Nee niet gezien, maar feyenoord is altijd slecht tegen degradatie kandidatenquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Eerste helft gemist? Juichen is hier wel op z'n plaats
En dat vanaf de andere kant van de wereldquote:Op zondag 4 oktober 2015 13:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat was om hem te prikkelen. Werkt gelijk.
Ach, wel heel lekker om hem op de bank te hebben ipv Dammersquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk is Botteghin een rare aankoop. Feyenoord speelt zeker 25 van de 34 wedstrijden ver van het eigen doel en dan heb je niks aan zo'n trage tank.
Snelle conclusie van je.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef TC03 het volgende:
Eigenlijk is Botteghin een rare aankoop. Feyenoord speelt zeker 25 van de 34 wedstrijden ver van het eigen doel en dan heb je niks aan zo'n trage tank.
ja je hebt gelijk ook.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Laat gaan, sommige mensen leven daarvoor
Slecht tegen is imo wat anders dan deze eerste helft. De Graafschap was gewoon domweg beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:00 schreef Eklasse het volgende:
[..]
Nee niet gezien, maar feyenoord is altijd slecht tegen degradatie kandidaten
Dat valt wel mee hoor. De Graafschap had 30% balbezit. Dan ben je niet echt beter.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Slecht tegen is imo wat anders dan deze eerste helft. De Graafschap was gewoon domweg beter.
Dat sowieso.quote:
Oh ja... Dat kan Feyenoord ook zooo goed... Een voorsprong verdedigenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:01 schreef arjan1112 het volgende:
doe maar een aanvaller eruit en een verdediger erbij, gio
Balbezit zegt niet zo veel, Nederlands elftal (om maar wat te noemen) heeft ook altijd balbezitquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. De Graafschap had 30% balbezit. Dan ben je niet echt beter.
Oneens... Bij Feyenoord ging zo'n beetje alles fout. Bij de Graafschap gingen veel dingen gewoon goed. Dan ben je beter. Balbezit of niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor. De Graafschap had 30% balbezit. Dan ben je niet echt beter.
Ja maar 30% is wel erg weinig. Dan ben je hoogstens gevaarlijk aan het counteren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Balbezit zegt niet zo veel, Nederlands elftal (om maar wat te noemen) heeft ook altijd balbezit
Pas als je 'm erin steekt bij beide heren.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik krijg een harde plasser van Elia en Vilhena.
Nohomo
Ademen?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Wat deed ik precies verkeerd in jouw ogen?
Ik ga er vanuit dat het 2-2 wordt dus ik zit sowieso wel rustig.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:04 schreef Bombvis het volgende:
Maak toch maar even gauw die 1-3, vind ik toch rustiger zitten
Valt wel mee toch? Hoop kleine overtredingen, maar vind het niet heel hard ofzoquote:
Neem aan dat Vejinovic de achterste middenvelder is als je 3-4-3 speelt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Veijnovic en Vd Heijden nu in de laatste linie?
Ach, je weet zelf ook wel dat als je na de 1-0 tegen in een clubtopic komt reageren die niet van jou is (dan doel ik op de club, voor ik daar weer reacties op krijg), er wat boze reacties op kunnen komen. Kan je kinderachtig vinden, kan je kansloos vinden, maar je weet zelf ook wel dat dat dan gebeurtquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij praat ik gewoon mee zonder te trollen
Ik maak maar een garpje.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Volgens mij praat ik gewoon mee zonder te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |