Op die positie met dit spel krijg je dat nogal eens ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:46 schreef JoseArcadio het volgende:
[..]
Dat soort spelers zijn vaak kaartenmagneten. Hoort ook bij hun spel natuurlijk.
Lijkt me een prima speler voor Oranje op dit moment. Geweldige teamspeler, bikkelt wat af, rust aan de bal, durft zich aan te bieden onder druk, goede pass naar voren. In ieder geval eens een speler die er vol voor gaat en zijn broekje vies durft te maken. Dat mist Oranje.quote:
Ben ook benieuwd naar zijn mening over de slidings van Veltman.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:46 schreef FL_Freak het volgende:
Is tjacka ondertussen er al in geweest?
Zo'n werkpaard die je nodig hebt in je elftal die hard werkt, naast talenten.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima speler voor Oranje op dit moment. Geweldige teamspeler, bikkelt wat af, rust aan de bal, durft zich aan te bieden onder druk, goede pass naar voren. In ieder geval eens een speler die er vol voor gaat en zijn broekje vies durft te maken.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Lijkt me een prima speler voor Oranje op dit moment. Geweldige teamspeler, bikkelt wat af, rust aan de bal, durft zich aan te bieden onder druk, goede pass naar voren. In ieder geval eens een speler die er vol voor gaat en zijn broekje vies durft te maken. Dat mist Oranje.
Wat heeft zo'n gast daar nu te zoeken joh? Genoeg betere middenvelders op het moment die het al niet trekken daar, laat staan zo'n gastje. Wel een leuk spelertje, daar niet van.quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:58 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. We moeten Hendrix niet belasten met die bagger in Oranje.
Ik mis in de huidige selectie spelers die alles geven als het erom gaat. Die kunnen en vooral altijd willen knokken en de beuk erin gooien. Het gaat om de balans op het middenveld en Hendrix kan die brengen. Wie van de opgeroepen middenvelders gaat die rol nu vervullen? Afellay, Sneijder en Wijnaldum niet. Anita? Tja... Clasie is niet fit, Nigel De Jong is van de radar verdwenen. Nou dan houd je weinig gifkikkers op het middenveld over. Ik vind hem ook niet de beste middenvelder van Nederland. Maar op dit moment, in de fase waarin Oranje zit en wat er nodig is in de selectie, vind ik het best een optie om hem op te roepen op basis van wat hij liet zien tegen Manchester United en Ajax (naast het feit dat hij al langer in vorm is en stappen blijft maken).quote:Op zondag 4 oktober 2015 20:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat heeft zo'n gast daar nu te zoeken joh? Genoeg betere middenvelders op het moment die het al niet trekken daar, laat staan zo'n gastje. Wel een leuk spelertje, daar niet van.
Maar dit niveau haalde hij vorig jaar ook al. Hij wordt alleen niet opgesteld, maar Hendrix is voor PSV zo'n belangrijke speler dat hij eigenlijk iedere wedstrijd moet spelen. Je slachtoffert daarmee Maher, waardoor het niet snel zal gebeuren, maar het middenveld Hendrix-Guardado-Propper is met kop en schouders onze beste opstelling.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:11 schreef DuTank het volgende:
Ik vind Hendrix echt een baasje. Die gast valt me de laatste tijd echt in positieve zin op, begint echt te draaien. Lekker vegen op dat middenveld en heeft zo nu en dan ook nog een fijne pass in huis.
En eigen jeugd altijd mooi
Hendrix is heel erg voetbalslim. Dat zag je al bij zijn debuut, net zoals je dat ook bij De Vrij zag. Hij is nu? 19? Dit soort spelers worden meestal beter en beter zonder dat er echt een grens op zit. Wordt heel interessant om zijn carriére te volgen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dit niveau haalde hij vorig jaar ook al. Hij wordt alleen niet opgesteld, maar Hendrix is voor PSV zo'n belangrijke speler dat hij eigenlijk iedere wedstrijd moet spelen. Je slachtoffert daarmee Maher, waardoor het niet snel zal gebeuren, maar het middenveld Hendrix-Guardado-Propper is met kop en schouders onze beste opstelling.
Voor het seizoen al geroepen. Het is ook logisch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar dit niveau haalde hij vorig jaar ook al. Hij wordt alleen niet opgesteld, maar Hendrix is voor PSV zo'n belangrijke speler dat hij eigenlijk iedere wedstrijd moet spelen. Je slachtoffert daarmee Maher, waardoor het niet snel zal gebeuren, maar het middenveld Hendrix-Guardado-Propper is met kop en schouders onze beste opstelling.
Ik wou het voor de grap nog zeggen, zo van, Blind gaat vast weer voor Ajax en roept Bazoer op.quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Lachwekkend dat Bazoer wordt opgeroepen voor Oranje en niet Hendrix.
Hendrix is toch ook geen basisklant, of vergis ik mij nu?quote:Op zondag 4 oktober 2015 22:50 schreef Scarface88 het volgende:
Lachwekkend dat Bazoer wordt opgeroepen voor Oranje en niet Hendrix.
Natuurlijk is het een groot talent. Beide de potentie om de top te halen maar Hendrix is al veel verder in zijn ontwikkeling. Hendrix laat al een paar seizoenen zien dat het een vaste waarde op het middenveld is. Op basis van de afgelopen topwedstrijden zoals tegen Feyenoord, Manchester United en vandaag tegen Ajax kun je bijna niet om Hendrix heen, wat een klasbak is dat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik wou het voor de grap nog zeggen, zo van, Blind gaat vast weer voor Ajax en roept Bazoer op.
Al vind ik Bazoer wel gewoon goed.
Je vergist je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Hendrix is toch ook geen basisklant, of vergis ik mij nu?
Ik denk dat ze beiden even ver zijn eerlijk gezegd. Zijn ook andere type spelers. Maakt het moeilijk vergelijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een groot talent. Beide de potentie om de top te halen maar Hendrix is al veel verder in zijn ontwikkeling. Hendrix laat al een paar seizoenen zien dat het een vaste waarde op het middenveld is. Op basis van de afgelopen topwedstrijden zoals tegen Feyenoord, Manchester United en vandaag tegen Ajax kun je bijna niet om Hendrix heen, wat een klasbak is dat.
Maar het is wel duidelijk dat Blind een bepaalde clubvoorkeur heeft. Het hele selectie beleid van Blind is lachwekkend, als je drie wedstrijd leuk hebt gespeeld zit je er bij.
Ik volg de eredivisie niet zo heel best meer, dacht dat het nog steeds een beetje de eerste man was als er een blessure op het middenveld was.quote:
Die niet meer wordt opgeroepen nu hij een paar keer in de basis staat. Maakt verder ook niet uit, nu hebben we Tete.quote:Op zondag 4 oktober 2015 23:37 schreef Geo4kant het volgende:
Je hoeft ook geen basisklant meer te zijn, zie black card crack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |