Tsja. Soms krijg je er een mee, soms een tegen. Mario van den Ende vond het overigens een 100% overtreding. On tegenstelling tot die van Moreno op Shaw.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:49 schreef RijstNatie het volgende:
met 2 fucking benen vooruit, bal of niet, Nijhuis had godverdomme moeten fluiten
Dit was ook niet te vergelijken met de Moreno-Shaw tackle. Die actie van Veltman was gewoon met 2 benen vooruit.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tsja. Soms krijg je er een mee, soms een tegen. Mario van den Ende vond het overigens een 100% overtreding. On tegenstelling tot die van Moreno op Shaw.
Pereiro speelt zich vandaag in de basis. Overigens spelen we niet op de counter waardoor Narsingh altijd onzichtbaar is.quote:
Ik hang er verder ook geen waardeoordeel aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit was ook niet te vergelijken met de Moreno-Shaw tackle. Die actie van Veltman was gewoon met 2 benen vooruit.
Ik ben het voor het eerst met die kale vna Halst eens. Ik houd ook van stevig voetbal, maar dit was gewoon een gele kaart. Dat Ajax dan op de counter daarna scoort is gewoon erg jammer en kost je mogelijk gewoon punten.
Jammer, ik ben dol op waardeoordelen van mensen die er kijk op hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hang er verder ook geen waardeoordeel aan.
Speel eerst die tweede helft maar eens voor we over punten praten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit was ook niet te vergelijken met de Moreno-Shaw tackle. Die actie van Veltman was gewoon met 2 benen vooruit.
Ik ben het voor het eerst met die kale vna Halst eens. Ik houd ook van stevig voetbal, maar dit was gewoon een gele kaart. Dat Ajax dan op de counter daarna scoort is gewoon erg jammer en kost je mogelijk gewoon punten.
Mogelijk punten. Ajax speelt traditioneel één goede en één slechte helft dit seizoen. Dus, die zullen in de tweede helft wel gaan proberen het spel te maken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Speel eerst die tweede helft maar eens voor we over punten praten.
Voorhuid dan. Dit was met gestrekt been voorhuid.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer, ik ben dol op waardeoordelen van mensen die er kijk op hebben.
Op de counter spelen in eigen huis is idd iets meer aan PSV voorbehouden.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mogelijk punten. Ajax speelt traditioneel één goede en één slechte helft dit seizoen. Dus, die zullen in de tweede helft wel gaan proberen het spel te maken.
Want hoe ze nu op de counter spelen is wel heel triest.
Wil je ff normaal doen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM
En Guardado was ook niet helemaal fit. Dat zag je wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat je De Jong, Willems en Lestienne mist?Zijn toch niet de minste
Verdiende overwinning
Ja oke dat is waarquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:25 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Omdat je De Jong, Willems en Lestienne mist?Zijn toch niet de minste
Verdiende overwinning
Huh? We hebben De Jong?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:28 schreef Coelho het volgende:
Zou mooi zijn als we in de winterstop een spits konden kopen. Dan hadden we ook nog iemand die op zeker eens scoort en ben je niet afhankelijk van opvliegers van een Pereiro.
Da's er een, maar ook geen dodelijke. Kopt er af en toe nog eens eentje in en is vooral nuttig. Ik bedoel meer een goalgetter type Ronaldo/Romario/Van Nistelrooij. Een speler met een actie en altijd doelgericht. Daar waar we ooit patent op hadden.quote:
Was dat die hakbaltackle?quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:29 schreef karton2 het volgende:
Heeft iemand een gif van die tackle van Hendrix op Fischer rond de 60ste minuut?
Weet ik zo niet meer. Was op de helft van Ajax tegen de middencirkel aan. Ajax dreigt er via Fischer uit te komen maar Hendrix verovert de bal magistraal.quote:
Werd net door Locadia gezegd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Serieus? Jezus, dat gaat lekker binnen de selectieSneu allemaal
En dan te bedenken dat mensen 1,5 jaar geleden zeiden dat die man er niets van konquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax was trouwens echt pover. Cocu heeft het goed neergezet.
B-elftal wil ik het niet noemen maar we missen wel de assistkoning van vorig seizoen, de topscorer en de speler met de meeste assist dit seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef DuTank het volgende:
Geweldig om met een B-elftal gewoon te winnen van Ajax in de ArenA
Kijk of hij nou ook zo fanatiek gaat mekkeren over de slidings van Veltman.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Het is wachten op de post van tjacka
Oh wacht...
doe zelf normaalquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we wel ff normaal doenmet kampioenschapsteksten, hleemaal niets in Amsterdam en het gegeil op Pereiro..
Is misschien ook wel overdreven, maar er zijn gewoon een aantal van je beste spelers niet bij. Dan speel je in feite met een veredeld B-elftal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
B-elftal wil ik het niet noemen maar we missen wel de assistkoning van vorig seizoen, de topscorer en de speler met de meeste assist dit seizoen
Daar is het nog wat te vroeg voorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Feyenoord gaat kampioen worden heb ik gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie niet echt concurrentie , jij wel ?
Dat lees ik elk jaarquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Feyenoord gaat kampioen worden heb ik gelezen.
Natuurlijk was PSV vandaag beter maar zal ook zijn steekjes laten vallen, dat hebben ze al gedaan, daarom wat vroeg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie niet echt concurrentie , jij wel ?
quote:Zaterdag 17 oktober PSV - Excelsior
Zaterdag 24 oktober FC Twente - PSV
Zaterdag 31 oktober De Graafschap - PSV
Zondag 8 november PSV - FC Utrecht
Zaterdag 21 november Willem II - PSV
Zondag 29 november PSV - AZ
Zaterdag 5 december Vitesse - PSV
Zaterdag 12 december PSV - Roda JC Kerkrade
Zaterdag 19 december PSV - PEC Zwolle
Ik denk dat Ajax de komende weken wel meer steekjes laten vallenquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk was PSV vandaag beter maar zal ook zijn steekjes laten vallen, dat hebben ze al gedaan, daarom wat vroeg.
Natuurlijk is het veels te vroeg om over het kampioenschap te praten, voor wie dan ook. Maar er was vandaag toch wel een duidelijk kwaliteitsverschil te zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk was PSV vandaag beter maar zal ook zijn steekjes laten vallen, dat hebben ze al gedaan, daarom wat vroeg.
Mee eens, was een voetballesquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Natuurlijk is het veels te vroeg om over het kampioenschap te praten, voor wie dan ook. Maar er was vandaag toch wel een duidelijk kwaliteitsverschil te zien.
27 punten duidelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:09 schreef Scarface88 het volgende:
Dat je Feyenoord en Ajax helemaal zoek speelt is natuurlijk geweldig. Maar om maar weer een cliché uit de kast te halen, als je tegen de kleine clubs weer punten laat liggen schiet je er weinig mee op. Tot de winterstop zou je alles met misschien uitgezonderd Vitesse moeten kunnen winnen. Dan doe je goede zaken aangezien Ajax nu een zwaar schema krijgt en ongetwijfeld punten morst.
[..]
Ik ben geen fan van Narsingh maar om die jongen na jaren trouwe dienst nu meteen aan de kant te zetten voor Pereiro die 1 goede wedstrijd gespeeld heeft.. nee, zo ga je niet met je personeel om.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lestienne De Jong Pereiro
Guardado Hendrix Propper
Vanaf nu dus. Als de Jong weer fit is.
Het werd eens tijd. En dan nog Willems RB en je hebt weer een heerlijk elftal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Lestienne De Jong Pereiro
Guardado Hendrix Propper
Vanaf nu dus. Als de Jong weer fit is.
LBquote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het werd eens tijd. En dan nog Willems RB en je hebt weer een heerlijk elftal.
Hij staat er bij gebrek aan beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Narsingh maar om die jongen na jaren trouwe dienst nu meteen aan de kant te zetten voor Pereiro die 1 goede wedstrijd gespeeld heeft.. nee, zo ga je niet met je personeel om.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Narsingh maar om die jongen na jaren trouwe dienst nu meteen aan de kant te zetten voor Pereiro die 1 goede wedstrijd gespeeld heeft.. nee, zo ga je niet met je personeel om.
Sollyquote:
Jammer dat ik morgen niet hoef te werken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:20 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een heerlijk gevoel om zo de nieuwe week in te gaan
Ik wel, maar zijn alleen maar Feyenoordersquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jammer dat ik morgen niet hoef te werken.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja ik moest in een keer denken aan v.d. Gijp die vrijdag riep dat PSV kansloos is.
Maar 1 goede wedstrijd is al bijna meer dan we van Narsingh tot nu toe hebben gezien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit ja, narsingh is vrijwel altijd onzichtbaarquote:Op zondag 4 oktober 2015 18:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar 1 goede wedstrijd is al bijna meer dan we van Narsingh tot nu toe hebben gezien.
Ik vond hem wel erg goed. Maar ik ben ook wel gecharmeerd van dit type speler. Pröpper vind ik ook zo een speler. Deed de eerste helft echt niet heel veel goed, maar wat die de tweede helft liet zien.quote:Op zondag 4 oktober 2015 18:36 schreef BadderHaring het volgende:
Zo goed was Pereiro niet. Weinig gezien, buiten zijn goals.
Maar ja, hij maakt ze wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |