Is Kramer ook wel, Kazim staan standaard buitenspelquote:
Wel een mooi gelijkspel, iets van 4-4 ofzo.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef exile79 het volgende:
[..]
Met een gelijkspel worden er minder punten verdiend.
Waren ook beide wereldgoals en heb hem nog nooit een wedstrijd slecht zien spelen. Zal wel de kantjes er vanaf lopen bij jong Feyenoord want als hij met het 1e meedoet doet hij weinig slechtquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die twee goals tegen PSV zouden hem toch wat krediet moeten geven.
Natuurlijk worden ze gestuurd. Omdat het publiek hier een zaak van maakt. Als er geen beelden zijn, komt er sowieso niks.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Zou een aanklager nou alle 9 wedstrijden ieder incident bekijken of worden ze 'gestuurd' door deze beeldvorming.
Dr zal wel een mannetje op elke wedstrijd worden gezet en dan gekeken worden o er noemenswaardige incidenten zijn oidquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Zou een aanklager nou alle 9 wedstrijden ieder incident bekijken of worden ze 'gestuurd' door deze beeldvorming.
Dat vraag ik me ook wel eens af inderdaad.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:15 schreef Droopie het volgende:
Dat kan je wel zeggen.quote:
Tijdrekken tegen de nummer laatst, alles is veroorloofdquote:
Die zijn bij mij door de druk al verworden tot kleine puistjes...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nog een paar minuten aambeien terugpersen.
Het is nog niet spannend genoeg met Jan Arie achterin.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tijdrekken![]()
Lekker shit over jezelf afroepen
Behalve die gele kaart van Kongolo natuurlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |