Ik hoop het, maar zou het terecht vinden als hij alsnog geschorst wordt.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:37 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheids het al beoordeeld heeft en dat hij dus niet geschorst gaat worden. Maar we gaan het meemaken
Ik snap gewoon niet dat er zo slap aan de wedstrijd beginnen kan worden. Wat is dat toch.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Cambuur uit, Roda uit etc., zelfde laken een pak. Feyenoord uit bij de kleintjes is gewoon kansloos
Ik vertrouw volledig op de KNFBquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar zou het terecht vinden als hij alsnog geschorst wordt.
Onderschatting wellicht, of de tegenstander die er vol op klapt en je niet mee wil gaan in het vechtvoetbal. Geen ideequote:Op zondag 4 oktober 2015 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat er zo slap aan de wedstrijd beginnen kan worden. Wat is dat toch.
Gelijkspel zou ik juist wel prima vinden, beide puntverliesquote:
Of winst voor de lampjesquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Gelijkspel zou ik juist wel prima vinden, beide puntverlies
Kan ik ook mee leven ja. Maar ben momenteel gewoon blij dat wij gewonnen hebben, dus ik kan overal wel mee levenquote:
Winst ajax zou wel zuur zijnquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kan ik ook mee leven ja. Maar ben momenteel gewoon blij dat wij gewonnen hebben, dus ik kan overal wel mee leven
3 punten uitlopen op psv, ook niet verkeerd. Maar het is wel de minste optie jaquote:
quote:''De meest lelijke wedstrijd? De meest belangrijke, want we hebben drie punten'', waren de eerste woorden van aanvoerder Dirk Kuyt na de benauwde zege op De Graafschap: 1-2. In de eerste helft kreeg de thuisploeg, nota bene hekkensluiter, de grootste kansen.
''We hebben de hele week gesproken over wat er eventueel zou kunnen gebeuren als we niet goed zouden starten... Nou ja, je roept het wel over je af'', vertelt Kuyt tegenover Fox Sports. ''Aan de andere kant hebben we toch weer het karakter om de wedstrijd om te zetten. Ondanks het feit dat we heel teleurgesteld zijn over de vertoning in de eerste helft, ben ik toch blij met de tweede helft.''
Een verklaring heeft hij niet. ''Het is lastig te zeggen waar dat aan ligt. Chelsea, met al die fantastische voetballers, gaan ook ten onder. Voetbal opzich is soms lastig te verklaren. We waren er op gebrand om goed te beginnen. De eerste helft was heel slecht, maar ik ben blij met de drie punten en het karakter van het team. In het verleden verloor Feyenoord deze wedstrijden. Nu winnen we hier, bij Cambuur en een puntje bij Roda. We zijn goed op weg.''
Dat zagen we vorig jaar, had je uit en thuis kunnen (moeten) winnen. Er moet echt een wonder gebeuren volgens mij voor we van ze winnenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Gelijkspel is wel het beste denk, Ajax kan je thuis pakken.
Niks over de supporters? Matigquote:
Krijg je er van als je Kazim niet (veel) laat spelenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef Droopie het volgende:
Ach maak mij geen zorgen over schorsing voor Kramer.
Onze huisadvocaat moeten we ook aan de gang houden, die zit alweer 2 weken uit zijn neus te vreten
De Johnnie Cochran van Feyenoordquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:54 schreef Droopie het volgende:
Ach maak mij geen zorgen over schorsing voor Kramer.
Onze huisadvocaat moeten we ook aan de gang houden, die zit alweer 2 weken uit zijn neus te vreten
quote:Feyenoord wist vanmiddag na een moeizame eerste helft af te rekenen met De Graafschap. De Rotterdammers hadden het in het eerste deel van de wedstrijd moeilijk en reageerden dat soms af in het veld. Feyenoord-spits Michiel Kramer, die later in de wedstrijd trefzeker was, duwde zijn hand in het gezien van Ted van de Pavert, verdediger van De Graafschap. Het moment werd vervolgens meerdere malen herhaald door Fox Sports.
"Er gebeurt veel in zo’n situatie”, zegt oud-Feyenoorder Rob Jacobs tegenover Radio Rijnmond. "Kramer douwt met zijn hand een speler van De Graafschap weg en dan gaat Fox Sports dat met een cirkeltje om Kramer heen uitlichten. Wat is dat misselijkmakend zeg. Heeft Fox Sports niets beters te doen dan een overtreding de hele tijd laten zien?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |