Ik wens alle 3 de kijkers alvast veel plezier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat Mexico - VS live wordt uitgezonden op FOX Sports?
Heb jij ooit een normale FOK!'er gezien?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm vreemde user. Doe gewoon normaal.
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd wel ja... Zo mooi dat de techniek nu gebruikt wordt. Maakt het spelletje wat eerlijker
Belg en Italiaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Iemand met een Belgisch paspoort is een Belg.
Veltman met een paar Morenootjes, umad?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax mag blij zijn dat ze een onterechte goal hebben gemaakt.
Zekersquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.
Waar zijn die nootjes te koop?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Veltman met een paar Morenootjes, umad?
Hmm... Noord-Holland maar degraderen naar gemeente dus...quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig hoe die provincieclubs zich altijd zo opladen tegen Ajax.
Hoi Tongquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik zat achter het doel toen. Gaat veel te snel zo'n moment, is echt niet te zien met je ogen. Mooi dat zoiets bestaat.
Mexicoquote:
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.quote:
Wacht maar totdat de ploeg van Nederland tegenover Ajax komt te staan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
Grappig hoe die provincieclubs zich altijd zo opladen tegen Ajax.
Ik wel. Ik overweeg te streamen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij zo goed in Fifa 16?
Mani, wat vind jij er van? Spreek het verlossende woord.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu is het wel weer leuk geweest jongens.
Die xzaz ofzo is echt raar jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm vreemde user. Doe gewoon normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |