Succes!quote:
Downton Abbey begint zondag, dus maandag niet vergeten te kijken!quote:
Het staat al in m'n agendaquote:Op donderdag 17 september 2015 09:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Downton Abbey begint zondag, dus maandag niet vergeten te kijken!
Nou dit is wel heel erg hoor nu...quote:Op donderdag 17 september 2015 09:21 schreef ChatGirl het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar Giel luister. Wat een gezever
We worden oud SCquote:Op donderdag 17 september 2015 09:32 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kan me nog tijden herinneren dat er geen "zwarte pieten"-discussie bestondwat een mooie, rustige tijd was dat
Laten we het hopenquote:
Wat was er dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
En daarom date ik niet met muzikanten.
Owh wacht ik date helemaal niet.
Hangt er helemaal vanaf HOE ik oud wordquote:
Ellie Goulding heeft een diss-track over Ed Sheeran uitgebracht. Schijnbaar gaat Don't van Ed over Ellie.quote:
Edje die een liedje schrijft over Ellie, Ellie die een liedje schrijft over Edje.quote:
Ah ze doen een Taylor Swiftjequote:Op donderdag 17 september 2015 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Edje die een liedje schrijft over Ellie, Ellie die een liedje schrijft over Edje.
Juistem. Maar nu is de grote vraag welke kant kiest Taylor? Ze is vrienden met beiden.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ah ze doen een Taylor Swiftje
#teamedquote:Op donderdag 17 september 2015 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Juistem. Maar nu is de grote vraag welke kant kiest Taylor? Ze is vrienden met beiden.
Zeker weten #teamed.quote:
Ik vind Ellie stom.quote:Op donderdag 17 september 2015 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zeker weten #teamed.
Ellie stond ook al op de foto met Katy Perry en dat kan natuurlijk niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |