Nou is het verschil tussen mijn competitie en de eredivisie misschien wel erg groot, maar ik ben een laatste man en ,al zeg ik het zelf, flink buff (1,83m 100kg 10% vet). Er zijn maar weinig spitsen die me voorbij komen, vaak zijn dat snelle lichte jongens. probeer jij eens een kerel van 100kg van de bal af te krijgen als je zelf 65 weegtquote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is toch iets heel anders man. Die mannen moeten wel wendbaar zijn, maar hoe vaak heb jij een rugbyspeler kort zien draaien met de bal aan de voet? Bovendien spelen die tegen mensen met dezelfde bouw, dus ondervinden ze geen nadeel van hun eigen plompheid.
[..]
Ja, je hebt ook maar 1 speler nodig die goals kan maken, als de rest altijd alles goed doet. Maar ja.
Als je op het gemiddelde amateurveld rondkijkt, dan is al direct duidelijk dat je geen vergelijking moet maken met het fysiek wat je daar ziet en in de Eredivisie.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou is het verschil tussen mijn competitie en de eredivisie misschien wel erg groot, maar ik ben een laatste man en ,al zeg ik het zelf, flink buff (1,83m 100kg 10% vet). Er zijn maar weinig spitsen die me voorbij komen, vaak zijn dat snelle lichte jongens. probeer jij eens een kerel van 100kg van de bal af te krijgen als je zelf 65 weegtDaarnaast is mijn formaat perfect om de bal af te schermen en mocht er een spitsje toch voorbij komen, kan ik hem halverwege onze helft afstoppen met een goede sliding/schouderduw. Een centrale verdediger hoeft niet te dribbelen, die moet de aanvallers uitschakelen en de bal afspelen naar de backs of middenvelders
1,98 - 132kg - 8%quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nou is het verschil tussen mijn competitie en de eredivisie misschien wel erg groot, maar ik ben een laatste man en ,al zeg ik het zelf, flink buff (1,83m 100kg 10% vet). Er zijn maar weinig spitsen die me voorbij komen, vaak zijn dat snelle lichte jongens. probeer jij eens een kerel van 100kg van de bal af te krijgen als je zelf 65 weegtDaarnaast is mijn formaat perfect om de bal af te schermen en mocht er een spitsje toch voorbij komen, kan ik hem halverwege onze helft afstoppen met een goede sliding/schouderduw. Een centrale verdediger hoeft niet te dribbelen, die moet de aanvallers uitschakelen en de bal afspelen naar de backs of middenvelders
Lekker he, zo'n bak frietvet leegdrinken.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 12:11 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
1,68 - 152kg - 65%
Come at me bro
je gebruikt vast veel cretanine en shakes om zo lichaam te bereiken?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Cretanine? Hier spreekt een kenner.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
je gebruikt vast veel cretanine en shakes om zo lichaam te bereiken?
Creatine doe ik niet aan (op de geringe hoeveelheid creatine die uiteraard in pre-workout verwerkt zit) .quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
je gebruikt vast veel cretanine en shakes om zo lichaam te bereiken?
sorry dat ik iets verkeerd spel. maar durf wel te zeggen dat ik een kenner ben.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Cretanine? Hier spreekt een kenner.
Dat is de tackle die ik zocht inderdaad. Perfecte uitvoering.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 15:16 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ah daar istie danIemand vroeg om deze beelden geloof ik.
[..]
Waarom reageer je dan niet op mij met je Suggererende domme opmerkingen?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 13:56 schreef Verbosity het volgende:
[..]
sorry dat ik iets verkeerd spel. maar durf wel te zeggen dat ik een kenner ben.
Niet helemaal waar. Nou woog ik destijds 81 kg (1,81m), maar in de duels legde ik het slechts heel zelden af. Juist door een combinatie van kracht, balans, snelheid van handelen en slimheid. Gewicht is een voordeel, maar kan net zo goed een nadeel zijn op het moment dat je niet meer perfect staat. En de spits bepaalt nog altijd de richting.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Omdat je onzin uitkraamt qua stats. Met een lichaamsgewicht van 100kg met 10% bf bij een lengte van 1.83 zit je op een FFMI van 26,6. Dit is naturel niet haalbaar. Dan zou je meer moeten gebruiken dan shakes.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan niet op mij met je Suggererende domme opmerkingen?
Als maar een speler top is, dan is die gewoon uit te schakelen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 09:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ja, je hebt ook maar 1 speler nodig die goals kan maken, als de rest altijd alles goed doet. Maar ja.
Ach, laat het 95-98 kg zijn met 11-12% vetquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:24 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Omdat je onzin uitkraamt qua stats. Met een lichaamsgewicht van 100kg met 10% bf bij een lengte van 1.83 zit je op een FFMI van 26,6. Dit is naturel niet haalbaar. Dan zou je meer moeten gebruiken dan shakes.
Tuurlijk man. Dat is Mr Olympia materiaal met zulke stats. Pics or it didn't happen.quote:
Joh, je weet toch dat deze user bijna dagelijks een regeltje onzin in dit topic komt dumpen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:35 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tuurlijk man. Dat is Mr Olympia materiaal met zulke stats. Pics or it didn't happen.
True.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:37 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Joh, je weet toch dat deze user bijna dagelijks een regeltje onzin in dit topic komt dumpen.
Dat er pro bodybuilder op het veld staat of een redelijk gespierd iemand. Anders heb ik ook nog een paar mooie anecdotes.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ach, laat het 95-98 kg zijn met 11-12% vetWat verandert dat aan het doel van het verhaal ?
Amen. Ik ben ook een serieuze bodybuilder geweest met 128kg na 7 jaar training. Nu 92kg en gewoon happy met hoe ik ben. Tijdens een squat van 200kg van alles in mn knie afgescheurdquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:58 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, 99% van die muscleboys zijn obsessed met hun lijfje en liegen er graag een procentje vet of wat kilootjes spier bij.
Hoort er gewoon bij. Ik ben dik tevreden met 1.85 en 90 kilo, zo lang er zich nergens vet ophoopt. Toen ik nog serieus met sport bezig was boeide het me wel, maar nu kan het me niet meer zo veel schelen, als ik me er maar goed bij voel.
Als ik nu naar de sportschool ga dan is het omdat het weer te klote is om buiten te gaan fietsen/rennen. Al in geen jaren meer een gewicht aangeraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |