abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:48:36 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156632103
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:20 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Da's die van Feyenoord ja. ManCity zat daar al een poosje achteraan. Die Sidibe is ook erg goed. Fernandes trouwens ook.
Ja maar jonguh, die krijgen toch geen kans in het eerste!!11!!! Kut koop club p$v, lampjes!!1!!!1
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:22:36 #77
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_156637667
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:48 schreef BadderHaring het volgende:
Kut koop club p$v, lampjes!!1!!!1
Je vergeet "PISVEE"
pi_156637808
Voetbal O+ Waar je verwacht klop te krijgen van Ajax omdat je met een gemankeerd elftal naar Amsterdam moet en vervolgens gewoon terecht wint met goed veldspel.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 12:46:42 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156638422
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
Voetbal O+ Waar je verwacht klop te krijgen van Ajax omdat je met een gemankeerd elftal naar Amsterdam moet en vervolgens gewoon terecht wint met goed veldspel.
PSV O+
pi_156638594
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

PSV O+
Het moet vooral tegen de kleintjes wat beter worden (en de uitduels natuurlijk :P). In de toppers halen we vaak wel een redelijk niveau, maar tegen de iets mindere teams zal het toch wat beter moeten worden. Verslappen mag wel, maar niet me 1-0 of zelfs 0-0-. Pas als het 3/4-0 staat.
pi_156638912
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
Toen ik hoorde dat Lestienne niet mee deed had ik zoiets van: "Daar gaat de laatste kans op een verrassing...". Dat liep gelukkig heel anders. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:09:56 #82
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156638963
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Toen ik hoorde dat Lestienne niet mee deed had ik zoiets van: "Daar gaat de laatste kans op een verrassing...". Dat liep gelukkig heel anders. *O*
Pereiro is in ieder geval doeltreffend, technisch vaardig en balvast. Zou een fantastische Ajax-spits zijn. *O*
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 13:24:50 #83
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_156639247
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Op dat moment begon ik hele andere plannen te maken voor mn zondagmiddag, gelukkig besloot ik toch maar te kijken.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_156642191
quote:
Gastón Pereiro had een paar maanden nodig om te acclimatiseren, maar zondag beleefde de Uruguayaan zijn definitieve doorbraak. Met twee treffers schoot hij PSV naar een verdiende overwinning tegen Ajax. Voor technisch directeur Marcel Brands komt dat, ondanks de lastige aanloopperiode van de jongeling, niet als een verrassing. “Je voelt op een gegeven moment aan welke spelers later op een goed niveau in Europa zullen spelen”, zegt hij in het Algemeen Dagblad.

Brands zag Pereiro voor het eerst ‘live’ aan het werkt tijdens de Zuid-Amerikaanse jeugdkampioenschappen. “Bij dit kampioenschap in januari had ik twee namen opgeschreven. De ene was Pereiro en de andere Ángel Correa van Argentinië, die nu bij Atlético Madrid speelt”, vertelt hij. Brands was echter niet de enige: diverse Europese clubs toonden interesse in de aanvaller van (toen nog) Nacional.

Clubs uit grotere competities wilden hem echter eerst op huurbasis elders stallen en daar had Pereiro geen zin in. PSV werd daardoor een concrete optie. De inmenging van Luis Suárez gaf het beslissende zetje. “Die adviseerde de Eredivisie en PSV. En nu gaan we zien of er allemaal uit komt wat er in potentie”, stelt de tevreden td, die ook nog kort iets kwijt wil over het karakter van de jonge aanvaller. “Hij komt niet uit de onderkant van de maatschappij, maar uit een normaal gezin met normale ouders. Hij is ook redelijk intelligent.”
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:09:10 #85
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156642525
En Rekikiki van de week:

Karim Rekik kan zaterdag beter niet de kranten in Frankrijk openslaan. De twintigjarige verdediger van Olympique Marseille krijgt bakken met kritiek over zich heen.

Rekik wordt bestempeld als een 'mislukking' en 'miskoop' door Jean-Michel Larqué. De oud-international van Frankrijk en inmiddels journalist haalt snoeihard uit in RMC. "Rekik is één grote catastrofe!", klinkt het. "Hij ziet er niet eens uit als een voetballer. Het maakt er een rotzooi van. Ik weet niet waar hij vandaan komt, ik kende hem niet en ik ben bang dat ik hem niet wíl leren kennen."

Ondanks de kritiek werd Rekik wel opgenomen in de Oranje-selectie van Danny Blind. "Maar in welke staat is die ploeg? Ze worden in eigen huis verslagen door IJsland", besluit Larqué, die in Frankrijk wel vaker opzien baart met opmerkelijke uitspraken en harde uithalen.

Rekik maakte in de zomer de overstap van Manchester City naar Marseille. De laatste twee seizoenen speelde hij op huurbasis bij PSV. Met de Eindhovenaren kroonde de jonge verdediger zich in april tot landskampioen. Met Marseille beleeft Rekik een zéér matige start van het seizoen in de Ligue 1.

Of een week eerder:

Karim Rekik is nog altijd blij dat hij naar Olympique Marseille is overgestapt. De verdediger speelde de voorbije twee seizoenen bij PSV, dat hem van Manchester City huurde.

"Ik ben hier op mijn plek, het spelen in de Franse competitie vraagt wat anders van me", citeert Voetbal International Rekik van de clubsite. "Het team waar ik deel van uitmaak, is sterker dan PSV en we kunnen daarom ook verder reiken in de Europa League."

Donderdag treffen Rekik en co Slovan Liberec in de Europa League. Na de verrassende nederlaag in de competitie tegen Angers wil L'OM zich herpakken. Rekik zat tijdens dat duel op de tribune. "Als speler heb je niet veel tijd om stil te staan bij een nederlaag. We spelen dit seizoen erg veel wedstrijden en dat impliceert dat je er af en toe eentje moet missen", aldus Rekik.

"Winnen is geen must ( nee verloren kut) , maar toch is het een belangrijk duel omdat we bij een zege op zes punten komen", besluit Rekik.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 16:11:05 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156642564
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
En Rekikiki van de week:

Karim Rekik kan zaterdag beter niet de kranten in Frankrijk openslaan. De twintigjarige verdediger van Olympique Marseille krijgt bakken met kritiek over zich heen.

Rekik wordt bestempeld als een 'mislukking' en 'miskoop' door Jean-Michel Larqué. De oud-international van Frankrijk en inmiddels journalist haalt snoeihard uit in RMC. "Rekik is één grote catastrofe!", klinkt het. "Hij ziet er niet eens uit als een voetballer. Het maakt er een rotzooi van. Ik weet niet waar hij vandaan komt, ik kende hem niet en ik ben bang dat ik hem niet wíl leren kennen."

Ondanks de kritiek werd Rekik wel opgenomen in de Oranje-selectie van Danny Blind. "Maar in welke staat is die ploeg? Ze worden in eigen huis verslagen door IJsland", besluit Larqué, die in Frankrijk wel vaker opzien baart met opmerkelijke uitspraken en harde uithalen.

Rekik maakte in de zomer de overstap van Manchester City naar Marseille. De laatste twee seizoenen speelde hij op huurbasis bij PSV. Met de Eindhovenaren kroonde de jonge verdediger zich in april tot landskampioen. Met Marseille beleeft Rekik een zéér matige start van het seizoen in de Ligue 1.

Of een week eerder:

Karim Rekik is nog altijd blij dat hij naar Olympique Marseille is overgestapt. De verdediger speelde de voorbije twee seizoenen bij PSV, dat hem van Manchester City huurde.

"Ik ben hier op mijn plek, het spelen in de Franse competitie vraagt wat anders van me", citeert Voetbal International Rekik van de clubsite. "Het team waar ik deel van uitmaak, is sterker dan PSV en we kunnen daarom ook verder reiken in de Europa League."

Donderdag treffen Rekik en co Slovan Liberec in de Europa League. Na de verrassende nederlaag in de competitie tegen Angers wil L'OM zich herpakken. Rekik zat tijdens dat duel op de tribune. "Als speler heb je niet veel tijd om stil te staan bij een nederlaag. We spelen dit seizoen erg veel wedstrijden en dat impliceert dat je er af en toe eentje moet missen", aldus Rekik.

"Winnen is geen must ( nee verloren kut) , maar toch is het een belangrijk duel omdat we bij een zege op zes punten komen", besluit Rekik.
Rekik is gewoon niveau Eredivisie. Niets om je voor te schamen, natuurlijk, maar zodra je een niveau hoger gaat spelen dan kom je jezelf tegen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 oktober 2015 @ 20:54:20 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156649680
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:09 schreef BeamofLight het volgende:
En Rekikiki van de week:

Of een week eerder:

volgens mij waren ze in het begin juist tevreden met hem :')

Bruma begint zich trouwens te ontwikkelen tot een degelijke solide Eredivisie-verdediger. En daar zijn er maar weinig van
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_156650083
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:11 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Rekik is gewoon niveau Eredivisie. Niets om je voor te schamen, natuurlijk, maar zodra je een niveau hoger gaat spelen dan kom je jezelf tegen.
En zelfs in de eredivisie vond ik hem behoorlijk matig.
Hij ziet er alleen goed uit, GROOT STERK UITSTRALING.
En teksten alsof hij de vedette van NL is.
pi_156650189
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

volgens mij waren ze in het begin juist tevreden met hem :')

Bruma begint zich trouwens te ontwikkelen tot een degelijke solide Eredivisie-verdediger. En daar zijn er maar weinig van
Hij lijkt zijn beperkingen dit seizoen te kennen.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 21:14:13 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_156650268
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Adames het volgende:

[..]

Nou, om eerlijk te zijn kan ik geen 3 cv's noemen die vorig seizoen beter waren in de Eredivisie. Dat zegt niets natuurlijk, maar om nou te doen alsof hij het hier niet goed gedaan heeft is natuurlijk bullshit.
pi_156653150
Ik vond de speech van Van Gaal op het balkon in Duitsland nog minder genant dan dit..
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:20:21 #93
12172 Rabieluh
pi_156653227
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:18 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vond de speech van Van Gaal op het balkon in Duitsland nog minder genant dan dit..
Op die leeftijd met zo'n publiek op dat moment had ik 't ook gedaan. Naja misschien ook niet.
pi_156653860
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:07 schreef Adames het volgende:

[..]

Valt ook wel mee hoor. Qua body is Jordy de Wijs veel verder. Dat is pas een beest.
Land of the free. Home of the brave.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:32:49 #95
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_156653928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Valt ook wel mee hoor. Qua body is Jordy de Wijs veel verder. Dat is pas een beest.
Die sport extra veel op zijn vriendin denk ik
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:33:00 #96
12172 Rabieluh
pi_156653944
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:31 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik bid tot de voetbalgoden dat hij ook goed kan voetballen.
pi_156653978
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Die sport extra veel op zijn vriendin denk ik
Dat sowieso ja. Wat een heerlijk wijf heeft ie.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:34:03 #98
12172 Rabieluh
pi_156653991
pics!
pi_156654013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 22:34 schreef Rabieluh het volgende:
pics!