Heb je niet opgelet? Mijn pa heeft dat allang eens gemaakt op IOquote:
Dat wel. Ik ben benieuwd naar het hele album.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jazeker! Moet er nog even aan wennen.
Zijn de meningen nog over verdeeld. Ik vind het onzin dat je bij Paradiso gelijk een lidmaatschap moet afsluiten.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wel. Ik ben benieuwd naar het hele album.
Ga je naar Amsterdam of Brussel?
Dat is wel ruk inderdaad. Maar niemand in je omgeving die al zo'n abo heeft, en even mag lenen om tickets te bestellen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zijn de meningen nog over verdeeld. Ik vind het onzin dat je bij Paradiso gelijk een lidmaatschap moet afsluiten.
Nope.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wel ruk inderdaad. Maar niemand in je omgeving die al zo'n abo heeft, en even mag lenen om tickets te bestellen?
Of kan je zo'n abonnement gelijk weer na een maand opzeggen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wel ruk inderdaad. Maar niemand in je omgeving die al zo'n abo heeft, en even mag lenen om tickets te bestellen?
Volgens mij is het zo, dat als je een ticket koopt er automatisch 3,50 bij komt voor een maandabo. En dat loopt dan ook weer af na een maand.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Of kan je zo'n abonnement gelijk weer na een maand opzeggen?
Ah, vanavond even bekijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo, dat als je een ticket koopt er automatisch 3,50 bij komt voor een maandabo. En dat loopt dan ook weer af na een maand.
Je kunt bij je ticket eenmalig een lidmaatschap aanschaffen. Dat is dan een maand geldig, mocht je nog een keer komen. Hoef je niet op te zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Of kan je zo'n abonnement gelijk weer na een maand opzeggen?
Estranged werd een tijdje terug bij Michiel ook massaal aangevraagd (ook door mij) toen er een nummer van de Use your Illussion CD's gedraaid moest worden. Goede plaat!quote:Op donderdag 17 september 2015 11:11 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij was het rond mijn 11de verjaardag toen, want van m'n verjaardagsgeld had ik deel I kunnen kopen.
Btw, beste nummer van deel II: Estranged... Zwaar onderschat nummer imo.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kunt bij je ticket eenmalig een lidmaatschap aanschaffen. Dat is dan een maand geldig, mocht je nog een keer komen. Hoef je niet op te zeggen.
Niet gezien. Maar je pa is dan ook een baas.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet? Mijn pa heeft dat allang eens gemaakt op IO
Jep, al een tijdje gipsloos. Hij moet alleen allemaal oefeningen doen om z'n achillespees en spieren weer op te rekkenquote:Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar je pa is dan ook een baas.![]()
Kan hij trouwens alweer lopen?
Dat jurkje is iets te kort.quote:
Ietsjes maar.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat jurkje is iets te kort.
Jezus verdomme SC.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Fax...
En ze heeft een iets te grote derrière vind ik
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
En ze heeft een iets te grote derrière vind ik
Ik ben meer van de kleine goedgevormde bipsenquote:
Ik zie hier geen billen.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben meer van de kleine goedgevormde bipsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Er is geen foto van haar zonder broek of in een stringquote:Op donderdag 17 september 2015 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen billen.
Als wij zouden trouwen, mag je een liedje van Elbow uit kiezen. Mochten er dan Fok!kers in de zaal zitten die houden van woordgrapjes, krijgen die een gagball in. Voor je het weet roepen er een aantal in koor: "ik heb er twee"quote:Op donderdag 17 september 2015 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Major Lazer als trouwliedje![]()
Ik zou ter plekke weer scheiden.
Is dit nog steeds je mening, Roel? Zo na je bezoek in NYC?quote:Op vrijdag 23 augustus 2002 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
dublin
en nog wel wat kleinere steden in ireland ...
Is dat een fluitje?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als wij zouden trouwen, mag je een liedje van Elbow uit kiezen. Mochten er dan Fok!kers in de zaal zitten die houden van woordgrapjes, krijgen die een gagball in. Voor je het weet roepen er een aantal in koor: "ik heb er twee"
Grounds For Divorce mag zeker niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als wij zouden trouwen, mag je een liedje van Elbow uit kiezen. Mochten er dan Fok!kers in de zaal zitten die houden van woordgrapjes, krijgen die een gagball in. Voor je het weet roepen er een aantal in koor: "ik heb er twee"
Van mij wel hoor. Lekker stangen met je huwelijksgasten.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Grounds For Divorce mag zeker niet?
We doen helemaal geen feest. Gewoon maandagochtend op het stadhuis en daarna gewoon weer naar het werk.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Lekker stangen met je huwelijksgasten.
Dachten alle vrouwen maar zoquote:Op donderdag 17 september 2015 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We doen helemaal geen feest. Gewoon maandagochtend op het stadhuis en daarna gewoon weer naar het werk.
Ik snap dat niet. >10k uitgeven voor een feest waar je mensen uitnodigt die je nauwelijks ziet (afgaande van de bruiloften waar ik bij ben geweest.). Als ik kijk naar de mensen die op de bruiloft van mijn zus waren, daar zien ze denk ik 5% meer dan 1x per jaar. Van de rest zien of horen ze nauwelijksquote:Op donderdag 17 september 2015 17:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dachten alle vrouwen maar zo
Dat.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap sowieso, afgezien op wat gemak aangaande regeltechnische zaken, het nut van trouwen überhaupt niet
Jurkquote:Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap sowieso, afgezien op wat gemak aangaande regeltechnische zaken, het nut van trouwen überhaupt niet
Eten en bierquote:Op donderdag 17 september 2015 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Jurk
Mooie foto's (mits bekwame fotograaf)
Verder zou ik het ook niet weten.
Dit. Een Achterhoekse bruiloft is een groot drankfestijn. Dan wordt Grolsch rechtstreeks via de pijpleidingen aangeleverd.quote:
Geen last van, moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Trouwen prima, feest ook goed, maar laat me ajb niet de hele dag in zo'n ding rondlopen. Ik ben bovendien al spierwit (glow in the darkquote:
Het kan blijkbaar nóg ergerquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo wit als dit meisje?
[ afbeelding ]
Oud? Jij komt pas net kijkenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Godver
Die nieuwe layout fuckt me en niet op de fijne manier
Ik ben allerlei knopjes kwijt die verplaatst zijn
Deze oldbie voelt zich oud
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme!!! Sinds 2001!!!!!
Dat is HEUL LANG!!!![]()
JA SORRY HOOR.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme!!! Sinds 2001!!!!!
Dat is HEUL LANG!!!![]()
quote:
IK HOU VAN JE!!!!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eis niets anders dan liefde en nog meer liefde voor elkaar!![]()
IK HOU NOG VEEL MEER VAN JOUW!!!!!quote:
VAN MIJN WAT?!?!?!?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
IK HOU NOG VEEL MEER VAN JOUW!!!!!
TETTEN, IK HOUD ZIELSVEEL VAN JE TETTEN!!!!quote:
daar is dit voor uitgevonden 😋quote:Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Rofl, ik word moe van dat geschreeuw
Maar dán is het goed!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TETTEN, IK HOUD ZIELSVEEL VAN JE TETTEN!!!!
😂😂😂😂quote:Op donderdag 17 september 2015 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom doet je auto dat? Vind ik raar 😆
quote:
quote:
let the river inquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Dotán wordt genoemd als inzending voor ESF16. Dan weten jullie dat.
Persoonlijk gooi ik er liever een modderstroompje uit.quote:
Moeten ze doen. Ik hoor zelden wat van ex-esf gangers... Op Anouk na...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het geen verkeerde keus vindenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar is ze mee opgehouden toen ik zei: "Vertel eens wat nieuws"quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin gisteravond zeker ook toen jij je op haar had uitgeleefd?
Dat maakt het wel minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 08:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar is ze mee opgehouden toen ik zei: "Vertel eens wat nieuws"
shots ... not fired dus? XDquote:Op vrijdag 18 september 2015 08:26 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat zei je vriendin gisteravond zeker ook toen jij je op haar had uitgeleefd?
XDquote:
Je hebt er tweequote:Op vrijdag 18 september 2015 08:03 schreef Bronson het volgende:
Prijzig dagje vandaag, tickets voor Muse en Guy Garvey.
Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:40 schreef ChatGirl het volgende:
Bronson: naar welke ga je? A'dam of Brussel?
Jeej. Ik ook.quote:
Ik voel een minimeet aankomenquote:
Meetsquote:Op vrijdag 18 september 2015 09:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik voel een minimeet aankomen
een date danquote:
Neehee. Bij Guy Garvey.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
een date dan
CG date Bronson/Jimmy bij Muse in Amsterdam
Ben net aan het ontstressen van tickets voor Muse. Schiet ik nu weer in de stress.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jeej. Ik ook.
Ik zit al klaar, ingelogd en alles
quote:
Je doelt Jimmy.quote:
Gevuld is tie zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2015 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je doelt Jimmy.
Of deed je geen ode aan je gevulde broek?
quote:
Kramerquote:
Photoshop!quote:
De OP lezenquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:34 schreef JDude het volgende:
Had ik net alle verouderde zooi uit de OP gehaald, is het weer terug.
Oh hey Lunaquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Oh hey ik zit ook weer eens in dit topic.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Hej halloquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef DeLuna het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Een soort van gesproken FOK!forum op deze manier.
Hall0nquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef DeLuna het volgende:
quote:
Perfecte billen en prima broekquote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut radio vind ik het. En ik weet wel dat Ramon en Timur gewoon lopen te trollen, maar toch.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut radio vind ik het. En ik weet wel dat Ramon en Timur gewoon lopen te trollen, maar toch.
Muisje is weer goed zuur vandaagquote:Op vrijdag 18 september 2015 13:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Over het algemeen gesproken is superrrrrrr radio heel leuk, maar mensen die rechtstreeks kunnen bellen en dan mogen verkondigen hun ruk het huidige nummer is en dan een nieuwe aan mogen vragen die nog kutter is. Nee.
Nee al een week rugpijn en vandaag ook buikpijnquote:
Enig idee hoe dat komt?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee al een week rugpijn en vandaag ook buikpijn
Ik ben bang voor een bloederig verhaalquote:
Buikpijn ja, rugpijn heb ik een vermoeden maar kan ik niet veel aan doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie mannen weten dat het echt maar een klein beetje bloed is he? Als je in je vingers snijdt verlies je meer...
quote:Op vrijdag 18 september 2015 12:34 schreef JDude het volgende:
Had ik net alle verouderde zooi uit de OP gehaald, is het weer terug.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie mannen weten dat het echt maar een klein beetje bloed is he? Als je in je vingers snijdt verlies je meer...
Die sloot met slijm erbij doet het 'm, hè?quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Die sloot met slijm erbij doet het 'm, hè?
*rent weg*
Jups.quote:Op vrijdag 18 september 2015 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
*rent weg*
Slietjes en bonkjesquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:23 schreef minthy het volgende:
[..]
*rent weg*
quote:
Programma van Roosmarijn en Sander terugluisteren. Was gisteren hele toffe energieke radioquote:Op vrijdag 18 september 2015 14:41 schreef Bronson het volgende:
Weer zo'n sloom kutnummer. Verdomme het is vrijdagmiddag.
Jij als oldbie kent dat toch wel?quote:
Omdat Fashiontijd iets beschaafder klinkt?quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heet dit niet gewoon zolderkamermasturbeertijd?
Ik zit op de begane grond.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom heet dit niet gewoon zolderkamermasturbeertijd?
Hoi Marijequote:
Mooie jurk !quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:20 schreef Bronson het volgende:
Wie was hier ook alweer fan van Beth Ditto?
Fashionpost:
[ afbeelding ]
Die tetten!!quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:20 schreef Bronson het volgende:
Wie was hier ook alweer fan van Beth Ditto?
Fashionpost:
[ afbeelding ]
is dit een SC?quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:40 schreef wolfrolf het volgende:
Zo terugkijkend heeft deze slowchat louter kwaliteits TTs
Wanneer gaat het niet over tetten hier?quote:
Gisteren ging het over billen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wanneer gaat het niet over tetten hier?
dan ben ik blij dat ik er vandaag benquote:Op vrijdag 18 september 2015 17:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gisteren ging het over billen.
Katertje?quote:
Kleintjequote:
Welcome to my world.quote:Op vrijdag 18 september 2015 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
Takke-folder
Gister was ie af. Drukklaar gemaakt en alles. Komen ze vandaag wéér met aanpassingen.
fax 2,33quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:38 schreef SilentChaos het volgende:
Ah nog een restantje van fax 2
Soort nageboorte
wat zijn we toch natuurliefhebbersquote:
Zo herkenbaar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Welcome to my world.
'Ik heb nog een aanpassing dan is ie akkoord.'
'Oké dank je, akkoord!'
'Oh wacht ik heb nog een aanpassing.'
'Oké, akkoord!'
'Wacht, Trudy van de receptie wil 'm nog een keer doorlezen, ze werkt parttime maar is er overmorgen weer, lukt het je om de brochure dan morgen aan te leveren?'
'Oké, Trudy is er vandaag weer maar ze heeft geen wijzigingen. Kan je ervoor zorgen dat de brochures deze week nog bij ons zijn? Oh dat is jammer, kan je niets regelen met de drukker dat het toch lukt? Volgende week is echt geen optie.'
'Super, het is gelukt, bedankt!'
'Trudy belt net vanaf haar yogales, ze wil liever een andere foto waar meneer een blauw vest aanheeft dan een groene blouse. Heb je de brochure al aangeleverd?'
Ik had naast "plaats nooit een foto van mij op Fok!" ook filmpjes moeten benoemen, zeker?quote:
Als je ze hebt moet je ze delen met de wereldquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had naast "plaats nooit een foto van mij op Fok!" ook filmpjes moeten benoemen, zeker?
If you have it, flaunt it mint3popjenquote:Op zaterdag 19 september 2015 17:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik had naast "plaats nooit een foto van mij op Fok!" ook filmpjes moeten benoemen, zeker?
quote:Bert van Lent is sinds begin deze maand weer te horen op de radio. De oud-3FM-dj maakt iedere zaterdagmiddag tussen 14:00 en 16:00 uur een programma op KX Radio, het internetradiostation van de AVROTROS.
Van Lent vertrok in juni 2012 bij 3FM, waar hij twee jaar lang iedere werkdag tussen 04:00 en 06:00 uur een programma maakte. De dj stopte omdat naar eigen zeggen 'de passie en drive verdwenen waren’. Van Lent pakte daarop zijn werk als lasser weer op en verdween jarenlang van de radio.
Kijk eens een paar posts boven jequote:Op zaterdag 19 september 2015 22:09 schreef Evertjan het volgende:
https://www.radiofreak.nl(...)r-terug-op-de-radio/
[..]
hoihoiiiiiiquote:
Ik heb géén idee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 22:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoihoiiiiii
Bert v lent is toch helemaal niet zo boeiend? Schreeuwt vooral erg hard toch
Leuk om te luisteren inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 14:51 schreef Qunix het volgende:
Stenders & Ekdom nu op de 192radio stream
Alles komt van vinyl!
Denk idd dat je beter kan investeren in betere/andere nazorg voor de slachtoffers.quote:Op maandag 21 september 2015 08:03 schreef Pandaplint het volgende:
Man man man wat een triest gedoe die week van het pesten. Het is een illusie om te denken dat je pesten kan uitbannen. Het is gewoon natuurlijk gedrag. Vervelend maar het hoort nu eenmaal bij het leven.
QFTquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die single van Fidlar is echt bloedjegeil
Geen verkeerdequote:Op maandag 21 september 2015 10:30 schreef Sersjee het volgende:
M'n eerste bewuste kennismaking met U2.
Nice!quote:Op maandag 21 september 2015 10:42 schreef Sersjee het volgende:
Nou had Michiel het er bij Giel over dat het wel een momentje was dat ie werd geretweet door Neil Finn, maar dit is er ook wel eentje hoor...
[ afbeelding ]
Zelfs ik zit klem Serge!quote:Op maandag 21 september 2015 10:42 schreef Sersjee het volgende:
Nou had Michiel het er bij Giel over dat het wel een momentje was dat ie werd geretweet door Neil Finn, maar dit is er ook wel eentje hoor...
[ afbeelding ]
Tarantinokofferbakshotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |