Hopelijk nietquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jullie lopen weer 3 punten uit op 'ons' vandaag
Dat moet het haast wel zijn ja...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wij zien alle wedstrijden die billenknijpen zijn. Anderen niet.
IJdele hoopquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
Gaat er ooit weer een periode komen wanneer ik naar Feyenoord kan kijken zonder hartmonitor? Ben soms best jaloers op PSV en Ajax supporters die gewoon van te voren weten dat ze kunnen gaan genieten
Nou ja, genieten. Die weten dat ze winnen en dat makkelijk doen, voor ajacieden is dat geen genieten hèquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
Gaat er ooit weer een periode komen wanneer ik naar Feyenoord kan kijken zonder hartmonitor? Ben soms best jaloers op PSV en Ajax supporters die gewoon van te voren weten dat ze kunnen gaan genieten
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef TC03 het volgende:
Hoop niet dat Kramert geschorst wordt voor die slap.
Achahbar zit niet eens op de bankquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef Henrys het volgende:
En waarom is er geen enige journalist die vragen stelt waarom Achahbar en Botteghin op de bank zitten? fuck die hollandse school
wat hoop je? Gelijkspelletje of helemaal niets voor de Joden?quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk niet
[..]
Dat moet het haast wel zijn ja...
Nee, helaas niet... Er gaat wel een tijd komen dat je, indien je Feyenoord invult op het formulier, meer moet gaan betalen voor je ziektekostenverzekeringquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:12 schreef Henrys het volgende:
Gelijkspelletje. 2 punten verlies voor beide ploegen, zou ik mooi vindenquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat hoop je? Gelijkspelletje of helemaal niets voor de Joden?
quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Er gaat wel een tijd komen dat je, indien je Feyenoord invult op het formulier, meer moet gaan betalen voor je ziektekostenverzekering
Lolquote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, helaas niet... Er gaat wel een tijd komen dat je, indien je Feyenoord invult op het formulier, meer moet gaan betalen voor je ziektekostenverzekering
M'n hart zegt ajax (grotere hekel aan PSV), maar m'n verstand zegt psv...quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat hoop je? Gelijkspelletje of helemaal niets voor de Joden?
Met een gelijkspel worden er minder punten verdiend.quote:
Die twee goals tegen PSV zouden hem toch wat krediet moeten geven.quote:Op zondag 4 oktober 2015 14:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij deed het onder Rutten aan het einde van het seizoen zoveel beter dan Kazim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |