Succes!quote:
Downton Abbey begint zondag, dus maandag niet vergeten te kijken!quote:
Het staat al in m'n agendaquote:Op donderdag 17 september 2015 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Downton Abbey begint zondag, dus maandag niet vergeten te kijken!
Nou dit is wel heel erg hoor nu...quote:Op donderdag 17 september 2015 09:21 schreef ChatGirl het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar Giel luister. Wat een gezever
We worden oud SCquote:Op donderdag 17 september 2015 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan me nog tijden herinneren dat er geen "zwarte pieten"-discussie bestondwat een mooie, rustige tijd was dat
Laten we het hopenquote:
Wat was er dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarom date ik niet met muzikanten.
Owh wacht ik date helemaal niet.
Hangt er helemaal vanaf HOE ik oud wordquote:
Ellie Goulding heeft een diss-track over Ed Sheeran uitgebracht. Schijnbaar gaat Don't van Ed over Ellie.quote:
Edje die een liedje schrijft over Ellie, Ellie die een liedje schrijft over Edje.quote:
Ah ze doen een Taylor Swiftjequote:Op donderdag 17 september 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Edje die een liedje schrijft over Ellie, Ellie die een liedje schrijft over Edje.
Juistem. Maar nu is de grote vraag welke kant kiest Taylor? Ze is vrienden met beiden.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ze doen een Taylor Swiftje
#teamedquote:Op donderdag 17 september 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juistem. Maar nu is de grote vraag welke kant kiest Taylor? Ze is vrienden met beiden.
Zeker weten #teamed.quote:
Ik vind Ellie stom.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten #teamed.
Ellie stond ook al op de foto met Katy Perry en dat kan natuurlijk niet
Ik drukte weer op het juiste moment op escapequote:
Zit je vast onder je bureau?quote:Op donderdag 17 september 2015 10:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik drukte weer op het juiste moment op escape![]()
Liplezen
Neequote:
Goeie investeringquote:Op donderdag 17 september 2015 10:59 schreef JayHovah het volgende:
De eerste cd die ik kocht: Use Your Illusion II. Daar ging m'n zuurverdiende zakgeld!
quote:
Duh, toont pro-activiteit, niet wanhopigheidquote:Op donderdag 17 september 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Hoppa! Tweede gesprek in the pocket. Binnenkort gesprek met de CEO
In juni eerste brief verstuurd en nu pas na vaak bellen gesprek gehad. Mij volhardendheid sprak aan
Achter brieven aan bellen dus
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dankje, ik vind jou ook best puik!
Ho ho. Ben nog niet aangenomenquote:Op donderdag 17 september 2015 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Duh, toont pro-activiteit, niet wanhopigheid
Maar gefeliciteerd
Mocht je aangenomen worden, wat voor baan heb je dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ho ho. Ben nog niet aangenomen
Met je 2e gesprek bedoel ik ookquote:Op donderdag 17 september 2015 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ho ho. Ben nog niet aangenomen
Nice. Wat voor iets?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:17 schreef Pandaplint het volgende:
Hoppa! Tweede gesprek in the pocket. Binnenkort gesprek met de CEO
In juni eerste brief verstuurd en nu pas na vaak bellen gesprek gehad. Mij volhardendheid sprak aan
Achter brieven aan bellen dus
Al geluisterd?quote:
Designer/researcher bij een producent van interactieve straatverlichtingquote:Op donderdag 17 september 2015 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mocht je aangenomen worden, wat voor baan heb je dan?
Ga je dan lichtgevende stoeptegels a la MJ doen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Designer/researcher bij een producent van interactieve straatverlichting
Zoiets maken ze al jaquote:Op donderdag 17 september 2015 11:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ga je dan lichtgevende stoeptegels a la MJ doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |