Dat.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap sowieso, afgezien op wat gemak aangaande regeltechnische zaken, het nut van trouwen überhaupt niet
Jurkquote:Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap sowieso, afgezien op wat gemak aangaande regeltechnische zaken, het nut van trouwen überhaupt niet
Eten en bierquote:Op donderdag 17 september 2015 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Jurk
Mooie foto's (mits bekwame fotograaf)
Verder zou ik het ook niet weten.
Dit. Een Achterhoekse bruiloft is een groot drankfestijn. Dan wordt Grolsch rechtstreeks via de pijpleidingen aangeleverd.quote:
Geen last van, moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Trouwen prima, feest ook goed, maar laat me ajb niet de hele dag in zo'n ding rondlopen. Ik ben bovendien al spierwit (glow in the darkquote:
Het kan blijkbaar nóg ergerquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo wit als dit meisje?
[ afbeelding ]
Oud? Jij komt pas net kijkenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Godver
Die nieuwe layout fuckt me en niet op de fijne manier
Ik ben allerlei knopjes kwijt die verplaatst zijn
Deze oldbie voelt zich oud
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme!!! Sinds 2001!!!!!
Dat is HEUL LANG!!!![]()
JA SORRY HOOR.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme!!! Sinds 2001!!!!!
Dat is HEUL LANG!!!![]()
quote:
IK HOU VAN JE!!!!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eis niets anders dan liefde en nog meer liefde voor elkaar!![]()
IK HOU NOG VEEL MEER VAN JOUW!!!!!quote:
VAN MIJN WAT?!?!?!?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
IK HOU NOG VEEL MEER VAN JOUW!!!!!
TETTEN, IK HOUD ZIELSVEEL VAN JE TETTEN!!!!quote:
daar is dit voor uitgevonden 😋quote:Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Rofl, ik word moe van dat geschreeuw
Maar dán is het goed!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TETTEN, IK HOUD ZIELSVEEL VAN JE TETTEN!!!!
😂😂😂😂quote:Op donderdag 17 september 2015 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom doet je auto dat? Vind ik raar 😆
quote:
quote:
let the river inquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Dotán wordt genoemd als inzending voor ESF16. Dan weten jullie dat.
Persoonlijk gooi ik er liever een modderstroompje uit.quote:
Moeten ze doen. Ik hoor zelden wat van ex-esf gangers... Op Anouk na...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het geen verkeerde keus vindenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |