Ja ja, Gio houdt van spanning.quote:
Datquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef Eklasse het volgende:
Juichen tegen graafschap, serieus gasten. Keihard schamen die feyenoord
Hebben we de hele eeste helft ook gedaan. En terecht.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef Eklasse het volgende:
Eerste helft gemist? Juichen is hier wel op z'n plaatsquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef Eklasse het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Nu ga je toch een stuk blijer naar Ajax-PSV kijken
Wat?quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef Eklasse het volgende:
Een stuk rustiger iigquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef PizzaGeit het volgende:
ALS Feyenoord wint, welquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Klop 't af.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was om hem te prikkelen. Werkt gelijk.
Doe eens bij Vejinovic dan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Laat gaan, sommige mensen leven daarvoorquote:
Nee niet gezien, maar feyenoord is altijd slecht tegen degradatie kandidatenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste helft gemist? Juichen is hier wel op z'n plaats
En dat vanaf de andere kant van de wereldquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ach, wel heel lekker om hem op de bank te hebben ipv Dammersquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk is Botteghin een rare aankoop. Feyenoord speelt zeker 25 van de 34 wedstrijden ver van het eigen doel en dan heb je niks aan zo'n trage tank.
Snelle conclusie van je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk is Botteghin een rare aankoop. Feyenoord speelt zeker 25 van de 34 wedstrijden ver van het eigen doel en dan heb je niks aan zo'n trage tank.
ja je hebt gelijk ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laat gaan, sommige mensen leven daarvoor
Slecht tegen is imo wat anders dan deze eerste helft. De Graafschap was gewoon domweg beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar feyenoord is altijd slecht tegen degradatie kandidaten
Dat valt wel mee hoor. De Graafschap had 30% balbezit. Dan ben je niet echt beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slecht tegen is imo wat anders dan deze eerste helft. De Graafschap was gewoon domweg beter.
Dat sowieso.quote:
Oh ja... Dat kan Feyenoord ook zooo goed... Een voorsprong verdedigenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef arjan1112 het volgende:
doe maar een aanvaller eruit en een verdediger erbij, gio
Balbezit zegt niet zo veel, Nederlands elftal (om maar wat te noemen) heeft ook altijd balbezitquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. De Graafschap had 30% balbezit. Dan ben je niet echt beter.
Oneens... Bij Feyenoord ging zo'n beetje alles fout. Bij de Graafschap gingen veel dingen gewoon goed. Dan ben je beter. Balbezit of niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. De Graafschap had 30% balbezit. Dan ben je niet echt beter.
Ja maar 30% is wel erg weinig. Dan ben je hoogstens gevaarlijk aan het counteren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Balbezit zegt niet zo veel, Nederlands elftal (om maar wat te noemen) heeft ook altijd balbezit
Pas als je 'm erin steekt bij beide heren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik krijg een harde plasser van Elia en Vilhena.
Nohomo
Ademen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat deed ik precies verkeerd in jouw ogen?
Ik ga er vanuit dat het 2-2 wordt dus ik zit sowieso wel rustig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Bombvis het volgende:
Maak toch maar even gauw die 1-3, vind ik toch rustiger zitten
Valt wel mee toch? Hoop kleine overtredingen, maar vind het niet heel hard ofzoquote:
Neem aan dat Vejinovic de achterste middenvelder is als je 3-4-3 speelt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veijnovic en Vd Heijden nu in de laatste linie?
Ach, je weet zelf ook wel dat als je na de 1-0 tegen in een clubtopic komt reageren die niet van jou is (dan doel ik op de club, voor ik daar weer reacties op krijg), er wat boze reacties op kunnen komen. Kan je kinderachtig vinden, kan je kansloos vinden, maar je weet zelf ook wel dat dat dan gebeurtquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij praat ik gewoon mee zonder te trollen
Ik maak maar een garpje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij praat ik gewoon mee zonder te trollen
Wel waar inderdaad.quote:
Moeten we vandaag sowieso al .quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je hier niet van wint moet je je schamen
Nou weten we het wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor, Feyenoord moet zich sowieso schamen voor die eerste helftquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spel is niet om over naar huis te schrijven.quote:
Pinchhitter erbij.quote:
Het is dan wel een stuk leuker om hier te zijn ja, maar doe het niet om het vuurtje op te stokenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf ook wel dat als je na de 1-0 tegen in een clubtopic komt reageren die niet van jou is (dan doel ik op de club, voor ik daar weer reacties op krijg), er wat boze reacties op kunnen komen. Kan je kinderachtig vinden, kan je kansloos vinden, maar je weet zelf ook wel dat dat dan gebeurt
Ja, jammer dat hij hem daarmee aangeeft voor een lekkere pegel.quote:
Ik zou een slot op de deur (Botteghin dus) logischer vinden. Maar in Gio we trustquote:
Typisch dat alleen niet-Feyenoorders zoveel vertrouwen hebben in een Feyenoord overwinningquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spel is niet om over naar huis te schrijven.
Maar dit gaan jullie wel winnen.
Wellicht niet bewust, maar alleen je aanwezigheid voelt dan al zoquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dan wel een stuk leuker om hier te zijn ja, maar doe het niet om het vuurtje op te stoken
In de 85e minuut? Doe je meestal in de blessuretijdquote:
Jullie lopen weer 3 punten uit op 'ons' vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dat alleen niet-Feyenoorders zoveel vertrouwen hebben in een Feyenoord overwinning
Wij zien alle wedstrijden die billenknijpen zijn. Anderen niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dat alleen niet-Feyenoorders zoveel vertrouwen hebben in een Feyenoord overwinning
Hopelijk nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie lopen weer 3 punten uit op 'ons' vandaag
Dat moet het haast wel zijn ja...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wij zien alle wedstrijden die billenknijpen zijn. Anderen niet.
IJdele hoopquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
Gaat er ooit weer een periode komen wanneer ik naar Feyenoord kan kijken zonder hartmonitor? Ben soms best jaloers op PSV en Ajax supporters die gewoon van te voren weten dat ze kunnen gaan genieten
Nou ja, genieten. Die weten dat ze winnen en dat makkelijk doen, voor ajacieden is dat geen genieten hèquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
Gaat er ooit weer een periode komen wanneer ik naar Feyenoord kan kijken zonder hartmonitor? Ben soms best jaloers op PSV en Ajax supporters die gewoon van te voren weten dat ze kunnen gaan genieten
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef TC03 het volgende:
Hoop niet dat Kramert geschorst wordt voor die slap.
Achahbar zit niet eens op de bankquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef Henrys het volgende:
En waarom is er geen enige journalist die vragen stelt waarom Achahbar en Botteghin op de bank zitten? fuck die hollandse school
wat hoop je? Gelijkspelletje of helemaal niets voor de Joden?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk niet
[..]
Dat moet het haast wel zijn ja...
Nee, helaas niet... Er gaat wel een tijd komen dat je, indien je Feyenoord invult op het formulier, meer moet gaan betalen voor je ziektekostenverzekeringquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
Gelijkspelletje. 2 punten verlies voor beide ploegen, zou ik mooi vindenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat hoop je? Gelijkspelletje of helemaal niets voor de Joden?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Er gaat wel een tijd komen dat je, indien je Feyenoord invult op het formulier, meer moet gaan betalen voor je ziektekostenverzekering
Lolquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Er gaat wel een tijd komen dat je, indien je Feyenoord invult op het formulier, meer moet gaan betalen voor je ziektekostenverzekering
M'n hart zegt ajax (grotere hekel aan PSV), maar m'n verstand zegt psv...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat hoop je? Gelijkspelletje of helemaal niets voor de Joden?
Met een gelijkspel worden er minder punten verdiend.quote:
Die twee goals tegen PSV zouden hem toch wat krediet moeten geven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij deed het onder Rutten aan het einde van het seizoen zoveel beter dan Kazim
Is Kramer ook wel, Kazim staan standaard buitenspelquote:
Wel een mooi gelijkspel, iets van 4-4 ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met een gelijkspel worden er minder punten verdiend.
Waren ook beide wereldgoals en heb hem nog nooit een wedstrijd slecht zien spelen. Zal wel de kantjes er vanaf lopen bij jong Feyenoord want als hij met het 1e meedoet doet hij weinig slechtquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die twee goals tegen PSV zouden hem toch wat krediet moeten geven.
Natuurlijk worden ze gestuurd. Omdat het publiek hier een zaak van maakt. Als er geen beelden zijn, komt er sowieso niks.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Zou een aanklager nou alle 9 wedstrijden ieder incident bekijken of worden ze 'gestuurd' door deze beeldvorming.
Dr zal wel een mannetje op elke wedstrijd worden gezet en dan gekeken worden o er noemenswaardige incidenten zijn oidquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Zou een aanklager nou alle 9 wedstrijden ieder incident bekijken of worden ze 'gestuurd' door deze beeldvorming.
Dat vraag ik me ook wel eens af inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Dat kan je wel zeggen.quote:
Tijdrekken tegen de nummer laatst, alles is veroorloofdquote:
Die zijn bij mij door de druk al verworden tot kleine puistjes...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een paar minuten aambeien terugpersen.
Het is nog niet spannend genoeg met Jan Arie achterin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tijdrekken![]()
Lekker shit over jezelf afroepen
Behalve die gele kaart van Kongolo natuurlijk.quote:
Kramer kan er ook wat van hoor.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is Kramer ook wel, Kazim staan standaard buitenspel
Klopt, maar toch wat minder voor m'n gevoel.quote:
Die waren niet echt van die plek afgekomen, toch?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
Zo, dat De Graafschap ook weer even op hun plek gezet.
Beidequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo, opluchting. Nu lekker naar puntverlies van ofwel Ajax ofwel PSV kijken.
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:20 schreef WethouderHekking het volgende:
De Graafschap weet ook weer ze staan .
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef Caland het volgende:
Zo, dat De Graafschap ook weer even op hun plek gezet.
Goed zoquote:
Ofwel allebei.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zo, opluchting. Nu lekker naar puntverlies van ofwel Ajax ofwel PSV kijken.
Goed geregeldquote:
Moet je wel eindigen met meer punten dan de restquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:22 schreef BB-King het volgende:
Even een luchtige opmerking tussendoor:
Als je van dit soort tegenstanders wint wordt je dus kampioen!
Right on point.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:22 schreef BB-King het volgende:
Dan had je ook wel bij Roda mogen winnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:22 schreef BB-King het volgende:
De stats tegen Roda zijn 7-7-7 (uit m'n hoofd)... Daar win je dus net zo vaak van als je gelijk speelt en verliest...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dan had je ook wel bij Roda mogen winnen
Als er geen Ajax - PSV was hadden ze dat nog wel een paar keer gedaan.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:22 schreef KillemWieft het volgende:
Misschien moet FOX dat duwtje van Kramer nóg een keer herhalen.
Ik denk dat ze zich eerder richten op feiten en de lange geschiedenis van Kramer.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Blijft het toch wel kansloos? Statistieken VVV uit zijn volgens mij trouwens 24-10-1 (totaal verzonnen, maar daar verliezen we volgens mij echt altijdquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De stats tegen Roda zijn 7-7-7 (uit m'n hoofd)... Daar win je dus net zo vaak van als je gelijk speelt en verliest...
Wellicht zit er toch iets in het cliché "angstgegner"... Clichés bestaan doorgaans met een redenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Blijft het toch wel kansloos? Statistieken VVV uit zijn volgens mij trouwens 24-10-1 (totaal verzonnen, maar daar verliezen we volgens mij echt altijd)
Zit daar een Ajax-regisseur met een rode kop constant te roepen "Start Goud! Start Goud!". Die werd ook helemaal gek na de 1-2. Meteen weer even dat duwtje van Kramer instarten. "Start Goud! Start Goud!"quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FOX hoopt wel op een schorsing volgens mij.
Ik mis volgens mij de helft van het artikelquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttfmad
Jodengelukquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)campaign=telesporttfmad
Eens.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het mooie van dit soort wedstrijden winnen is dat Ajacieden en PSV'ers enorm butthurt zijn.
Team blablabla bla bla bla team gevochten voor elkaar. Team blabla en dat is het team bla bla. Team vechten voor 3 punten team en bla bla bla team.quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:26 schreef Slobeend het volgende:
'Feyenoord dankt Makkelie' http://www.telesport.nl/r/24572805
Onze aanvoerdertquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Team blablabla bla bla bla team gevochten voor elkaar. Team blabla en dat is het team bla bla. Team vechten voor 3 punten team en bla bla bla team.
De fans hebben ons er vandaag doorheen gesleept. Het was een echte teamprestatie, ook dit soort wedstrijden moet je winnen.quote:
Niks over veerkracht?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Team blablabla bla bla bla team gevochten voor elkaar. Team blabla en dat is het team bla bla. Team vechten voor 3 punten team en bla bla bla team.
Aldus een user in een topic waar al pagina's lang butthurt gejankt wordtquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het mooie van dit soort wedstrijden winnen is dat Ajacieden en PSV'ers enorm butthurt zijn.
Ik vind het sowieso al verschrikkelijk dat ze die stinkneus zo vaak het commentaar bij wedstrijden van Feyenoord laten doen. Heb er ook nog een opmerking over gemaakt bij een klantonderzoek. Heeft u nog suggesties? Ja, ontsla Leo Driessen. Optyfen, gauw!quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:23 schreef GekkeGerrit- het volgende:
FOX hoopt wel op een schorsing volgens mij.
Wel leuke uitslagquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Oke jongens, als PSV met 0-10 wint staan we bovenaan
Hopelijk wordt het gelijk, want dan worden het minste aantal punten verdeeld.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:33 schreef hhh38 het volgende:
Oke jongens, als PSV met 0-10 wint staan we bovenaan
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Zo zie je maar weer hoe belangrijk karsdorp Immers is
Cambuur uit, Roda uit etc., zelfde laken een pak. Feyenoord uit bij de kleintjes is gewoon kansloosquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:35 schreef Henrys het volgende:
Zo zie je maar weer hoe belangrijk karsdorp is
Sowieso Kazim basis danquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
hopelijk wordt het gelijk, want dan worden het minste aantal punten verdeeld.
Kramer gaat wel een paar potten geschorst worden. Wie weet krijgt Achahbar speeltijd.
Ik denk dat de scheids het al beoordeeld heeft en dat hij dus niet geschorst gaat worden. Maar we gaan het meemakenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Gert het volgende:
[..]
hopelijk wordt het gelijk, want dan worden het minste aantal punten verdeeld.
Kramer gaat wel een paar potten geschorst worden. Wie weet krijgt Achahbar speeltijd.
Ik hoop het, maar zou het terecht vinden als hij alsnog geschorst wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheids het al beoordeeld heeft en dat hij dus niet geschorst gaat worden. Maar we gaan het meemaken
Ik snap gewoon niet dat er zo slap aan de wedstrijd beginnen kan worden. Wat is dat toch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Cambuur uit, Roda uit etc., zelfde laken een pak. Feyenoord uit bij de kleintjes is gewoon kansloos
Ik vertrouw volledig op de KNFBquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar zou het terecht vinden als hij alsnog geschorst wordt.
Onderschatting wellicht, of de tegenstander die er vol op klapt en je niet mee wil gaan in het vechtvoetbal. Geen ideequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat er zo slap aan de wedstrijd beginnen kan worden. Wat is dat toch.
Gelijkspel zou ik juist wel prima vinden, beide puntverliesquote:
Of winst voor de lampjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik juist wel prima vinden, beide puntverlies
Kan ik ook mee leven ja. Maar ben momenteel gewoon blij dat wij gewonnen hebben, dus ik kan overal wel mee levenquote:
Winst ajax zou wel zuur zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven ja. Maar ben momenteel gewoon blij dat wij gewonnen hebben, dus ik kan overal wel mee leven
3 punten uitlopen op psv, ook niet verkeerd. Maar het is wel de minste optie jaquote:
quote:''De meest lelijke wedstrijd? De meest belangrijke, want we hebben drie punten'', waren de eerste woorden van aanvoerder Dirk Kuyt na de benauwde zege op De Graafschap: 1-2. In de eerste helft kreeg de thuisploeg, nota bene hekkensluiter, de grootste kansen.
''We hebben de hele week gesproken over wat er eventueel zou kunnen gebeuren als we niet goed zouden starten... Nou ja, je roept het wel over je af'', vertelt Kuyt tegenover Fox Sports. ''Aan de andere kant hebben we toch weer het karakter om de wedstrijd om te zetten. Ondanks het feit dat we heel teleurgesteld zijn over de vertoning in de eerste helft, ben ik toch blij met de tweede helft.''
Een verklaring heeft hij niet. ''Het is lastig te zeggen waar dat aan ligt. Chelsea, met al die fantastische voetballers, gaan ook ten onder. Voetbal opzich is soms lastig te verklaren. We waren er op gebrand om goed te beginnen. De eerste helft was heel slecht, maar ik ben blij met de drie punten en het karakter van het team. In het verleden verloor Feyenoord deze wedstrijden. Nu winnen we hier, bij Cambuur en een puntje bij Roda. We zijn goed op weg.''
Dat zagen we vorig jaar, had je uit en thuis kunnen (moeten) winnen. Er moet echt een wonder gebeuren volgens mij voor we van ze winnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Gelijkspel is wel het beste denk, Ajax kan je thuis pakken.
Niks over de supporters? Matigquote:
Krijg je er van als je Kazim niet (veel) laat spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef Droopie het volgende:
Ach maak mij geen zorgen over schorsing voor Kramer.
Onze huisadvocaat moeten we ook aan de gang houden, die zit alweer 2 weken uit zijn neus te vreten
De Johnnie Cochran van Feyenoordquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef Droopie het volgende:
Ach maak mij geen zorgen over schorsing voor Kramer.
Onze huisadvocaat moeten we ook aan de gang houden, die zit alweer 2 weken uit zijn neus te vreten
quote:Feyenoord wist vanmiddag na een moeizame eerste helft af te rekenen met De Graafschap. De Rotterdammers hadden het in het eerste deel van de wedstrijd moeilijk en reageerden dat soms af in het veld. Feyenoord-spits Michiel Kramer, die later in de wedstrijd trefzeker was, duwde zijn hand in het gezien van Ted van de Pavert, verdediger van De Graafschap. Het moment werd vervolgens meerdere malen herhaald door Fox Sports.
"Er gebeurt veel in zo’n situatie”, zegt oud-Feyenoorder Rob Jacobs tegenover Radio Rijnmond. "Kramer douwt met zijn hand een speler van De Graafschap weg en dan gaat Fox Sports dat met een cirkeltje om Kramer heen uitlichten. Wat is dat misselijkmakend zeg. Heeft Fox Sports niets beters te doen dan een overtreding de hele tijd laten zien?"
??quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Gio heeft afgelopen periode 1 keer contact gehad met Blind. KNVB heeft dus onbewust kleur bekend door uitlatingen de Boer. Hilarisch
quote:Giovanni van Bronckhorst is geschrokken van de eerste helft tegen De Graafschap. ''Ik denk dat we toen helemaal niets goed hebben gedaan'', oordeelde de trainer na afloop tegenover de NOS. ''Het tempo was niet hoog genoeg en de duels gingen we slap aan. Feyenoord-onwaardig.''
''Maar in de tweede helft heb ik een ander Feyenoord gezien'', aldus Van Bronckhorst. Eljero Elia en Michiel Kramer bezorgden de Rotterdammers de zege. ''Het had zomaar anders kunnen zijn. Die eerste helft mag niet.'' De Graafschap was boos op de arbitrage. ''De momenten met Vermeer (afgekeurde goal, red.) en Kramer (tikje, red.) heb ik nog niet teruggezien.''
De Graafschap probeerde Feyenoord uit de tent te lokken. ''We hebben de verkeerde agressie getoond. De agressie moet liggen in de duels en de passing, maar dat heb ik in de eerste helft niet gezien. In de tweede helft wel en daarom hebben we gewonnen. Uiteindelijk ben je opgelucht dat je dit nog heb kunnen ombuigen.''
Niet meegekregen? Mooie fragmenten van cocu en de boer bij VI. Cocu zegt dat hij nooit contact heeft met Blind, fragment erop de boer zegt dat ie dat dagelijks heeftquote:
Bizarquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Mooie fragmenten van cocu en de boer bij VI. Cocu zegt dat hij nooit contact heeft met Blind, fragment erop de boer zegt dat ie dat dagelijks heeft.
Nope, VI al een paar weken niet gezienquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Mooie fragmenten van cocu en de boer bij VI. Cocu zegt dat hij nooit contact heeft met Blind, fragment erop de boer zegt dat ie dat dagelijks heeft.
Prima teksten. Ook al ligt het tegen het clichématige aan, Been had gezegd dat je dat wel eens hebt met 3 jonge verdedigers en Rutten had gezegd: "Sja, uhm, we moeten dat de volgende wedstrijd uhm, toch weer beter doen".quote:
Van Hanegem zei in zijn column meteen na de eerste selectie door Blind al dat die met een ajax-bril was samengesteld (waarom geen Van Beek maar wel twee jongetjes die door Rapid Wien aan alle kanten voorbij werden gelopen). Grappig dat De Boer ongewild bevestigd heeft dat Van Hanegem dat goed zag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre moeten wij ons druk maken over het NL-elftal, die het EK toch niet gaan halen... Al dan niet dankzij de ajax-bril...quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Hanegem zei in zijn column meteen na de eerste selectie door Blind al dat die met een ajax-bril was samengesteld (waarom geen Van Beek maar wel twee jongetjes die door Rapid Wien aan alle kanten voorbij werden gelopen). Grappig dat De Boer ongewild bevestigd heeft dat Van Hanegem dat goed zag.
Een schorsing zou ook gewoon terecht zijn, indien Makkelie niet beoordeeld heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef Gert het volgende:
En de 'klap' wéér in de herhaling bijfox , plus gejank van een graafschapspeler dat het rood had moeten zijn. Het zou me niet verbazen als ze bij fox voor de zekerheid ook de knvb nog even hebben gebeld.
Dat ontkent volgens mij ook niemand, was een stomme actie. Maar ik heb het nu al 7 keer gezien. Béétje overdreven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een schorsing zou ook gewoon terecht zijn, indien Makkelie niet beoordeeld heeft.
Vaker geloof ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ontkent volgens mij ook niemand, was een stomme actie. Maar ik heb het nu al 7 keer gezien. Béétje overdreven.
Hier waren er anders wel een paar die het "niets" vondenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ontkent volgens mij ook niemand, was een stomme actie. Maar ik heb het nu al 7 keer gezien. Béétje overdreven.
Blinde mensen ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier waren er anders wel een paar die het "niets" vonden
ze zouden het 8-uur journaal er mee moeten openen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier waren er anders wel een paar die het "niets" vonden
Klopt, maar het blijft psv... Kutclubquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:07 schreef Montelly het volgende:
Puntentechnisch is het beter voor Feyenoord, bij winst van PSV,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |