Moeten we vandaag sowieso al .quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je hier niet van wint moet je je schamen
Nou weten we het wel.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt Hansquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee hoor, Feyenoord moet zich sowieso schamen voor die eerste helftquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Spel is niet om over naar huis te schrijven.quote:
Pinchhitter erbij.quote:
Het is dan wel een stuk leuker om hier te zijn ja, maar doe het niet om het vuurtje op te stokenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, je weet zelf ook wel dat als je na de 1-0 tegen in een clubtopic komt reageren die niet van jou is (dan doel ik op de club, voor ik daar weer reacties op krijg), er wat boze reacties op kunnen komen. Kan je kinderachtig vinden, kan je kansloos vinden, maar je weet zelf ook wel dat dat dan gebeurt
Ja, jammer dat hij hem daarmee aangeeft voor een lekkere pegel.quote:
Ik zou een slot op de deur (Botteghin dus) logischer vinden. Maar in Gio we trustquote:
Typisch dat alleen niet-Feyenoorders zoveel vertrouwen hebben in een Feyenoord overwinningquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Spel is niet om over naar huis te schrijven.
Maar dit gaan jullie wel winnen.
Wellicht niet bewust, maar alleen je aanwezigheid voelt dan al zoquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dan wel een stuk leuker om hier te zijn ja, maar doe het niet om het vuurtje op te stoken
In de 85e minuut? Doe je meestal in de blessuretijdquote:
Jullie lopen weer 3 punten uit op 'ons' vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dat alleen niet-Feyenoorders zoveel vertrouwen hebben in een Feyenoord overwinning
Wij zien alle wedstrijden die billenknijpen zijn. Anderen niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Typisch dat alleen niet-Feyenoorders zoveel vertrouwen hebben in een Feyenoord overwinning
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |