Ik ben benieuwd hoe deze zin afloopt, hoewel duidt een bepaalde tegenstelling aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fout.
''Hoewel hij een Belgisch paspoort heeft en enkele wedstrijden speelde voor nationale jeugdelftallen''
Geen idee hebben waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
WAT IS DAT VOOR BULLSHIT MET DIE LANGE BALLEN STEEDS
Die moeten niet nu al aanvallen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, in Lombardije al genot met De Gees en De Butch.
Ajax kreeg keer op keer het verwijt dat ze maar blijven tikken en nooit lang geven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
wat is de else?quote:
Zal wel weer toeval zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom ben je zo agressief de laatste tijd?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Het loopt af met 'voelt hij zich naar eigen zeggen voor een deel Italiaan'. Derhalve, Belg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe deze zin afloopt, hoewel duidt een bepaalde tegenstelling aan.
Als je geboren bent in Bari en je vader en/of moeder is Italiaans ben je een Italiaan.
Je bent de ; vergetenquote:
PSV toch wel stukken beter, veel meer kansen ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit gaat PSV niet winnen. De minste ploeg wint deze topper over het algemeen.
Vind jequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo agressief de laatste tijd?
Peru-Colombia binnenkort. Tapia tegen James.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Mexico - VS live wordt uitgezonden op FOX Sports?
Uhm, juist.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het loopt af met 'voelt hij zich naar eigen zeggen voor een deel Italiaan'. Derhalve, Belg.
Het eerste kwartier was leuk, het halfuur daarna was niet beter dan GRA-FEYquote:
Ik wens alle 3 de kijkers alvast veel plezier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Mexico - VS live wordt uitgezonden op FOX Sports?
Heb jij ooit een normale FOK!'er gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm vreemde user. Doe gewoon normaal.
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd wel ja... Zo mooi dat de techniek nu gebruikt wordt. Maakt het spelletje wat eerlijker
Belg en Italiaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand met een Belgisch paspoort is een Belg.
Veltman met een paar Morenootjes, umad?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax mag blij zijn dat ze een onterechte goal hebben gemaakt.
Zekersquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.
Waar zijn die nootjes te koop?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman met een paar Morenootjes, umad?
Hmm... Noord-Holland maar degraderen naar gemeente dus...quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig hoe die provincieclubs zich altijd zo opladen tegen Ajax.
Hoi Tongquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.
Mexicoquote:
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.quote:
Wacht maar totdat de ploeg van Nederland tegenover Ajax komt te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig hoe die provincieclubs zich altijd zo opladen tegen Ajax.
Ik wel. Ik overweeg te streamen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in Fifa 16?
Mani, wat vind jij er van? Spreek het verlossende woord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.
Die xzaz ofzo is echt raar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm vreemde user. Doe gewoon normaal.
Ik heb vrijdag met Slobeend de nieuwste Pro Evolution Soccer gedaan en we haalden een extreem hoog niveau.quote:
Redelijk jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in Fifa 16?
PES is geen sport.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met Slobeend de nieuwste Pro Evolution Soccer gedaan en we haalden een extreem hoog niveau.
Wij zijn allemaal Halve Belgen, maar niet meer dan dat. 50/50 dus. Jullie hebben allebei gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani, wat vind jij er van? Spreek het verlossende woord.
Goed gedaan Beckenbauer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stuk of tien. Paar lekkere slidings ook. Nul gehouden. Ik ben blij.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stuk of tien. Paar lekkere slidings ook. Nul gehouden. Ik ben blij.
Wel lief blijven mensenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die xzaz ofzo is echt raar javreemd figuur
Rocket League > FIFA + PESquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met Slobeend de nieuwste Pro Evolution Soccer gedaan en we haalden een extreem hoog niveau.
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Die Veltman heeft af en toe kortsluiting in zn hersenpan, niet?wát een idioot.
Realistisch, dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben ook Groningen - Braga gespeeld.
Groningen verloor.
Wat een realistisch spelletje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen verloor.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Die Veltman is wel een vervelend mannetje zeg. Hopelijk krijgt die nog een keer een rotschop.
Niet echt een realistisch spel dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen verloor.
De eerste keer in zijn leven dat hij met een vies broekje de rust in gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Die Veltman is wel een vervelend mannetje zeg. Hopelijk krijgt die nog een keer een rotschop.
Zins opbouw loopt niet echt lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Die gast die inbraken bij De Toekomstde tering hoe achterlijk kun je zijn
We hebben het hier over de 410 boys.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Die gast die inbraken bij De Toekomstde tering hoe achterlijk kun je zijn
Gewoon mannelijke tackle, oh wacht het heeft nu geen psv shirt aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Die Veltman heeft af en toe kortsluiting in zn hersenpan, niet?wát een idioot.
Zinsopbouw.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zins opbouw loopt niet echt lekker
Precies, maar natuurlijk wel gewoon een overtreding. En geel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef 75020 het volgende:
[..]
Gewoon mannelijke tackle, oh wacht het heeft nu geen psv shirt aan.
Dat zegt ie Hans.quote:
Hoeveelste keer dat je Lombardije kijkt voor jou?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat Dennis van Winden voor de eindzege gaat.
De eerste keer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoeveelste keer dat je Lombardije kijkt voor jou?
wat niet is kan nog komen.quote:
We zijn niet allemaal opgegroeid met het wiel.quote:
Dat is alleen weggelegd voor de groten onder ons.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal opgegroeid met het wiel.
Je hebt gelijk. De CPM meenemen in de verdeling is vervallen sinds vorig seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dus alleen helemaal niet waar wat Adames zegt.
Mode. Uitshirts van grote clubs moeten tegenwoordig altijd neon-oranje, groen of geel er in hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
PSV heeft best mooie uitshirts, alleen waarom die rare oranje vlakken op het shirt.
Vind die van Ajax mooier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
PSV heeft best mooie uitshirts, alleen waarom die rare oranje vlakken op het shirt.
Geen idee. Bruin brood met ham en kaas.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens het recept van JR-Style?
Zonde inderdaad. Doet me denken aan dat mooie Puma uitshirt van ons een paar jaar terug.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
JR heeft brood met 8 soorten sausquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Bruin brood met ham en kaas.
Umbro he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
Hmmm, nee. Dit is niks.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zie door de bomen het RiedeWald niet meer
Kloptquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zins opbouw loopt niet echt lekker
Ik doe het gewoon oldskool.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Tosti topic
Hier kan je je ervaringen delen
jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dat El Ghazi die achterlijk liep te soleren?
Je verwacht het niet..quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dat El Ghazi die achterlijk liep te soleren?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Brammess het volgende:
Gudelj is echt absolute aids als het om doordekken gaat
Euh, het staat 1-1quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het na 80 minuten nog 0-0 is, vrees ik dat hij een onemanshow gaat opvoeren.
Met zijn vingertje?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het na 80 minuten nog 0-0 is, vrees ik dat hij een onemanshow gaat opvoeren.
Ik denk niet dat het na 80 minuten nog 0-0 is vandaag. edit: Spuit elf.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet scoren en wachten op de tegengoal?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat door waar het is gebleven
Met niet scoren?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV gaat door waar het is gebleven
Omdat Ajax er geen klote van kan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:38 schreef Tagliano het volgende:
Hoe kon Pereiro zo vrij doorspelen daar
Inderdaad.quote:
19 19 17 zou leuker zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax nu op 20, Feyenoord op 19, PSV op 15. Prima.
En dan heeft PSV de top 3 gehad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:39 schreef PizzaGeit het volgende:
Ajax nu op 20, Feyenoord op 19, PSV op 15. Prima.
Dan moet je nog 2 weken wachtenquote:
Tegen wie speelt NE vandaag?quote:
Foutje, gecorrigeerd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jammer alleen dat PSV de 18 vandaag niet kan halen
zal ook wel spelen met een paar injecties.quote:
Dat hoef je ook niet te verwachten voor +- minuut 75quote:
PSV scoort niet meer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV zou scoren dan stond het voor.
na de 65ste minuut pas, staat in het handboek cursus coach betaald voetbalquote:
Met Nijhuis weet ik dat nog niet zo zeker. Die keurt hem net zo makkelijk af.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
dit dusquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Jezus wat is ajax ongelooflijk slecht zeg.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Jezus wat is ajax ongelooflijk slecht zeg.
misselijk grapje op deze dag.quote:
Eens. Ook veel dramatische inspeelpasses van Propper.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt PSV de kansen slecht uit zeg. Dat Lestienne en De Jong niet meespelen is kein excuus.
Mwha, topscorer en meeste assists.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat speelt PSV de kansen slecht uit zeg. Dat Lestienne en De Jong niet meespelen is kein excuus.
Verstandige mensen gaan naar Bayern München kijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog een uurtje en dan kunnen we eindelijk weer naar Twente kijken
Moet je nagaan hoe slecht de rest isquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef onlogisch het volgende:
En dan te bedenken dat 1 van deze 2 ploegen kampioen gaat worden.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verstandige mensen gaan naar Louis kijken.
Vergeet die ploeg die moeite had bij de nummer laatst niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef onlogisch het volgende:
iddquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Acht je de kans dat Feyenoord kampioen wordt realistisch dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet die ploeg die moeite had bij de nummer laatst niet.
Je verwacht op zijn minst excuses van de psvers en joden die hard liepen te lachen tijdens die wedstrijdquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, benadert De Graafschap-Feyenoord zelfs
Neuh, maar hoe groot is de kans dat deze zooi kampioen wordt dan?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Acht je de kans dat Feyenoord kampioen wordt realistisch dan?
PSV heeft tenminste nog het excuus dat Willems, De Jong en Lestienne er niet bij zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef onlogisch het volgende:
Yep. Het is treurig met Nederlands voetbal. Maargoed, open deur en zo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe slecht de rest is
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:42 schreef onlogisch het volgende:
En dan dacht je dat De Graafschap - Feyenoord van een bedroevend niveau was.
Man man man.
Gewoon een jaar zonder kampioen zou het beste zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, maar hoe groot is de kans dat deze zooi kampioen wordt dan?
met willems stond het 1-4quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
PSV heeft tenminste nog het excuus dat Willems, De Jong en Lestienner er niet bij zijn.
hoeven we ook niemand in de CL af te vaardigen en staan we daar ook niet voor lulquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon een jaar zonder kampioen zou het beste zijn
Ja, qua niveau zijn die 2 wedstrijden vooralsnog uitstekend met elkaar te vergelijken.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet die ploeg die moeite had bij de nummer laatst niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |