Heb je niet opgelet? Mijn pa heeft dat allang eens gemaakt op IOquote:
Dat wel. Ik ben benieuwd naar het hele album.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jazeker! Moet er nog even aan wennen.
Zijn de meningen nog over verdeeld. Ik vind het onzin dat je bij Paradiso gelijk een lidmaatschap moet afsluiten.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wel. Ik ben benieuwd naar het hele album.
Ga je naar Amsterdam of Brussel?
Dat is wel ruk inderdaad. Maar niemand in je omgeving die al zo'n abo heeft, en even mag lenen om tickets te bestellen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:50 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zijn de meningen nog over verdeeld. Ik vind het onzin dat je bij Paradiso gelijk een lidmaatschap moet afsluiten.
Nope.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wel ruk inderdaad. Maar niemand in je omgeving die al zo'n abo heeft, en even mag lenen om tickets te bestellen?
Of kan je zo'n abonnement gelijk weer na een maand opzeggen?quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wel ruk inderdaad. Maar niemand in je omgeving die al zo'n abo heeft, en even mag lenen om tickets te bestellen?
Volgens mij is het zo, dat als je een ticket koopt er automatisch 3,50 bij komt voor een maandabo. En dat loopt dan ook weer af na een maand.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Of kan je zo'n abonnement gelijk weer na een maand opzeggen?
Ah, vanavond even bekijken.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo, dat als je een ticket koopt er automatisch 3,50 bij komt voor een maandabo. En dat loopt dan ook weer af na een maand.
Je kunt bij je ticket eenmalig een lidmaatschap aanschaffen. Dat is dan een maand geldig, mocht je nog een keer komen. Hoef je niet op te zeggen.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Of kan je zo'n abonnement gelijk weer na een maand opzeggen?
Estranged werd een tijdje terug bij Michiel ook massaal aangevraagd (ook door mij) toen er een nummer van de Use your Illussion CD's gedraaid moest worden. Goede plaat!quote:Op donderdag 17 september 2015 11:11 schreef JayHovah het volgende:
Volgens mij was het rond mijn 11de verjaardag toen, want van m'n verjaardagsgeld had ik deel I kunnen kopen.
Btw, beste nummer van deel II: Estranged... Zwaar onderschat nummer imo.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Je kunt bij je ticket eenmalig een lidmaatschap aanschaffen. Dat is dan een maand geldig, mocht je nog een keer komen. Hoef je niet op te zeggen.
Niet gezien. Maar je pa is dan ook een baas.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet? Mijn pa heeft dat allang eens gemaakt op IO
Jep, al een tijdje gipsloos. Hij moet alleen allemaal oefeningen doen om z'n achillespees en spieren weer op te rekkenquote:Op donderdag 17 september 2015 12:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar je pa is dan ook een baas.![]()
Kan hij trouwens alweer lopen?
Dat jurkje is iets te kort.quote:
Ietsjes maar.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:19 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat jurkje is iets te kort.
Jezus verdomme SC.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
Fax...
En ze heeft een iets te grote derrière vind ik
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:25 schreef SilentChaos het volgende:
En ze heeft een iets te grote derrière vind ik
Ik ben meer van de kleine goedgevormde bipsenquote:
Ik zie hier geen billen.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben meer van de kleine goedgevormde bipsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Er is geen foto van haar zonder broek of in een stringquote:Op donderdag 17 september 2015 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds geen billen.
Als wij zouden trouwen, mag je een liedje van Elbow uit kiezen. Mochten er dan Fok!kers in de zaal zitten die houden van woordgrapjes, krijgen die een gagball in. Voor je het weet roepen er een aantal in koor: "ik heb er twee"quote:Op donderdag 17 september 2015 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
Major Lazer als trouwliedje![]()
Ik zou ter plekke weer scheiden.
Is dit nog steeds je mening, Roel? Zo na je bezoek in NYC?quote:Op vrijdag 23 augustus 2002 21:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
dublin
en nog wel wat kleinere steden in ireland ...
Is dat een fluitje?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als wij zouden trouwen, mag je een liedje van Elbow uit kiezen. Mochten er dan Fok!kers in de zaal zitten die houden van woordgrapjes, krijgen die een gagball in. Voor je het weet roepen er een aantal in koor: "ik heb er twee"
Grounds For Divorce mag zeker niet?quote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als wij zouden trouwen, mag je een liedje van Elbow uit kiezen. Mochten er dan Fok!kers in de zaal zitten die houden van woordgrapjes, krijgen die een gagball in. Voor je het weet roepen er een aantal in koor: "ik heb er twee"
Van mij wel hoor. Lekker stangen met je huwelijksgasten.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Grounds For Divorce mag zeker niet?
We doen helemaal geen feest. Gewoon maandagochtend op het stadhuis en daarna gewoon weer naar het werk.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Lekker stangen met je huwelijksgasten.
Dachten alle vrouwen maar zoquote:Op donderdag 17 september 2015 17:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
We doen helemaal geen feest. Gewoon maandagochtend op het stadhuis en daarna gewoon weer naar het werk.
Ik snap dat niet. >10k uitgeven voor een feest waar je mensen uitnodigt die je nauwelijks ziet (afgaande van de bruiloften waar ik bij ben geweest.). Als ik kijk naar de mensen die op de bruiloft van mijn zus waren, daar zien ze denk ik 5% meer dan 1x per jaar. Van de rest zien of horen ze nauwelijksquote:Op donderdag 17 september 2015 17:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dachten alle vrouwen maar zo
Dat.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap sowieso, afgezien op wat gemak aangaande regeltechnische zaken, het nut van trouwen überhaupt niet
Jurkquote:Op donderdag 17 september 2015 17:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik snap sowieso, afgezien op wat gemak aangaande regeltechnische zaken, het nut van trouwen überhaupt niet
Eten en bierquote:Op donderdag 17 september 2015 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Jurk
Mooie foto's (mits bekwame fotograaf)
Verder zou ik het ook niet weten.
Dit. Een Achterhoekse bruiloft is een groot drankfestijn. Dan wordt Grolsch rechtstreeks via de pijpleidingen aangeleverd.quote:
Geen last van, moet er eerlijk gezegd niet aan denken. Trouwen prima, feest ook goed, maar laat me ajb niet de hele dag in zo'n ding rondlopen. Ik ben bovendien al spierwit (glow in the darkquote:
Het kan blijkbaar nóg ergerquote:Op donderdag 17 september 2015 21:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zo wit als dit meisje?
[ afbeelding ]
Oud? Jij komt pas net kijkenquote:Op donderdag 17 september 2015 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Godver
Die nieuwe layout fuckt me en niet op de fijne manier
Ik ben allerlei knopjes kwijt die verplaatst zijn
Deze oldbie voelt zich oud
quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme!!! Sinds 2001!!!!!
Dat is HEUL LANG!!!![]()
JA SORRY HOOR.quote:Op donderdag 17 september 2015 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme!!! Sinds 2001!!!!!
Dat is HEUL LANG!!!![]()
quote:
IK HOU VAN JE!!!!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik eis niets anders dan liefde en nog meer liefde voor elkaar!![]()
IK HOU NOG VEEL MEER VAN JOUW!!!!!quote:
VAN MIJN WAT?!?!?!?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
IK HOU NOG VEEL MEER VAN JOUW!!!!!
TETTEN, IK HOUD ZIELSVEEL VAN JE TETTEN!!!!quote:
daar is dit voor uitgevonden 😋quote:Op donderdag 17 september 2015 22:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoi Rofl, ik word moe van dat geschreeuw
Maar dán is het goed!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
TETTEN, IK HOUD ZIELSVEEL VAN JE TETTEN!!!!
😂😂😂😂quote:Op donderdag 17 september 2015 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom doet je auto dat? Vind ik raar 😆
quote:
quote:
let the river inquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Dotán wordt genoemd als inzending voor ESF16. Dan weten jullie dat.
Persoonlijk gooi ik er liever een modderstroompje uit.quote:
Moeten ze doen. Ik hoor zelden wat van ex-esf gangers... Op Anouk na...quote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zou het geen verkeerde keus vindenquote:Op donderdag 17 september 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |