote:Davy Klaassen moet zich mogelijk afmelden voor de interlands van het Nederlands elftal, aankomende week. De middenvelder van Ajax liep in de topper tegen PSV (1-2 verlies) een hersenschudding op en zal maandag overleggen met de medische staf.
Ik heb alleen gezien dat Hendrix hem met zijn voorhoofd achter op zijn hoofd raakte. Meer kan ik er niet van maken.quote:
Ik bedoel voor Oranje. Speelt al paar weken erg goed.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb alleen gezien dat Hendrix hem met zijn voorhoofd achter op zijn hoofd raakte. Meer kan ik er niet van maken.
Denk dan eerder iemand die iets aanvallender is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel voor Oranje. Speelt al paar weken erg goed.
Dan heb je niet goed geluisterd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 19:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hij pakt helaas ook net zo veel gele kaarten als Markiequote:Op zondag 4 oktober 2015 19:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik roep het al heel lang, Hendrix wordt de nieuwe van Bommel. Je merkt het al aan hoe mensen op hem reageren. Ze vinden hem of geweldig, of ze vinden het niks. Ik ben fan van hem. Geweldige controleur die ook aanvallend behoorlijk meedoet.
Als CVM is hij zeker niet minder dan Guardado. Middenveld Hendrix-Guardado-Propper is gewoon de toekomst van dit PSV.
Dat soort spelers zijn vaak kaartenmagneten. Hoort ook bij hun spel natuurlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij pakt helaas ook net zo veel gele kaarten als Markie
Op die positie met dit spel krijg je dat nogal eens ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn vaak kaartenmagneten. Hoort ook bij hun spel natuurlijk.
Lijkt me een prima speler voor Oranje op dit moment. Geweldige teamspeler, bikkelt wat af, rust aan de bal, durft zich aan te bieden onder druk, goede pass naar voren. In ieder geval eens een speler die er vol voor gaat en zijn broekje vies durft te maken. Dat mist Oranje.quote:
Ben ook benieuwd naar zijn mening over de slidings van Veltman.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:46 schreef FL_Freak het volgende:
Is tjacka ondertussen er al in geweest?
Zo'n werkpaard die je nodig hebt in je elftal die hard werkt, naast talenten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima speler voor Oranje op dit moment. Geweldige teamspeler, bikkelt wat af, rust aan de bal, durft zich aan te bieden onder druk, goede pass naar voren. In ieder geval eens een speler die er vol voor gaat en zijn broekje vies durft te maken.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima speler voor Oranje op dit moment. Geweldige teamspeler, bikkelt wat af, rust aan de bal, durft zich aan te bieden onder druk, goede pass naar voren. In ieder geval eens een speler die er vol voor gaat en zijn broekje vies durft te maken. Dat mist Oranje.
Wat heeft zo'n gast daar nu te zoeken joh? Genoeg betere middenvelders op het moment die het al niet trekken daar, laat staan zo'n gastje. Wel een leuk spelertje, daar niet van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We moeten Hendrix niet belasten met die bagger in Oranje.
Ik mis in de huidige selectie spelers die alles geven als het erom gaat. Die kunnen en vooral altijd willen knokken en de beuk erin gooien. Het gaat om de balans op het middenveld en Hendrix kan die brengen. Wie van de opgeroepen middenvelders gaat die rol nu vervullen? Afellay, Sneijder en Wijnaldum niet. Anita? Tja... Clasie is niet fit, Nigel De Jong is van de radar verdwenen. Nou dan houd je weinig gifkikkers op het middenveld over. Ik vind hem ook niet de beste middenvelder van Nederland. Maar op dit moment, in de fase waarin Oranje zit en wat er nodig is in de selectie, vind ik het best een optie om hem op te roepen op basis van wat hij liet zien tegen Manchester United en Ajax (naast het feit dat hij al langer in vorm is en stappen blijft maken).quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n gast daar nu te zoeken joh? Genoeg betere middenvelders op het moment die het al niet trekken daar, laat staan zo'n gastje. Wel een leuk spelertje, daar niet van.
Maar dit niveau haalde hij vorig jaar ook al. Hij wordt alleen niet opgesteld, maar Hendrix is voor PSV zo'n belangrijke speler dat hij eigenlijk iedere wedstrijd moet spelen. Je slachtoffert daarmee Maher, waardoor het niet snel zal gebeuren, maar het middenveld Hendrix-Guardado-Propper is met kop en schouders onze beste opstelling.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:11 schreef DuTank het volgende:
Ik vind Hendrix echt een baasje. Die gast valt me de laatste tijd echt in positieve zin op, begint echt te draaien. Lekker vegen op dat middenveld en heeft zo nu en dan ook nog een fijne pass in huis.
En eigen jeugd altijd mooi
Hendrix is heel erg voetbalslim. Dat zag je al bij zijn debuut, net zoals je dat ook bij De Vrij zag. Hij is nu? 19? Dit soort spelers worden meestal beter en beter zonder dat er echt een grens op zit. Wordt heel interessant om zijn carriére te volgen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dit niveau haalde hij vorig jaar ook al. Hij wordt alleen niet opgesteld, maar Hendrix is voor PSV zo'n belangrijke speler dat hij eigenlijk iedere wedstrijd moet spelen. Je slachtoffert daarmee Maher, waardoor het niet snel zal gebeuren, maar het middenveld Hendrix-Guardado-Propper is met kop en schouders onze beste opstelling.
Voor het seizoen al geroepen. Het is ook logisch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dit niveau haalde hij vorig jaar ook al. Hij wordt alleen niet opgesteld, maar Hendrix is voor PSV zo'n belangrijke speler dat hij eigenlijk iedere wedstrijd moet spelen. Je slachtoffert daarmee Maher, waardoor het niet snel zal gebeuren, maar het middenveld Hendrix-Guardado-Propper is met kop en schouders onze beste opstelling.
Ik wou het voor de grap nog zeggen, zo van, Blind gaat vast weer voor Ajax en roept Bazoer op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Lachwekkend dat Bazoer wordt opgeroepen voor Oranje en niet Hendrix.
Hendrix is toch ook geen basisklant, of vergis ik mij nu?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Lachwekkend dat Bazoer wordt opgeroepen voor Oranje en niet Hendrix.
Natuurlijk is het een groot talent. Beide de potentie om de top te halen maar Hendrix is al veel verder in zijn ontwikkeling. Hendrix laat al een paar seizoenen zien dat het een vaste waarde op het middenveld is. Op basis van de afgelopen topwedstrijden zoals tegen Feyenoord, Manchester United en vandaag tegen Ajax kun je bijna niet om Hendrix heen, wat een klasbak is dat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou het voor de grap nog zeggen, zo van, Blind gaat vast weer voor Ajax en roept Bazoer op.
Al vind ik Bazoer wel gewoon goed.
Je vergist je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hendrix is toch ook geen basisklant, of vergis ik mij nu?
Ik denk dat ze beiden even ver zijn eerlijk gezegd. Zijn ook andere type spelers. Maakt het moeilijk vergelijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een groot talent. Beide de potentie om de top te halen maar Hendrix is al veel verder in zijn ontwikkeling. Hendrix laat al een paar seizoenen zien dat het een vaste waarde op het middenveld is. Op basis van de afgelopen topwedstrijden zoals tegen Feyenoord, Manchester United en vandaag tegen Ajax kun je bijna niet om Hendrix heen, wat een klasbak is dat.
Maar het is wel duidelijk dat Blind een bepaalde clubvoorkeur heeft. Het hele selectie beleid van Blind is lachwekkend, als je drie wedstrijd leuk hebt gespeeld zit je er bij.
Ik volg de eredivisie niet zo heel best meer, dacht dat het nog steeds een beetje de eerste man was als er een blessure op het middenveld was.quote:
Die niet meer wordt opgeroepen nu hij een paar keer in de basis staat. Maakt verder ook niet uit, nu hebben we Tete.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Je hoeft ook geen basisklant meer te zijn, zie black card crack
8 puntenquote:Op maandag 5 oktober 2015 03:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Za 17-10-2015 20:45 PSV - Excelsior
Za 24-10-2015 19:45 FC Twente - PSV
Za 31-10-2015 20:45 De Graafschap - PSV
Zo 08-11-2015 12:30 PSV - FC Utrecht
Za 21-11-2015 20:45 Willem II - PSV
[ afbeelding ]
Het probleem is dat spelers er ook zo over denken, als ze iedere wedstrijd de concentratie en inzet kunnen opbrengen wel ja, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 06:11 schreef Gutanoth het volgende:
Met Jetro en Luuk terug straks, wordt de eredivisie onze speeltuin
Dit inderdaad. Tegen deze teams hoor je echt geen punten te verliezen als kampioenquote:Op maandag 5 oktober 2015 09:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Voor een kampioenschap is in deze reeks 15 punten wel nodig.
Vooral treurig dat we dat nu zeggen van Twente. Wat zijn die van hun voetstuk geflikkerd in een jaar tijd zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Tegen deze teams hoor je echt geen punten te verliezen als kampioen
Mwa, is wel een paar jaar overheen gegaan natuurlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2015 09:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vooral treurig dat we dat nu zeggen van Twente. Wat zijn die van hun voetstuk geflikkerd in een jaar tijd zeg.
quote:Het Eindhovens Dagblad bericht maandag dat Scamacca, die bij PSV Onder-17 speelt, binnenkort zijn zaakwaarnemer laat overkomen naar Nederland. De bedoeling is dat het nieuwe contract dan bekrachtigd wordt en dat Scamacca voor een jaar bijtekent: tot 2018. Hij tekende bij binnenkomst een overeenkomst voor tweeënhalf seizoen. Mede dankzij hem staat PSV Onder-17 bovenaan in de competitie met vijftien punten uit vijf duels en een doelsaldo van 18-0.
Scoort makkelijk, 6 uit 4 en een halve wedstrijd. Maakt ook oorlog zodat andere kunnen scoren.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iemand deze gozer al in actie gezien?
En zo ja, is het wa?
Dat is het belangrijkste wat een eventueel kampioenschap in de weg kan zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2015 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het probleem is dat spelers er ook zo over denken, als ze iedere wedstrijd de concentratie en inzet kunnen opbrengen wel ja, maar dat zal niet gebeuren.
Ik begin fan te worden van Valentijntje.quote:Hollandse School lang niet dood
Wie verketterd wil worden, moet het gesprek durven brengen op Hollandse School, balbezit en positiespel. Wie daarna het lef heeft om over buitenspelers te beginnen, tekent zijn doodvonnis.
Zo is het gesteld in ons voetballandschap, waar zogenaamde realisten hun wil graag opleggen met hun hang naar ’nieuw realisme’. Zonder met de ogen te knipperen worden de eigen cultuur en opleiding daarbij verloochend. Maar ook ’nieuw realisme’ geeft geen garanties. Zie Ajax, waar Frank de Boer meer zekerheid heeft ingebouwd. Zijn ploeg won tot dusver geen enkele topwedstrijd. Zoals altijd geven individuele kwaliteiten de doorslag.
Van de wijze waarop PSV dominant, offensief en aantrekkelijk speelde tegen Ajax, volgens de Hollandse School met vleugelspelers, ging het hart sneller kloppen. De demonstratie van de ploeg van Phillip Cocu in de vaderlandse topper was om van te likkebaarden. Positiespel zoals Ajax het graag wil, maar waarvan het mijlenver is verwijderd. Dat het in grote wedstrijden kan met balbezitpercentages van 60 tegen 40 bewees PSV bij Ajax en na rust tegen CSKA Moskou.
Uitgerekend buitenspeler Gaston Pereiro onderstreepte het bestaansrecht van de Hollandse School. Dat hij de Uruguayaanse nationaliteit bezit, is niet het probleem van Cocu en PSV.
Dat Nederlandse spelers moeite hebben met de Hollandse School op het hoogste niveau ligt meer op het bordje van bondscoach Danny Blind. Al zou Blind de kwaliteiten van Kazachstan en het al geplaatste Tsjechië overschatten als hij zijn voetbalvisie overboord gooit en teruggrijpt naar het nieuwe evangelie van zijn oude leermeester Louis van Gaal.
Desondanks beleefde Blind een gruwelijk weekeinde voordat zijn internationals zich vandaag melden. Blinds hofleveranciers kregen er ongenadig van langs. Ajax liep met vijf geselecteerden bijna 90 minuten hijgend en puffend achter PSV (twee internationals) aan. Newcastle United werd met vier internationals compleet ondersteboven gekegeld door Manchester City terwijl Arsenal kat en muis speelde met Manchester United met Daley Blind en Memphis in de basis.
Blinds hang naar Ajax wordt hem met zijn tweede selectie ernstig kwalijk genomen. Zelfs door Cocu (PSV) en Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst. Terecht reageerden beiden geërgerd over het ontbreken van communicatie met de bondscoach. Juist omdat Ajax-trainer Frank de Boer als Blinds klankbord fungeert. Iemand aan wie Blind zelfs vraagt of hij Anwar El Ghazi mag bellen om te selecteren. In die context had Blind ook een belletje moeten plegen naar Cocu om zich te informeren over de middenvelders Davy Pröpper en Jorrit Hendrix. In plaats van weer een belletje naar Ajax om Riechedly Bazoer op te roepen als vervanger voor Davy Klaassen. De twee PSV’ers lieten namelijk zien dat de Hollandse School niet dood en begraven is. Je kan er nog toppers mee winnen. Ook tegen hofleverancier Ajax.
Alleen vind ik Pereiro als buitenspeler 'Hollandse school' echt een slecht voorbeeld.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik begin fan te worden van Valentijntje.
Tja. Dat jij dat gevoel hebt, dat snap ik wel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is wel allemaal héél erg hosanna in de media vandaag zeg. En wat ik van de commentaren van Bruma en Pröpper zag lopen die ook weer met hun hoofd in de wolken.
Begrijp me niet verkeerd, het resultaat is prima, winnen bij Ajax uit is altijd een prima resultaat maar het kostte nog genoeg kruim en je wint uiteindelijk op 2 bevliegingen van Pereiro. Als team was PSV maar mondjesmaat in staat om het vele balbezit om te zetten in echte kansen.
Ik heb gisteren echt geen moment het idee gehad dat ik naar 'heel goed voetbal' zat te kijken of 'de hele wedstrijd het gevoel gehad dat het wel goed zou komen' om maar eens naar het commentaar van staf en spelers te verwijzen
Ik ben blij dat we het eens zijn!quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tja. Dat jij dat gevoel hebt, dat snap ik wel.
Je weet toch dat voetbal opportunisme is. De ene week ben je de held de andere week de schlemiel.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is wel allemaal héél erg hosanna in de media vandaag zeg. En wat ik van de commentaren van Bruma en Pröpper zag lopen die ook weer met hun hoofd in de wolken.
Begrijp me niet verkeerd, het resultaat is prima, winnen bij Ajax uit is altijd een prima resultaat maar het kostte nog genoeg kruim en je wint uiteindelijk op 2 bevliegingen van Pereiro. Als team was PSV maar mondjesmaat in staat om het vele balbezit om te zetten in echte kansen.
Ik heb gisteren echt geen moment het idee gehad dat ik naar 'heel goed voetbal' zat te kijken of 'de hele wedstrijd het gevoel gehad dat het wel goed zou komen' om maar eens naar het commentaar van staf en spelers te verwijzen
Hij is irritant. Loopt een beetje rond als een vedette, maar heeft wel alles over voor zijn teamgenoten. Waar eerst gedacht werd dat hij voordeel had met zijn fysiek, is het met name het technische gedeelte waar hij momenteel in uitblinkt. Natuurlijk helpt het wanneer je een bal heel goed kan afschermen, maar hij doet er iets goeds mee.quote:Op maandag 5 oktober 2015 15:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Iemand deze gozer al in actie gezien?
En zo ja, is het wa?
Ik snap de vergelijkingen ook wel tussen Scamacca en Ibrahimovic. Waar je verwacht dat ze vooral een fysiek voordeel hebben verrassen ze juist met een geweldige technische begaafdheid.quote:Op maandag 5 oktober 2015 19:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij is irritant. Loopt een beetje rond als een vedette, maar heeft wel alles over voor zijn teamgenoten. Waar eerst gedacht werd dat hij voordeel had met zijn fysiek, is het met name het technische gedeelte waar hij momenteel in uitblinkt. Natuurlijk helpt het wanneer je een bal heel goed kan afschermen, maar hij doet er iets goeds mee.
Het jammerlijke hiervan is dat Piroe niet meer uit de verf komt. Die heeft ook nog steeds geen contract getekend. Dat is een Nederlander die ik er heel hoog op had staan en die zijn plekkie ingenomen ziet door Scamacca.
Niet echt een boeiend stukje, behalve dan dit gedeelte. Hier ben ik het wel mee eens.quote:Op maandag 5 oktober 2015 16:30 schreef Cavaliers het volgende:
In die context had Blind ook een belletje moeten plegen naar Cocu om zich te informeren over de middenvelders Davy Pröpper en Jorrit Hendrix. In PLAATS van weer een belletje naar Ajax om Riechedly Bazoer op te roepen als vervanger voor Davy Klaassen.
Piroe zou na een goed seizoen in de C1 bij Feyenoord een jaartje in de B2 komen, omdat in de B1 al 2 goede spitsen liepen. Dat accepteerde hij niet en daarom ging ie naar jullie. Volgens mij kwam ie 2 jaar eerder pas van NEC naar Feyenoord, dus als je niet oppast is ie bij jullie ook zo weer weg als het hem niet bevalt.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Piroe is die ene die van Feyenoord kwam toch? Lijkt me er wel een om in de gaten te houden in ieder geval. In meerdere opzichten. Heeft Feyenoord ook niet al te netjes verlaten als ik het me gked kan herinneren.
Da's die van Feyenoord ja. ManCity zat daar al een poosje achteraan. Die Sidibe is ook erg goed. Fernandes trouwens ook.quote:Op maandag 5 oktober 2015 20:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap de vergelijkingen ook wel tussen Scamacca en Ibrahimovic. Waar je verwacht dat ze vooral een fysiek voordeel hebben verrassen ze juist met een geweldige technische begaafdheid.
Piroe is die ene die van Feyenoord kwam toch? Lijkt me er wel een om in de gaten te houden in ieder geval. In meerdere opzichten. Heeft Feyenoord ook niet al te netjes verlaten als ik het me gked kan herinneren.
In o17 zit sowieso wel wat talent. Ook in o16 zitten een paar ruwe diamantjes. Vooral van Sidibe heb ik hoge verwachtingen. In hoeverre je dat van een 14-jarige kan/mag hebben natuurlijk
Ja maar jonguh, die krijgen toch geen kans in het eerste!!11!!! Kut koop club p$v, lampjes!!1!!!1quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's die van Feyenoord ja. ManCity zat daar al een poosje achteraan. Die Sidibe is ook erg goed. Fernandes trouwens ook.
PSVquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
VoetbalWaar je verwacht klop te krijgen van Ajax omdat je met een gemankeerd elftal naar Amsterdam moet en vervolgens gewoon terecht wint met goed veldspel.
Het moet vooral tegen de kleintjes wat beter worden (en de uitduels natuurlijkquote:
Toen ik hoorde dat Lestienne niet mee deed had ik zoiets van: "Daar gaat de laatste kans op een verrassing...". Dat liep gelukkig heel anders.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
VoetbalWaar je verwacht klop te krijgen van Ajax omdat je met een gemankeerd elftal naar Amsterdam moet en vervolgens gewoon terecht wint met goed veldspel.
Pereiro is in ieder geval doeltreffend, technisch vaardig en balvast. Zou een fantastische Ajax-spits zijn.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Lestienne niet mee deed had ik zoiets van: "Daar gaat de laatste kans op een verrassing...". Dat liep gelukkig heel anders.
Op dat moment begon ik hele andere plannen te maken voor mn zondagmiddag, gelukkig besloot ik toch maar te kijken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen ik hoorde dat Lestienne niet mee deed had ik zoiets van: "Daar gaat de laatste kans op een verrassing...". Dat liep gelukkig heel anders.
quote:Gastķn Pereiro had een paar maanden nodig om te acclimatiseren, maar zondag beleefde de Uruguayaan zijn definitieve doorbraak. Met twee treffers schoot hij PSV naar een verdiende overwinning tegen Ajax. Voor technisch directeur Marcel Brands komt dat, ondanks de lastige aanloopperiode van de jongeling, niet als een verrassing. “Je voelt op een gegeven moment aan welke spelers later op een goed niveau in Europa zullen spelen”, zegt hij in het Algemeen Dagblad.
Brands zag Pereiro voor het eerst ‘live’ aan het werkt tijdens de Zuid-Amerikaanse jeugdkampioenschappen. “Bij dit kampioenschap in januari had ik twee namen opgeschreven. De ene was Pereiro en de andere Ángel Correa van Argentinië, die nu bij Atlético Madrid speelt”, vertelt hij. Brands was echter niet de enige: diverse Europese clubs toonden interesse in de aanvaller van (toen nog) Nacional.
Clubs uit grotere competities wilden hem echter eerst op huurbasis elders stallen en daar had Pereiro geen zin in. PSV werd daardoor een concrete optie. De inmenging van Luis Suárez gaf het beslissende zetje. “Die adviseerde de Eredivisie en PSV. En nu gaan we zien of er allemaal uit komt wat er in potentie”, stelt de tevreden td, die ook nog kort iets kwijt wil over het karakter van de jonge aanvaller. “Hij komt niet uit de onderkant van de maatschappij, maar uit een normaal gezin met normale ouders. Hij is ook redelijk intelligent.”
Rekik is gewoon niveau Eredivisie. Niets om je voor te schamen, natuurlijk, maar zodra je een niveau hoger gaat spelen dan kom je jezelf tegen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
En Rekikiki van de week:
Karim Rekik kan zaterdag beter niet de kranten in Frankrijk openslaan. De twintigjarige verdediger van Olympique Marseille krijgt bakken met kritiek over zich heen.
Rekik wordt bestempeld als een 'mislukking' en 'miskoop' door Jean-Michel Larqué. De oud-international van Frankrijk en inmiddels journalist haalt snoeihard uit in RMC. "Rekik is één grote catastrofe!", klinkt het. "Hij ziet er niet eens uit als een voetballer. Het maakt er een rotzooi van. Ik weet niet waar hij vandaan komt, ik kende hem niet en ik ben bang dat ik hem niet wíl leren kennen."
Ondanks de kritiek werd Rekik wel opgenomen in de Oranje-selectie van Danny Blind. "Maar in welke staat is die ploeg? Ze worden in eigen huis verslagen door IJsland", besluit Larqué, die in Frankrijk wel vaker opzien baart met opmerkelijke uitspraken en harde uithalen.
Rekik maakte in de zomer de overstap van Manchester City naar Marseille. De laatste twee seizoenen speelde hij op huurbasis bij PSV. Met de Eindhovenaren kroonde de jonge verdediger zich in april tot landskampioen. Met Marseille beleeft Rekik een zéér matige start van het seizoen in de Ligue 1.
Of een week eerder:
Karim Rekik is nog altijd blij dat hij naar Olympique Marseille is overgestapt. De verdediger speelde de voorbije twee seizoenen bij PSV, dat hem van Manchester City huurde.
"Ik ben hier op mijn plek, het spelen in de Franse competitie vraagt wat anders van me", citeert Voetbal International Rekik van de clubsite. "Het team waar ik deel van uitmaak, is sterker dan PSV en we kunnen daarom ook verder reiken in de Europa League."
Donderdag treffen Rekik en co Slovan Liberec in de Europa League. Na de verrassende nederlaag in de competitie tegen Angers wil L'OM zich herpakken. Rekik zat tijdens dat duel op de tribune. "Als speler heb je niet veel tijd om stil te staan bij een nederlaag. We spelen dit seizoen erg veel wedstrijden en dat impliceert dat je er af en toe eentje moet missen", aldus Rekik.
"Winnen is geen must ( nee verloren kut) , maar toch is het een belangrijk duel omdat we bij een zege op zes punten komen", besluit Rekik.
volgens mij waren ze in het begin juist tevreden met hemquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
En Rekikiki van de week:
Karim Rekik kan zaterdag beter niet de kranten in Frankrijk openslaan. De twintigjarige verdediger van Olympique Marseille krijgt bakken met kritiek over zich heen.
Rekik wordt bestempeld als een 'mislukking' en 'miskoop' door Jean-Michel Larqué. De oud-international van Frankrijk en inmiddels journalist haalt snoeihard uit in RMC. "Rekik is één grote catastrofe!", klinkt het. "Hij ziet er niet eens uit als een voetballer. Het maakt er een rotzooi van. Ik weet niet waar hij vandaan komt, ik kende hem niet en ik ben bang dat ik hem niet wíl leren kennen."
Ondanks de kritiek werd Rekik wel opgenomen in de Oranje-selectie van Danny Blind. "Maar in welke staat is die ploeg? Ze worden in eigen huis verslagen door IJsland", besluit Larqué, die in Frankrijk wel vaker opzien baart met opmerkelijke uitspraken en harde uithalen.
Rekik maakte in de zomer de overstap van Manchester City naar Marseille. De laatste twee seizoenen speelde hij op huurbasis bij PSV. Met de Eindhovenaren kroonde de jonge verdediger zich in april tot landskampioen. Met Marseille beleeft Rekik een zéér matige start van het seizoen in de Ligue 1.
Of een week eerder:
Karim Rekik is nog altijd blij dat hij naar Olympique Marseille is overgestapt. De verdediger speelde de voorbije twee seizoenen bij PSV, dat hem van Manchester City huurde.
"Ik ben hier op mijn plek, het spelen in de Franse competitie vraagt wat anders van me", citeert Voetbal International Rekik van de clubsite. "Het team waar ik deel van uitmaak, is sterker dan PSV en we kunnen daarom ook verder reiken in de Europa League."
Donderdag treffen Rekik en co Slovan Liberec in de Europa League. Na de verrassende nederlaag in de competitie tegen Angers wil L'OM zich herpakken. Rekik zat tijdens dat duel op de tribune. "Als speler heb je niet veel tijd om stil te staan bij een nederlaag. We spelen dit seizoen erg veel wedstrijden en dat impliceert dat je er af en toe eentje moet missen", aldus Rekik.
"Winnen is geen must ( nee verloren kut) , maar toch is het een belangrijk duel omdat we bij een zege op zes punten komen", besluit Rekik.
En zelfs in de eredivisie vond ik hem behoorlijk matig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 16:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Rekik is gewoon niveau Eredivisie. Niets om je voor te schamen, natuurlijk, maar zodra je een niveau hoger gaat spelen dan kom je jezelf tegen.
Hij lijkt zijn beperkingen dit seizoen te kennen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij waren ze in het begin juist tevreden met hem
Bruma begint zich trouwens te ontwikkelen tot een degelijke solide Eredivisie-verdediger. En daar zijn er maar weinig van
Nou, om eerlijk te zijn kan ik geen 3 cv's noemen die vorig seizoen beter waren in de Eredivisie. Dat zegt niets natuurlijk, maar om nou te doen alsof hij het hier niet goed gedaan heeft is natuurlijk bullshit.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
En zelfs in de eredivisie vond ik hem behoorlijk matig.
Hij ziet er alleen goed uit, GROOT STERK UITSTRALING.
En teksten alsof hij de vedette van NL is.
Op die leeftijd met zo'n publiek op dat moment had ik 't ook gedaan. Naja misschien ook niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond de speech van Van Gaal op het balkon in Duitsland nog minder genant dan dit..
Valt ook wel mee hoor. Qua body is Jordy de Wijs veel verder. Dat is pas een beest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
En zelfs in de eredivisie vond ik hem behoorlijk matig.
Hij ziet er alleen goed uit, GROOT STERK UITSTRALING.
En teksten alsof hij de vedette van NL is.
Die sport extra veel op zijn vriendin denk ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor. Qua body is Jordy de Wijs veel verder. Dat is pas een beest.
Ik bid tot de voetbalgoden dat hij ook goed kan voetballen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Valt ook wel mee hoor. Qua body is Jordy de Wijs veel verder. Dat is pas een beest.
Dat sowieso ja. Wat een heerlijk wijf heeft ie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die sport extra veel op zijn vriendin denk ik
Als ze ook nog eens leuk zou zijn, met leuk bedoel ik dan slim, gevat, grappig, intelligent, de hele reutemeteut. Kans is meestal klein, maar alles kan en ik ken 'r nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:42 schreef Ramboetan het volgende:
Dat is leuk om mee in bed te liggen, maar die ben je hoogstwaarschijnlijk na een maandje wel beu.
Goedkoop paupervolk. Wat wil je ook met zo'n namen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:42 schreef rubbereend het volgende:
https://instagram.com/rachellvangool/
Waarom niet? Dat is juist het probleem met alle verdedigers in Nederland, van die dunne ventjes die niks bij te zetten hebben tegen een grote spits. Een type Jaap Stam hebben we niet meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 22:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dat lijf van die de Wijs, dat is toch geen voetballijf man, die moet gaan rugbyen.
Omdat er ook nog zoiets is als nuance en uitersten.quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is juist het probleem met alle verdedigers in Nederland, van die dunne ventjes die niks bij te zetten hebben tegen een grote spits. Een type Jaap Stam hebben we niet meer.
Dat valt ook wel mee hoor. Je kunt behoorlijk explosief zijn als je gespierd bent. Je haalde eerder al rugby spelers aan, die zijn ook erg snel. Een CV hoeft bovendien geen marathon te lopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 07:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Omdat er ook nog zoiets is als nuance en uitersten.
De Wijs is op een totaal verkeerde manier gespierd. Een lijf zoals Depay of vd Wiel is functioneel sterk, de Wijs is gewoon breed om het breed zijn. Dan lever je zoveel in aan wendbaarheid en snelheid dat je daar last van hebt, ook als CV.
Dit dus, er zijn rugbyspelers van 1.90 mtr en meer dan 100 kg die de 100 meter onder de 11,5 seconde lopen. Iemand kan gespierd zijn maar toch lichtvoetig.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:48 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee hoor. Je kunt behoorlijk explosief zijn als je gespierd bent. Je haalde eerder al rugby spelers aan, die zijn ook erg snel. Een CV hoeft bovendien geen marathon te lopen.
Dat zegt toch ook weinig als je daarbij niet echt wendbaar bent.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, er zijn rugbyspelers van 1.90 mtr en meer dan 100 kg die de 100 meter onder de 11,5 seconde lopen. Iemand kan gespierd zijn maar toch lichtvoetig.
twitter:elroottenhof twitterde op woensdag 07-10-2015 om 14:09:31Heerlijke tackle! #teamhendrix http://t.co/UtdUmbky4X reageer retweet
Ah daar istie danquote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:elroottenhof twitterde op woensdag 07-10-2015 om 14:09:31Heerlijke tackle! #teamhendrix http://t.co/UtdUmbky4X reageer retweet
quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef karton2 het volgende:
Heeft iemand een gif van die tackle van Hendrix op Fischer rond de 60ste minuut?
En als Veltman hetzelfde doet dan is het een overtreding!!!!1!!!1!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:38 schreef BeamofLight het volgende:
Deed ie netjes ja, met zijn hak. En gelijk de voortzetting zelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En als Veltman hetzelfde doet dan is het een overtreding!!!!1!!!1!!!nee dan breekt ie zijn eigen beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, Hendrix wordt echt een grote, dit was een stevige tackle, maar aan alles zie je dat hij exact weet wat hij doet. Geniale actie, mag wat mij betreft voor eeuwig in de OP.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:05 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee dan breekt ie zijn eigen been
Die vergelijking met rugby slaat natuurlijk nergens op, dat is een hele ander manier van snel en wendbaar zijn als bij voetbal.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook weinig als je daarbij niet echt wendbaar bent.
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 16:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En als Veltman hetzelfde doet dan is het een overtreding!!!!1!!!1!!!Haha clown.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 07-10-2015 om 20:27:29#PSV'ers Sam Lammers (3 goals) en Steven Bergwijn (2 goals) hebben zich bij Oranje -19 lekker kunnen uitleven: 9-0 winst op Gibraltar -19. reageer retweet
Lichtvoetig is toch hetzelfde als wendbaar?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zegt toch ook weinig als je daarbij niet echt wendbaar bent.
Laat lekker trollen, als je naar rugby/american football kijkt, zijn die gasten ook super wendbaar. Dat moeten ze ook wel zijn, want dat hele spelletje bestaat uit 100 meter rennen en alles/iedereen ontwijkenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 20:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lichtvoetig is toch hetzelfde als wendbaar?
Daarnaast: in het centrum heb je voldoende aan 1 snelle jongen. Moet de ander wel goed positie kiezen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laat lekker trollen, als je naar rugby/american football kijkt, zijn die gasten ook super wendbaar. Dat moeten ze ook wel zijn, want dat hele spelletje bestaat uit 100 meter rennen en alles/iedereen ontwijken
En hoe snel en wendbaar zijn zij met een bal aan de voet, zeg maar zo'n beetje de essentie van voetbal?quote:Op woensdag 7 oktober 2015 14:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit dus, er zijn rugbyspelers van 1.90 mtr en meer dan 100 kg die de 100 meter onder de 11,5 seconde lopen. Iemand kan gespierd zijn maar toch lichtvoetig.
Dat is toch iets heel anders man. Die mannen moeten wel wendbaar zijn, maar hoe vaak heb jij een rugbyspeler kort zien draaien met de bal aan de voet? Bovendien spelen die tegen mensen met dezelfde bouw, dus ondervinden ze geen nadeel van hun eigen plompheid.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Laat lekker trollen, als je naar rugby/american football kijkt, zijn die gasten ook super wendbaar. Dat moeten ze ook wel zijn, want dat hele spelletje bestaat uit 100 meter rennen en alles/iedereen ontwijken
Ja, je hebt ook maar 1 speler nodig die goals kan maken, als de rest altijd alles goed doet. Maar ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 08:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarnaast: in het centrum heb je voldoende aan 1 snelle jongen. Moet de ander wel goed positie kiezen natuurlijk.
Nou is het verschil tussen mijn competitie en de eredivisie misschien wel erg groot, maar ik ben een laatste man en ,al zeg ik het zelf, flink buff (1,83m 100kg 10% vet). Er zijn maar weinig spitsen die me voorbij komen, vaak zijn dat snelle lichte jongens. probeer jij eens een kerel van 100kg van de bal af te krijgen als je zelf 65 weegtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders man. Die mannen moeten wel wendbaar zijn, maar hoe vaak heb jij een rugbyspeler kort zien draaien met de bal aan de voet? Bovendien spelen die tegen mensen met dezelfde bouw, dus ondervinden ze geen nadeel van hun eigen plompheid.
[..]
Ja, je hebt ook maar 1 speler nodig die goals kan maken, als de rest altijd alles goed doet. Maar ja.
Als je op het gemiddelde amateurveld rondkijkt, dan is al direct duidelijk dat je geen vergelijking moet maken met het fysiek wat je daar ziet en in de Eredivisie.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou is het verschil tussen mijn competitie en de eredivisie misschien wel erg groot, maar ik ben een laatste man en ,al zeg ik het zelf, flink buff (1,83m 100kg 10% vet). Er zijn maar weinig spitsen die me voorbij komen, vaak zijn dat snelle lichte jongens. probeer jij eens een kerel van 100kg van de bal af te krijgen als je zelf 65 weegtDaarnaast is mijn formaat perfect om de bal af te schermen en mocht er een spitsje toch voorbij komen, kan ik hem halverwege onze helft afstoppen met een goede sliding/schouderduw. Een centrale verdediger hoeft niet te dribbelen, die moet de aanvallers uitschakelen en de bal afspelen naar de backs of middenvelders
1,98 - 132kg - 8%quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou is het verschil tussen mijn competitie en de eredivisie misschien wel erg groot, maar ik ben een laatste man en ,al zeg ik het zelf, flink buff (1,83m 100kg 10% vet). Er zijn maar weinig spitsen die me voorbij komen, vaak zijn dat snelle lichte jongens. probeer jij eens een kerel van 100kg van de bal af te krijgen als je zelf 65 weegtDaarnaast is mijn formaat perfect om de bal af te schermen en mocht er een spitsje toch voorbij komen, kan ik hem halverwege onze helft afstoppen met een goede sliding/schouderduw. Een centrale verdediger hoeft niet te dribbelen, die moet de aanvallers uitschakelen en de bal afspelen naar de backs of middenvelders
Lekker he, zo'n bak frietvet leegdrinken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:11 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
1,68 - 152kg - 65%
Come at me bro
je gebruikt vast veel cretanine en shakes om zo lichaam te bereiken?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Cretanine? Hier spreekt een kenner.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
je gebruikt vast veel cretanine en shakes om zo lichaam te bereiken?
Creatine doe ik niet aan (op de geringe hoeveelheid creatine die uiteraard in pre-workout verwerkt zit) .quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
je gebruikt vast veel cretanine en shakes om zo lichaam te bereiken?
sorry dat ik iets verkeerd spel. maar durf wel te zeggen dat ik een kenner ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cretanine? Hier spreekt een kenner.
Dat is de tackle die ik zocht inderdaad. Perfecte uitvoering.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah daar istie danIemand vroeg om deze beelden geloof ik.
[..]
Waarom reageer je dan niet op mij met je Suggererende domme opmerkingen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
sorry dat ik iets verkeerd spel. maar durf wel te zeggen dat ik een kenner ben.
Niet helemaal waar. Nou woog ik destijds 81 kg (1,81m), maar in de duels legde ik het slechts heel zelden af. Juist door een combinatie van kracht, balans, snelheid van handelen en slimheid. Gewicht is een voordeel, maar kan net zo goed een nadeel zijn op het moment dat je niet meer perfect staat. En de spits bepaalt nog altijd de richting.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Omdat je onzin uitkraamt qua stats. Met een lichaamsgewicht van 100kg met 10% bf bij een lengte van 1.83 zit je op een FFMI van 26,6. Dit is naturel niet haalbaar. Dan zou je meer moeten gebruiken dan shakes.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan niet op mij met je Suggererende domme opmerkingen?
Als maar een speler top is, dan is die gewoon uit te schakelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja, je hebt ook maar 1 speler nodig die goals kan maken, als de rest altijd alles goed doet. Maar ja.
Ach, laat het 95-98 kg zijn met 11-12% vetquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Omdat je onzin uitkraamt qua stats. Met een lichaamsgewicht van 100kg met 10% bf bij een lengte van 1.83 zit je op een FFMI van 26,6. Dit is naturel niet haalbaar. Dan zou je meer moeten gebruiken dan shakes.
Tuurlijk man. Dat is Mr Olympia materiaal met zulke stats. Pics or it didn't happen.quote:
Joh, je weet toch dat deze user bijna dagelijks een regeltje onzin in dit topic komt dumpen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Dat is Mr Olympia materiaal met zulke stats. Pics or it didn't happen.
True.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Joh, je weet toch dat deze user bijna dagelijks een regeltje onzin in dit topic komt dumpen.
Dat er pro bodybuilder op het veld staat of een redelijk gespierd iemand. Anders heb ik ook nog een paar mooie anecdotes.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, laat het 95-98 kg zijn met 11-12% vetWat verandert dat aan het doel van het verhaal ?
Amen. Ik ben ook een serieuze bodybuilder geweest met 128kg na 7 jaar training. Nu 92kg en gewoon happy met hoe ik ben. Tijdens een squat van 200kg van alles in mn knie afgescheurdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:58 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, 99% van die muscleboys zijn obsessed met hun lijfje en liegen er graag een procentje vet of wat kilootjes spier bij.
Hoort er gewoon bij. Ik ben dik tevreden met 1.85 en 90 kilo, zo lang er zich nergens vet ophoopt. Toen ik nog serieus met sport bezig was boeide het me wel, maar nu kan het me niet meer zo veel schelen, als ik me er maar goed bij voel.
Als ik nu naar de sportschool ga dan is het omdat het weer te klote is om buiten te gaan fietsen/rennen. Al in geen jaren meer een gewicht aangeraakt.
Ach, ik heb met jongens getraind die nu wel echt mee zouden kunnen doen aan wedstrijden (geen idee of ze natty zijn) en die zaten ook in mijn elftalquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:44 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat er pro bodybuilder op het veld staat of een redelijk gespierd iemand. Anders heb ik ook nog een paar mooie anecdotes.
Bodybuilden deed ik niet, maar bij de club was het gewoon verplicht om naast de veldtrainingen serieus met een schema bezig te zijn om alle spiergroepen functioneel op niveau te krijgen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Amen. Ik ben ook een serieuze bodybuilder geweest met 128kg na 7 jaar training. Nu 92kg en gewoon happy met hoe ik ben. Tijdens een squat van 200kg van alles in mn knie afgescheurdHet is wel prima zo.
Ga lekker naar Klaagbaak ofzoquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ga lekker naar het body builder topic ofzo
dat bedoel jequote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:47 schreef FL_Freak het volgende:
Ga lekker naar het body builder doping topic ofzo
Anabolen zijn net zo goed dopingquote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
doping is heel wat anders dan anabole steroīden, ik ga er vanuit dat je daar op doelt
Pics.quote:
pics.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Florian Jozefzoon verlengt tot zomer 2017
PSV en Florian Jozefzoon zijn een contractverlenging tot medio 2017 met elkaar overeengekomen. Donderdagmiddag zette de vleugelspeler zijn handtekening onder het contract, waarmee hij zijn verbintenis met één seizoen verlengt. Jozefzoon herstelt momenteel van een knieblessure.
Belangrijk aandeel in kampioensjaar
Florian Jozefzoon kwam in de zomer van 2013 van RKC Waalwijk over naar PSV en tekende toen een contract tot 2016. Sinds die tijd groeide hij uit tot een speler die zich vooral presenteerde tijdens topwedstrijden. Zo was Jozefzoon in het kampioensjaar, vorig seizoen, op bezoek bij Ajax beslissend met een doelpunt (1-3) en gaf hij de beslissende assist op Memphis tegen Feyenoord (4-3). In totaal speelde hij tot nu toe 31 competitieduels voor PSV, waarin hij viermaal trefzeker was. In de winterstop van het vorige seizoen raakte hij ernstig geblesseerd aan zijn knie, waarvan het herstel zich momenteel in de laatste fase bevindt.
Reactie Jozefzoon
“Er spreekt veel vertrouwen uit vanuit PSV dat ik een extra jaar krijg om weer helemaal terug te komen”, verklaarde Jozefzoon voor de camera van PSV TV. “En die kans grijp ik met beide handen. Ik ga me volledige focussen op mijn comeback om zo goed en zo snel als mogelijk weer terug te komen.” De eerste stap daartoe zette Jozefzoon donderdagmiddag al in een besloten wedstrijden tegen Lokeren (1-1). Jozefzoon speelde de hele eerste helft. “Het is natuurlijk fantastisch om weer terug te zijn op het veld en ik heb er geen last of wat dan ook aan overgehouden. Het was heerlijk.”
Goed nieuws. Toch een fijne pinchhitter om achter de hand te hebben.quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
doping is heel wat anders dan anabole steroīden, ik ga er vanuit dat je daar op doelt
Echt hč. Al dat spierpomp volk met hun onrealistische beeld van waar ze mee bezig zijn.... Nee het is heel normaal om 30 kilo spieren te kweken in 2 weken tijd.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat heel PSV een test/tren kuurtje met een d-bol kickstart neemt.
Beginnersgains man!quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Echt hč. Al dat spierpomp volk met hun onrealistische beeld van waar ze mee bezig zijn.... Nee het is heel normaal om 30 kilo spieren te kweken in 2 weken tijd.
Drugs man.quote:
Ik heb ook een tijdje bij zo'n oldschool ijzeren honk gezeten, wat een beesten kwamen daarquote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Drugs man.
Echt, toen ik stopte met voetbal ben ik bij een fitnesstentje in Veldhoven terecht gekomen, wat daar allemaal voor spiergeilende debielen rondliepen. Kwam er om de zoveel tijd een nieuwe bij hetzelfde kliekje en in een halfjaar zag hij er dan uit als Schwarzenegger. Nee echt, gewoon 4x in de week anderhalf uur fitnessen en dan gaat dat vanzelf.
Flikker toch op man. Idioten. En op de hometrainer kunnen ze nog geen half uur 100RPM maken, want dan vallen ze dood van hun zadel.
Sowieso, die sportschool was echt een verzameling drugsdealers, huurmoordenaars en mafia bijelkaar. Nu kan ik gewoon bij mijn werkgever fitnessen, veel relaxter, gratis en normaal volk om me heen. En perfecte begeleiding als ik daar behoefte aan zou hebben.
Ow. En Jozefzoon. Geweldige 12e man voor PSV. Natuurlijk geen basisvolk, maar hij bewijst zijn dienst regelmatig als hij speelt.
Al scoort Rai Vloet 100x in nietszeggende potjes, ik wil hem niet in PSV 1 zien. Vreselijke gast en hij kan ook nog eens niet voetballen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje bij zo'n oldschool ijzeren honk gezeten, wat een beesten kwamen daar. Maar dat was bijna allemaal wel vriendelijk volk wat graag tips gaf bij oefeningen.
Overigens, Rai Vloet scoorde in het supergeheime duel met Lokeren, goeie zaak.
In het verleden vaak een leuke invaller geweest idd. Hoe hij het nu oppakt als hij weer fit is zien we dan wel weer.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:03 schreef BadderHaring het volgende:
Ow. En Jozefzoon. Geweldige 12e man voor PSV. Natuurlijk geen basisvolk, maar hij bewijst zijn dienst regelmatig als hij speelt.
What's wrong with that guy?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 19:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Al scoort Rai Vloet 100x in nietszeggende potjes, ik wil hem niet in PSV 1 zien. Vreselijke gast en hij kan ook nog eens niet voetballen.
Badder kent iedereen en vindt het allemaal kut gassies. Zal 'm wel eens voorbij zijn gelopen zonder hoi te zeggenquote:
Ook Vloet vond de ontmoeting met down-kinderen niet zo amusant blijkbaar.quote:
Is ook erg confronterend voor Vloet als je zo een vader hebt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook Vloet vond de ontmoeting met down-kinderen niet zo amusant blijkbaar.
wat?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 17:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is ook erg confronterend voor Vloet als je zo een vader hebt.
okéquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Yo boertjes....terecht gewonnen in de ArenA dus goed gedaan maarre je weet: 1 zwaluw maakt nog geen zomer en er is nog een return in Eindhoven i.c.m. nog vele andere wedstrijden waarbij wij aan het einde in mei 2016? gewoon weer de landstitel gaan opeisen.
ik hoop t nie man zou egt balen voor ons zijn kampioenschap was kei vet willen we nog wel weerquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Yo boertjes....terecht gewonnen in de ArenA dus goed gedaan maarre je weet: 1 zwaluw maakt nog geen zomer en er is nog een return in Eindhoven i.c.m. nog vele andere wedstrijden waarbij wij aan het einde in mei 2016? gewoon weer de landstitel gaan opeisen.
Is de wedstrijd in Eindhoven tegelijkertijd met andere wedstrijden van PSV? Dat is competitievervalsing!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
Oh, net als vorig seizoen bedoel je?quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 16:46 schreef Iwanius het volgende:
lekker hengelen met dat getroll.quote:
mwah, je vangt er ook weer minder geld voorquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker hengelen met dat getroll.
mooi trouwens dat onze internationals komende zomer rust krijgen
Het is opzich ook niet verkeerd dat ze wat langer uit de picture blijven en misschien dan een jaartje langer blijven.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, je vangt er ook weer minder geld voor
Mwah ik denk dat we pas over 3 jaar moeten cashen, alleen met Willems is het jammer.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, je vangt er ook weer minder geld voor
Er werd net bij de tafel van Kees (imo terecht) opgemerkt dat zo gauw Willems terug is het centrum waarschijnlijk bestaat uit van Dijk/Riedewald. Niet omdat Bruma zoveel minder is dan Riedewald, maar wel omdat Riedewald linksbenig is. van Dijk wat mij betreft nu al onmisbaar achterin. Die jongen voegt op alle fronten zoveel meer toe dan wie dan ook op die positie.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat we pas over 3 jaar moeten cashen, alleen met Willems is het jammer.
Sowieso gaan we niet veel internationals krijgen die echt in de picture zouden spelen, hoogstens Willems dus en Bruma. De rest zou meegaan als reserve
De Vrij? BMI?quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er werd net bij de tafel van Kees (imo terecht) opgemerkt dat zo gauw Willems terug is het centrum waarschijnlijk bestaat uit van Dijk/Riedewald. Niet omdat Bruma zoveel minder is dan Riedewald, maar wel omdat Riedewald linksbenig is. van Dijk wat mij betreft nu al onmisbaar achterin. Die jongen voegt op alle fronten zoveel meer toe dan wie dan ook op die positie.
BMI wil ik niet eens over beginnen, die verneukt het elke pot gewoon structureel. De Vrij is inderdaad ook een goede optie! Die had ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien, is die gebleseerd?quote:
Dit was wel tegen Kazachstan he...eerst ff kijken hoe hij het tegen grote landen/spitsen doet. Maar idd...hoop doet levenquote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Er werd net bij de tafel van Kees (imo terecht) opgemerkt dat zo gauw Willems terug is het centrum waarschijnlijk bestaat uit van Dijk/Riedewald. Niet omdat Bruma zoveel minder is dan Riedewald, maar wel omdat Riedewald linksbenig is. van Dijk wat mij betreft nu al onmisbaar achterin. Die jongen voegt op alle fronten zoveel meer toe dan wie dan ook op die positie.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2015 13:57 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
BMI wil ik niet eens over beginnen, die verneukt het elke pot gewoon structureel. De Vrij is inderdaad ook een goede optie! Die had ik eerlijk gezegd over het hoofd gezien, is die gebleseerd?
Tegen Kazachstan en dan nog lucht dekken? Nee, dat is super top. Die man is onze toekomst. Riedewald was ook om te janken.quote:Op zondag 11 oktober 2015 12:34 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Auffällig: Insgesamt neun Jungstars aus der holländischen Eredivisie beobachtet Barca. Obwohl die Liga nicht zu den Top-Wettbewerben in Europa gehört, bringt sie immer wieder große Talente hervor. Einige ehemalige Weltstars - wie Romario oder Ronaldo - wurden in Holland geformt und entdeckt. Heißen die Stars der Zukunft Davy Klaassen, Steven Bergwijn oder Jorrit Hendrix?
Hendrix, Willems, Pereiro, Riedewald, Bergwijn en Bazoer kan ik wel begrijpen, maar Fischer staat er ook bij. Korreltje zout.quote:Op maandag 12 oktober 2015 12:09 schreef Lange_Lans het volgende:
http://sportbild.bild.de/(...)-42948166.sport.html
Wordt stevig gescout bij PSV en Ajax.
[..]
En toch had hij die bal tegen Moskou niet eerst aan moeten nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2015 14:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://www.facebook.com/368083450012157/videos/570907223063111/
Ja ik kan ook even filmpjes gaan zoeken van Nesta, Stam en Vidic in z´n Manu tijd waar ze een foutje maken, schrijf je die ook meteen even af?quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen Kazachstan en dan nog lucht dekken? Nee, dat is super top. Die man is onze toekomst. Riedewald was ook om te janken.
Nesta en Stam zijn wel aardig afgeschreven inmiddels ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 22:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja ik kan ook even filmpjes gaan zoeken van Nesta, Stam en Vidic in z´n Manu tijd waar ze een foutje maken, schrijf je die ook meteen even af?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nesta en Stam zijn wel aardig afgeschreven inmiddels ja.
Verder is Riedewald het zoveelste zwaar overschatte Ajax-talentje na Veltman, Boilesen, Fischer, Andersen, de Sa, etc. etc.
Pff ja, ik kan niet wachten tot we deze opstelling kunnen spelen:quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:58 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het ondertussen met Willems? Dat blijft maar duren en duren. Hoe lang is het geleden dat hij zijn blessure opliep? 10 weken ofzo.
Boilesen komt er wel. 2017 wordt zijn jaar. En zelfs jij kan zien dat Riedewald wel talent heeft. De beste jongen is net 19.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Verder is Riedewald het zoveelste zwaar overschatte Ajax-talentje na Veltman, Boilesen, Fischer, Andersen, de Sa, etc. etc.
Het punt is dat je op die leeftijd bij al die jongens wel kon zien dat ze wel wat talent hadden. En bij geen van alle komt het er uit. Rara, hoe zou dat nou komen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:35 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Boilesen komt er wel. 2017 wordt zijn jaar. En zelfs jij kan zien dat Riedewald wel talent heeft. De beste jongen is net 19.
dat is vooral afhankelijk hoeveel doelpunten de nieuwe buitenspelers gaan maken in de competitie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 08:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Pff ja, ik kan niet wachten tot we deze opstelling kunnen spelen:
---Lestienne---De Jong---Pereiro---
---Guardado---Hendrix---Pröpper---
-Willems--Bruma--Moreno--Arias--
----------------------Zoet--------------------
Ik denk oprecht dat we dan een beter elftal hebben dan vorig jaar en nog eens heel mooi voetbal spelen ook
Pereiro gaan we nog heel veel van zien, Lestienne laat duidelijk zien dat hij heel erg veel potentie heeft en luuk gaat vanzelf meer scoren als Jetro terug isquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:59 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dat is vooral afhankelijk hoeveel doelpunten de nieuwe buitenspelers gaan maken in de competitie.
alles hangt daarvan af.
Nou, vertel.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 10:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het punt is dat je op die leeftijd bij al die jongens wel kon zien dat ze wel wat talent hadden. En bij geen van alle komt het er uit. Rara, hoe zou dat nou komen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:58 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het ondertussen met Willems? Dat blijft maar duren en duren. Hoe lang is het geleden dat hij zijn blessure opliep? 10 weken ofzo.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 15:39:11Willems terug in partijvorm bij PSV, rentree niet ver weg meer. Zie: http://t.co/bxsqtut8xZ reageer retweet
Als Riedewald een beetje body krijgt, dan kan het wel wat worden. Helaas is hij nu niet meer gemotiveerd om zo goed te worden dat hij voor het grote Oranje mag uitkomen..quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind Riedewald wel wat beter dan Veltman en Boilesen. Riedewald heeft in principe alles wat je op die positie nodig hebt, behalve 1 ding (en dat heeft tot op heden geen enkele ajacied): Killermentaliteit.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 07:59 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En killermentaliteit (of überhaupt mentaliteit) is nu net datgeen wat je nodig hebt om de stap van talent naar topvoetballer te zetten. Dat en het vermogen om je meer dan 90 minuten aan een stuk te concentreren en ook dat mis ik bij de Nederlandse verdedigers op dit moment. Het zijn allemaal Marcellotjes, in potentie kan het wat worden, maar zolang ze om het half uur 3 minuten staan te slapen wordt het nooit wat.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:33 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind Riedewald wel wat beter dan Veltman en Boilesen. Riedewald heeft in principe alles wat je op die positie nodig hebt, behalve 1 ding (en dat heeft tot op heden geen enkele ajacied): Killermentaliteit.
Het gaat me niet om die ene blunder, iedere verdediger maakt wel eens een blunder. Bij hem is het exemplarisch, omdat hij hetzelfde syndroom heeft wat ik hierboven omschrijf.quote:En wie vind jij wel een top verdediger dan? Noem gerust een naam en ik vind wel een filmpje met een grote blunder erin.
Je ziet dat een jongen als de Vrij daarin wel wat stappen maakt. De oplossing is wat mij betreft ook niet om tot je 25ste bij Ajax/PSV/Feyenoord te blijven maar weg te gaan wanneer je klaar bent. Voor de een is dat op zijn 18de en voor de andere inderdaad wel op zijn 25ste.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 16:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En killermentaliteit (of überhaupt mentaliteit) is nu net datgeen wat je nodig hebt om de stap van talent naar topvoetballer te zetten. Dat en het vermogen om je meer dan 90 minuten aan een stuk te concentreren en ook dat mis ik bij de Nederlandse verdedigers op dit moment. Het zijn allemaal Marcellotjes, in potentie kan het wat worden, maar zolang ze om het half uur 3 minuten staan te slapen wordt het nooit wat.
[..]
Het gaat me niet om die ene blunder, iedere verdediger maakt wel eens een blunder. Bij hem is het exemplarisch, omdat hij hetzelfde syndroom heeft wat ik hierboven omschrijf.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 13-10-2015 om 15:39:11Willems terug in partijvorm bij PSV, rentree niet ver weg meer. Zie: http://t.co/bxsqtut8xZ reageer retweet
Prima teampje dacht ik. Dan heb je op de bank nog jongens als Narsingh, schaars, Isimat, Maher en bijv. Bergwijn. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lestienne-de Jong-Pereiro
Guardado-Hendrix-Propper
Willems-Moreno-Bruma-Arias
Zoet
[ afbeelding ]
Volgens mij wilde Cocu wat meer varieren qua tactiekquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:21 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima teampje dacht ik. Dan heb je op de bank nog jongens als Narsingh, schaars, Isimat, Maher en bijv. Bergwijn. Niks mis mee.
Wat ik alleen niet goed begrijp is dat ze die Pereiro kochten, ondanks dat ze wisten dat hij een 10 is. PSV speelt in deze opstelling niet eens met een zuivere 10, waarom dan die gok? Misschien pakt het nu alsnog leuk uit, maar wat nou als zo'n jongen totaal niet uit de verf komt op de RB?
Perfect!quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 17:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
------------ de Jong
Lestienne ------------ Pereiro
-------------------------------
-- Guardado ------ Propper
------------- Hendrix----------
-------------------------------
Willems ----------------- Arias
----- Moreno ----- Bruma
------------- Zoet--------
[ afbeelding ]
Ga jij nou eens even lekker wegquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:51 schreef Bronson_ het volgende:
Ik dacht dat goed Zoet was zoals jullie zeiden. Was dat even lachen vanavond.
Het is een prima keeper, maar geen (aanstaande) wereldtopper. Toch mag je al lang blij zijn dat je een evenwichtige, stabiele keepert hebt. Cilissen en Krul zijn van hetzelfde niveau. Jammer dat de veelbelovende Ruiter zijn groei niet kon doorzetten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 22:51 schreef Bronson_ het volgende:
Ik dacht dat goed Zoet was zoals jullie zeiden. Was dat even lachen vanavond.
Depay was de slechtste man van het veld hoor. Die heeft echt werkelijk niks goed gedaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het is een prima keeper, maar geen (aanstaande) wereldtopper. Toch mag je al lang blij zijn dat je een evenwichtige, stabiele keepert hebt. Cilissen en Krul zijn van hetzelfde niveau. Jammer dat de veelbelovende Ruiter zijn groei niet kon doorzetten.
Hoe dan ook; Zoet was niet de slechtste gisteren, dat was Blind of El Ghazi.
Nee hij is nog niet van het niveau Cillessen of Krul.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 08:50 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Het is een prima keeper, maar geen (aanstaande) wereldtopper. Toch mag je al lang blij zijn dat je een evenwichtige, stabiele keepert hebt. Cilissen en Krul zijn van hetzelfde niveau. Jammer dat de veelbelovende Ruiter zijn groei niet kon doorzetten.
Hoe dan ook; Zoet was niet de slechtste gisteren, dat was Blind of El Ghazi.
Dat was een sneue vertoning ja. Zit in een ontzettend flinke dip. Neerlands hoop in bange dagen Van Dijk was ook het trieste toonbeeld van een moderne Nederlandse verdediger. Ik denk niet dat zijn broekje vies geworden is. En dan dat wegdraaien bij die 0-2 in plaats van gewoon ingrijpen. Hij stak niet eens zijn been uit. Geef mij maar Moreno hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Depay was de slechtste man van het veld hoor. Die heeft echt werkelijk niks goed gedaan.
Ik heb iets gemist denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Neerlands hoop in bange dagen Van Dijk
mee eens hoor en die is op wereldniveau ook maar middelmaat, dat zegt toch wel watquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat was een sneue vertoning ja. Zit in een ontzettend flinke dip. Neerlands hoop in bange dagen Van Dijk was ook het trieste toonbeeld van een moderne Nederlandse verdediger. Ik denk niet dat zijn broekje vies geworden is. En dan dat wegdraaien bij die 0-2 in plaats van gewoon ingrijpen. Hij stak niet eens zijn been uit. Geef mij maar Moreno hoor.
Ik vond hem buiten die tegengoal best wel goed hoor. Beter dan Bruna. Begrijp me niet verkeerd, ik ben gewoon voor PSV he.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:17 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat was een sneue vertoning ja. Zit in een ontzettend flinke dip. Neerlands hoop in bange dagen Van Dijk was ook het trieste toonbeeld van een moderne Nederlandse verdediger. Ik denk niet dat zijn broekje vies geworden is. En dan dat wegdraaien bij die 0-2 in plaats van gewoon ingrijpen. Hij stak niet eens zijn been uit. Geef mij maar Moreno hoor.
Tegengoals bedoel je?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vond hem buiten die tegengoal best wel goed hoor. Beter dan Bruna. Begrijp me niet verkeerd, ik ben gewoon voor PSV he.
Ik heb toch veel reacties gelezen dat mensen vonden dat hij er al lang bij had moeten zitten en het vreemd vonden dat hij maar niet opgeroepen werd, en dat hij echt in het centrale verdedigingsduo van de toekomst hoort. Na Kazachstan was het toch wel even hosanna.quote:
Dat zegt inderdaad helaas veel over het niveau de Nederlandse verdedigers op dit moment. Ver verwijderd van de wereldtop en het lijkt er daarnaast op dat Nederland ook geen verdedigers meer op kan leiden, want ze hebben praktisch allemaal dezelfde kwaaltjes: teruglopen, handjes achter de rug, wegdraaien, niet tackelen, geen been uitsteken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens hoor en die is op wereldniveau ook maar middelmaat, dat zegt toch wel wat
Voor Kazachstan eigenlijk al. Echt ontzettend veel reacties gelezen dat hij er bij moest en dat hij zoveel beter was dan Bruma, Veltman en wie dan ook. Ook in de media trouwens. Nou, dat hebben we gezien hoor. Volslagen Oranje-onwaardig. Echt 3 klassen minder dan de minste andere opties.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb toch veel reacties gelezen dat mensen vonden dat hij er al lang bij had moeten zitten en het vreemd vonden dat hij maar niet opgeroepen werd, en dat hij echt in het centrale verdedigingsduo van de toekomst hoort. Na Kazachstan was het toch wel even hossana.
Ik denk dat het weinig uitmaakt helaas, een De Vrij is wel van een hoger niveau maar verder is het lood om oud ijzerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor Kazachstan eigenlijk al. Echt ontzettend veel reacties gelezen dat hij er bij moest en dat hij zoveel beter was dan Bruma, Veltman en wie dan ook. Ook in de media trouwens. Nou, dat hebben we gezien hoor. Volslagen Oranje-onwaardig. Echt 3 klassen minder dan de minste andere opties.
Er werd Louis van Gaal zelfs al verweten dat hij hem er niet bij haalde, maar Louis had het dus duidelijk goed gezien.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Voor Kazachstan eigenlijk al. Echt ontzettend veel reacties gelezen dat hij er bij moest en dat hij zoveel beter was dan Bruma, Veltman en wie dan ook. Ook in de media trouwens. Nou, dat hebben we gezien hoor. Volslagen Oranje-onwaardig. Echt 3 klassen minder dan de minste andere opties.
Ik ook, nooit begrepen waarom.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:34 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik heb toch veel reacties gelezen dat mensen vonden dat hij er al lang bij had moeten zitten en het vreemd vonden dat hij maar niet opgeroepen werd, en dat hij echt in het centrale verdedigingsduo van de toekomst hoort. Na Kazachstan was het toch wel even hosanna.
Die eerste was Depay z'n fout. Dat was zijn man namelijk. Die liep 80km vrij.quote:
En daar moeten we in de ED dan al dol, maar dan ook dolblij mee zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2015 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
mee eens hoor en die is op wereldniveau ook maar middelmaat, dat zegt toch wel wat
dat klopt wel maar het is een opeenstapeling van foutenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die eerste was Depay z'n fout. Dat was zijn man namelijk. Die liep 80km vrij.
Uiteindelijk gaf hij nog een stuk of drie gevaarlijke voorzetten en liep goed vrij waarna hij de bal verkeerd raakte. Het was niet veel, maar El Ghazi is zijn mannooit gepasseerd, en heeft geen enkele voorzet gegeven. Ik denk nu dat hij eigenlijk meer een spits is. En dan Blind. Blind is onthutsend zwak met rechts waardoor hij erg voorspelbaar is. Als je dan vervolgens Sneijder op zijn plek ziet staan, drie klassen verschil. Ach, hopelijk ontwikkelen Hendrix, Willems, Bazoer, Klaassen en Riedewald zich goed de komende twee jaar...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 09:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Depay was de slechtste man van het veld hoor. Die heeft echt werkelijk niks goed gedaan.
Depay was net zo goed tenenkrommemd slecht. Dat proberen goed te praten heeft niet zoveel zin.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:05 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaf hij nog een stuk of drie gevaarlijke voorzetten en liep goed vrij waarna hij de bal verkeerd raakte. Het was niet veel, maar El Ghazi is zijn mannooit gepasseerd, en heeft geen enkele voorzet gegeven. Ik denk nu dat hij eigenlijk meer een spits is. En dan Blind. Blind is onthutsend zwak met rechts waardoor hij erg voorspelbaar is. Als je dan vervolgens Sneijder op zijn plek ziet staan, drie klassen verschil. Ach, hopelijk ontwikkelen Hendrix, Willems, Bazoer, Klaassen en Riedewald zich goed de komende twee jaar...
Nee hoor, ook hij was dramatisch. Het enige is dat hij met een enkele voorzet zomaar opeens een assist had kunnen geven. Zoals de bal op El Ghazi op het begin. Als Robben daar had gestaan...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Depay was net zo goed tenenkrommemd slecht. Dat proberen goed te praten heeft niet zoveel zin.
Kijk het nog eens terug, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 11:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die eerste was Depay z'n fout. Dat was zijn man namelijk. Die liep 80km vrij.
Je moet Depay, net als ieder ander, beoordelen op zijn voetballende kwaliteiten. En die zijn momenteel niet best, maar in afwezigheid van Robben is hij het beste alternatief.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:43 schreef Scrummie het volgende:
Depay is gewoon een erg matige voetballer met een bizar vervelende uitstraling. Nooit meer oproepen.
Mwah, dat waag ik (op dit moment) te betwijfelen. Wanneer heeft Depay nou voor 't laatst echt een lange periode fantastisch gepresteerd? Z'n laatste PSV seizoen was eigenlijk ook om te janken op de goals na.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je moet Depay, net als ieder ander, beoordelen op zijn voetballende kwaliteiten. En die zijn momenteel niet best, maar in afwezigheid van Robben is hij het beste alternatief.
Met dat laatste heb je gelijk natuurlijk. Verandert niets aan het feit dat je op die positie niet beter hebt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwah, dat waag ik (op dit moment) te betwijfelen. Wanneer heeft Depay nou voor 't laatst echt een lange periode fantastisch gepresteerd? Z'n laatste PSV seizoen was eigenlijk ook om te janken op de goals na.
En z'n uitstraling neem ik wel mee, hij kan gewoon normaal doen. Dat geld ook voor El Ghazi en de rest van dat groepje wat niet normaal kan doen.
Overigens, Depay speelt op links, Robben op rechts. Dus Depay is geen alternatief voor Robben.
Klopt, maar ik verwacht wel meer van hem, als mega talent (zo profileert hij zich namelijk wel).quote:Op woensdag 14 oktober 2015 13:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met dat laatste heb je gelijk natuurlijk. Verandert niets aan het feit dat je op die positie niet beter hebt.
Punt met Depay is wel dat hij ook in deze slechte periode (net als vorig jaar bij PSV) elke wedstrijd een paar geniale dingen doet. Gisteren hadden minimaal 2 van zijn voorzetten gewoon tot goal moeten worden gepromoveerd.
Dan is dat, wat mij betreft, niet voldoende voor het Nederlands elftal.quote:Ik begin zo langzamerhand ook te denken dat dat gewoon zijn ding is. Af en toe iets goeds doen en de rest van de wedstrijd matig zijn.
Niet alleen die kleding hoor, of eigenlijk helemaal niet. Voor mijn part komt ie elke dag als clown op de training. Maar dat stuitende; niet willen praten met pers, of over bepaalde dingen niet willen praten. Vergelijk dat met andere gozers van zijn leeftijd, maandag nog bij VI, zo'n Saymak, die praat gewoon normaal, doet normaal, geeft normale antwoorden, etc. Ik snap nooit dat (bijv.) een Depay wat dat betreft heel anders over komt, net als El Ghazi, en je hebt er nog een hele zooi van rondlopen. Wees gewoon open en eerlijk het beeld is compleet anders. Ze kiezen er bewust voor (of zijn zo gevormd) om heel arrogant en heel vervelend over te komen, terwijl dat echt nergens voor nodig is. Tenzij ze gewoon zo zijn als persoon, en dan zou ik ze niet in een groep als het Nederlands elftal willen.quote:Overigens vind ik dat je spelers buiten het veld mag best beoordelen maar dat is totaal irrelevant voor het wel of niet oproepen, tenzij ze zich ernstig misdragen en dat is in het geval van Depay niet het geval. Zijn kledingstijl staat je niet aan. Nou, ik kan je vertellen, als ik op basis daarvan spelers zou moeten afschrijven dan zou het erg rustig worden in het interland-voetbal.
Dat wordt van hem gemaakt en hij is daar in gaan geloven. Dat is niet zo gek op die leeftijd met zijn achtergrond en gebrek aan intelligentie. Beetje te makkelijk om het hem dan aan te rekenen dat hij er niet meer inschiet in een dwalend Oranje terwijl hij pas 21 is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, maar ik verwacht wel meer van hem, als mega talent (zo profileert hij zich namelijk wel).
Nee, normaliter niet. Helaas is het het beste wat we momenteel hebben.quote:Dan is dat, wat mij betreft, niet voldoende voor het Nederlands elftal.
psssst.. newsflash: niet alle mensen zijn hetzelfde.quote:Niet alleen die kleding hoor, of eigenlijk helemaal niet. Voor mijn part komt ie elke dag als clown op de training. Maar dat stuitende; niet willen praten met pers, of over bepaalde dingen niet willen praten. Vergelijk dat met andere gozers van zijn leeftijd, maandag nog bij VI, zo'n Saymak, die praat gewoon normaal, doet normaal, geeft normale antwoorden, etc. Ik snap nooit dat (bijv.) een Depay wat dat betreft heel anders over komt, net als El Ghazi, en je hebt er nog een hele zooi van rondlopen. Wees gewoon open en eerlijk het beeld is compleet anders. Ze kiezen er bewust voor (of zijn zo gevormd) om heel arrogant en heel vervelend over te komen, terwijl dat echt nergens voor nodig is. Tenzij ze gewoon zo zijn als persoon, en dan zou ik ze niet in een groep als het Nederlands elftal willen.
Als Depay gewoon normaal deed, had ik 'm met alle liefde Memphis genoemd. Nu niet
Kishna heeft exact hetzelfde mentaliteitsprobleem als Depay. En wat heeft hij bij Roma dan al allemaal laten zien?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 14:11 schreef Elan het volgende:
Depay speelt de volgevreten vedette maar laat het totaal niet zien, voorlopig niet meer in de basis aub.
Dan liever nog Kishna, kun je natuurlijk ook wat van vinden maar is het seizoen prima begonnen bij Lazio.
Bergwijn moet zich eerst bij PSV maar eens laten zien, maar ik zie in de jeugd weinig buitenspelers met zijn klasse. Ook bij Ajax lopen ze niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Veel alternatieven zijn er niet. Kunnen om te beginnen beter weer 5-3-2 gaan spelen. Bruma was ook niet al te zeker en die Van Dijk had Van Gaal gewoon van meet af goed gezien. Wat een prutser.
Die Bergwijn van jullie is dat wat met oog op de toekomst?
Zaterdag PSV - Excelsior, nou wat spannend mensen!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:17 schreef de_boswachter het volgende:
Kan het over PSV gaan a.u.b. ?
Niet over dat homo Oranje kutelftal
Bruins kan misschien spelen, e-pisch.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag PSV - Excelsior, nou wat spannend mensen!
Godverdomme, dat is toch een van de mensen die een aandeel had in de mooie 29 april 2007? Driedubbele dekking voor die vent.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bruins kan misschien spelen, e-pisch.
8-1quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag PSV - Excelsior, nou wat spannend mensen!
Bruins.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bruins kan misschien spelen, e-pisch.
Daar zijn we klaar meequote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:37 schreef Rabieluh het volgende:
Toon Gerbrands moet het Nederlandse voetbal gaan redden in de toekomst.
maherquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:27 schreef RijstNatie het volgende:
Hendrix en maher moeten in oranje gvd
Propper dan met Hendrix en Bazoer.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:27 schreef RijstNatie het volgende:
Hendrix en maher moeten in oranje gvd
Pereiro zittend vanaf de bank, zo mooi dat ze die gewoon meetellen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:47 schreef Ciscus het volgende:
[..]
En die ander goal dan? Eigen doelpunt?
willems echt nog niet, die voetbalt eerst een paar wedstrijden bij Jong voor voetbalritmequote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:10 schreef tja77 het volgende:
Met wat mazzel zowel de Jong als Willems er zaterdag bij.
Uiteraard. Die zien we niet voor November in PSV 1.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 06:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
willems echt nog niet, die voetbalt eerst een paar wedstrijden bij Jong voor voetbalritme
Mag 'ie on the side doenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:37 schreef Rabieluh het volgende:
Toon Gerbrands moet het Nederlandse voetbal gaan redden in de toekomst.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 15-10-2015 om 16:51:32Willems gaat geblesseerd naar de kant bij de PSV-training. Direct naar binnen. reageer retweet
Godteringquote:Op donderdag 15 oktober 2015 16:55 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 15-10-2015 om 16:51:32Willems gaat geblesseerd naar de kant bij de PSV-training. Direct naar binnen. reageer retweet
Visionair.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 08:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Uiteraard. Die zien we niet voor November in PSV 1.
Het is ook dom dat ze m niet rustig brengen.quote:
Wat is Rikkert ook een vieze troll, gadverdamme.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 15-10-2015 om 17:43:12Geen paniek bij #PSV rond Jetro Willems. Hij viel op zijn knie. Club gaat niet uit van een terugslag. reageer retweet
JONGUH MOET DIE KOEKERT OOK NIET OP ZUN KNIE VALLUH!!1!! KUTWILLUHMS!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Rikkert ook een vieze troll, gadverdamme.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 15-10-2015 om 17:43:12Geen paniek bij #PSV rond Jetro Willems. Hij viel op zijn knie. Club gaat niet uit van een terugslag. reageer retweet
Hoe ist daar mee eigenlijk?quote:
Ook zonder Willems hebben ze zowel jouw teampje als het mijne ge-assraped.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
DIE KON NAAR HEEL DE EUROPESE TOP TROUWENS JONGENS!!11!! WETEN JULLIE DAT NOG?!?!quote:
weet ik niet. Weet wel dat Marcelo bewierookt wordt en dat Rekoekie he le maal afgefikt wordt bij l'omquote:
Ze spelen daar met een vijfmansverdediging en 2 controlerende middenvelders? Dan zal hij best goed uit de verf komen met zijn kopkracht jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
weet ik niet. Weet wel dat Marcelo bewierookt wordt en dat Rekoekie he le maal afgefikt wordt bij l'om
een na laatste en tevens op een na de meeste goals tegen...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze spelen daar met een vijfmansverdediging en 2 controlerende middenvelders? Dan zal hij best goed uit de verf komen met zijn kopkracht ja
Dat soort cijfers passen wel bij de Marcelo die we allemaal kennen van zijn PSV-tijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
een na laatste en tevens op een na de meeste goals tegen...
Gast, laat je Marcelo-obsessie los. Gozer speelt al jaren niet meer voor ons.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat soort cijfers passen wel bij de Marcelo die we allemaal kennen van zijn PSV-tijd.
*wacht af of er nog een verdwaalde Marcelo-adept hem komt verdedigen*
Adept gespot!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gast, laat je Marcelo-obsessie los. Gozer speelt al jaren niet meer voor ons.
Ja, super adept. Van kinds af aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 18:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Adept gespot!
Ik begon er niet over trouwens
Rikquote:Op donderdag 15 oktober 2015 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |