Wedstrijd tegen NAC was dat toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord de eerste die een doelpunt toegekend kreeg op basis hiervan
Van Beek is die jongen die bij de laatste 4 eigendoelpunten van Feyenoord betrokken is.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Riedewald, geheel terecht geselecteerd voor Oranje. Ik bedoel, wie is die Van Beek dan?
Rot anders gewoon op als je dit de hele middag gaat postenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Riedewald, geheel terecht geselecteerd voor Oranje. Ik bedoel, wie is die Van Beek dan?
Ik dacht echt dat Ajax met gemak zou winnen, ben zeer verbaasd.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV is wel de baas in de ArenA, dat had ik niet verwacht.
Dan zal Ajax wel winnen.
Fout.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rossini heeft een Italiaans paspoort.
Rossini had gewoon een Italiaans paspoort toch?quote:
Van de Sar kan toch met de lieverdjes gaan praten?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom, ze betreden een gebouw dat op dat moment helemaal niet toegankelijk is.
Uit m'n hoofd wel ja... Zo mooi dat de techniek nu gebruikt wordt. Maakt het spelletje wat eerlijkerquote:
Max Verstappen heeft een Belgisch paspoort.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Rossini heeft een Italiaans paspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |