Hoeveelste keer dat je Lombardije kijkt voor jou?quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie dat Dennis van Winden voor de eindzege gaat.
De eerste keer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoeveelste keer dat je Lombardije kijkt voor jou?
wat niet is kan nog komen.quote:
We zijn niet allemaal opgegroeid met het wiel.quote:
Dat is alleen weggelegd voor de groten onder ons.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal opgegroeid met het wiel.
Je hebt gelijk. De CPM meenemen in de verdeling is vervallen sinds vorig seizoenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is dus alleen helemaal niet waar wat Adames zegt.
Mode. Uitshirts van grote clubs moeten tegenwoordig altijd neon-oranje, groen of geel er in hebben.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
PSV heeft best mooie uitshirts, alleen waarom die rare oranje vlakken op het shirt.
Vind die van Ajax mooier.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
PSV heeft best mooie uitshirts, alleen waarom die rare oranje vlakken op het shirt.
Geen idee. Bruin brood met ham en kaas.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens het recept van JR-Style?
Zonde inderdaad. Doet me denken aan dat mooie Puma uitshirt van ons een paar jaar terug.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
JR heeft brood met 8 soorten sausquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee. Bruin brood met ham en kaas.
Umbro he.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:31 schreef Caland het volgende:
Hmmm, nee. Dit is niks.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik zie door de bomen het RiedeWald niet meer
Kloptquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zins opbouw loopt niet echt lekker
Ik doe het gewoon oldskool.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
CUL / Tosti topic
Hier kan je je ervaringen delen
jaquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dat El Ghazi die achterlijk liep te soleren?
Je verwacht het niet..quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Was dat El Ghazi die achterlijk liep te soleren?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Brammess het volgende:
Gudelj is echt absolute aids als het om doordekken gaat
Euh, het staat 1-1quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als het na 80 minuten nog 0-0 is, vrees ik dat hij een onemanshow gaat opvoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |