??quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Gio heeft afgelopen periode 1 keer contact gehad met Blind. KNVB heeft dus onbewust kleur bekend door uitlatingen de Boer. Hilarisch
quote:Giovanni van Bronckhorst is geschrokken van de eerste helft tegen De Graafschap. ''Ik denk dat we toen helemaal niets goed hebben gedaan'', oordeelde de trainer na afloop tegenover de NOS. ''Het tempo was niet hoog genoeg en de duels gingen we slap aan. Feyenoord-onwaardig.''
''Maar in de tweede helft heb ik een ander Feyenoord gezien'', aldus Van Bronckhorst. Eljero Elia en Michiel Kramer bezorgden de Rotterdammers de zege. ''Het had zomaar anders kunnen zijn. Die eerste helft mag niet.'' De Graafschap was boos op de arbitrage. ''De momenten met Vermeer (afgekeurde goal, red.) en Kramer (tikje, red.) heb ik nog niet teruggezien.''
De Graafschap probeerde Feyenoord uit de tent te lokken. ''We hebben de verkeerde agressie getoond. De agressie moet liggen in de duels en de passing, maar dat heb ik in de eerste helft niet gezien. In de tweede helft wel en daarom hebben we gewonnen. Uiteindelijk ben je opgelucht dat je dit nog heb kunnen ombuigen.''
Niet meegekregen? Mooie fragmenten van cocu en de boer bij VI. Cocu zegt dat hij nooit contact heeft met Blind, fragment erop de boer zegt dat ie dat dagelijks heeftquote:
Bizarquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Mooie fragmenten van cocu en de boer bij VI. Cocu zegt dat hij nooit contact heeft met Blind, fragment erop de boer zegt dat ie dat dagelijks heeft.
Nope, VI al een paar weken niet gezienquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet meegekregen? Mooie fragmenten van cocu en de boer bij VI. Cocu zegt dat hij nooit contact heeft met Blind, fragment erop de boer zegt dat ie dat dagelijks heeft.
Prima teksten. Ook al ligt het tegen het clichématige aan, Been had gezegd dat je dat wel eens hebt met 3 jonge verdedigers en Rutten had gezegd: "Sja, uhm, we moeten dat de volgende wedstrijd uhm, toch weer beter doen".quote:
Van Hanegem zei in zijn column meteen na de eerste selectie door Blind al dat die met een ajax-bril was samengesteld (waarom geen Van Beek maar wel twee jongetjes die door Rapid Wien aan alle kanten voorbij werden gelopen). Grappig dat De Boer ongewild bevestigd heeft dat Van Hanegem dat goed zag.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre moeten wij ons druk maken over het NL-elftal, die het EK toch niet gaan halen... Al dan niet dankzij de ajax-bril...quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Van Hanegem zei in zijn column meteen na de eerste selectie door Blind al dat die met een ajax-bril was samengesteld (waarom geen Van Beek maar wel twee jongetjes die door Rapid Wien aan alle kanten voorbij werden gelopen). Grappig dat De Boer ongewild bevestigd heeft dat Van Hanegem dat goed zag.
Een schorsing zou ook gewoon terecht zijn, indien Makkelie niet beoordeeld heeft.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef Gert het volgende:
En de 'klap' wéér in de herhaling bijfox , plus gejank van een graafschapspeler dat het rood had moeten zijn. Het zou me niet verbazen als ze bij fox voor de zekerheid ook de knvb nog even hebben gebeld.
Dat ontkent volgens mij ook niemand, was een stomme actie. Maar ik heb het nu al 7 keer gezien. Béétje overdreven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een schorsing zou ook gewoon terecht zijn, indien Makkelie niet beoordeeld heeft.
Vaker geloof ik.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ontkent volgens mij ook niemand, was een stomme actie. Maar ik heb het nu al 7 keer gezien. Béétje overdreven.
Hier waren er anders wel een paar die het "niets" vondenquote:Op zondag 4 oktober 2015 15:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ontkent volgens mij ook niemand, was een stomme actie. Maar ik heb het nu al 7 keer gezien. Béétje overdreven.
Blinde mensen ja.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier waren er anders wel een paar die het "niets" vonden
ze zouden het 8-uur journaal er mee moeten openen.quote:Op zondag 4 oktober 2015 15:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hier waren er anders wel een paar die het "niets" vonden
Klopt, maar het blijft psv... Kutclubquote:Op zondag 4 oktober 2015 16:07 schreef Montelly het volgende:
Puntentechnisch is het beter voor Feyenoord, bij winst van PSV,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |