Ik ben benieuwd hoe deze zin afloopt, hoewel duidt een bepaalde tegenstelling aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Fout.
''Hoewel hij een Belgisch paspoort heeft en enkele wedstrijden speelde voor nationale jeugdelftallen''
Geen idee hebben waar je mee bezig bent.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
WAT IS DAT VOOR BULLSHIT MET DIE LANGE BALLEN STEEDS
Die moeten niet nu al aanvallen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Slobeend het volgende:
Jongens, in Lombardije al genot met De Gees en De Butch.
Ajax kreeg keer op keer het verwijt dat ze maar blijven tikken en nooit lang geven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
wat is de else?quote:
Zal wel weer toeval zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom ben je zo agressief de laatste tijd?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef Kopsterk het volgende:
Het loopt af met 'voelt hij zich naar eigen zeggen voor een deel Italiaan'. Derhalve, Belg.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe deze zin afloopt, hoewel duidt een bepaalde tegenstelling aan.
Als je geboren bent in Bari en je vader en/of moeder is Italiaans ben je een Italiaan.
Je bent de ; vergetenquote:
PSV toch wel stukken beter, veel meer kansen ookquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit gaat PSV niet winnen. De minste ploeg wint deze topper over het algemeen.
Vind jequote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Waarom ben je zo agressief de laatste tijd?
Peru-Colombia binnenkort. Tapia tegen James.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Mexico - VS live wordt uitgezonden op FOX Sports?
Uhm, juist.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het loopt af met 'voelt hij zich naar eigen zeggen voor een deel Italiaan'. Derhalve, Belg.
Het eerste kwartier was leuk, het halfuur daarna was niet beter dan GRA-FEYquote:
Ik wens alle 3 de kijkers alvast veel plezier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Mexico - VS live wordt uitgezonden op FOX Sports?
Heb jij ooit een normale FOK!'er gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm vreemde user. Doe gewoon normaal.
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd wel ja... Zo mooi dat de techniek nu gebruikt wordt. Maakt het spelletje wat eerlijker
Belg en Italiaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand met een Belgisch paspoort is een Belg.
Veltman met een paar Morenootjes, umad?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax mag blij zijn dat ze een onterechte goal hebben gemaakt.
Zekersquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.
Waar zijn die nootjes te koop?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman met een paar Morenootjes, umad?
Hmm... Noord-Holland maar degraderen naar gemeente dus...quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig hoe die provincieclubs zich altijd zo opladen tegen Ajax.
Hoi Tongquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.
Mexicoquote:
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.quote:
Wacht maar totdat de ploeg van Nederland tegenover Ajax komt te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig hoe die provincieclubs zich altijd zo opladen tegen Ajax.
Ik wel. Ik overweeg te streamen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in Fifa 16?
Mani, wat vind jij er van? Spreek het verlossende woord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.
Die xzaz ofzo is echt raar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm vreemde user. Doe gewoon normaal.
Ik heb vrijdag met Slobeend de nieuwste Pro Evolution Soccer gedaan en we haalden een extreem hoog niveau.quote:
Redelijk jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in Fifa 16?
PES is geen sport.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met Slobeend de nieuwste Pro Evolution Soccer gedaan en we haalden een extreem hoog niveau.
Wij zijn allemaal Halve Belgen, maar niet meer dan dat. 50/50 dus. Jullie hebben allebei gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani, wat vind jij er van? Spreek het verlossende woord.
Goed gedaan Beckenbauer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stuk of tien. Paar lekkere slidings ook. Nul gehouden. Ik ben blij.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Stuk of tien. Paar lekkere slidings ook. Nul gehouden. Ik ben blij.
Wel lief blijven mensenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die xzaz ofzo is echt raar javreemd figuur
Rocket League > FIFA + PESquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag met Slobeend de nieuwste Pro Evolution Soccer gedaan en we haalden een extreem hoog niveau.
Wat een onzin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Die Veltman heeft af en toe kortsluiting in zn hersenpan, niet?wát een idioot.
Realistisch, dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben ook Groningen - Braga gespeeld.
Groningen verloor.
Wat een realistisch spelletje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen verloor.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Die Veltman is wel een vervelend mannetje zeg. Hopelijk krijgt die nog een keer een rotschop.
Niet echt een realistisch spel dus.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Groningen verloor.
De eerste keer in zijn leven dat hij met een vies broekje de rust in gaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef leolinedance het volgende:
Die Veltman is wel een vervelend mannetje zeg. Hopelijk krijgt die nog een keer een rotschop.
Zins opbouw loopt niet echt lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Die gast die inbraken bij De Toekomstde tering hoe achterlijk kun je zijn
We hebben het hier over de 410 boys.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:22 schreef leolinedance het volgende:
Die gast die inbraken bij De Toekomstde tering hoe achterlijk kun je zijn
Gewoon mannelijke tackle, oh wacht het heeft nu geen psv shirt aan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:21 schreef Buitendam het volgende:
Die Veltman heeft af en toe kortsluiting in zn hersenpan, niet?wát een idioot.
Zinsopbouw.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zins opbouw loopt niet echt lekker
Precies, maar natuurlijk wel gewoon een overtreding. En geel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef 75020 het volgende:
[..]
Gewoon mannelijke tackle, oh wacht het heeft nu geen psv shirt aan.
Dat zegt ie Hans.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |