En dan te bedenken dat mensen 1,5 jaar geleden zeiden dat die man er niets van konquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:33 schreef Lange_Lans het volgende:
Ajax was trouwens echt pover. Cocu heeft het goed neergezet.
B-elftal wil ik het niet noemen maar we missen wel de assistkoning van vorig seizoen, de topscorer en de speler met de meeste assist dit seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:35 schreef DuTank het volgende:
Geweldig om met een B-elftal gewoon te winnen van Ajax in de ArenA
Kijk of hij nou ook zo fanatiek gaat mekkeren over de slidings van Veltman.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:45 schreef FL_Freak het volgende:
Het is wachten op de post van tjacka
Oh wacht...
doe zelf normaalquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:50 schreef Geo4kant het volgende:
Laten we wel ff normaal doenmet kampioenschapsteksten, hleemaal niets in Amsterdam en het gegeil op Pereiro..
Is misschien ook wel overdreven, maar er zijn gewoon een aantal van je beste spelers niet bij. Dan speel je in feite met een veredeld B-elftal.quote:Op zondag 4 oktober 2015 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
B-elftal wil ik het niet noemen maar we missen wel de assistkoning van vorig seizoen, de topscorer en de speler met de meeste assist dit seizoen
Daar is het nog wat te vroeg voorquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
Feyenoord gaat kampioen worden heb ik gelezen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie niet echt concurrentie , jij wel ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |